Şimdi Ara

Manifold temizliği performans arttırır... (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
107
Cevap
3
Favori
84.964
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yahyademirci

    Arkadaşlar araçlarınız benzinliyse hiç gerek yok. Benim aracın eksoz manifoldunu söktüm içinde hiçbişey yoktu ıslak mendille temizlenebilecek durumda idi boşuna sökmeyin. Mazotlu araçlarınkini bilmem o linkteki aracın manifoldunla uzaktan yakından alakası olmuyo boşuna uğraşmayın tabiki bu söylediklerim benzinli araçlar için geçerli. Diesel araçları bilmiyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yahyademirci

    Arkadaşlar araçlarınız benzinliyse hiç gerek yok. Benim aracın eksoz manifoldunu söktüm içinde hiçbişey yoktu ıslak mendille temizlenebilecek durumda idi boşuna sökmeyin. Mazotlu araçlarınkini bilmem o linkteki aracın manifoldunla uzaktan yakından alakası olmuyo boşuna uğraşmayın tabiki bu söylediklerim benzinli araçlar için geçerli. Diesel araçları bilmiyorum.

    aracınız kaç bin km deydi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    gec gördük konuyu ama olsun


    bilgiler içinde elinize sağlık arkadaşlar

    benim sorum

    1.5 dci logan kullanıyorum şuanda 30.000 km de bakımları 500 km erken yaptırırım (yetkili serviste) yeni cıktı bakımdan arac yakıtıda sürekli ayni istasyondan alırım arac ısınmadan gaza yüklenmem daima 200-2500 devirde kullanırım (sabit hız olarak)

    benim bu işlemi yaptırmam gereklimi yani illa 80.000 km eğilde düzenli olarak 30.000 km bir yaptırmak nasıl olur

    birde aracın egzos ucundan siyah kurum geliyor azda olsa ancak siyah duman vs. yok

    kolay bir işlem gibi geliyor bana gerekli özenle dikkatle yapılırsa...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: NİTROUS666

    gec gördük konuyu ama olsun


    bilgiler içinde elinize sağlık arkadaşlar

    benim sorum

    1.5 dci logan kullanıyorum şuanda 30.000 km de bakımları 500 km erken yaptırırım (yetkili serviste) yeni cıktı bakımdan arac yakıtıda sürekli ayni istasyondan alırım arac ısınmadan gaza yüklenmem daima 200-2500 devirde kullanırım (sabit hız olarak)

    benim bu işlemi yaptırmam gereklimi yani illa 80.000 km eğilde düzenli olarak 30.000 km bir yaptırmak nasıl olur

    birde aracın egzos ucundan siyah kurum geliyor azda olsa ancak siyah duman vs. yok

    kolay bir işlem gibi geliyor bana gerekli özenle dikkatle yapılırsa...

    valla 30binde bir yapmanız iyi ama fayda/fiyat oranına göre fazla olacaktır bence. 100bin km'ye geldiğinizde yaptırırsanız daha iyi olur. sonuçta her 30binde bir en az 100 lira vermek o 100 lirayı çıkartacak kadar avantaj yaratmayacaktır.

    fiyatın yüksek olması bağlantı elemanları söküldükten sonra takarken tam oturması için sıfır elemanlarla değiştirilmesinden dolayıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _opeth

    quote:

    Orjinalden alıntı: NİTROUS666

    gec gördük konuyu ama olsun


    bilgiler içinde elinize sağlık arkadaşlar

    benim sorum

    1.5 dci logan kullanıyorum şuanda 30.000 km de bakımları 500 km erken yaptırırım (yetkili serviste) yeni cıktı bakımdan arac yakıtıda sürekli ayni istasyondan alırım arac ısınmadan gaza yüklenmem daima 200-2500 devirde kullanırım (sabit hız olarak)

    benim bu işlemi yaptırmam gereklimi yani illa 80.000 km eğilde düzenli olarak 30.000 km bir yaptırmak nasıl olur

    birde aracın egzos ucundan siyah kurum geliyor azda olsa ancak siyah duman vs. yok

    kolay bir işlem gibi geliyor bana gerekli özenle dikkatle yapılırsa...

    valla 30binde bir yapmanız iyi ama fayda/fiyat oranına göre fazla olacaktır bence. 100bin km'ye geldiğinizde yaptırırsanız daha iyi olur. sonuçta her 30binde bir en az 100 lira vermek o 100 lirayı çıkartacak kadar avantaj yaratmayacaktır.

