Dostum biz şikayetvarda bu konuda neredryse grup llusturduk diyebilirim ,bi arkadasimiz thheyetine bascurdu cunku kimseyi orjinal filtreye mecburi tutamazlar vede daha onemlisi sistemi kapattirmaya zorlayamazlar dunyada hic boyle bir sey ne görulmus ne duyulmuş ,adamlar 500 bin tl ye arac satiyor yinede seni mecbur biarakamiyor orjinal killan diye ,zaten lpg filtresi tama.enticari bir olay < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Lpg filtresi koca bir tuzak ! (7. sayfa)
-
-
Ben lpg filtresinin içine üfleyince hiç içerde bir filtre var gibi en ufaz zorlanma hissetmedim. takılan parcanın görsel oldugunu düşündüm.
1.4 benzinli motor , 4 vites ile rahat çıktıgı yeri , 3 e düşüyorum. çekişi düştü. Motor yapıldı, 2 ay önce , 8 bin km oldu, subap ayarı sonra yapılmadı.
Bu durumun neyden oldugunu nasıl anlarım.
Aynı yokuşu benzinde denemedim, dönüp deneseydim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
LPG sisteminde birden çok filtre var. Sizce bunların her birinin değişim aralığı ne olmalı?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Lpg nin kendisi tuzak
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Neden hocam ? Bence çok ekonomik ve çevreci bir yakıt.
-
Bir araç ve motoru o şekilde tasarlanıp üretilirse dediğiniz doğru ama sonradan veya uyarlama şeklinde olması tehlikeli ve zararlı. Lpg kuru ve yüksek basınç oluşturan bir yakıt türü bu sebepten benzinli tasarlanan (ki benzinin türü bile ciddi sıkıntıya sebep olabiliyor) bir araca lpg takılması bir takım ön görülemeyen olaylara sebebiyet veriyor. Ekonomik olduğu kısmını ise iyi bir kit maliyeti, işletilmesi sıralı sistem kaynaklı aracın tüketeceği benzin maliyeti,lpg bakımı, tank değişimi ve modern bir çok araçtaki subapların 80-100 bin km de bir değiştirilmesi olarak düşünmek lazım. Kmde şu kadar kuruş az yakıyor şeklindeki olaya katılmıyorum tanklar ne kadar dayanıklı olsa da hortumlar büyük bir risk barındırıyor. Çevrecilik kısmında çok haklısınız bence elektrikten daha çevreci
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tam bunu yazmaya gelmiştim, arızası derdi bitmez, çekmez yokuşta bayılır gitmez ayrı dert, zaten olmuş 12 lira, kısacası lpg nin kendisi tuzak
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueSKYLINE -- 22 Şubat 2023; 13:24:15 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
40binde lpg takılmış aracıma şuan 100binkm de henüz bir sıkıntı yaşamadım lpg den dolayı.Sadece tank değişim masrafı yapacağım bu sene, zaten o da 10 senede bir kere değişiyor.Şuan benzin 20,94 lpg 12 lira, eğer lpgnin tasarrufu olmasa ben de kullanmam açıkcası gaz kaçağı vs. gibi durumlardan korkuyorum.Zaten az yol yaptığım için lpg yi söktürmeyi düşündüm bir ara ama söktürmek tank değişiminden daha masraflı gibi duruyor.Lpg için manifoldu deliyorlar, lpg sökülünce yeni manifold felan almak lazım sanırım.Bir de o hortumların orjinaliyle değişmesi lazım.Ekstra masraf demek.Ben de mecbur tankı yenileyip devam edicem.
-
Kesici filtresinin değişim periyodu için LPG ustası 50.000 km gider demişti.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
konuya bende bir şey yazayım. arabam 2015 clio 4 1.2 joy arabayı sıfır aldığımda zavoli lpg taktırmıştım. ilk defa dün lpg bakım ikaz sesi biip biip etmeye başlayınca 10 yıldır ilk defa lpg ciye gittim. bu zamana kadar lpg de en ufak bir sorun yaşamadım ve filtresini değişti ses gitti. filtred de öyle parçalanma vs bi şey yoktu bakım ikazı vermese bundan haberim olmayacak ve yıllarca yine gitmeyecektim bilginiz olsun diye yazıyorum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X