Bildirim
malın garanti dışı tamir süresi


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
yeni kanuna göre 20 iş günüdür,öncesinde 30 iş günüydü. -
quote:
Orijinalden alıntı: vercenik53
yeni kanuna göre 20 iş günüdür,öncesinde 30 iş günüydü.
teşkkürler, garantili yada garantisiz tamir süresi aynı yani 20iş günüdür süper . Peki servis istasyonu olmadığında malı aldığımız firmaya verdiğimiz gün iş günü tamir süresi başlar. Peki kargoyla teknik servise firma malı gönderiyor, sorum şu : Teknik servis malı 20. iş günü bitiminde müşteriye teslim etmek zorundadır. fakat işte kargoya verdik kargoda beklemiş 23 iş günü sonra ulaşmış deseler, 20 iş gününü ihlal etmiş olurlarmı? yoksa kargoda gecen süre dahil hepsi 20 iş gününde tüketiciye malı vermk zorundalarmıdır.? -
yönetmelikte kargo gecikmesi v.s yazmaz her şey içinde 20 iş günüdür.servisin olmadığı yerde aldığın mağazaya verdiğin tarihten itibaren başlar o zaten kargoyla gönderiyor servise o sürlere hepsi içinde kargoda bekledi diye bir lüks yok neyapacaksın iade ya da değişim mi isteyeceksin,dediğine göre 24 gün olmuş -
quote:
Orijinalden alıntı: vercenik53
yönetmelikte kargo gecikmesi v.s yazmaz her şey içinde 20 iş günüdür.servisin olmadığı yerde aldığın mağazaya verdiğin tarihten itibaren başlar o zaten kargoyla gönderiyor servise o sürlere hepsi içinde kargoda bekledi diye bir lüks yok neyapacaksın iade ya da değişim mi isteyeceksin,dediğine göre 24 gün olmuş
teşekkür edrim. para iademi istiycem şimdi teknosaya iadelitahülü mektup göndericem. ödemezlerse tüketicimahkemesine başvuracağım. teknosa HDD garnti altında değişirken batarya garanti dışı değiştiği için 20 iş gününden faydalanamazzsın dedi. o an kabul etselerdi değişimi kabul edecektim ama şu an para iadesi istiyorum. değişim istrsem yeni mal 6 ay garanti süresi kalmış olucak. cünkü bu kadar garanti sürem kaldı. ben saten hep notebook yönünden şanssızım hep arızalarla uğraşıyorun bıktm vallahi.
-
tashıbalarda hdd sıkıntısı çok yaşanıyor nedense batarya keza aynı zaten ondan 1 yıla indirdi garanti süresini devamlı batarya değişimine gidiyor kullanıcıları. -
quote:
Orijinalden alıntı: vercenik53
tashıbalarda hdd sıkıntısı çok yaşanıyor nedense batarya keza aynı zaten ondan 1 yıla indirdi garanti süresini devamlı batarya değişimine gidiyor kullanıcıları.
evet doğru dediklerin, ilk aldığımdada bataryası 45 -50 dakkika zor daynıyordu.hard disktende hafif ses geliyordu. sonunda HDD çöktü bataryada sizlere ömür. bugün başvuruyorum para iadesi için ama biliyorum bırakın para iadesini değişimi bile red edicek teknosa. mahkemeyle uğraşıcaz büyük olasılıkla. peki yeni bir marka notebook için tavsiyniz varmı. dell iyidir diyorlar servis oarakta iyiymiş. -
değişimden sonra mı alacaksın ozamn bütçeni belirtirsin gereken öneriler gelir.her markada iyi modeller var çok sayıda kullanılan -
quote:
Orijinalden alıntı: vercenik53
değişimden sonra mı alacaksın ozamn bütçeni belirtirsin gereken öneriler gelir.her markada iyi modeller var çok sayıda kullanılan
evet değişimden sonra alıcam ama 2000 üzerine cıkmıycam bu sefer.Para iadesi için iadelitahütlü mektubu yolladım teknosaya baklımhayırlısı. kabul edeceklerini sanmıyorum. bana hdd garntili değişirkn birde bataryayı garanti dışı parayla aldığım için 20 iş günü gecerli olmaz dediler. hakkımıarıycam dedim. git tüketicihaklarına şikayet et dedmişlerdi -