    fiyatın yüksek olması bağlantı elemanları söküldükten sonra takarken tam oturması için sıfır elemanlarla değiştirilmesinden dolayıdır.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: _opeth


    quote:

    Orjinalden alıntı: NİTROUS666

    gec gördük konuyu ama olsun


    bilgiler içinde elinize sağlık arkadaşlar

    benim sorum

    1.5 dci logan kullanıyorum şuanda 30.000 km de bakımları 500 km erken yaptırırım (yetkili serviste) yeni cıktı bakımdan arac yakıtıda sürekli ayni istasyondan alırım arac ısınmadan gaza yüklenmem daima 200-2500 devirde kullanırım (sabit hız olarak)

    benim bu işlemi yaptırmam gereklimi yani illa 80.000 km eğilde düzenli olarak 30.000 km bir yaptırmak nasıl olur

    birde aracın egzos ucundan siyah kurum geliyor azda olsa ancak siyah duman vs. yok

    kolay bir işlem gibi geliyor bana gerekli özenle dikkatle yapılırsa...

    valla 30binde bir yapmanız iyi ama fayda/fiyat oranına göre fazla olacaktır bence. 100bin km'ye geldiğinizde yaptırırsanız daha iyi olur. sonuçta her 30binde bir en az 100 lira vermek o 100 lirayı çıkartacak kadar avantaj yaratmayacaktır.

    fiyatın yüksek olması bağlantı elemanları söküldükten sonra takarken tam oturması için sıfır elemanlarla değiştirilmesinden dolayıdır.










    cevap için tşk. ederim fiyat değilde biraz titiz bir kullanıcıyım her ne kadar sürekli ayni yerden yakıt alsakta pek güvenemiyorum sorunla karşılaşmak istemiyorum

    o zaman her 50.000 km desek daha iyi olur bu uygulama için....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mervegül

    150 TL mi?
    İşin bedeli Max 50 lira olmalı
    2 vida acıp sıkarak solventle temizleme bedeli 150 TL olamaz


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: [ Chery ]

    150 TL mi?
    İşin bedeli Max 50 lira olmalı
    2 vida acıp sıkarak solventle temizleme bedeli 150 TL olamaz




    arkadaşım ilk sayfada paylaştığım pdf ye bi göz atarsan baya ugrastırıcı bi işlem. ayrıca sökültükten sonra kurumu temizlemek de marifet. öyle silince çıkan cinsten birsey degil ki.

    bende ucuza yapılmasından yanayım tabiki de




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    quote:

    Orjinalden alıntı: _opeth


    quote:

    Orjinalden alıntı: NİTROUS666

    gec gördük konuyu ama olsun


    bilgiler içinde elinize sağlık arkadaşlar

    benim sorum

    1.5 dci logan kullanıyorum şuanda 30.000 km de bakımları 500 km erken yaptırırım (yetkili serviste) yeni cıktı bakımdan arac yakıtıda sürekli ayni istasyondan alırım arac ısınmadan gaza yüklenmem daima 200-2500 devirde kullanırım (sabit hız olarak)

    benim bu işlemi yaptırmam gereklimi yani illa 80.000 km eğilde düzenli olarak 30.000 km bir yaptırmak nasıl olur

    birde aracın egzos ucundan siyah kurum geliyor azda olsa ancak siyah duman vs. yok

    kolay bir işlem gibi geliyor bana gerekli özenle dikkatle yapılırsa...

    valla 30binde bir yapmanız iyi ama fayda/fiyat oranına göre fazla olacaktır bence. 100bin km'ye geldiğinizde yaptırırsanız daha iyi olur. sonuçta her 30binde bir en az 100 lira vermek o 100 lirayı çıkartacak kadar avantaj yaratmayacaktır.

    fiyatın yüksek olması bağlantı elemanları söküldükten sonra takarken tam oturması için sıfır elemanlarla değiştirilmesinden dolayıdır.










    cevap için tşk. ederim fiyat değilde biraz titiz bir kullanıcıyım her ne kadar sürekli ayni yerden yakıt alsakta pek güvenemiyorum sorunla karşılaşmak istemiyorum

    o zaman her 50.000 km desek daha iyi olur bu uygulama için....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: NİTROUS666


    quote:

    Orjinalden alıntı: _opeth


    quote:

