Şimdi Ara

LPG Bujisi Kullananlar?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
2
Favori
17.785
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar beyler. Yıldan dolayı aracın yağını değiştirmem gerekli. Hazır yağı değiştirirkende filtre buji neyim değiştireyim komple diyorum. Herzamanki gibi araştırmaya koyuldum. Ara ara ara başım şişti. LPG için özel serisi varmış Bosch ve NGK'nın. Kimisi orjinal kullan derken kimisi lpgli araca lpg bujisi kullan diyor. Okuduklarımdan sonra kendimce mantıklı olduğunu düşünüyorum. Aracın tüm sistemini lpg ile değiştirdikten sonra neden orjinal ekipman kullanın denir? Yani sonuçta arabanın bütün orjinal donanımı değişti. Ayrıca lpgnin yanma yapısı, sıcaklığı vs farklı.

    Araştırmalarım sonucunda aracıma NGK LPG 6 bujisinin uygun olduğunu gördüm. Fiyatları biraz pahalı. Ancak değiştirme aralığı daha fazla. Dolayısıyla beni arabayı satana kadar götürür

    Yorumlarda alt devirlerde canlanma, daha temiz ve yumuşak sürüş oldu deniliyor. Tabi tek başına buji bu kadar etki etmez. Ama vardır belki bişeyleri

    Ürün bu :



     LPG Bujisi Kullananlar?

    Bu tip bujilerle akalalı konular hep eski. Yeni yorum bulamadım. Bu bujilerden kullanmış olan, gören, duyan varmı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pi -- 23 Mart 2015; 17:43:29 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    LPG Bujisi Kullananlar için Kapsamlı Bir Kılavuz

    LPG'li araçların performansını artırmak ve yakıt verimliliğini iyileştirmek için LPG bujileri hayati önem taşır. Bu kılavuzda, LPG bujileri hakkında bilmeniz gereken her şeyi, kullanıcı yorumlarını ve popüler seçenekleri inceleyeceğiz.

    LPG Bujisinin Rolü

    LPG bujileri, sıvılaştırılmış petrol gazını (LPG) ateşleyerek aracın motorunda içten yanmayı sağlar. Yüksek sıcaklıkta bir kıvılcım yaratarak LPG-hava karışımını tutuştururlar ve motorun sorunsuz çalışmasını sağlarlar.

    Popüler LPG Bujisi Markaları

    Piyasada, LPG uyumlu araçlar için çeşitli buji markaları mevcuttur. En popüler markalardan bazıları şunlardır:

    • NGK
    • Bosch
    • Denso
    • Champion

    NGK LPG Bujileri Kullanıcı Yorumları

    NGK, LPG araçları için özel olarak tasarlanmış bir dizi buji üretir. Kullanıcı yorumları, bu bujilerin güvenilirliği, uzun ömürleri ve iyileştirilmiş performansı açısından yüksek puanlar aldığını ortaya koymaktadır.

    İridyum Buji Yorumları

    İridyum bujiler, geleneksel bujilere göre daha uzun ömürlü ve kıvılcım gücü sunar. LPG uygulamalarında, iridyum bujilerin daha temiz bir yanma, daha iyi yakıt verimliliği ve daha az emisyon sağladığı bildirilmektedir.

    LPG Bujisi Seçimi

    Uygun LPG bujisini seçmek, aracının performansı için çok önemlidir. Aracının modeline ve motor tipine uygun bujileri seçmelisin. Kullanım kılavuzunu kontrol edebilir veya güvenilir bir mekanikten yardım alabilirsin.

    Sonuç

    LPG bujileri, LPG'li araçların sorunsuz çalışması için çok önemli bileşenlerdir. Uygun bujileri seçmek ve bunları düzenli olarak değiştirmek, aracının performansını en üst düzeye çıkarmana ve yakıt verimliliğini artırmana yardımcı olacaktır. Bu kılavuz, bilgili bir karar vermene ve LPG bujileri hakkında bilinçli seçimler yapmana yardımcı olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Zamananında bende araştırmıştım ama aile dostumuz olan tamirci gereksiz oldugunu söylemişti.Uzerinden çıkan orijinal buji ne ise ondan takmamı tavsiye etmişti.bende öyle yaptim.sanirim LPG bujilerinin Tırnak aralığı benzine göre biraz daha küçükmüş.sanirim aracınız sıralı sistem.yani ilk benzinde Çalışıyor.eger çok gerekli Birsey olsaydı LPG taktirdigimiz yer bunlardan tavsiye ederdi.bende gerekli Birsey degil.orjinali ne ise onu Alıp kullanın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amosis

