Şimdi Ara

lütfen yardım!!avea internet paketi mağduru!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.098
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • aveanın 4gb internet paketine 39tl ye 1 aylık abone oldum.tarih 05.08.2010.müsteri hizmetleri bana bu ücretin faturaya yansılatacağını söyledi.ama bi sonraki fatura döneminize yansımasını istemiyorsanız hesap kesim tarihinden önce aboneliği kaldırmalısınız dedi.hesap kesim tarihimde 22.08.2010.bende bir sonraki faturaya da gelmesin diye 15.08.2010da aboneliği kaldırdım.tabi abonelik komple iptal oluyormuş,bunu bilmiyordum ve söylemediler.ben de nasılsa 1 ay diye 5inden 5ine kadar sanıyorum kullanımı.ama malesef öyle değilmiş.fatura 512tl olunca arayıp haber verdiler.ertesi gün hattım 2 taraflı aramaya kapatıldı.bu ödeme yapılmadan açılmayacağını söylediler.itiraz ettim bana ayrıntılı bilgi verilmedi,eksik bilgi verdiniz yoksa neden kapatayım paketi dedim.bant kayıtları dinlendi ve her zamanki gibi kendileri haklı çıktı.bununla ilgili nereye itiraz edebilirim bana yardımcı olabilecek biri varmı.tüketiciler.org a mail attım,tüketici hakem heyetine başvur dedi.nasıl oluyor neler gerekiyor bilgisi olan varmı acaba.
    mail adresim: h_asan_unal@hotmail.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasan0684 -- 10 Eylül 2010; 16:02:16 >







  • 5 ağustosta aboneliğiniz başladı, 10 gün boyunca aylık abone olarak internet kullandınız. 15 ağustos günü aylık aboneliği durdurup yani iptal edip, ondan sonra da internete de bağlanmadığınız halde;

    Aylık abonelik bedeli, 10 gün kullanmanıza rağmen aylık 39 lira kesileceğine;

    Geriye dönük abonelikten çıkartma yapıp 512 lira mı gelmiş?

    Geriye dönk iptal edemez, ses kayıtlarında itiraz edeceğiniz bir durum zaten yok, evet aboneliği başlattım, evet aboneliği bitirdim, üstelik 10 gün kullandığım halde bir aylık faturayı ödeyecektim, 512 lira fatura göndermişler, kullanımım sona erdirdiğim aboneliğim dönemine aitti, bu nedir?

    deyip yeniden itiraz edeceksiniz.

    Aboneliği fatura kesilmeden durdurmayı öneren Avea olduğu için, siz haklı durumdasınız, ayrıca en azından aboneliği iptal ederken de uyarabilirlerdi...

    Sizi bu yanlışlığa iten ve sürükleyen Avea olmuş. Geriye dönük abonelikten çıkartabiliyorlarsa alabilirler de o zaman, geriye dönük abone yapsınlar ya da... Bilemiyorum.

    Bir uzlaşma yolu arayın, uzlaşmadan çözemeziniz...




  • Insanı yok yere uğraştırıyorlar nasıl ya gelde sinir olma.
  • yok 10 günden sonra devam ettim kullanmaya.abonelik 1 aylık paket olduğundan 5 eylülde bitecek sanıyordum.26sına kadar 256mb kullanmışım ve 512 tl fatura olduğunu söylediler.bu 256 mblık kullanımda fatura kesim tarihi ile (22.08.10) 26sına kadar olan 4 günlük kullanımmış.müşteri hizmetlerine baya dil döktük ama yapcak bişey yok dediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasan0684

    yok 10 günden sonra devam ettim kullanmaya.abonelik 1 aylık paket olduğundan 5 eylülde bitecek sanıyordum.26sına kadar 256mb kullanmışım ve 512 tl fatura olduğunu söylediler.bu 256 mblık kullanımda fatura kesim tarihi ile (22.08.10) 26sına kadar olan 4 günlük kullanımmış.müşteri hizmetlerine baya dil döktük ama yapcak bişey yok dediler.

    Tamam da 256 MB için fahiş fiyat uygulamışlar... 4 günlük kullanım için fahiş fiyat uygulamışlar... Turkcell 12 aylık pakede sokup geri adım atıyor, bir yakınımdan biliyorum... Vazgeçmeyin, rakam çok büyük... Uzlaşma yolu bulun..
  • tüketiciler.org da doldurduğum şikayet dilekçesi sonucu aveadan bir mail geldi.sonuç çıkarmı sizce

    Sayın Müşterimiz,

    13.09.2010 tarihinde Tüketiciler Birliği aracılığı ile Şirketimize ulaşan 28.08.2010 tarihli bildiriminize ilişkin gerekli incelemeleri gerçekleştirebilmemiz ve sonuca ilişkin detaylı bilgi verebilmemiz için tarafınıza ulaşılabilecek bir irtibat numarası ile bildiriminize konu Avea numaranızı Musteri-Memnuniyeti@avea.com.tr adresi aracılığı ile bizimle paylaşmanızı rica ederiz.



    Bilgilerinize sunarız.
  • Hasan Bey, 256 MB kotalı tarifeler 10-20 lira, 512 lira fatura ettikleri zaman artık böyl e bir fiyatlama, tefeciliğe, fırsatçılığa ya da dolandırıcılığa girmiyor mu acaba? Sizce hangisine giriyor?

    10-20 liralık işlem için kendi yanıltmaları sonucu 512 liralık faturalamaya kendileri neden olmuş ve kendileri fatura kesmişler. Yeniden geriye dönük abone yapıp çözsünler sorunu... Sertleşmeden, kırmadan derdinizi anlatın. Çözülmezse mücadeleyi sürdüreceksiniz...

    Fatura bedelini ödemeniz daha iyi olur, geriye alma imkanınız var...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bugün avea genel müdürlüğünden aradılar yazdığım dilekçe üzerine.kayıtları tekrar dinleyip aradılar.henüz faturalanmamış 512 tl borcum varmış.22.09.10 da fatura kesilecekmiş.fakat bu sefer siz haklısınız dediler,size bu konuda bilgi verilmeliydi falan filan şeyler işte.sonuç olarak o ücreti ödemeyeceksiniz biz düzzeltme yapacağız dediler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.