    Orjinalden alıntı: NİTROUS666

    gec gördük konuyu ama olsun


    bilgiler içinde elinize sağlık arkadaşlar

    benim sorum

    1.5 dci logan kullanıyorum şuanda 30.000 km de bakımları 500 km erken yaptırırım (yetkili serviste) yeni cıktı bakımdan arac yakıtıda sürekli ayni istasyondan alırım arac ısınmadan gaza yüklenmem daima 200-2500 devirde kullanırım (sabit hız olarak)

    benim bu işlemi yaptırmam gereklimi yani illa 80.000 km eğilde düzenli olarak 30.000 km bir yaptırmak nasıl olur

    birde aracın egzos ucundan siyah kurum geliyor azda olsa ancak siyah duman vs. yok

    kolay bir işlem gibi geliyor bana gerekli özenle dikkatle yapılırsa...

    valla 30binde bir yapmanız iyi ama fayda/fiyat oranına göre fazla olacaktır bence. 100bin km'ye geldiğinizde yaptırırsanız daha iyi olur. sonuçta her 30binde bir en az 100 lira vermek o 100 lirayı çıkartacak kadar avantaj yaratmayacaktır.

    fiyatın yüksek olması bağlantı elemanları söküldükten sonra takarken tam oturması için sıfır elemanlarla değiştirilmesinden dolayıdır.










    cevap için tşk. ederim fiyat değilde biraz titiz bir kullanıcıyım her ne kadar sürekli ayni yerden yakıt alsakta pek güvenemiyorum sorunla karşılaşmak istemiyorum

    o zaman her 50.000 km desek daha iyi olur bu uygulama için....

    olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-18F1A75FA

    quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    süper bi olay ya. ankara da da sağlam bi ustamız yok. vatan amca sağolsun ilgileniyor ama yapar mı ki manifold temizliği kendide el sürmüyor:D


    Bak aynı şeyi ben de düşündüm abi Çok da ilgilenmiyolar ya başka servis mi arasak napsak

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: rbatasoy


    quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    süper bi olay ya. ankara da da sağlam bi ustamız yok. vatan amca sağolsun ilgileniyor ama yapar mı ki manifold temizliği kendide el sürmüyor:D


    Bak aynı şeyi ben de düşündüm abi Çok da ilgilenmiyolar ya başka servis mi arasak napsak



    ya aslında bizim arabanın manifoldu sökmek kolay çalışma alanı geniş.. çok zorlamaz. acaba sağlam bi usta arasak mı ki.. yoksa ben vetandaki çcuğu ayarlayıp aynı işleri daha ucuza yaptırabilirim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: relicks


    Ödediğim ücret bedeli sadece 150 YTL


    Manifolt temizliği için yüksek bir fiyat. Baskı balata değiştirmenin işçiliği bile daha ucuz. Ama memnunsanız ve içinize sindiyse ayrı mesele. Güle güle kullanın. Ayrıca resimdeki gibi manifolta o kadar kurum biriktiğine inanamıyorum. Manifoltun kendisi içi gibi durmuyor.Gayet temiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tahsin053 -- 13 Nisan 2009; 1:48:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahsin053

    quote:

    Orjinalden alıntı: relicks


    Ödediğim ücret bedeli sadece 150 YTL


    Manifolt temizliği için yüksek bir fiyat. Baskı balata değiştirmenin işçiliği bile daha ucuz. Ama memnunsanız ve içinize sindiyse ayrı mesele. Güle güle kullanın. Ayrıca resimdeki gibi manifolta o kadar kurum biriktiğine inanamıyorum. Manifoltun kendisi içi gibi durmuyor.Gayet temiz.
    manifoldu temizlemeden önce mazotta yada tinerde bekletin. temizlemek daha kolay olacaktır. mazot yada tiner kurumun yumuşamasına yardımcı olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahsin053

    quote:

    Orjinalden alıntı: relicks


    Ödediğim ücret bedeli sadece 150 YTL


    Manifolt temizliği için yüksek bir fiyat. Baskı balata değiştirmenin işçiliği bile daha ucuz. Ama memnunsanız ve içinize sindiyse ayrı mesele. Güle güle kullanın. Ayrıca resimdeki gibi manifolta o kadar kurum biriktiğine inanamıyorum. Manifoltun kendisi içi gibi durmuyor.Gayet temiz.
    quote:

    Orjinalden alıntı: tahsin053

    quote:

    Orjinalden alıntı: relicks


    Ödediğim ücret bedeli sadece 150 YTL


    Manifolt temizliği için yüksek bir fiyat. Baskı balata değiştirmenin işçiliği bile daha ucuz. Ama memnunsanız ve içinize sindiyse ayrı mesele. Güle güle kullanın. Ayrıca resimdeki gibi manifolta o kadar kurum biriktiğine inanamıyorum. Manifoltun kendisi içi gibi durmuyor.Gayet temiz.


