Şimdi Ara

Makyajlı Toyota C-HR Türkiye'de satışa sunuldu: İşte fiyatı ve özellikleri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
61
Cevap
0
Favori
4.051
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • En üst paketler %60 ötv ye takılıyor. Bayiiye gidince uyguna verirler. 228bin der 205bine verir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Ben ne gordugume gore yorum yaptim. O zaman degisir isler. Toyota Pazarlama bunu dusunememis mi ?

    En mantiklisi en baz donanimi, ama bu devirde 200 liraya yakin para verip on taraf park sensorsuz, led farsiz mal almak mi ? bir dusunurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkesin beklentisi farklı. Led farın benim için bir önemi yok mesela.

    Toyota pazarlama bunları düşünerek 230bin yazıyor zaten. Bu aracın liste fiyatı 230bin ama size güzel bir indirim yapacağım deyip 205bine düşüyor. Alıcı için de daha cazip hale geliyor.
  • Bu aracı 2-3 kere test ettim. Yalıtım olarak eksikleri vardı. Tanıtımında yalıtım tarafında 11 noktada iyileştirme yaptıklarını yazmışlar. Test etmek lazım.

    CABIN NOISE REDUCTION

    Careful study and treatment of every element of the new Toyota C-HR with the potential to generate NVH has resulted in an improvement at 11 different points, allowing an even better cabin noise performance. Carefully placed seals, noise insulation and absorption pads further reduce disturbing sounds entering the cabin.

    The installation of the Hybrid Dynamic Force engine actively suppresses engine surging while engine bay insulation contains the remaining sounds. The same attention to detail has been applied the suppression of rolling noise produced by the tyres.

    Overall, the new Toyota C-HR provides a more serene cabin even at higher speeds, allowing driver and passengers to enjoy conversations, music or simple silence.
  • Bu aracın şimdilerde makyajlandığından haberim yoktu. Acaba makyajla ya da yeni versiyonda arka camların boyutunu düzeltirler mi diye düşünüyordum ama aynı bırakılmış. Ben bu aracı arka camlarının küçüklüğü nedeniyle alınabilir bulmuyorum, tasarım için fonksiyonelliği tamamen feda etmişler.
    Ben bunun yerine aynı sınıfta olmasalar da Corolla'yı çok daha fazla beğeniyorum. Corolla'nın da tasarımı bunun gibi agresif ve keskin hatlara sahip. Ancak onda kullanışlılıkta hiçbir kayıp yok. Hatta altı sürtmesin diye Crossover tipi araç tercih edilecekse Corolla'nın yerden yüksekliği CHR'ın yerden yüksekliğinden biraz daha fazla.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Tabi herkesin beklentisi farklı, anahtarsız giriş led far benim için 2019 araçlarda kapak janttan bile onemli..

    Ben bu seviyede arac bakan biri olsam bu fiyata gelen bir arabayi arayip sormadan 3008 c5a gibi araçlara yonelirim.

    Pazarlama biriminin kararidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir diğer hatayı da donanımda yapıyorsunuz.

    Hibritin en pahalısı x-pack'li donanım, benzinlide xpack yok. Fiyat farkının artmasının bir nedeni de bu.

    Eğer bu aracın hibrit en dolusu, jbl ses sistemi ile beraber 210bin civarına veriyorlarsa her türlü alınır bence. Muadil dizel otm 3008'in fiyatları uçuk. Liste fiyatı 287bin görünüyor. Tabii çocuk varsa ya da arka koltuklar sık kullanılacaksa c-hr direk tercih dışı bırakılmalı, o ayrı.
  • Bu hesabı yapanlar iki aracın da 2.elde aynı fiyata satıldığını düşünüyor sanki. Satarken de yüksek satacaksınız... Tasarruf her türlü kazanır (MTV-bakım hariç. Ama onları 10 kere çıkarır yakıttan)
  • Merak edenlere paketli fiyatları,bayiler bu fiyata pazarlık yapacağını zannetmiyorum.

    Makyajlı Toyota C-HR Türkiye'de satışa sunuldu: İşte fiyatı ve özellikleri
  • Just Smile kullanıcısına yanıt
    2.el'de daha yüksek satmak başka unsurlara bağlı olduğu için amortisman dahilinde olmaz. (Faiz - Pil- hasar- arıza vs)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Ben dediğim gibi led far ve anahtarsız giriş üzerinden degerlendiriyorum.

    Bana bunlari sunduğu en düşük donanım seviyesi en üst model her ikisinde de..

    3008 ile Chr belki uretici iddiasıyla ayni ama Hacim ve kullanışlilik farkı olduğunu da unutmamak lazim.(3008 ve chr ile muz kolisi(bavul çanta eslenigi) taşıdığınızi düşünün.gozle görülür bir adet farki olacaktir.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 6 Kasım 2019; 18:15:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Farlar i20'yi andırıyor, keşke daha spor bir direksiyon tercih edilseydi.

  • Benzinli 4x4 modeller niye kaldırılmış? Sadece ülkemize mi özel, dünya geneli mi?
  • Adam akıllı geniş SUV gövdesinde piyasaya çıksaydı çok iyi satacaktı yazık ettiler bu tasarımla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece TR de üretilen arabayı avrupalı yeni 2.0 hibrid motorla alabiliyor ama bizde satışı dahi yok yazıklar olsun böyle sisteme.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aracın içine girip bir kez bile oturan birinin bu arabayı alacağını düşünmüyorum.

    Ben hayatımda bu kadar dar ve basık hissettiren, açıları rezalet ve klostrofobik bir araç daha görmedim, belki aynı sınıfta Qasqhai diyecem ama o bile bu kadar kötü değil. Tam anlamıyla bir fiyasko, alan kişilerin aklından şüphe ediyorum ciddi olarak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibo-wan -- 6 Kasım 2019; 21:53:33 >
  • Güzel taka, 1.2t manuel alıp bineceksin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota' nın tasarımını sevmek istiyorum ama sevemiyorum ya

  • Gerçek anlamda bir suv heybeti duruşu olsa satış rekorları kırar fakat tabuttan bir tik büyük olunca sıkıntılı. Içine girince insan sıkılıyor bunalıyor bir araç bu kadarmi nasıl olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.