    Zamananında bende araştırmıştım ama aile dostumuz olan tamirci gereksiz oldugunu söylemişti.Uzerinden çıkan orijinal buji ne ise ondan takmamı tavsiye etmişti.bende öyle yaptim.sanirim LPG bujilerinin Tırnak aralığı benzine göre biraz daha küçükmüş.sanirim aracınız sıralı sistem.yani ilk benzinde Çalışıyor.eger çok gerekli Birsey olsaydı LPG taktirdigimiz yer bunlardan tavsiye ederdi.bende gerekli Birsey degil.orjinali ne ise onu Alıp kullanın
    aracını şuanki haliyleb dyno ya sok sonra da bu bujileri takarak sık.Lehine sonuç alırsan işe yarar bişeydir, değilse fuzulidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amosis

    Zamananında bende araştırmıştım ama aile dostumuz olan tamirci gereksiz oldugunu söylemişti.Uzerinden çıkan orijinal buji ne ise ondan takmamı tavsiye etmişti.bende öyle yaptim.sanirim LPG bujilerinin Tırnak aralığı benzine göre biraz daha küçükmüş.sanirim aracınız sıralı sistem.yani ilk benzinde Çalışıyor.eger çok gerekli Birsey olsaydı LPG taktirdigimiz yer bunlardan tavsiye ederdi.bende gerekli Birsey degil.orjinali ne ise onu Alıp kullanın

    Tamirciler genelde gelenekselci oluyor. Peki mantık olarak düşündüğümüzde sonuçta benzin ve lpg tamamen farklı sistem ve yakıtlar. Bujininde ona göre biraz daha farklı olması gerekmezmi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    aracını şuanki haliyleb dyno ya sok sonra da bu bujileri takarak sık.Lehine sonuç alırsan işe yarar bişeydir, değilse fuzulidir.

    Ekstra bir performans beklentim yok hocam. Yani normal olsun yeter. Kimisi yanmanın daha verimli olduğundan yakıtada etkisi var demiş. Ama aslı astarı nedir hiçbiryerde net bilgi yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    aracını şuanki haliyleb dyno ya sok sonra da bu bujileri takarak sık.Lehine sonuç alırsan işe yarar bişeydir, değilse fuzulidir.

    Ekstra bir performans beklentim yok hocam. Yani normal olsun yeter. Kimisi yanmanın daha verimli olduğundan yakıtada etkisi var demiş. Ama aslı astarı nedir hiçbiryerde net bilgi yok.

    Alıntıları Göster
    yakıtın daha verimli yanmasını sağlayacağını düşünüyorum. denenebilir. aynı firma hem normal hemde lpg bujisi üretiyor. bir zarar verecek olsaydı üretmezlerdi. yararı ise elbet vardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Amosis

    Zamananında bende araştırmıştım ama aile dostumuz olan tamirci gereksiz oldugunu söylemişti.Uzerinden çıkan orijinal buji ne ise ondan takmamı tavsiye etmişti.bende öyle yaptim.sanirim LPG bujilerinin Tırnak aralığı benzine göre biraz daha küçükmüş.sanirim aracınız sıralı sistem.yani ilk benzinde Çalışıyor.eger çok gerekli Birsey olsaydı LPG taktirdigimiz yer bunlardan tavsiye ederdi.bende gerekli Birsey degil.orjinali ne ise onu Alıp kullanın

    Tamirciler genelde gelenekselci oluyor. Peki mantık olarak düşündüğümüzde sonuçta benzin ve lpg tamamen farklı sistem ve yakıtlar. Bujininde ona göre biraz daha farklı olması gerekmezmi?

