Şimdi Ara

LPG ve BUJİ seçimi (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
997
Cevap
31
Favori
380.046
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba fiat marea 2.0 20v 155 bg lik mk2 motorlu aracım var orjınal bujisi cift tırnaklı bosch katologuna baktıgımda lpg için tek tırnaklı gösteriyor bu tek tırnaklısını alır takarsam benzinde performans düşüşlüğü yaşarmıyım artısı eksisi ne olur

    yardımlarınız için teşekkürler
  • Bosch a güven, tek tırnak diyorsa tek, tırnaksız diyorsa tırnaksız :)
    şaka bi yana bu işler mühendislik işi, bosch ta bu konularda sorunsuzdur, bende aldım lpg bujisi memnunum .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asbengu

    Bosch a güven, tek tırnak diyorsa tek, tırnaksız diyorsa tırnaksız :)
    şaka bi yana bu işler mühendislik işi, bosch ta bu konularda sorunsuzdur, bende aldım lpg bujisi memnunum .


    benim şüphem benzindeki kullanımda sorun cıkarmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet

    yarın Nusret beyle konuşup bende lpg buji siparişimi vereceğim ellerinde varsa bakalım işe yarayacakmı...bu arada kargolar kaç gün içerisinde elinize ulaşıyor?

    sipariş verdiğimin ertesi günü sabah erkenden ulaştı elime
  • O.B.K hocam nerdesin :)

    kullanım notlarını söylemiyon amaaaa
  • bende verdim siparişimi yarın gelir heralde bujiler bakalım...
  • önümüzdeki hafta giriyoz bakıma :( alayım mı almayayım halen çok kararsınızm. takanlar iyi geldi diyor ama arabaya mı iyi geldi bize mi :( hadi lpg de tamam da benzinde ne oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustafa-T

    önümüzdeki hafta giriyoz bakıma :( alayım mı almayayım halen çok kararsınızm. takanlar iyi geldi diyor ama arabaya mı iyi geldi bize mi :( hadi lpg de tamam da benzinde ne oluyor

    bende önümüzdeki hafta bakım yaptıracağım vede buji değişimide zaten gerektiği için verdim siparişi...zaten 25 lira verecektim bide bunu deneyelim bakalım...benzindeki durumu bende merak ediyorum bakalım ama çokta sorun olmaz zaten benzinde çok az yol gidiyoruz...
  • olmadı yaz bujisi kış bujisi yaparız
  • Arkadaşlar


    ben bu bujiden taktım ve gayet memnunum. benzinde de görünürde herhangi bir sıkıntısı yok. hatta buji tırnak aralığını biraz daha darattım. buna rağmen benzinde sıkıntı görmedim. şimdi tekrar aralığı normal haline getirdim. bu şekildede hiç sıkıntı yok gibi.ama motorun içinde ne olur bilemem. bir buji değişiminin motor çok büyük zararlar verceğini sanmıyorum. zaten BOSCH araçlarımız için muadil üretiyor. rasgele bir buji alıp takmıyoruz. bence bosch a güvenmek gerekir. ben güveniyorum.
  • bujilerim geldi bu sabah hafta içi bakımda taktırcam bakalım merak ediyorum...
  • Ben birkaç hafta önce NGK marka lpg bujisi taktırdım, gerçekten fark hissediliyor, gaza basınca araç daha iyi tepki verir oldu. Tavsiye ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suzitusi

    Ben birkaç hafta önce NGK marka lpg bujisi taktırdım, gerçekten fark hissediliyor, gaza basınca araç daha iyi tepki verir oldu. Tavsiye ederim

    Merhaba ben yaklaşık 4 aydır 8000 km dir NGK LPG6 serisi buji kullanılıyorum. Türkiye'de İlk kullanıcıyım diyebilirim...
    Bujilerde Iridium teknolojisi mükemmel. Mesleğim gereği çok farklı bujilerin performansını gördüm. Iridium en sağlıklı performans ve ekonomiyi sergiliyor. Ben 2003 civic vtec otomatik aracımı götürdüğüm yetkili servisede tavsiye ettim. İlgilendiler... Aracımı onlarda takip ediyorlar buji değişiminden sonra iki kez servisten geçtim egsoz emisyonlarım çok iyi durumda....




  • Bir bujinin hissedilir derecede fark yaratacağını hiç düşünmezdim, ki ben değişiklikleri kolay kolay fark edemem.
  • Orijinalden alıntı: O.B.K


    Aracınıza uygun bir LPG/CNG bujisi varsa muhakkak kullanın.

