Şimdi Ara

Lumia 1320 kendi kendine kapanma sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
1
Favori
2.963
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar telefonu aldığımdan bu yana(10 gün) 4 defadır kendi kendine kapandığını fark ettim.
    telefonu yeniden açtığımda tarih ve saatin fabrika ayarlarına sıfırlanmış bir durumda oluyor.
    orjinal micro sim kullanıyorum, whatsaap e devlet tten başka uygulama yüklü değil, sd kart kullanmıyorum. yalnız şüphelendiğim bir durum var pil tasarrufu modu sürekli açıkken oldu bu olaylar. sizde de öyle bir durum söz konusu mu? yardımlarınızı bekliyorum 30 günlük iade sürem bitmeden servise göndermek için.



  • Bende 1320 var ama Allaha şükürler olsun böyle bir şey olmadı telefonda bir sıkıntı olabilir ihmal etme aldığın yere gotur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle öyle bir sorun yaşamadım 1320'de.

    Cihazda bir sorun olabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendeki şansa bak: nette o kadar araştırdım yok buna benzer lumia 1320 sorunu 😢
    samsung s3 mini vardı 1yıl boyunca servislerle uğraştım durdum sonunda iade ettim, yeni bir macera başladı sanırım 😃

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garantiye verin cihaz sıkıntılı.
  • Aldığın yere gotur cihazı değişsisnler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonu servise yolladım servis tamir olarak yzılım güncelleme bilgisini sisteme girdiği gibi servisi de nokiayı da aradım yazılım güncellemesinden sonra detaylı bir inceleme yapılmasını talep ettim gerekirse telefon sizde bir hafta iki hafta kalsın servisler ile bir daha uğraşmak istemiyorum dedim cevap olarak teknisyenlerimiz işin ehlidir dediler tamir edildi bilgisinden bir kaç saat sonra kargolanıp yollandı. telefonu bimekten almaya gittiğimde telefon kapalıydı uzun uğraşlar sonucu açtım ama telefon kendini resetlemişti. ertesi gün telefon elimdeyken kendiliğinden kapandı. nokia ile görüştüğümde kendilerine bana dedikleri "telefon eline ulaşsın bir daha kapanırsa gerekeni yaparız" laflarını hatırlattım kendileride tekrar servise yollamamı söylediler başkada ellerinden bir şey gelmediğini söylediler(gerekeni yaparız lafları havada kaldı yani). dayanamadım açtım ağzımı yumdum gözümü kapattım servisi aradım açtım ağzımı yumdum gözümü. bir daha da nokia almam ve de yasal yollara başvuracağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siteuyelik21

    Telefonu servise yolladım servis tamir olarak yzılım güncelleme bilgisini sisteme girdiği gibi servisi de nokiayı da aradım yazılım güncellemesinden sonra detaylı bir inceleme yapılmasını talep ettim gerekirse telefon sizde bir hafta iki hafta kalsın servisler ile bir daha uğraşmak istemiyorum dedim cevap olarak teknisyenlerimiz işin ehlidir dediler tamir edildi bilgisinden bir kaç saat sonra kargolanıp yollandı. telefonu bimekten almaya gittiğimde telefon kapalıydı uzun uğraşlar sonucu açtım ama telefon kendini resetlemişti. ertesi gün telefon elimdeyken kendiliğinden kapandı. nokia ile görüştüğümde kendilerine bana dedikleri "telefon eline ulaşsın bir daha kapanırsa gerekeni yaparız" laflarını hatırlattım kendileride tekrar servise yollamamı söylediler başkada ellerinden bir şey gelmediğini söylediler(gerekeni yaparız lafları havada kaldı yani). dayanamadım açtım ağzımı yumdum gözümü kapattım servisi aradım açtım ağzımı yumdum gözümü. bir daha da nokia almam ve de yasal yollara başvuracağım.

    Valla şansızmışsınız üzüldüm durumunuza. İkinci sorunlu telefonunuz, inşallah para iadesi alabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Keşke aldığınız yere gidip değişim isteseydiniz bende l1320kullanıyorm telefonda baya oyun uygulama yuklu hiç kapanmadı kendi kendine.
    Bu arada servise yolladığınız için bazı firmalar para iaedesinden feragat sayıyor bu durumu kanunen ayıplı ürunu değiştirmek yada para iadesini vermek zorunda ama böyle bir çakallık yapıyorlar uğraştırmak için 3 kere servise yollama fln.
    O yüzden aldığınız urun ayıplı kusurlu ise bunu aldığınız yere goturun ve değiştirsinler yada paranızı alın servise sakın yollamayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeah4everr kullanıcısına yanıt
    Aldığım yere götürdüm. Bimeks telefon iade ve değişimlerde servvis raporu gereklidir deyip servise yolladı, servis yazılım güncellemesi yaptığı için bimeks değişimi ya da iadeyi kabul etmedi. ikinci bir defa daha bimeks'ten talepte bulundum yine servis raporu deyip servise yolladı ve sonucu bekliyorum. THH ile yaptığım görüşmede 2 servis raporunun olması gerekir diye bir bilgi verdiler o yüzden 2. defa bimekse iade talebinde bulundum. şans olmayınca öyle uğraşıp duracağız.
  • siteuyelik21 S kullanıcısına yanıt
    Hocam uğraştığınıza değsin bari inşallah değiştirirler o cihazı.Ben yukarda anlattıklarımı bizzat avukattan öğrendim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.