Lydsto R1 Temizlik Robotu (123. sayfa)
-
-
İyi günlerde kullanınız. Kaliteli hücreler ve kendi tasarımımız olan daha verimli bms kartları ile kayda değer bir şeyler yapmaya çalışıyoruz.
Güzel cümleleriniz için ayrıca teşekkürler.
-
Düzenleme lidar sorunu değilmiş sol tekerlekte biriken pislik yer edinmiş pislik yüzünden tekerlek dönmemeye başlamış kendi imkanlarımız ile tekerleği bir miktar çalışır hala getirdik ama hala halı gibi sert yumuşak zeminlerde cihaz karmaşık çalışıyor hepsirobota sorum elinizde çalışan bir sol tekerlek var mı yedek parça satışı yapıyor musunuz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba arkadaşlar,
S1 olan modelden kullanıyorum şöyle bir sorunum var silme mopunun takıldığı beyaz aparatın tırnakları kırıldı bu parçayı nereden temin edebilirim teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar toz toplama istasyonuna tozu başaltığında sizlerdede koku oluyou toz lokisu
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
0 212 493 01 63 watsap iletişim lydstro servis no
Hasell0000 paylaşmıştı ve ben buradan tırnağı kırılan mopu almıştım.
-
Merhaba hocam,
Diablo 4 için yazıyorum,
Özel mesaj atamıyorum admine yazdım benim gibi bir çok üye var bu sorundan muzdarip o yüzden mesaj atamadım
Ama siz om ile tel yazarsanız Diablo 4 hemen verebilirim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
www.lydsto.com.trLydsto W2 Çift Sterilizasyonlu Su & Toz Toplama Üniteli Robot Süpürge – Lydstohttps://www.lydsto.com.tr/product/lydsto-w2-cift-sterilizasyonlu-su-toz-toplama-uniteli-robot-supurge/
Lydsto'nun yeni bir robot süpürgesi çıkmış. Lydsto W2 adını verdikleri robot süpürgenin Paspas yapısı çok hoşuma gitti. Dönerek paspaslama yapıyor ve 50 derece suyla kendini temizliyor ardından 60 derece sıcak havayla kurutma yapıyormuş. Fiyat çok fazla. 25.999 TL.
-
Servise gönderdim. Makinayı alalı 22 ay olmus. Servis bataryayı değiştirmiş. Toz hanesi kapak kilidi kirikti onunda tamir etmiş ve ücret istemedi. Denedim gayet güzel. Öneri olarak sessiz mod yada standart modda kullanın demiş servis. Servis evofone 1 haftada hallettiler. Mağazadan göndermiştim. Batarya için ücret istemiyorlar mi dedim. İstemediler hiç dedi mağazadaki arkadaş. Memnun ayrıldım. Teşekkürler Evofone
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Gerçekten iyi bir tecrübe, iyi günlerde kullanınız.
-
Teşekkür ederim. Açıkçası batarya değişimini ücretsiz yapmalarını beklemiyordum. Ama bir tekliflerini göreyim dedim. Saritti beni
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Lydsto R1 cihazımda yaklaşık 12 ay sonra batarya sorunu oluştu. Cihaz açılmıyordu, ışıkları yanıp sönse de kablosuz ağa bağlanamıyordu vs. Servise gönderdim, 7-10 gün içerisinde bataryayı yenileyip göndermişler. Şu an sorunsuz çalışıyor. Burası olumlu kısım. Birkaç tane de eleştirim var:
- Servis şikayetinizi bir kağıda yazıp koliye koyun diyor. Bu iş böyle olmamalı. Bir web sitesinden form doldurtulmalı, servis numarası oluşmalı ve o numarayla kargolamalıyız. Benim yazdığım not ıslandı, kayboldu gitti diyelim, ne yapacağız? Keza not olarak telefon numaramı doğru yazmama rağmen muhtemelen servis personeli bunu bilgisayara yanlış geçirdi. 541 yerine 545 yazmış. Bu yüzden servis süreciyle ilgili SMS'leri alamadım, kargo 2 kez gelmiş evde bulamayım beni aramış ama ulaşamamış. Bunun gibi ufak sorunlar yaşadım, en sonunda kargodaki telefon numarasının hatalı olduğunu görünce olay çözüldü.
