Şimdi Ara

MAKSİMUM 1000 CC KLUBÜ (175. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.072
Cevap
30
Favori
228.685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 173174175176177
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Hocam egzantirik milinin belli bir değişme km'si yoktur yani en azından genel olarak bu böyledir. Sizin motora özgü bir durum varsa onu bilmiyorum. Ama olacağını da sanmıyorum. Subap ayarını, egzantirik milini birisimi size söyledi yoksa sizmi bunlara birşey yapılması gerektiğini düşünüyorsunuz.(triger ile karıştırıyor olabilirmisiniz) Motordan gelen sese ise birşey söylemem çok güç çünkü bu motorların sesleri hakkında bir tecrübem yok ancak o gelen tır tır sesinin kast ediyorsanız ona benzer bir ses bizim corsalar da da vardı anormal bir durum olup olmadığını sizin aracınıza sahip birileri daha iyi yorumlar.

    Bi internet adresinde okumuştum otomobilci_x abi, ekzantrik mili değişmesi ve subap ayarları 100 bin - 150 bin km arasında yapılması lazımmış. Gerçi ne kadar doğru onu tam bilemiyorum.

    Videodaki ses benim canımı çok sıktı, ekzantrik milinden veya subaplardan olduğunu düşünüyorum ama belkide yanılıyorumdur.

    Bu sesten önce benim ustama götürmüştüm motor sesini iyicene dinlettirmiştim bana hiç bir sorun olmadığını söylemişti.

    Bu ses olunca bugün hemen ustama gittim ve usta eksoztandır diye düşünüp beni eksozcuya yönlendirdi, eksozcuyla birlikte tur attık denedik arabayı kanalada soktuk eksozcuda eksoz sisteminde sorun yok bağlantı noktalarına baktım ondada bir sorun yok dedi.

    Bu sabah benim eski ustama götürecem arabayı, öğleden sonrada şimdiki ustama götürecem. Bakalım sesin nerden geldiğini bulabileceklermi.




  • 16_MJT_05 1 kullanıcısına yanıt
    Ses Kayışların ordan mı geliyor motorun içinden mi geliyor tam belli değil ama bariz bir sorun olduğu belli. Eğer kayışların ordan geliyorsa kayışı dönderen çarklardan birinde sorun olabilir diye düşünüyorum. Bunu anlamak için kayışın bulunduğu yere su tutarsanız eğer ses kesilirse sorun burdan dır. Ama motordan geliyorsa inşallah motordan değildir sarunu anlaması için araştırıp iyi bir motor ustasına götürmenizi tavsiye ederim. tek ustanın dediğiyle hareket etmeyip gerekirse aracınızı servise de gösterip ona göre tamirini en kısa zamanda yaptırın derim. Geçmiş olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caytepeli

    Ses Kayışların ordan mı geliyor motorun içinden mi geliyor tam belli değil ama bariz bir sorun olduğu belli. Eğer kayışların ordan geliyorsa kayışı dönderen çarklardan birinde sorun olabilir diye düşünüyorum. Bunu anlamak için kayışın bulunduğu yere su tutarsanız eğer ses kesilirse sorun burdan dır. Ama motordan geliyorsa inşallah motordan değildir sarunu anlaması için araştırıp iyi bir motor ustasına götürmenizi tavsiye ederim. tek ustanın dediğiyle hareket etmeyip gerekirse aracınızı servise de gösterip ona göre tamirini en kısa zamanda yaptırın derim. Geçmiş olsun...

    Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim caytepeli abi.

    Bu arada sorun çözüldü, bugün bir başka ustaya gittim. Benim dediğim ses krank milinden geliyormuş, yani krank milinin vidası gevşemiş ondan ses yapıyormuş. Usta krank milinin vidasını sıktı ses filan kesildi.

    İlk önce usta kayışlara su döktü ses filan kesilmedi, kesilmeyince krank milini kontrol etti ve sorun ortaya çıktı.

    Çok şükür karşıma büyük bir sorun çıkmadı, içim çok rahatladı.




