Şimdi Ara

Makyajlı Toyota C-HR Türkiye'de satışa sunuldu: İşte fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
4.051
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • 2016’dan bu yana Türkiye’de üretilen Toyota C-HR, makyaj operasyonundan geçirilerek daha teknolojik detaylara kavuştu. Tasarımı da ufak dokunuşlarla güncellenen yeni Toyota C-HR’ın benzinli versiyonu 153 bin 350 TL, hibrit versiyonu ise 186 bin 950 TL’den başlayan lansman fiyatlarıyla satışa sunuldu.



    Yeni Toyota C-HR’ın tasarımında büyük değişim yok. Genel tasarım anlayışını sürdüren kompakt crossover’ın far ve stop lambalarının tasarımı değişmiş, LED teknolojisine geçiş yapılmış. Yeni stoplar siyah bir spoyler ile birbirine bağlanarak güzel bir bütünlük yakalanmış. Bunun dışında ön tampon tasarımında da değişikliğe gidilerek sis farlarının yerleri değiştirilmiş. Yeni jantların yanı sıra Buzul Metalik Gri, Egzotik Kırmızı ve Turuncu Metalik isimli üç yeni gövde rengine sahip olan Toyota C-HR’a kişiselleştirme seçeneği olarak siyah tavan opsiyonu da eklenmiş.





    Yeni Toyota C-HR, dış tasarımındaki dokunuşların yanı sıra 8 inç ekrana sahip yeni multimedya sistemine de kavuşmuş. Apple CarPlay ve Android Auto entegrasyonuna sahip olan bu sistem, OTA yani şebeke yoluyla harita güncellemesi alarak sürücülerin güncel yol durumundan haberdar olmasını sağlıyor. Ayrıca müşteriler, 8 kanallı, 800-Watt stereo amfi ve dokuz hoparlöre sahip JBL Premium Ses Sistemini de tercih edebiliyorlar.



    Ayrıca Bkz.Çinli üretici Geely, küresel pazarda satışa sunacağı kompakt SUV modelini tanıttı



    Yeni Toyota C-HR’ın kaputu altındaki en büyük yenilik, 184 beygirlik 2.0 litre Hybrid Dynamic Force isimli seçeneğin eklenmesi olmuştu. Fakat bu motor Türkiye’de satılan versiyonlar arasında bulunmuyor. Ülkemizde satılan yeni Toyota C-HR’ın motor seçenekleri arasında 122 beygirlik 1.8 litre hibrit motor ve 116 beygirlik 1.2 litre turbo benzinli ünite yer alıyor. Benzinli ünite, 6 ileri manuel şanzıman veya CVT otomatik şanzımanla kombine edilebilirken, hibrit versiyonda ise elektronik kontrollü sürekli değişken şanzıman (e-CVT) kullanılıyor.



    Yeni Toyota C-HR’ın EPS (elektrik kontrollü direksiyon) ve yatılımında iyileştirmeler yapıldığı da verilen bilgiler arasında.



    Yeni Toyota C-HR fiyat listesi



    Benzinli



      Tavsiye Edilen 2019 MY
    Fiyatları (TL)
    Lansmana Özel Tavsiye
    Edilen 2019 MY Kampanyalı Fiyatları (TL)
    Tavsiye Edilen 2019 MY
    Hurda Teşvikli Fiyatları (TL)
    1.2 Turbo 4x2 Flame 170.350 165.350 153.350
    1.2 Turbo 4x2 Flame Multidrive S 182.900 177.900 165.900
    1.2 Turbo 4x2 Passion Multidrive S 203.150 196.150 184.150


    Hibrit



      Tavsiye Edilen 2019 MY
    Fiyatları (TL)
    Tavsiye Edilen 2019 MY
    ÖTV Teşvikli Fiyatları (TL)
    Lansmana Özel Tavsiye Edilen
    2019 MY ÖTV Teşv. Kamp. Fiyatları (TL)
    Hybrid 4x2 Flame e-CVT 255.350 191.950 186.950
    Hybrid 4x2 Passion e-CVT 295.750 222.300 215.300
    Hybrid 4x2 Passion X-Pack e-CVT 317.650 238.700 228.700




    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2020 Toyota C-HR, 184 beygirlik yeni hibrit motoruyla tanıtıldı
    2020 Toyota C-HR, 184 beygirlik yeni hibrit motoruyla tanıtıldı
    2020 Toyota C-HR, 184 beygirlik yeni hibrit motoruyla tanıtıldı
    2020 Toyota C-HR, 184 beygirlik yeni hibrit motoruyla tanıtıldı
    2020 Toyota C-HR, 184 beygirlik yeni hibrit motoruyla tanıtıldı
    2020 Toyota C-HR, 184 beygirlik yeni hibrit motoruyla tanıtıldı
    2020 Toyota C-HR, 184 beygirlik yeni hibrit motoruyla tanıtıldı
    2020 Toyota C-HR, 184 beygirlik yeni hibrit motoruyla tanıtıldı
    2020 Toyota C-HR, 184 beygirlik yeni hibrit motoruyla tanıtıldı
    2020 Toyota C-HR, 184 beygirlik yeni hibrit motoruyla tanıtıldı
    2020 Toyota C-HR, 184 beygirlik yeni hibrit motoruyla tanıtıldı
    2020 Toyota C-HR, 184 beygirlik yeni hibrit motoruyla tanıtıldı
    2020 Toyota C-HR, 184 beygirlik yeni hibrit motoruyla tanıtıldı
    2020 Toyota C-HR, 184 beygirlik yeni hibrit motoruyla tanıtıldı
    2020 Toyota C-HR, 184 beygirlik yeni hibrit motoruyla tanıtıldı
    2020 Toyota C-HR, 184 beygirlik yeni hibrit motoruyla tanıtıldı
    2020 Toyota C-HR, 184 beygirlik yeni hibrit motoruyla tanıtıldı
    2020 Toyota C-HR, 184 beygirlik yeni hibrit motoruyla tanıtıldı







  • 43.500TL Hybrid Farki. Benzin olarak 5lt/100km fark.