quote:
Orijinalden alıntı: vercenik53
değişimden sonra mı alacaksın ozamn bütçeni belirtirsin gereken öneriler gelir.her markada iyi modeller var çok sayıda kullanılan
1 sorum daha var cevaplarsanız sevinirim. şimdi teknosaya iadeli tahütlü mektup yoladım.paramın iadesini istediğime dair. yoksa yasal işlem başlatacağişımı söyledim.Sonra beni aradılar malın değişimi için. dedim parasını istiyorum. kredi kartımın slipnnireferans numarasını istediler. ben buldum gitim. şimdide ordaki görevli kız hala batarya almışın 20 iş günün gecersiz dedi. dedim değiştircektiniz değişim istemedim, paramı istedim slip referansını getir dedimniz getirdim. niye böyle dedim, ben bütün parçalar gaantili değiştiğini düşünmüştüm dedi. hala aptalca konuşmaya devam etti. neymiş ben bataryanın parasını ödediğim gün 20 iş günü tekrar başlarmış. dedim ne diyorsunuz siz ya. o zaman servis malı 1 sene sonrada bana gönderebilir öylemi dedim, bağırdım. sonra ana merkezin numarasını verdiler oraya aradım. sorununuz elimizde görüşülmek üzere beklemede dediler. görüşüldüğnde haber vereceklerini söylediler. sürside belli değilmiş. ve kızın dediklerini yalanladılar. yani 20 iş günü gecersiz diyte birşey dememi,şler. bunların hangisi yalancı anlamadım. birde batryaya para ödedim ya ben, haklı bulunursam bataryanın geri iadesinide istedim. fakat notebookumu almadım teknosada duruyor. şimdi süre uzarsa ve haklı bulunursam, olmayan bir notebookun bataryasını ben ne yapayım ki. süre uzarsa ve servis geri almayız derse yani alınan bataryanın geri iade etme süresini gecirmişsiniz derse ne olacak. ben notebooku almadım bataryayıda dolayısıyla kullanmadım. servisin bataryayı geri almama gibi bi durum varmı
-
orda çalışan elemanlar kanunlardan yönetmeliklerden bi haber tutturabildiğine sen buraya sormasan senide kandırırlar araştırmasan bir çoğunun ürünler hakkında bilebilgisi yok ben sıkça elektronik mağazalara giderim adamları denerim en dandik sistemden başlarlar ballandıra ballandıra anlatırlar.bataryayı toshıba servisi vermişti dimi sana bataryasız leptopu oraya bıraktın servisi geri alıp almama durumunu sorup öğrenirsin bataryayı kullanmadım geri iade etmek istiyorum diye söyle makineyi geri verirsen ne yapacaksın onu.Batarya istedin adamlar verdi sana paraylamı almıştın yoksa garanti kapsamındamı verdiler garanti kapsamındaysa bataryayı geri verme durumun daha rahat sorun olmaz.Parayla aldıysan sorun edebilirler diğer türlü sıkıntı çıkacağını sanmam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cengaver53 -- 27 Temmuz 2012; 23:58:07 > -
quote:
Orijinalden alıntı: vercenik53
orda çalışan elemanlar kanunlardan yönetmeliklerden bi haber tutturabildiğine sen buraya sormasan senide kandırırlar araştırmasan bir çoğunun ürünler hakkında bilebilgisi yok ben sıkça elektronik mağazalara giderim adamları denerim en dandik sistemden başlarlar ballandıra ballandıra anlatırlar.bataryayı toshıba servisi vermişti dimi sana bataryasız leptopu oraya bıraktın servisi geri alıp almama durumunu sorup öğrenirsin bataryayı kullanmadım geri iade etmek istiyorum diye söyle makineyi geri verirsen ne yapacaksın onu.Batarya istedin adamlar verdi sana paraylamı almıştın yoksa garanti kapsamındamı verdiler garanti kapsamındaysa bataryayı geri verme durumun daha rahat sorun olmaz.Parayla aldıysan sorun edebilirler diğer türlü sıkıntı çıkacağını sanmam.