- Kargoyu alıcı ödemeli göndermiştim. Servis bana geri gönderirken de alıcı ödemeli göndermiş. Yurt İçi kargoya 171 TL ödeme yaparak teslim aldım. Lydsto Whatsapp numarasına bu ücretin bana iade edilmesi hakkında yazdım. IBAN gönderdim. Müşteri hizmetlerini arayın yardımcı olsunlar dedi. Aramakla uğraştırmayın beni dedim :) Muhasebeye IBAN'ı mı iletmişler, 2 gün içinde yatırıldı, dekontunu da telefondan göndermişler.
Sonuçta ufak pürüzler dışında süreç olumluydu. Garanti hizmetinden faydalanırken servisten cihazı kargo ile teslim alırken ücret ödememelisiniz. Ödeyip razı olan varsa Lydsto ile görüşüp para iadelerini alsınlar. Özetle şöyle bir mesaj göndermiştim:
Alıntı
metni:Onarılan ürünü (telefon numaramı yanlış kaydettiğiniz için) birkaç gün de olsa geç teslim alabildim. Ancak ürünü teslim alırken "Alıcı ödemeli" gönderildiğini söylediler ve Yurtiçi Kargo'ya n TL ödeme yaptım. Faturası elimde mevcuttur, dilerseniz gönderebilirim. Bu yapılan işlem Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'a aykırıdır. Tüketicinin seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda, malın firmaya ya da yetkili servis istasyonuna ulaştırılması ve geri gönderilmesi ilgili olarak tüketiciden nakliye, posta, kargo veya benzeri herhangi bir ulaşım gideri ve başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep edilemez. Kargo bedelini aşağıdaki IBAN adresine ya da görüşebileceğimiz farklı bir kanaldan tarafıma geri ödemenizi rica ederim. Aksi taktirde yasal otoritelere müracaat ederek enflasyon ve faiz farkı ile birlikte bunu talep edeceğimi beyan ediyorum.
-
Lydsto müşteri odaklı bir yaklaşım göstermiş bataryayı değiştirmek ile, tebrik etmek lazım.
İyi günlerde kullanınız.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Evet, iyiye iyi demek lazım :) Ben de bilgilendirmek için buraya yazayım dedim.
-
Kesinlikle katılıyorum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu yaşadığınız olumlu sürecin en önemli nedeni ciddi anlamda lydstro nun fiyatlarını yükseltmesinden dolayı olumsuz şikayetler aynı hızla devam etse idi ürün satamıycaklarını kendileride iyi biliyordu yoksa ürün kötü değil cihazınıza bakımı düzenli yapın her hafta temizleyin standart çekim gücünde kullanın
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OZGURCEL77 -- 27 Ağustos 2023; 15:55:8 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İyi akşamlar arkadaşlar Yaklaşık 1,5 - 2 ay makineyi kullanmayacağım fişten çekip kapatayım mi nasıl yapayim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Doğrusu fişten çekmeniz.
Yeniden kullanmadan önce 3 saat şarj ediniz.
-
Kaliteli hücrelerden kastınız pil mi? Karttan kastınız nedir? Benim cihazımda belli bir süre çalıştıktan sonra pil birden bire bitiyor ve robot kendisini kapatıyor sizce problem batarya mıdır?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hücre= bir bataryayı oluşturan pillerin her biri
Kart= bms yani battery management system yani batarya yönetim kartı
Her batarya birden fazla hücreden oluşur, Lydsto R1 için 8 adet 18650 serisi hücre gerekmektedir. Bu hücrelerin kimyasal yapısı ve iç direnci önemlidir, ömrü buna dayanır.
BMS kartının da özellikleri bataryanın verimli çalışmasını ve ısı kontrolünü sağlar.
Probleminiz muhtemelen bataryadır. Benzer arızayı sürekli en yüksek fan devrinde çalışıyorsa da yapabilir.
Saygılarımla
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X