    Alıntıları Göster
    BMW e46 kasa aracım için aldım. Orjinal 4 tırnak bujiydi.Sıfır LPG taktırdım..LPG ye geçince araç sirkelenme yapıyordu..LPG takan yer buji tırnaklarını eğdi ve tekleme yok oldu.. İçime sinmedi bu durum.. Baya bir araştırdım internette.. Sonunda Bosch un kataloğundan benim aracım için üretilmiş LPG için buji olduğunu gördüm. Tek tırnak buji,. Bir sürü yerde yorum okudum.. Kimi olumlu kimi olumsuz...Sipariş ettim 60 TL verdim.. Bir ay oldu olmadı.. Benim şu anki izlenimlerim gereksiz yere masraf.. Hiçbir faydasını görmedim..
    Aracın gidişi menzili aynı.. Performans aynı.. İlk taktığım gün araç sanki daha canlı gibi görünsede gözüme birkaç gün sonra bunun psikolojik olduğunu anladım...
    Tabi bujinin ateşleme aralığı daha küçük LPG de..Orjinal 1.6 mm... LPG bujisi 0.7 mm.. Ve orjinal bujiyi eğip kullanmaktansa orjinal alın.. Ama bujilerinizde sorun yokken yok yere değiştirmeyin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi husam74 -- 23 Mart 2015; 18:50:59 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Hangi LPG enjektörü kullanmalı
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: husam74

    BMW e46 kasa aracım için aldım. Orjinal 4 tırnak bujiydi.Sıfır LPG taktırdım..LPG ye geçince araç sirkelenme yapıyordu..LPG takan yer buji tırnaklarını eğdi ve tekleme yok oldu.. İçime sinmedi bu durum.. Baya bir araştırdım internette.. Sonunda Bosch un kataloğundan benim aracım için üretilmiş LPG için buji olduğunu gördüm. Tek tırnak buji,. Bir sürü yerde yorum okudum.. Kimi olumlu kimi olumsuz...Sipariş ettim 60 TL verdim.. Bir ay oldu olmadı.. Benim şu anki izlenimlerim gereksiz yere masraf.. Hiçbir faydasını görmedim..
    Aracın gidişi menzili aynı.. Performans aynı.. İlk taktığım gün araç sanki daha canlı gibi görünsede gözüme birkaç gün sonra bunun psikolojik olduğunu anladım...
    Tabi bujinin ateşleme aralığı daha küçük LPG de..Orjinal 1.6 mm... LPG bujisi 0.7 mm.. Ve orjinal bujiyi eğip kullanmaktansa orjinal alın.. Ama bujilerinizde sorun yokken yok yere değiştirmeyin

    2 sene olmus sanirim bujileri degistirdigim. Bi ara baktirmistim birsey yok demislerdi. Son durumu nedir bilemiyorum. Aynen dedigin gibi iste ustam. Kimisi fark var diyor. Kimisi yok diyor. Kafa allak pullak oluyor haliyle Simdi bu bujiden vazgecsem bu seferde cift tirnakmi alsam diye dusunuyorum. Arap saci oluyor hersey




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    quote:

    Orijinalden alıntı: husam74

    BMW e46 kasa aracım için aldım. Orjinal 4 tırnak bujiydi.Sıfır LPG taktırdım..LPG ye geçince araç sirkelenme yapıyordu..LPG takan yer buji tırnaklarını eğdi ve tekleme yok oldu.. İçime sinmedi bu durum.. Baya bir araştırdım internette.. Sonunda Bosch un kataloğundan benim aracım için üretilmiş LPG için buji olduğunu gördüm. Tek tırnak buji,. Bir sürü yerde yorum okudum.. Kimi olumlu kimi olumsuz...Sipariş ettim 60 TL verdim.. Bir ay oldu olmadı.. Benim şu anki izlenimlerim gereksiz yere masraf.. Hiçbir faydasını görmedim..
    Aracın gidişi menzili aynı.. Performans aynı.. İlk taktığım gün araç sanki daha canlı gibi görünsede gözüme birkaç gün sonra bunun psikolojik olduğunu anladım...
    Tabi bujinin ateşleme aralığı daha küçük LPG de..Orjinal 1.6 mm... LPG bujisi 0.7 mm.. Ve orjinal bujiyi eğip kullanmaktansa orjinal alın.. Ama bujilerinizde sorun yokken yok yere değiştirmeyin

    2 sene olmus sanirim bujileri degistirdigim. Bi ara baktirmistim birsey yok demislerdi. Son durumu nedir bilemiyorum. Aynen dedigin gibi iste ustam. Kimisi fark var diyor. Kimisi yok diyor. Kafa allak pullak oluyor haliyle Simdi bu bujiden vazgecsem bu seferde cift tirnakmi alsam diye dusunuyorum. Arap saci oluyor hersey

