Şimdi Ara

LPG DE NOZUL ÇAPI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
6.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • herkese mrb aracım clio 4 0.9 tce lpg taktırdım..atiker gold marka.benim merak ettiğim nozul çağı artarsa yakıtta artarmı ? üzerinde 1.8 mm nozul vardı 2 mm yaptırdım.lpg yi takan usta ısrarla yakıtın çok artacak yapma dedi.ama bende nozul çapı büyürse araba rahatlar ve performası artar diye bir bilgi almıştım.şimdi merak ediyorum.nozul çapı yakıtı etkilermi..şuan şehir içi eco mode kapalı 0.26 kuruş yakıyor.önceden kaç yaktığına dikkat etmemiştim.değerli fikirlerinizi bekliyorum...



  • Kardeşim eksi sistem mantığında kalan ustalar bunlar. Şöyle düşün 5 litrelik bidon doldurakacaksin. 2 tane hortumun var. hortumlardan birinin deliginin çapı 2 cm diğerinin 3 cm. 2 cmlik hortumdan bidonu giden su ile bidon 10 saniyede doldu. 3 cm lik hortumdan gelen su ile de 7.5 saniye de doluyor. Yani lpg nozul unun deliği büyüyünce enjektörler çok gaz vermiyor arabaya 1.8 nozullarla 5ms süresinde gaz veriyorsa 2. 0 nozullarla 4.5ms gaz veriyor. Arabanın motor büyüklüğü ve beygir gücüne göre uygun nozullu taktir. Araba yüke binince lpg enjektör süresi, benzin enjektör sürelerinden geri kalırsa araba benzinde ki gibi performans vermez. Benim kendi aracıma kendim ayar yaptım. Şuan benzinde mi lpg. De. Mi. Düğmeye bakarak anlayabiliyorim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozaman 90 beygir 3 silindir li turbo beslemeli bir araçta nozul çapı kaç olmalı..
  • Merhaba hocam,tek başına nozzle çapı söylemek uygun olmaz.



    Basınç değeri ile birlikte yakıt miktarı değişir.



    0.9 lt - 3 silindir motor için



    2.1-2.2 mm / 1 bar basınç uygun olmakta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.