    Teşekkurler arkadasım. Ben el emegını takdır ettıgımden bu konuda pazarlık yapmadım usta yaklasık 2 saat ugrastı hakkıdır dedım verdım. Belki baska arkadaslar pahalı bulmus olabılır o da onların takdırıdır. Tabiiki daha uygun fıyatlı yapılabılır yaptırılabılır. Onemlı olan sızınde belırtmıs oldugunuz gıbı yapılan işin insanın içine sinmesidir.

    Saygılarımla,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    quote:

    Orjinalden alıntı: _opeth


    quote:

    Orjinalden alıntı: NİTROUS666

    gec gördük konuyu ama olsun


    bilgiler içinde elinize sağlık arkadaşlar

    benim sorum

    1.5 dci logan kullanıyorum şuanda 30.000 km de bakımları 500 km erken yaptırırım (yetkili serviste) yeni cıktı bakımdan arac yakıtıda sürekli ayni istasyondan alırım arac ısınmadan gaza yüklenmem daima 200-2500 devirde kullanırım (sabit hız olarak)

    benim bu işlemi yaptırmam gereklimi yani illa 80.000 km eğilde düzenli olarak 30.000 km bir yaptırmak nasıl olur

    birde aracın egzos ucundan siyah kurum geliyor azda olsa ancak siyah duman vs. yok

    kolay bir işlem gibi geliyor bana gerekli özenle dikkatle yapılırsa...

    valla 30binde bir yapmanız iyi ama fayda/fiyat oranına göre fazla olacaktır bence. 100bin km'ye geldiğinizde yaptırırsanız daha iyi olur. sonuçta her 30binde bir en az 100 lira vermek o 100 lirayı çıkartacak kadar avantaj yaratmayacaktır.

    fiyatın yüksek olması bağlantı elemanları söküldükten sonra takarken tam oturması için sıfır elemanlarla değiştirilmesinden dolayıdır.










    cevap için tşk. ederim fiyat değilde biraz titiz bir kullanıcıyım her ne kadar sürekli ayni yerden yakıt alsakta pek güvenemiyorum sorunla karşılaşmak istemiyorum

    o zaman her 50.000 km desek daha iyi olur bu uygulama için....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: NİTROUS666


    quote:

    Orjinalden alıntı: _opeth


    quote:

    Orjinalden alıntı: NİTROUS666

    gec gördük konuyu ama olsun


    bilgiler içinde elinize sağlık arkadaşlar

    benim sorum

    1.5 dci logan kullanıyorum şuanda 30.000 km de bakımları 500 km erken yaptırırım (yetkili serviste) yeni cıktı bakımdan arac yakıtıda sürekli ayni istasyondan alırım arac ısınmadan gaza yüklenmem daima 200-2500 devirde kullanırım (sabit hız olarak)

    benim bu işlemi yaptırmam gereklimi yani illa 80.000 km eğilde düzenli olarak 30.000 km bir yaptırmak nasıl olur

    birde aracın egzos ucundan siyah kurum geliyor azda olsa ancak siyah duman vs. yok

    kolay bir işlem gibi geliyor bana gerekli özenle dikkatle yapılırsa...

    valla 30binde bir yapmanız iyi ama fayda/fiyat oranına göre fazla olacaktır bence. 100bin km'ye geldiğinizde yaptırırsanız daha iyi olur. sonuçta her 30binde bir en az 100 lira vermek o 100 lirayı çıkartacak kadar avantaj yaratmayacaktır.

    fiyatın yüksek olması bağlantı elemanları söküldükten sonra takarken tam oturması için sıfır elemanlarla değiştirilmesinden dolayıdır.










    cevap için tşk. ederim fiyat değilde biraz titiz bir kullanıcıyım her ne kadar sürekli ayni yerden yakıt alsakta pek güvenemiyorum sorunla karşılaşmak istemiyorum

    o zaman her 50.000 km desek daha iyi olur bu uygulama için....