    Alıntıları Göster
    Firmaların ekstra para kazanmak için çıkardığı bir ürün daha.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Samir_Rallye -- 23 Mart 2015; 23:45:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    quote:

    Orijinalden alıntı: husam74

    BMW e46 kasa aracım için aldım. Orjinal 4 tırnak bujiydi.Sıfır LPG taktırdım..LPG ye geçince araç sirkelenme yapıyordu..LPG takan yer buji tırnaklarını eğdi ve tekleme yok oldu.. İçime sinmedi bu durum.. Baya bir araştırdım internette.. Sonunda Bosch un kataloğundan benim aracım için üretilmiş LPG için buji olduğunu gördüm. Tek tırnak buji,. Bir sürü yerde yorum okudum.. Kimi olumlu kimi olumsuz...Sipariş ettim 60 TL verdim.. Bir ay oldu olmadı.. Benim şu anki izlenimlerim gereksiz yere masraf.. Hiçbir faydasını görmedim..
    Aracın gidişi menzili aynı.. Performans aynı.. İlk taktığım gün araç sanki daha canlı gibi görünsede gözüme birkaç gün sonra bunun psikolojik olduğunu anladım...
    Tabi bujinin ateşleme aralığı daha küçük LPG de..Orjinal 1.6 mm... LPG bujisi 0.7 mm.. Ve orjinal bujiyi eğip kullanmaktansa orjinal alın.. Ama bujilerinizde sorun yokken yok yere değiştirmeyin

    2 sene olmus sanirim bujileri degistirdigim. Bi ara baktirmistim birsey yok demislerdi. Son durumu nedir bilemiyorum. Aynen dedigin gibi iste ustam. Kimisi fark var diyor. Kimisi yok diyor. Kafa allak pullak oluyor haliyle Simdi bu bujiden vazgecsem bu seferde cift tirnakmi alsam diye dusunuyorum. Arap saci oluyor hersey

    Alıntıları Göster
    Ben iki takımdır kullanıyorum. Bosch marka almıştım. Değişim aralığı 30 bin km yazsa da ilk takımı 32-33 bin km'de değiştirdim. Şu an üzerinde ikinci takım var ve belki de 40-45 bin km oldu.
    Lpg bujisi ile kesinlikle söyleyeceğim şey alt devirlerin canlılığı olur. Bununla birlikte daha canlı bir sürüş ve hepsinden iyisi daha az tüketim. Hepsinin hesaplarını yapmıştım. Tanesine 5,5 avro verdiğim bujilerin amorti etme süresini, tüketimdeki azalmayı falan hep hesaplamıştım ama şimdi hatırlamıyorum ancak kesinlikle alın. Benim almama vesile olan da bu forumda O.B.K. 'nın konusu olmuştu.
    Bazı arkadaşlar hemen aracın ilk çalışmada benzinle çalıştığını, bu nedenle lpg bujisinin sorun çıkaracağını falan düşünebilir. Ben toplam 70 bin km civarında en ufak sıkıntı görmedim. Zaten araç ilk çalıştğında motor soğukken zengin çalışıyor. Burada bir sıkıntı yok. Ayrıca aracı 100-200 km miktarlarda sadece benzinle kullandığım da oldu. Bunlarda da hiç sıkıntı görmedim.

    Bence mutlaka alın ve deneyin. Bu arada bahsettiğim konu bu:

    http://forum.donanimhaber.com/m_38998913/key_Lpg+bujisi/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: idemo

    Ben iki takımdır kullanıyorum. Bosch marka almıştım. Değişim aralığı 30 bin km yazsa da ilk takımı 32-33 bin km'de değiştirdim. Şu an üzerinde ikinci takım var ve belki de 40-45 bin km oldu.
    Lpg bujisi ile kesinlikle söyleyeceğim şey alt devirlerin canlılığı olur. Bununla birlikte daha canlı bir sürüş ve hepsinden iyisi daha az tüketim. Hepsinin hesaplarını yapmıştım. Tanesine 5,5 avro verdiğim bujilerin amorti etme süresini, tüketimdeki azalmayı falan hep hesaplamıştım ama şimdi hatırlamıyorum ancak kesinlikle alın. Benim almama vesile olan da bu forumda O.B.K. 'nın konusu olmuştu.
    Bazı arkadaşlar hemen aracın ilk çalışmada benzinle çalıştığını, bu nedenle lpg bujisinin sorun çıkaracağını falan düşünebilir. Ben toplam 70 bin km civarında en ufak sıkıntı görmedim. Zaten araç ilk çalıştğında motor soğukken zengin çalışıyor. Burada bir sıkıntı yok. Ayrıca aracı 100-200 km miktarlarda sadece benzinle kullandığım da oldu. Bunlarda da hiç sıkıntı görmedim.

