Şimdi Ara

Maddi Hasarlı Trafik Kazası Yaptım.(ss'li)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Olay 22 nisan çarşamba günü gerçekleşti.Kazayı yapan arkadaşım.Anlattığına göre volvo sürücüsü kırmızı ışıkta geçmiş.Volvo sürücüsü olan kadın önce kırmızı ışıkta geçtiğini kabul etmiş ancak daha sonra reddetmiş.Alkol iki sürücüde de yok.Polisler tutanak tutmuş.Arkadaşımda ifade vermiş.

    Şimdi kafamızdaki soru işaretlerini size sormak istiyorum.

    1.ford c-max 'in ve volvonun tahmini hasarı ne kadar?

    2.masrafaları hangi taraf karşılayacak.Mahkeme olacakmış bu süreç nasıl işleyecek?.Senin

    3.değer kaybı tazminatı için neler yapması lazım.

    4.arkadaş istanbulda okuyor. Olay ankara 'da oldu.Mahkemeye gitmesi gerekiyor mu veya avukat tutması gerekiyor mu? Avukat masraflarını karşı taraftan alabilir mi?

    [image]http://hizliresim.com/ZDWEW3 [/image]
    [image]http://hizliresim.com/l7LWLQ [/image]
    [image]http://hizliresim.com/n7kWkN [/image]
    [image]http://hizliresim.com/vEmpmA [/image]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asdasdas -- 24 Ağustos 2016; 11:40:17 >







  • Oncelikle gecmis olsun

    Bildiklerimi cevaplayayim

    2-Kusur oranina gore belirlenir.Yani kimi suclu gorurlerse o oder.Yuzde 50 de verebilirler.Belli olmaz

    4-Dava masarflarini ve vekil ucretlerini kaybeden taraf oder.Avukat tutarsa durusma vs olursa avukat onun yerine katilir zaten.Kaldi ki bunun pek durusmalik bir hali olacagini,arkadasinin gelmesi gerektigini sanmam.Mobese kayitlari,bilirkisi vs ile cozulur zaten

    Deger kaybi durumunu Sigorta Eksperi nickli uye iyi bilir.Ona danisin veya konuya cagirin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    Oncelikle gecmis olsun

    Bildiklerimi cevaplayayim

    2-Kusur oranina gore belirlenir.Yani kimi suclu gorurlerse o oder.Yuzde 50 de verebilirler.Belli olmaz

    4-Dava masarflarini ve vekil ucretlerini kaybeden taraf oder.Avukat tutarsa durusma vs olursa avukat onun yerine katilir zaten.Kaldi ki bunun pek durusmalik bir hali olacagini,arkadasinin gelmesi gerektigini sanmam.Mobese kayitlari,bilirkisi vs ile cozulur zaten

    Deger kaybi durumunu Sigorta Eksperi nickli uye iyi bilir.Ona danisin veya konuya cagirin
    @Sigorta Eksperi hocam değer kaybı tazminatı için ne yapmamız gerek sana danışmamız gerekiyormuş.
  • hocam ben eksperin kusuru %100 karşı tarafa verdiğini öğrenir öğrenmez daha hasar dosyası kapanmadan bağımsız ekspere ücret mukabili değer kaybı raporu hazırlattım
    bu raporu karşı tarafın trafik sigorta firmasına gönderip tazminat talep edeceğim
    sigorta firması talebimi red ederse sigortacılık tahkim komisyonuna başvuracağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pipisipispis

    Bu mesaj silindi.
    up
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F1AA365A6

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Yeni adet oldu heralde ilk kabul edip tutanak tutunca yan çizme bukadarmi leş migdesiz oldu milletimiz kadinida erkegide ayni
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanKizil

    Yeni adet oldu heralde ilk kabul edip tutanak tutunca yan çizme bukadarmi leş migdesiz oldu milletimiz kadinida erkegide ayni

    Hiç sormayın karakter kalmamş insanlarda.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • S60'in hasarina baktiktan sonra C-Max saglam kalmis gibi duruyor,tabi acilarda onemli ama anladigim kadariyla S60'in tampon tirnagi carpmanin etkisiyle kirilmis ve tampon cikmis yerinden.