    Sızın gıbı aracını seven ınsanların bu ıslemı erken yaptırmalarına gerek olmadıgı kanaatındeyım. Netıcede usta da kendı aracına bu işlemi 80.000 km den once yapmamıs ki aracı herhangı bır bos anında rahatlıkla sokebılırdı. Zamanı gelınce arac zaten bellı edıyor bu tarz durumları ( ayagı gazdan cekınce sılkeleme, gaz yememe, asırı sıyah duman vs. gıbı ) sızde aracınızın performansına gore bu kararı verebılırsınız.

    Saygılarımla,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: relicks

    quote:

    Orjinalden alıntı: NİTROUS666


    quote:

    Orjinalden alıntı: _opeth


    quote:

    Orjinalden alıntı: NİTROUS666

    gec gördük konuyu ama olsun


    bilgiler içinde elinize sağlık arkadaşlar

    benim sorum

    1.5 dci logan kullanıyorum şuanda 30.000 km de bakımları 500 km erken yaptırırım (yetkili serviste) yeni cıktı bakımdan arac yakıtıda sürekli ayni istasyondan alırım arac ısınmadan gaza yüklenmem daima 200-2500 devirde kullanırım (sabit hız olarak)

    benim bu işlemi yaptırmam gereklimi yani illa 80.000 km eğilde düzenli olarak 30.000 km bir yaptırmak nasıl olur

    birde aracın egzos ucundan siyah kurum geliyor azda olsa ancak siyah duman vs. yok

    kolay bir işlem gibi geliyor bana gerekli özenle dikkatle yapılırsa...

    valla 30binde bir yapmanız iyi ama fayda/fiyat oranına göre fazla olacaktır bence. 100bin km'ye geldiğinizde yaptırırsanız daha iyi olur. sonuçta her 30binde bir en az 100 lira vermek o 100 lirayı çıkartacak kadar avantaj yaratmayacaktır.

    fiyatın yüksek olması bağlantı elemanları söküldükten sonra takarken tam oturması için sıfır elemanlarla değiştirilmesinden dolayıdır.










    cevap için tşk. ederim fiyat değilde biraz titiz bir kullanıcıyım her ne kadar sürekli ayni yerden yakıt alsakta pek güvenemiyorum sorunla karşılaşmak istemiyorum

    o zaman her 50.000 km desek daha iyi olur bu uygulama için....

    Sızın gıbı aracını seven ınsanların bu ıslemı erken yaptırmalarına gerek olmadıgı kanaatındeyım. Netıcede usta da kendı aracına bu işlemi 80.000 km den once yapmamıs ki aracı herhangı bır bos anında rahatlıkla sokebılırdı. Zamanı gelınce arac zaten bellı edıyor bu tarz durumları ( ayagı gazdan cekınce sılkeleme, gaz yememe, asırı sıyah duman vs. gıbı ) sızde aracınızın performansına gore bu kararı verebılırsınız.

    Saygılarımla,

    Alıntıları Göster
    dün ozel bi VW servisine gittim. adam dedi sadece manifold temizlemek bi işe yaramaz. subab meme enjektör falan saydı baya.
    motor rektefiyeye falan gidecek dedi. valla bu işlem beni korkuttu motor acilacak diye.
    ben ısrarla sadece manifold dedim bana istersen 50 TL ye temizlerim ama cok fark etmez dedi.
    motoru komple 600TL ye yaparım dedi.

    ben bakım yaptırırken denemek icin manifoldu da söktürmeyi düşünüyorum. zaten baskı balata da değişecek, aracın performansını cok etkileyecek diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06

    quote:

    Orjinalden alıntı: yahyademirci

    Arkadaşlar araçlarınız benzinliyse hiç gerek yok. Benim aracın eksoz manifoldunu söktüm içinde hiçbişey yoktu ıslak mendille temizlenebilecek durumda idi boşuna sökmeyin. Mazotlu araçlarınkini bilmem o linkteki aracın manifoldunla uzaktan yakından alakası olmuyo boşuna uğraşmayın tabiki bu söylediklerim benzinli araçlar için geçerli. Diesel araçları bilmiyorum.

    aracınız kaç bin km deydi?