bataryanın parasını kredi krtımdan çektiler. 25 haziranda. notebook 24 temmuzda teknosaya ulaştı.Ama ben notebooku almadım dolayısıla yeni batarya notebookla bitlikte teknosadaşu an. Teknosanın ana bayisi durumum değerlendirmede dedi. işte 20 iş günü geçmesi ve bataryanın geri iadesi hakkında görüşüldüğünde bana haber vericeklermiş. Yani değerlendirme geç olursa yani 2 ay sonra mesela. toshiba servisi demezmi bana malın geri iade süresi şudur, sen bunu geçirmişssin bundan dolayı almayız. bn bunu soruyorum. teknosa ana bayisi notebook ve batarya hakkında sorunumum görüşeceklerini söyledi. şimdi ne yapmalıyım . saten notebook hiç elişmde olmadığı için sen bunun kullanmısın diyemezler. onun içinde almıyorum notebookumu
-
quote:
Orijinalden alıntı: vercenik53
orda çalışan elemanlar kanunlardan yönetmeliklerden bi haber tutturabildiğine sen buraya sormasan senide kandırırlar araştırmasan bir çoğunun ürünler hakkında bilebilgisi yok ben sıkça elektronik mağazalara giderim adamları denerim en dandik sistemden başlarlar ballandıra ballandıra anlatırlar.bataryayı toshıba servisi vermişti dimi sana bataryasız leptopu oraya bıraktın servisi geri alıp almama durumunu sorup öğrenirsin bataryayı kullanmadım geri iade etmek istiyorum diye söyle makineyi geri verirsen ne yapacaksın onu.Batarya istedin adamlar verdi sana paraylamı almıştın yoksa garanti kapsamındamı verdiler garanti kapsamındaysa bataryayı geri verme durumun daha rahat sorun olmaz.Parayla aldıysan sorun edebilirler diğer türlü sıkıntı çıkacağını sanmam.
merhabalar. Bataryayı parayla almıştım ama hediye ceki aldım. arkadaşım kullandı hallettim o problemi. Teknosaya para iadesi için dilekce verdim. ertesi günü beni aradılar gel yenisini verelim dediler. para iadeni istiyorum dedim. gittiğimde ordaki kız yine aynı sorun yarattı. 20 iş günü gecersiz dedi. teknosadan dahamı iyi biliceksin dedi. sonra genel merkezi aradım. sorununz görüşülecek dedi. görüşmüşler ve burdaki teknosadan aradılar , kredi kartı referans numarasıyla gittim ama kartımımı bayan aldı post cihazına koydu fakat paryı beremedi. 1.5 sene gectiğinden kartıma parayı yükleyemediğini söyledi. bi dilekçe yazdı yine istanbul merkeze gönderdi. ordan bi bayan beni aradı. işte hediye ceki muabbeti açtı yine.Dedim paramı istiyorum , sonra dedi bi 10 dakka bekleyin bodrum teknosayla konuşalım tamama dedim. ama arayan soran olmadı. ben aynı gün merkezi aradım ordan bi bey tamam dedi o bayan sizle ilgilenecek. sonra bayan yine aradı, dedim paramı vermek için ne diye bekletiyorsunuz beni dedim. presedürler var dedi yok bankayla prolem oluyormuş , yok tekrar bodruml teknosayla görüşeceklermiş, saten ordan size para iadesi istdiğimi ve post makinesinin paraymı vermediğini size ilettiler dedim benim bankam siz parayı gönderceksiniz fakat bankam sorunmu yaratıyor dedim. bizzat bankamı arar sorarım ne problemi varmış dedim. sorun dedi bayan aryabilirsiniz dedi bana. Bunların amacı nedir ? bana nasıl bir yol izlemem gerektiğini söylermisiniz? bidahiki görüşmede tabi ararlarsa sizi mahkemeye vereceğim dersem olurmu. yoksa hemen mahkemeyemi vereyim çünkü beni oyalıyorlar ,illa hediye cekini bana kabul ettirmeye çalışıyorlar sanki. birde avukata versem o ilgilense bu durumla. mahkemyi kazanınca avukat parasını ve masrafları teknosamı öder? cevaplarsan sevinirim.
-
merhabalar :) sony xperia z aldım 3 ay önce ilk ayında bozuldu garanti dışı dediler 2 aydır telefonum serviste bi türlü sorun giderilemedi hukuksal açıdan herhangi bi dava açma gibi bi hakkım var mı uzun süre kalmasından dolayı -
Makine senin istemin dışında garanti dışına çıkarmayacak bir nedenden bozulduysa dava açabilirsin zaten yukarda da yazdım servis iş günü 20 gündür.İtiraz ederlerse tüketici mahkemesine verin gerekli inceleme yapılır bilirkişi tutulur,işin peşini bırakmayın
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X