    Onemli olan hasar degil,suruculeri saglam olmasi.

    Gecmis olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanKizil

    Yeni adet oldu heralde ilk kabul edip tutanak tutunca yan çizme bukadarmi leş migdesiz oldu milletimiz kadinida erkegide ayni

    Alıntıları Göster
    S60'ta fazla bir hasar yok, tamponu atmış. far dağılmış ama yabancı araç olunca parçaları pahalı... Tırnakları kırıldığı için tampon, sağ far ve gündüz led farı değişecek, sağ salıncak, emniyet kemeri modülü falan da tepkiden dolayı hasarlanmıştır, serviste kontrol edip onları da değiştirirler. Kabaca Volvo'da 10-12 bin TL civarı masraf gözüküyor.

    Focusun tampon, sol çamurluk, far gitmiş, sol ön lastik çamurluğa dayanmış, orada da ön düzen gitmiş sanırım.. Focusun masrafını tahmin edemem ama Volvo kadar masraf çıkaracağını sanmam.


    Işıklar bölgesinde Mobese görüntüsü yoksa , tutanakta iki tarafta suçu kabul etmiyorsa, yani belirleyici bir sebep bulamazlarsa, kusur % 50 - % 50 gibi gözüküyor..
    Eğer böyle bir tramer sonucu çıkarsa değer kaybı beklentini karşılamaz. Araçların değerine bakınca Volvo'da değer kaybı daha fazla olur gibi..

    % 50 - 50 çıkarsa masrafları karşılıklı sigorta şirketleri karşılayacaktır.

    Geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcum -- 25 Nisan 2015; 22:07:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcum

    Tampon, sağ çamurluk (yırtık varsa) , sağ far değişecek, salıncak, emniyet kemeri modülü falan da hasarlanmıştır onları da değiştirirler. Kabaca Volvo'da 12-15 bin TL civarı masraf gözüküyor.

    Focusun tampon, sol çamurluk, far gitmiş, sol ön lastik çamurluğa dayanmış, orada da ön düzen gitmiş sanırım.. Focusun masrafını tahmin edemem ama Volvo kadar masraf çıkaracağını sanmam.


    Işıklar bölgesinde Mobese görüntüsü yoksa , tutanakta iki tarafta suçu kabul etmiyorsa, yani belirleyici bir sebep bulamazlarsa, kusur % 50 - % 50 gibi gözüküyor..
    Eğer böyle bir tramer sonucu çıkarsa değer kaybı beklentini karşılamaz. Araçların değerine bakınca Volvo'da değer kaybı daha fazla olur gibi..

    % 50 - 50 çıkarsa masrafları karşılıklı sigorta şirketleri karşılayacaktır.

    Geçmiş olsun.

    Cevabınız için teşekkürler.Olay yerinde mobese var ancak polis görevlisi gün ışığında trafik ışığının rengi görünmüyor.Arkadaki araçlara bakacak olursak siz yeşilde volvo kırmızıda geçmiş dedi.Ben ifademe mobeseye eklemedim polis görevlisi ben eklerim eklerim dedi.Umarım geçiştirmemiştir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    S60'in hasarina baktiktan sonra C-Max saglam kalmis gibi duruyor,tabi acilarda onemli ama anladigim kadariyla S60'in tampon tirnagi carpmanin etkisiyle kirilmis ve tampon cikmis yerinden.

    Onemli olan hasar degil,suruculeri saglam olmasi.

    Gecmis olsun

    Çok şükür iki taraftada bir yaralanma yok. Ford düz giderken volvo yandan çarpıyor ve yan dönüp bir de arkadan çarpıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdasdas

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    S60'in hasarina baktiktan sonra C-Max saglam kalmis gibi duruyor,tabi acilarda onemli ama anladigim kadariyla S60'in tampon tirnagi carpmanin etkisiyle kirilmis ve tampon cikmis yerinden.