    Alıntıları Göster
    benim araç 130.000 km de
    quote:

    Orjinalden alıntı: efsanea_06


    quote:

    Orjinalden alıntı: yahyademirci

    Arkadaşlar araçlarınız benzinliyse hiç gerek yok. Benim aracın eksoz manifoldunu söktüm içinde hiçbişey yoktu ıslak mendille temizlenebilecek durumda idi boşuna sökmeyin. Mazotlu araçlarınkini bilmem o linkteki aracın manifoldunla uzaktan yakından alakası olmuyo boşuna uğraşmayın tabiki bu söylediklerim benzinli araçlar için geçerli. Diesel araçları bilmiyorum.

    aracınız kaç bin km deydi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: relicks

    quote:

    Orjinalden alıntı: NİTROUS666


    quote:

    Orjinalden alıntı: _opeth


    quote:

    Orjinalden alıntı: NİTROUS666

    gec gördük konuyu ama olsun


    bilgiler içinde elinize sağlık arkadaşlar

    benim sorum

    1.5 dci logan kullanıyorum şuanda 30.000 km de bakımları 500 km erken yaptırırım (yetkili serviste) yeni cıktı bakımdan arac yakıtıda sürekli ayni istasyondan alırım arac ısınmadan gaza yüklenmem daima 200-2500 devirde kullanırım (sabit hız olarak)

    benim bu işlemi yaptırmam gereklimi yani illa 80.000 km eğilde düzenli olarak 30.000 km bir yaptırmak nasıl olur

    birde aracın egzos ucundan siyah kurum geliyor azda olsa ancak siyah duman vs. yok

    kolay bir işlem gibi geliyor bana gerekli özenle dikkatle yapılırsa...

    valla 30binde bir yapmanız iyi ama fayda/fiyat oranına göre fazla olacaktır bence. 100bin km'ye geldiğinizde yaptırırsanız daha iyi olur. sonuçta her 30binde bir en az 100 lira vermek o 100 lirayı çıkartacak kadar avantaj yaratmayacaktır.

    fiyatın yüksek olması bağlantı elemanları söküldükten sonra takarken tam oturması için sıfır elemanlarla değiştirilmesinden dolayıdır.










    cevap için tşk. ederim fiyat değilde biraz titiz bir kullanıcıyım her ne kadar sürekli ayni yerden yakıt alsakta pek güvenemiyorum sorunla karşılaşmak istemiyorum

    o zaman her 50.000 km desek daha iyi olur bu uygulama için....

    Sızın gıbı aracını seven ınsanların bu ıslemı erken yaptırmalarına gerek olmadıgı kanaatındeyım. Netıcede usta da kendı aracına bu işlemi 80.000 km den once yapmamıs ki aracı herhangı bır bos anında rahatlıkla sokebılırdı. Zamanı gelınce arac zaten bellı edıyor bu tarz durumları ( ayagı gazdan cekınce sılkeleme, gaz yememe, asırı sıyah duman vs. gıbı ) sızde aracınızın performansına gore bu kararı verebılırsınız.

    Saygılarımla,

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: relicks


    quote:

    Orjinalden alıntı: NİTROUS666


    quote:

    Orjinalden alıntı: _opeth


    quote:

    Orjinalden alıntı: NİTROUS666

    gec gördük konuyu ama olsun


    bilgiler içinde elinize sağlık arkadaşlar

    benim sorum

    1.5 dci logan kullanıyorum şuanda 30.000 km de bakımları 500 km erken yaptırırım (yetkili serviste) yeni cıktı bakımdan arac yakıtıda sürekli ayni istasyondan alırım arac ısınmadan gaza yüklenmem daima 200-2500 devirde kullanırım (sabit hız olarak)

    benim bu işlemi yaptırmam gereklimi yani illa 80.000 km eğilde düzenli olarak 30.000 km bir yaptırmak nasıl olur

    birde aracın egzos ucundan siyah kurum geliyor azda olsa ancak siyah duman vs. yok

    kolay bir işlem gibi geliyor bana gerekli özenle dikkatle yapılırsa...

    valla 30binde bir yapmanız iyi ama fayda/fiyat oranına göre fazla olacaktır bence. 100bin km'ye geldiğinizde yaptırırsanız daha iyi olur. sonuçta her 30binde bir en az 100 lira vermek o 100 lirayı çıkartacak kadar avantaj yaratmayacaktır.

    fiyatın yüksek olması bağlantı elemanları söküldükten sonra takarken tam oturması için sıfır elemanlarla değiştirilmesinden dolayıdır.










    cevap için tşk. ederim fiyat değilde biraz titiz bir kullanıcıyım her ne kadar sürekli ayni yerden yakıt alsakta pek güvenemiyorum sorunla karşılaşmak istemiyorum

    o zaman her 50.000 km desek daha iyi olur bu uygulama için....