    6.5×5=32.5tl/100km 133.847km sonra amortisman.(MTV farki haric, yilda 20.000KM yapan birisi icin 6 yilda 18.000KM fark da oradan)

    Garanti sonrası Batarya değişimi 1500$ civari =10.000TL
    31.000km sonra batarya amortismani...

    2013TL/YIL MTV farki hesaplamaya dahil edilmemistir. ( 300-310LT yakit ile 1.2T ile Yilda 3.500KM fark'da buradan gelir.)

    Kisacasi Hybrid kulaga hos gelir, Devlet destegi olmadan tiris tiris gider..
  • Adamlar kasayı makyajlıyor bir sürü özellik ekliyor ama aynı fiyatla satışa sunuyor. Almanlar olsaydı zammı yapıştırırdı. Adamsın toyota

  • Arka camlari biraz buyutmesi de gerek. Arka koltuklarda oturanlara klostrofobik bi ortam yaratıyor.

  • Biri Süreyya hanım atabilir mi :D

  • Bloodin kullanıcısına yanıt
    atmasına gerek yok adı üzerine makyaj, ne bekliyorsunuz makyajlanan seriden yeni bir araba mı yapsınlar?
  • Bu arabaya bayılıyorum. Alışılmışın dışında bir tasarım almanlar gibi sıkıcı değil, sahip olmak istediğim araçlardan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4x4 olsa tadından yenmezdi.

  • 2.0’ı aynı fiyata verselerdi keşke.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 43.500TL Hybrid Farki. Benzin olarak 5lt/100km fark.

    6.5×5=32.5tl/100km 133.847km sonra amortisman.(MTV farki haric, yilda 20.000KM yapan birisi icin 6 yilda 18.000KM fark da oradan)

    Garanti sonrası Batarya değişimi 1500$ civari =10.000TL
    31.000km sonra batarya amortismani...

    2013TL/YIL MTV farki hesaplamaya dahil edilmemistir. ( 300-310LT yakit ile 1.2T ile Yilda 3.500KM fark'da buradan gelir.)

    Kisacasi Hybrid kulaga hos gelir, Devlet destegi olmadan tiris tiris gider..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 6 Kasım 2019; 14:18:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orta açıkta olan teyp e oldum olası gıvıuğım kim çıkardıysa bunu konsept olarak hayatı boyunca otomotiv sektöründe batsın hiç bir tasarımına onay verilmez inşallah.:(

  • sonradan eklenmiş gibi duran lcd bilgi ekranı hariç çok güzel bir model olmuş

  • Yeni çıkan Raize modelini ben daha çok sevdim. C-HR arka koltuklar olmasa daha iyibir ergen aracı olurmuş:) Arkası çok kapalı insan arkada daralıyor. Arka cam tasarımı canım arabayı bozmuş. Hibrit ile benzinli motor arasında uçurum var resmen.Hibrit almaktansa benzinli alıp 100bin küsür km binerim vergi de farkı var mı bilemedim ama vergi de cabası.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    43.500TL Hybrid Farki. Benzin olarak 5lt/100km fark.

    6.5×5=32.5tl/100km 133.847km sonra amortisman.(MTV farki haric, yilda 20.000KM yapan birisi icin 6 yilda 18.000KM fark da oradan)

    Garanti sonrası Batarya değişimi 1500$ civari =10.000TL
    31.000km sonra batarya amortismani...

    2013TL/YIL MTV farki hesaplamaya dahil edilmemistir. ( 300-310LT yakit ile 1.2T ile Yilda 3.500KM fark'da buradan gelir.)

    Kisacasi Hybrid kulaga hos gelir, Devlet destegi olmadan tiris tiris gider..
    Hibrid'e LPG takan bir arkadaşın videosu vardı youtube'da.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    43.500TL Hybrid Farki. Benzin olarak 5lt/100km fark.

    6.5×5=32.5tl/100km 133.847km sonra amortisman.(MTV farki haric, yilda 20.000KM yapan birisi icin 6 yilda 18.000KM fark da oradan)

    Garanti sonrası Batarya değişimi 1500$ civari =10.000TL
    31.000km sonra batarya amortismani...

    2013TL/YIL MTV farki hesaplamaya dahil edilmemistir. ( 300-310LT yakit ile 1.2T ile Yilda 3.500KM fark'da buradan gelir.)

    Kisacasi Hybrid kulaga hos gelir, Devlet destegi olmadan tiris tiris gider..
    toyota bayisi corolla hibritin bataryası için 2500 dolar demişti.
  • Acayip çirkin araba

  • iquique kullanıcısına yanıt
    Turbo Benzinliye de LPG takilabilir.
    Hybrid+LPG'nin suan icin dayanikliligi ve cikarabilecegi sorunlar tam bir muamma olmasiyla beraber, (CHR'da tank koyacak yer bile olmayabilir) fabrika cikisi olarak degerlendirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dacia duster alana kadar C-HR almak daha mantıklı o zaman ikiside aynı fiyat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordofworld -- 6 Kasım 2019; 14:52:27 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hybrid tamamı otomatik. benzinli otomatik 177.900, aynı donanım hybrid 186.950. yani fark 9000 tl. bence yeni bir hesap yap. veya 43.500 farkı nereden bulduğunu yazar mısın, ben anlayamadım.

  • SERDARbdrm S kullanıcısına yanıt
    En üst paketler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.