    Uygun Bosch buji için;
    http://ecat-online.bosch.de/toc/enter?COUNTRY=TR&LANGUAGE=TR



    NGK uygun buji için;
    http://www.ngk.com.tr/index.php?id=1860&pd=1861&lng=tr&t=pkwzuendkerzen
     LPG ve BUJİ seçimi


    1993 model honda cıvıc EL sedan 1500 cc 16 valve karbüratörlü aracıma LPG taktırdım.aracımın motor gücü 67 KW.
    motor serisi ise D15B3 olarak geçen modellerden.

    aracın üzerinde bu güne kadar benzinli olduğu için orjinal buji kullandım.benzinli iken kullandığım bujiler
    NGK BKR6E11 serisi.zaten araç motorunun üzerindeki etikettede buji olarak bu serinin yazdığı orjinal bir etiket var.

    verdiğiniz linkleri inceledim.bosch ürünlerinde aracıma uygun olan seriyi bulamadım.NGK da ise bir kaç tane var ama hangisi olması gerektiğine emin olamadım.
    almam gereken bujiler hangisi olmalı acaba.yardımcı olabilirmisiniz.kafam karıştı iyice.ayrıca internet üzerinden temin edebileceğim bir site varsa size zahmet link ekleyebilirmisiniz.

    şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xpress34 -- 15 Haziran 2010; 14:15:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet

    bujilerim geldi bu sabah hafta içi bakımda taktırcam bakalım merak ediyorum...

    bujilerimi taktırdım bugün...ve sonuç olarak gerçekten işe yarıyor...alt devirlerdeki isteksizlik hafif tekleme olayı kayboldu...5. viteste 60 la çok rahat gidiyor...gazı bırakınca 1200 devire kadar yavaş yavaş sorunsuz iniyor...klima açıkken boşa alınca rölanti bi oynar öyle sabitlenirdi oda düzeldi direk gelip oturuyor yerine...

    bu konuya katkıda bulunanlara özelliklede OBK hocama çok teşekkürler rahatsız olduğum bir konu çözüldü...buji değiştirecek olanlara tavsiye ederim alsınlar direk...benzindede denedim bi sıkıntı yoktu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet
    ...benzindede denedim bi sıkıntı yoktu...

    Ben tek tirnakli BOSCH LPG Bujilerini 10 Bin Kilometre´den beri kullaniyorum!

    Tek tirnakli Buji ile BENZIN´deyken motor performansi CIFT Tirnakliya göre fark edilmicek kadar azaliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calcutta


    quote:

    Orijinalden alıntı: samet
    ...benzindede denedim bi sıkıntı yoktu...

    Ben tek tirnakli BOSCH LPG Bujilerini 10 Bin Kilometre´den beri kullaniyorum!

    Tek tirnakli Buji ile BENZIN´deyken motor performansi CIFT Tirnakliya göre fark edilmicek kadar azaliyor



    benim mareanın kitapçığında yazan orjinal buji lancia tek tırnak zaten ve arabanın üzerindede bu tek tırnak bujiler vardı ve hafif tekleme olduğu için tırnak aralığını daraltmıştık biraz...şuan lpg bujileriyle çıkan lancia tek tırnaklar arasında benzin performansında fark yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet
    şuan lpg bujileriyle çıkan lancia tek tırnaklar arasında benzin performansında fark yok...


    Anlatmak istedigimi anlamadin....

    Benzin´de kullanirsan arabayi motorun performansi yani ate$leme yönünden
    Cift vede daha cok tirnakli Buji´ler daha avantajli.

    Brava´ya cift yada dört tirnakli Buji taktigimda otoban´da Benzin ile rahatlikla 210 basiyorum.

    Ama tek tirnakli mesafe arasi azaltilmi$ LPG Buji´sini taktiktan sonra Benzin ile rahatlikla 210 basamiyorum
    190 sonrasi artik zaman aliyor....210 yakla$asiya kadar.

    Genelinde LPG ile sürdügüm icin Benim icin bu önemli degil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cinfo -- 17 Haziran 2010; 8:30:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calcutta

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet
    şuan lpg bujileriyle çıkan lancia tek tırnaklar arasında benzin performansında fark yok...


    Anlatmak istedigimi anlamadin....

    Benzin´de kullanirsan arabayi motorun performansi yani ate$leme yönünden
    Cift vede daha cok tirnakli Buji´ler daha avantajli.

    Brava´ya cift yada dört tirnakli Buji taktigimda otoban´da Benzin ile rahatlikla 210 basiyorum.

    Ama tek tirnakli mesafe arasi azaltilmi$ LPG Buji´sini taktiktan sonra Benzin ile rahatlikla 210 basamiyorum
    190 sonrasi artik zaman aliyor....210 yakla$asiya kadar.

    Genelinde LPG ile sürdügüm icin Benim icin bu önemli degil



    benzinle hiç kullanıp denemediğim için bilmiyorum onu




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.