    Sızın gıbı aracını seven ınsanların bu ıslemı erken yaptırmalarına gerek olmadıgı kanaatındeyım. Netıcede usta da kendı aracına bu işlemi 80.000 km den once yapmamıs ki aracı herhangı bır bos anında rahatlıkla sokebılırdı. Zamanı gelınce arac zaten bellı edıyor bu tarz durumları ( ayagı gazdan cekınce sılkeleme, gaz yememe, asırı sıyah duman vs. gıbı ) sızde aracınızın performansına gore bu kararı verebılırsınız.

    Saygılarımla,













    cevap için tşk. ederim biraz titizlik var

    şuanda gaz yememe aşırı siyah duman vs. yok gidişinde vs. hiçbir sıkıntı yok

    amacım skıntısız sağlıklı bir kullanım....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    quote:

    Orjinalden alıntı: relicks


    quote:

    Orjinalden alıntı: NİTROUS666


    quote:

    Orjinalden alıntı: _opeth


    quote:

    Orjinalden alıntı: NİTROUS666

    gec gördük konuyu ama olsun


    bilgiler içinde elinize sağlık arkadaşlar

    benim sorum

    1.5 dci logan kullanıyorum şuanda 30.000 km de bakımları 500 km erken yaptırırım (yetkili serviste) yeni cıktı bakımdan arac yakıtıda sürekli ayni istasyondan alırım arac ısınmadan gaza yüklenmem daima 200-2500 devirde kullanırım (sabit hız olarak)

    benim bu işlemi yaptırmam gereklimi yani illa 80.000 km eğilde düzenli olarak 30.000 km bir yaptırmak nasıl olur

    birde aracın egzos ucundan siyah kurum geliyor azda olsa ancak siyah duman vs. yok

    kolay bir işlem gibi geliyor bana gerekli özenle dikkatle yapılırsa...

    valla 30binde bir yapmanız iyi ama fayda/fiyat oranına göre fazla olacaktır bence. 100bin km'ye geldiğinizde yaptırırsanız daha iyi olur. sonuçta her 30binde bir en az 100 lira vermek o 100 lirayı çıkartacak kadar avantaj yaratmayacaktır.

    fiyatın yüksek olması bağlantı elemanları söküldükten sonra takarken tam oturması için sıfır elemanlarla değiştirilmesinden dolayıdır.










    cevap için tşk. ederim fiyat değilde biraz titiz bir kullanıcıyım her ne kadar sürekli ayni yerden yakıt alsakta pek güvenemiyorum sorunla karşılaşmak istemiyorum

    o zaman her 50.000 km desek daha iyi olur bu uygulama için....

    Sızın gıbı aracını seven ınsanların bu ıslemı erken yaptırmalarına gerek olmadıgı kanaatındeyım. Netıcede usta da kendı aracına bu işlemi 80.000 km den once yapmamıs ki aracı herhangı bır bos anında rahatlıkla sokebılırdı. Zamanı gelınce arac zaten bellı edıyor bu tarz durumları ( ayagı gazdan cekınce sılkeleme, gaz yememe, asırı sıyah duman vs. gıbı ) sızde aracınızın performansına gore bu kararı verebılırsınız.

    Saygılarımla,













    cevap için tşk. ederim biraz titizlik var

    şuanda gaz yememe aşırı siyah duman vs. yok gidişinde vs. hiçbir sıkıntı yok

    amacım skıntısız sağlıklı bir kullanım....

    Alıntıları Göster
    evet var mı yaptıran başka ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackEmperor

    evet var mı yaptıran başka ?

    Alıntıları Göster
    Evet var, ben.

    geçen yıl 145000 km deki aracıma yaptırmıştım. sonuç hissedilir derecede olumlu yönde olmuştu. Rölantide iken, yol bilgisayarında saatte 1,7-2 lt yakıt gösterirken temizlettikte sonra 1,3-1,5 lt düzeyine indi. Tavsiye ederim, ama 150 tl bana pahalı geldi, tam hatırlamıyorum ama ben çok daha ucuza yaptırmıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suzitusi

    Evet var, ben.

    geçen yıl 145000 km deki aracıma yaptırmıştım. sonuç hissedilir derecede olumlu yönde olmuştu. Rölantide iken, yol bilgisayarında saatte 1,7-2 lt yakıt gösterirken temizlettikte sonra 1,3-1,5 lt düzeyine indi. Tavsiye ederim, ama 150 tl bana pahalı geldi, tam hatırlamıyorum ama ben çok daha ucuza yaptırmıştım.