    Bence mutlaka alın ve deneyin. Bu arada bahsettiğim konu bu:

    http://forum.donanimhaber.com/m_38998913/key_Lpg+bujisi/tm.htm

    Bu konuyu inceledim. Ancak dedimya hani eski konu olduğundan acaba uzun vadede ne oldu diye merak ediyordum. Buji bu sonuçta. Tutupta +10 hp vermez. Ama kolay yanma sağlayacağını düşünüyorum. Yarın bi sanayiye gidip bakayım ustam. Fiyatlar ne alemde geziyor göreyim. Normali 50 olsa. Ekstra 150lira demek bu. Almadığımda hep aklımı kurcalayacak. Alayım kafamdaki soru işareti gider en azından




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    quote:

    Orijinalden alıntı: idemo

    Ben iki takımdır kullanıyorum. Bosch marka almıştım. Değişim aralığı 30 bin km yazsa da ilk takımı 32-33 bin km'de değiştirdim. Şu an üzerinde ikinci takım var ve belki de 40-45 bin km oldu.
    Lpg bujisi ile kesinlikle söyleyeceğim şey alt devirlerin canlılığı olur. Bununla birlikte daha canlı bir sürüş ve hepsinden iyisi daha az tüketim. Hepsinin hesaplarını yapmıştım. Tanesine 5,5 avro verdiğim bujilerin amorti etme süresini, tüketimdeki azalmayı falan hep hesaplamıştım ama şimdi hatırlamıyorum ancak kesinlikle alın. Benim almama vesile olan da bu forumda O.B.K. 'nın konusu olmuştu.
    Bazı arkadaşlar hemen aracın ilk çalışmada benzinle çalıştığını, bu nedenle lpg bujisinin sorun çıkaracağını falan düşünebilir. Ben toplam 70 bin km civarında en ufak sıkıntı görmedim. Zaten araç ilk çalıştğında motor soğukken zengin çalışıyor. Burada bir sıkıntı yok. Ayrıca aracı 100-200 km miktarlarda sadece benzinle kullandığım da oldu. Bunlarda da hiç sıkıntı görmedim.

    Bence mutlaka alın ve deneyin. Bu arada bahsettiğim konu bu:

    http://forum.donanimhaber.com/m_38998913/key_Lpg+bujisi/tm.htm

    Bu konuyu inceledim. Ancak dedimya hani eski konu olduğundan acaba uzun vadede ne oldu diye merak ediyordum. Buji bu sonuçta. Tutupta +10 hp vermez. Ama kolay yanma sağlayacağını düşünüyorum. Yarın bi sanayiye gidip bakayım ustam. Fiyatlar ne alemde geziyor göreyim. Normali 50 olsa. Ekstra 150lira demek bu. Almadığımda hep aklımı kurcalayacak. Alayım kafamdaki soru işareti gider en azından

    Alıntıları Göster
    Bosch al, daha ucuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: b2580x

    Firmaların ekstra para kazanmak için çıkardığı bir ürün daha.

    Ürün yeni değil hocam. Çok da eski değil. Mantıken iyi olabileceğini düşünüyorum. Forum için kendimi feda ediyorum. Sonucu hep beraber göreceğiz artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: idemo

    Bosch al, daha ucuz.

    Hondalarda genelde ngk kullanılıyor hocam. Şuandada ngk var. Yorumlara baktım civicciler ngk almış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    quote:

    Orijinalden alıntı: idemo

    Bosch al, daha ucuz.

    Hondalarda genelde ngk kullanılıyor hocam. Şuandada ngk var. Yorumlara baktım civicciler ngk almış.

    Alıntıları Göster
    Ben pahalı olduğu için demiştim, pişman olursan zararın az olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: idemo

    Ben pahalı olduğu için demiştim, pişman olursan zararın az olur.