  • 16_MJT_05 1 kullanıcısına yanıt
    Arızanızın giderilmesine ve büyük bir sorun olmamasına çok sevindim...
  • Beni de ekleyin arkadaşlar. 2014 Volkswagen Polo 1.0 Trendline
  • Aracınız Hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin. Güle güle binmek nasip olsun...
  • Araciniz hayirli olsun kaza bela gelmesin ins

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hughes

    Beni de ekleyin arkadaşlar. 2014 Volkswagen Polo 1.0 Trendline

    Ekledim
    En yeni araç sizde
  • Cok tesekkur ederim :) Yakitindan cok sukur memnunum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hughes

    Beni de ekleyin arkadaşlar. 2014 Volkswagen Polo 1.0 Trendline

    Ekledim
    En yeni araç sizde

    Benide ekleyebilirmisiniz. Uzun zamandır burdayım ama ekledinizmi bilgim yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caytepeli

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hughes

    Beni de ekleyin arkadaşlar. 2014 Volkswagen Polo 1.0 Trendline

    Ekledim
    En yeni araç sizde

    Benide ekleyebilirmisiniz. Uzun zamandır burdayım ama ekledinizmi bilgim yok.

    eklemiştim hocam 72. sıradasın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hughes

    Cok tesekkur ederim :) Yakitindan cok sukur memnunum

    öyle kolay kurtulamazsınız hocam vakit bulduğunuz bir zaman detaylı bir inceleme isteriz
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Eklediğiniz için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caytepeli

    Arızanızın giderilmesine ve büyük bir sorun olmamasına çok sevindim...

    Teşekkür ederim caytepeli abi, sağolun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hughes

    Beni de ekleyin arkadaşlar. 2014 Volkswagen Polo 1.0 Trendline

    Aracınız hayırlı uğurlu olsun, Allah güle güle binmeyi nasip etsin, Allah kazalardan belalardan korusun. Aramıza hoş geldiniz, aracınızın yakıt tüketimi nasıl, hiç ölçtünüzmü ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 16_MJT_05

    quote:

    Orijinalden alıntı: caytepeli

    Ses Kayışların ordan mı geliyor motorun içinden mi geliyor tam belli değil ama bariz bir sorun olduğu belli. Eğer kayışların ordan geliyorsa kayışı dönderen çarklardan birinde sorun olabilir diye düşünüyorum. Bunu anlamak için kayışın bulunduğu yere su tutarsanız eğer ses kesilirse sorun burdan dır. Ama motordan geliyorsa inşallah motordan değildir sarunu anlaması için araştırıp iyi bir motor ustasına götürmenizi tavsiye ederim. tek ustanın dediğiyle hareket etmeyip gerekirse aracınızı servise de gösterip ona göre tamirini en kısa zamanda yaptırın derim. Geçmiş olsun...

    Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim caytepeli abi.

    Bu arada sorun çözüldü, bugün bir başka ustaya gittim. Benim dediğim ses krank milinden geliyormuş, yani krank milinin vidası gevşemiş ondan ses yapıyormuş. Usta krank milinin vidasını sıktı ses filan kesildi.

    İlk önce usta kayışlara su döktü ses filan kesilmedi, kesilmeyince krank milini kontrol etti ve sorun ortaya çıktı.

    Çok şükür karşıma büyük bir sorun çıkmadı, içim çok rahatladı.

    büyük bir şey olmasında gerisi önemli değil.geçmiş olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: 16_MJT_05

    quote:

    Orijinalden alıntı: caytepeli

    Ses Kayışların ordan mı geliyor motorun içinden mi geliyor tam belli değil ama bariz bir sorun olduğu belli. Eğer kayışların ordan geliyorsa kayışı dönderen çarklardan birinde sorun olabilir diye düşünüyorum. Bunu anlamak için kayışın bulunduğu yere su tutarsanız eğer ses kesilirse sorun burdan dır. Ama motordan geliyorsa inşallah motordan değildir sarunu anlaması için araştırıp iyi bir motor ustasına götürmenizi tavsiye ederim. tek ustanın dediğiyle hareket etmeyip gerekirse aracınızı servise de gösterip ona göre tamirini en kısa zamanda yaptırın derim. Geçmiş olsun...

    Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim caytepeli abi.

    Bu arada sorun çözüldü, bugün bir başka ustaya gittim. Benim dediğim ses krank milinden geliyormuş, yani krank milinin vidası gevşemiş ondan ses yapıyormuş. Usta krank milinin vidasını sıktı ses filan kesildi.

    İlk önce usta kayışlara su döktü ses filan kesilmedi, kesilmeyince krank milini kontrol etti ve sorun ortaya çıktı.

    Çok şükür karşıma büyük bir sorun çıkmadı, içim çok rahatladı.

    büyük bir şey olmasında gerisi önemli değil.geçmiş olsun

    Teşekkür ederim otomobilci_x abi, sağolun.