    Alıntıları Göster
    bu konu benim de kafamı kurcalıyor. lpg li astra f aracım var 200binde. motor 1.4 ama tüketim fazla şehir içinde 100kmde 14 litre sizce normal mi? yazın 12 lt yakıyordu şehir içi sırf yaz kış farkından mı bu kadar etkileniyor?
    bu manifold temizliği yaptırsam bir artısı olur mu. ne dersiniz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: waa

    bu konu benim de kafamı kurcalıyor. lpg li astra f aracım var 200binde. motor 1.4 ama tüketim fazla şehir içinde 100kmde 14 litre sizce normal mi? yazın 12 lt yakıyordu şehir içi sırf yaz kış farkından mı bu kadar etkileniyor?
    bu manifold temizliği yaptırsam bir artısı olur mu. ne dersiniz...

    Alıntıları Göster
    temizlik gibisi yok
    geçenlerde laptop'ı söktüm temizledim ilk günkü gibi hızlı performanslı
    belirli bir km'den sonra manifold temizliği şart gibi birşey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MIKROP DOGAN

    temizlik gibisi yok
    geçenlerde laptop'ı söktüm temizledim ilk günkü gibi hızlı performanslı
    belirli bir km'den sonra manifold temizliği şart gibi birşey

    Alıntıları Göster
    benzinli aracım için sordum bu sadece dizel araçlarda oluyormuş benzinlide birşey olmaz dediler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MIKROP DOGAN

    temizlik gibisi yok
    geçenlerde laptop'ı söktüm temizledim ilk günkü gibi hızlı performanslı
    belirli bir km'den sonra manifold temizliği şart gibi birşey


    şimdi ikisi farklı şeyler. Arabanın sistemi farklı bilGisayar dijitaldir ve sadece elektirik sistemi vardır. Dijital demek sayısal demektir ve bu sistemde bir şey ya vardır ya da yoktur. Yani ya çalışır ya çalışmaz. Özetle o tozlar senin bilgisayarını yeniden başlattırana kadar bir etkisi yoktur. Reset attıracak kadar bir tozlanma olduysa temizlenir. Bu da genelde ekran kartı ram ya da işlemcide olabilir ki bu da çok nadir rastlanan bir durumdur(laptoplar hariç). Laptoplarda ise hava sirkülasyonu çabuk bozulabiliyor buNUNDA genel olarak çalışmaya etkisi yeniden başlatma şeklindedir. Çünkü işlemcinin korunması için bilgisayara verilen emir yavaş çalışmak değil fan hızının artırılmasıdır. bi noktada da eşik değer aşılırsa bilgisayar reset atar.

    takdir edersiniz ki otomobil de durumlar çok farklı.

    Benzinde gerek olmadığı konusunda hem fikir miyiz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: waa

    quote:

    Orijinalden alıntı: MIKROP DOGAN

    temizlik gibisi yok
    geçenlerde laptop'ı söktüm temizledim ilk günkü gibi hızlı performanslı
    belirli bir km'den sonra manifold temizliği şart gibi birşey


    şimdi ikisi farklı şeyler. Arabanın sistemi farklı bilGisayar dijitaldir ve sadece elektirik sistemi vardır. Dijital demek sayısal demektir ve bu sistemde bir şey ya vardır ya da yoktur. Yani ya çalışır ya çalışmaz. Özetle o tozlar senin bilgisayarını yeniden başlattırana kadar bir etkisi yoktur. Reset attıracak kadar bir tozlanma olduysa temizlenir. Bu da genelde ekran kartı ram ya da işlemcide olabilir ki bu da çok nadir rastlanan bir durumdur(laptoplar hariç). Laptoplarda ise hava sirkülasyonu çabuk bozulabiliyor buNUNDA genel olarak çalışmaya etkisi yeniden başlatma şeklindedir. Çünkü işlemcinin korunması için bilgisayara verilen emir yavaş çalışmak değil fan hızının artırılmasıdır. bi noktada da eşik değer aşılırsa bilgisayar reset atar.

    takdir edersiniz ki otomobil de durumlar çok farklı.

    Benzinde gerek olmadığı konusunda hem fikir miyiz?

    Alıntıları Göster
    laptop örneği bir benzetmeydi
    laptop'taki hava delikleri temizliğini manifold'a benzettim
    yani temizleyince performans artar.artardan kastım ekstra birşey olmaz sadece ilk günkü gibi olur demem o.
    çok yanlış bir örnek mi
    benzinli araçlarda gerek yokmuş galiba ama temizlensin yinede




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.