    Anladım hocam. İkisinin fiyatlarına bakayım bi. Ona göre gözden geçiririm artık. Çakması falan olmaz değilmi bunların



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pi -- 24 Mart 2015; 0:57:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    quote:

    Orijinalden alıntı: idemo

    Ben pahalı olduğu için demiştim, pişman olursan zararın az olur.

    Anladım hocam. İkisinin fiyatlarına bakayım bi. Ona göre gözden geçiririm artık. Çakması falan olmaz değilmi bunların

    Alıntıları Göster
    - Selamın aleyküm, Erik kaça ?
    - 10 Tl abi kilo,
    - Ne eriği bu ya böyle ?
    - Uzay eriği abi Yersen

    Orjinal iyidir. Eğer hararetten muzdarip bir araç ise, bir kademe daha soğuk buji olabilir. Eğer araç ateşlemede sıkıntı çıkartıyorsa, önce bobinleri ölçtürün. Bobinler sağlam ise, bujileri bir kademe (örneğin 0.7 ise 0.6 ya) daraltın. Veya aracınız uygunsa bobinleri daha kuvvetli olan ile değiştirin.

    LPG bujisi diye bir şey yoktur. Aynı malın morciverti vardır. Klasik bujiler ölü eşşek fiyatına satıldığı için, firmalar bu LPG bujisi dolmasını çıkardı, aynı mal daha fazla para.




  • Etkisini hissedenler genelde eskimiş buji değişimi + periyodik bakım sonrasında hisseder. Yani bakim zamanı gelmiş bir aracın bakim sonrasında sesi değişir ya. O hesap.
    Ben bu konuyu çok araştırdım. Hatta ngk nin iridium buji leri vardı. Daha iyi yanma yapan. Tanesine 70 TL vererek 280 TL ye arkadaşım aldı. İnanın arabası eskiden kaç km gidiyorsa yine aynı gidiyor. Performans konusunda ben hiç bir şey farketmedim, ama arkadaş "alt devirde titremenin azaldığı" izlenimini belirtti. Artık psikolojik mi bilmiyorum ama neredeyse 240 TL fazla verilmiş. Bence psikolojik bile olsa değmez. Her zaman fabrikasyon buji iş görür.
    Tırnak aralığı küçültme olayını da yorum olarak merak ediyorum. Kullanıcısından
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    quote:

    Orijinalden alıntı: idemo

    Ben pahalı olduğu için demiştim, pişman olursan zararın az olur.

    Anladım hocam. İkisinin fiyatlarına bakayım bi. Ona göre gözden geçiririm artık. Çakması falan olmaz değilmi bunların

    Alıntıları Göster
    Bosch'un kendi sitesinden araca uygun LPG bujisini bulup onu aldım ve yaklaşık 10 bin km'dir kullanıyorum.
    Orjinal bujilere göre çok farkedilir bir performans değişikliği yok.
    Ama kullanmamın en önemli sebebi, daha kısa tırnak aralığı ve LPG'ye uygunluğu sebebiyle, LPG'li araçlarda daha çok görülen ateşleme bobin arızasının önüne geçmek. DAha kolay bir ateşleme olacağından bobine binen yükü azaltacağını düşünüyor ve umuyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    - Selamın aleyküm, Erik kaça ?
    - 10 Tl abi kilo,
    - Ne eriği bu ya böyle ?
    - Uzay eriği abi Yersen

    Orjinal iyidir. Eğer hararetten muzdarip bir araç ise, bir kademe daha soğuk buji olabilir. Eğer araç ateşlemede sıkıntı çıkartıyorsa, önce bobinleri ölçtürün. Bobinler sağlam ise, bujileri bir kademe (örneğin 0.7 ise 0.6 ya) daraltın. Veya aracınız uygunsa bobinleri daha kuvvetli olan ile değiştirin.

    LPG bujisi diye bir şey yoktur. Aynı malın morciverti vardır. Klasik bujiler ölü eşşek fiyatına satıldığı için, firmalar bu LPG bujisi dolmasını çıkardı, aynı mal daha fazla para.

    O degilde bi yenisi cikmis bunun. Gibi birsey iste

    Haklisin ustam. Aslinda oylede dusunuyorum ama millet kullanip iyi sanki dedikce kafam karisiyor. Birde su konu vardi. Arkadas incelemesini yapmis resmen. Ne bileyim artik. Hala karisigim

    http://forum.donanimhaber.com/m_38998913/key_Lpg+bujisi/tm.htm




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.