  • İyi günler Arkadaşlar. Ramazan öncesi Arkadaşlarla Ailecek pikniğe gidelim dedik. Bulunduğum yer görev icabı şırnak ve gideceğimiz piknik alanı dağlık uzun stabilize yol ve çok dik rampalar var. 2 araç gidecektik ama son anda diğer arkadaşın işi çıktı ve sadece benim araç ile öne 2 kişi arkaya 4 kişi (2 si zayıf) Birde ben ve 1 çocuk ve ful bagaj olarak yani 7 yetişkin 1 çocuk olarak yola çıktık. Aracıma iyiki Karter koruma taktırmışım altı çok alçak ve araç dolu olduğundan birçok kez altını sürttüm. O kadar dolu ve zor yol şartlarında ne çekişinde sorun oldu nede hararet gibi bir problem yaşamadım. Bazı dik rampalarda yol bozuk ve çukurlar olduğu için yavaş yavaş yarım debriyaj ilerlemek zorunda kaldım ama araba banamısın demedi çok şükür. Sadece altı çok büyük problem yol içinde ufak taşlar olsa bile sürtüyor çok dikkat etmeme rağmen. Belkide 10 sefer altını sürttüm ama karter koruma sacına baktım akşam eve geldiğimde bükülme falan olmamış. Aracımı aldığımdan bu güne kadar en çok zorladığım gündü. Aracımı birkere daha sevdim. Aracım 2004 corsa c 1.0 cc...




  • @otomobilci_x @16_MJT_05

    Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Çok şükür aracımdan fazlasıyla memnunum hem performans hem yakıt tüketimi konusunda. Şurası kesin ki aracı seri kullansam bile 130-140 km/h hızlarda, VW'nin 1.9 TDI motorundan bile az yakıt harcıyor. Annemde 1.5 dCI motor Megane II var (Polo'dan önce onu kullanmıştım uzun bir süre), neredeyse ona yakın bir yakıt tüketimi var diyebilirim hiç abartmıyorum (tabii sakin kullanımda). Araç ilk defa UP modelinde kullanılan 999cc'lik 3 silindirli 75bg 12v MPI motora sahip. Maksimum torku 3000 devir/dk'da verebiliyor. Çok sakin kullanılırsa E-5 üzeri 60-70km/h bandında 3.4 lt/100km'ye kadar indiğini gördüm. 80-90 gibi hızlarda 4 ya da en fazla 4.5, ve bugün 130-140'a kadar çıktığım hızda 5.5 lt/100km idi. Yaklaşık 2 hafta önce 150 liraya yakıt almıştım, başlangıçta 860km (zaman zaman 900km'e yükseldi) göseriyordu fakat 5 günlük izinde şehir içi kullanımım oldu kısa mesafe ve bu aralar yüksek devirli kullanmamdan ötürü 150 liraya 700-750 km gitmiş olacak. Kısacası yakıt olarak harika tüketimi var, performans olarak beni hiç üzmedi, ışıklarda araç kendini öne atıyor resmen ve hiç cansız değil.

    Biraz karışık bir yazı oldu sanırım, yazım yanlışı ya da imla hatası varsa kusuruma bakmayın.

    Aracın baz fiyatı 39.500 lira, benimki metalik renk olduğu için bir miktar indirimle 40.100'e mal oldu. Araçta ESP, Hill Hold, ASR, ikincil çarpışma freni, lastik basınç sensörü ve aklıma gelmeyen yeni özellikler standart. Elektro mekanik servo direksiyon çok yumuşak ve yüksek hızlarda sertleşiyor. 5" multimedya ekranına sahip, kart okuyucu ve AUX girişi var. Ses sistemi sınıfına göre çok iyi (6 hoparlör var ayrıca). Araç iç mekan olarak biraz küçük ama bu araç bence 2 kişi için ideal. Ön koltukları arkaya kadar çektim ön taraf geniş ve rahat arka taraf tabut gibi.

    Bir tanıdığım da Kasım ayında Corsa aldı 1.4 otomatik, yakıtından çok pişman oldu ve kıyaslama yapmak gerekirse her ikisi de baz model olmasına karşın Polo kalite olarak her anlamda kendini hissettiriyor. Kısacası 1.2 TSI isteyip de alamayanlara şiddetle tavsiye ederim, test sürüşüne de katılmanızı öneririm.








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Katze -- 27 Haziran 2014; 15:01:36 >




  • Hughes güzel ve detaylı incelemeniz için teşekkürler. Aracınıza kazasız belasız güle güle binin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 173174175176177
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.