    Onemli olan hasar degil,suruculeri saglam olmasi.

    Gecmis olsun

    Çok şükür iki taraftada bir yaralanma yok. Ford düz giderken volvo yandan çarpıyor ve yan dönüp bir de arkadan çarpıyor.

    Hocam olan bi tamponla bi camurluga olsun.Iki tarafta saglam olsun yeter.

    Tekrar gecmis olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdasdas

    quote:

    Orijinalden alıntı: yolcum

    Tampon, sağ çamurluk (yırtık varsa) , sağ far değişecek, salıncak, emniyet kemeri modülü falan da hasarlanmıştır onları da değiştirirler. Kabaca Volvo'da 12-15 bin TL civarı masraf gözüküyor.

    Focusun tampon, sol çamurluk, far gitmiş, sol ön lastik çamurluğa dayanmış, orada da ön düzen gitmiş sanırım.. Focusun masrafını tahmin edemem ama Volvo kadar masraf çıkaracağını sanmam.


    Işıklar bölgesinde Mobese görüntüsü yoksa , tutanakta iki tarafta suçu kabul etmiyorsa, yani belirleyici bir sebep bulamazlarsa, kusur % 50 - % 50 gibi gözüküyor..
    Eğer böyle bir tramer sonucu çıkarsa değer kaybı beklentini karşılamaz. Araçların değerine bakınca Volvo'da değer kaybı daha fazla olur gibi..

    % 50 - 50 çıkarsa masrafları karşılıklı sigorta şirketleri karşılayacaktır.

    Geçmiş olsun.

    Cevabınız için teşekkürler.Olay yerinde mobese var ancak polis görevlisi gün ışığında trafik ışığının rengi görünmüyor.Arkadaki araçlara bakacak olursak siz yeşilde volvo kırmızıda geçmiş dedi.Ben ifademe mobeseye eklemedim polis görevlisi ben eklerim eklerim dedi.Umarım geçiştirmemiştir.

    Işığın gözükmesi önemli değil, mobese varsa , trafiğin akışını görürler ve ona göre değerlendirip rapora ekler dediği gibi.

    Eğer öyle yazarsa Tramerde % 100 karşı kusurlu çıkacaktır.. Bu sonuca göre de onun sigortası sizin aracın hasarını öder.
    Volvo'da kasko yoksa, kendi hasarını cebinden yaptırır..
    Tramer'de % 100 karşı kusurlu çıkarsa, değer kaybı için haklı pozisyona geçersiniz.. Araç yapılıp servisten çıktıktan sonra değer kaybı davası açacaksanız, bir avukata vekaleti verin gerisini o halleder. Araçta yapılan masrafa, değişenlerine göre avukat bir ekspertiz'den rapor alıyor, o raporda bir değer kaybı belirleniyor. Sonra işlemlere başlıyor.
    Siz sadece bu işleri yapan bir avukata vekaletinizi verin gerisini o halleder.
    Vekalet verdikten sonra sonuçlanması 6-7 ay sürüyor. Bilginiz olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcum

    quote:

    Orijinalden alıntı: asdasdas

    quote:

    Orijinalden alıntı: yolcum

    Tampon, sağ çamurluk (yırtık varsa) , sağ far değişecek, salıncak, emniyet kemeri modülü falan da hasarlanmıştır onları da değiştirirler. Kabaca Volvo'da 12-15 bin TL civarı masraf gözüküyor.

    Focusun tampon, sol çamurluk, far gitmiş, sol ön lastik çamurluğa dayanmış, orada da ön düzen gitmiş sanırım.. Focusun masrafını tahmin edemem ama Volvo kadar masraf çıkaracağını sanmam.


