Artık hepimiz Frame Generation, Multi Frame Generation, Fluid Motions, fsr, dlss upscaling vs. gibi kavramlara aşina sayılırız. Bildiğiniz gibi bu teknolojilerin bazıları sadece belli ekran kartlarında çalışmakta. Steam'de 3,5 dolara ve indirimde bunun yarı fiyatına satılan bu program ise hemen hemen tüm ekran kartlarına yukarıdaki teknolojileri getiriyor. Mesela istediğimiz bir oyunda ekran kartından bağımsız frame gen yapabiliyoruz, yada mesela 144 Hz mönitörümüzde 100 fps aldığımız oyunu adaptive frame gen ile 144 fps'e çıkartıyor ve görüntü akıcılığını arttırıyor. Genel olarak Frame Gen teknolojilerinde saf fps değerinin çok düşük olmaması gerekiyor, eğer siz 60-70 fps alıyorsanız, yapacağınız frame gen oldukça başarılı bir sonuç veriyor. Bu program özellikle steamdeck gibi el bilgisayarlarında inanılmaz faydalı sonuçlar vermekte, öte yandan birçok kişi bu program ile video izlerken frame gen yapıyor ve çok akıcı bir görüntü ile örneğin 30 fps bir filmi 120 fps ile 120 Hz ekranında izleyebiliyor. Frame Gen yanında programın pek çok kendi upscale modu da mevcut (fsr/dlss benzeri çözümler). Lossless Scaling on Steam https://store.steampowered.com/app/993090/Lossless_ScalingLossless Scaling (Kayıpsız Ölçekleme): En son ölçekleme algoritmalarını kullanarak pencereli oyunları tam ekrana ölçeklemenizi ve ML tabanlı tescilli ölçekleme ve kare oluşturmayı kullanmanızı sağlar. Frame Generation (Kare oluşturma)seçenekleri: LSFG Ölçekleme seçenekleri: * LS1 * AMD FidelityFX Super Resolution * NVIDIA Image Scaling * Integer Scaling * Nearest Neighbor * xBR * Anime4K * Sharp Bilinear * Bicubic CAS En son özellik, emülatörler dahil olmak üzere bu tür desteğe sahip olmayan oyunlarda ek kareler oluşturmak için Kayıpsız Ölçeklemeyi kullanmanıza olanak tanır. Kayıpsız Ölçekleme, yerel ekran çözünürlüğünde (GPU sınırlı) çalıştıramadığınız ve GPU sürücüsünün çift doğrusal ölçeklemesinden kaynaklanan bulanıklığı gidermek istediğiniz modern oyunların yanı sıra modern ekran çözünürlüklerini veya tam ekran modunu desteklemeyen eski ve piksel sanat oyunlarının ölçeklenmesi için de yararlıdır. Modern oyunlar için LS1 veya AMD FSR kullanmak en iyisidir. Piksel sanat oyunlarını ölçeklemek için Integer Scaling veya xBR kullanın. Anime4K çizgi filmler veya anime için en uygunudur. Gereksinimler: GPU gücüyle sınırlı olduğunuzda ölçekleme mantıklıdır. En iyi deneyim için, Kayıpsız Ölçeklemenin çalışabileceği kaynaklara sahip olması için oyunu sabit bir kare hızıyla sınırlayın. Oyun pencereli modda çalışıyor olmalıdır Windows 10 1903 veya daha yenisi < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aerospace -- 26 Mart 2025; 15:16:36 > |
Bildirim