    Işıklar bölgesinde Mobese görüntüsü yoksa , tutanakta iki tarafta suçu kabul etmiyorsa, yani belirleyici bir sebep bulamazlarsa, kusur % 50 - % 50 gibi gözüküyor..
    Eğer böyle bir tramer sonucu çıkarsa değer kaybı beklentini karşılamaz. Araçların değerine bakınca Volvo'da değer kaybı daha fazla olur gibi..

    % 50 - 50 çıkarsa masrafları karşılıklı sigorta şirketleri karşılayacaktır.

    Geçmiş olsun.

    Cevabınız için teşekkürler.Olay yerinde mobese var ancak polis görevlisi gün ışığında trafik ışığının rengi görünmüyor.Arkadaki araçlara bakacak olursak siz yeşilde volvo kırmızıda geçmiş dedi.Ben ifademe mobeseye eklemedim polis görevlisi ben eklerim eklerim dedi.Umarım geçiştirmemiştir.

    Işığın gözükmesi önemli değil, mobese varsa , trafiğin akışını görürler ve ona göre değerlendirip rapora ekler dediği gibi.

    Eğer öyle yazarsa Tramerde % 100 karşı kusurlu çıkacaktır.. Bu sonuca göre de onun sigortası sizin aracın hasarını öder.
    Volvo'da kasko yoksa, kendi hasarını cebinden yaptırır..
    Tramer'de % 100 karşı kusurlu çıkarsa, değer kaybı için haklı pozisyona geçersiniz.. Araç yapılıp servisten çıktıktan sonra değer kaybı davası açacaksanız, bir avukata vekaleti verin gerisini o halleder. Araçta yapılan masrafa, değişenlerine göre avukat bir ekspertiz'den rapor alıyor, o raporda bir değer kaybı belirleniyor. Sonra işlemlere başlıyor.
    Siz sadece bu işleri yapan bir avukata vekaletinizi verin gerisini o halleder.
    Vekalet verdikten sonra sonuçlanması 6-7 ay sürüyor. Bilginiz olsun.


    Birkaç arkadaşımla görüştüm .Onlar türkiye'de değer kaybı tazminatı davaları düşüyor dedi. Kendilerinin de başına gelmiş 1-2 yıl önce . Sizin bu konuda bilginiz var mıdır?Verdiğiniz bilgiler için de çok teşekkür ederim.




  • asdasdas kullanıcısına yanıt
    Karşı taraf % 100 kusurlu değilse düşebilir.
    Bu konuda uzmanlaşan, bu işlerle ilgilenen avukatlar var. Tramer sonucunuz gelsin, % 100 karşı taraf suçluysa aracınız yapılıp masraf netleşsin, ondan sonra faturanızla, kaza tutanağınız, olay fotoları vs. ile bu işle ilgilenen bir avukata gidip danışın. En doğru bilgiyi onlardan alırsınız..
  • hocam dava açmaya gerek yok
    boşuna mahkeme masrafı yapmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BatuKır

    hocam dava açmaya gerek yok
    boşuna mahkeme masrafı yapmayın
    geçmiş olsun
  • Gercekten kırmızı isikta gecti ise o kadini tutup.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metin*

    Gercekten kırmızı isikta gecti ise o kadini tutup.
    Araç içi kamera şart arkadaşlar bu ülkede. Kimsede şeref haysiyet kalmamış. Bir hata yapmışsın geçmişsin kırmızı ışıkta kazaya neden olmuşsun. Önce kabul edip sonradan çark etmek nedir. Geçmiş olsun kaza yapan arkadaşa. Süründürebildiğiniz kadar süründürün böyle yalan beyanda bulunanları.
  • Eğitim eğitim eğitim. Telefonla konuşup aracın sağa sola kaydığını fark edemeyen ve insanları sıkıştıran, birden önüne atlayı cıyak cıyak zar zor durduğunuz da tip tip bakan kadın sürücülere lanet olsun. Yoksa adam akıllı kurallara uyup süren bayanlarda var. Bir bayan kaza yapınca direk ya bayan zaten diyoruz maalesef işte böle asalaklar yüzünden hepsi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.