Şimdi Ara

Manifold temizliği performans arttırır...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
107
Cevap
3
Favori
84.747
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Degerli Donanımhaber üyeleri,

    Sizlerle aracıma uygulanan '' manifold temizleme '' işlemini özellikle paylaşmak istedim.

    Bildiğiniz gibi bu aralar piyasada birçok çeşit motor temizleyici katkı ürünlerini kolaylıkla bulabilmek mümkün, ama önemli olan soru bu katkı maddelerini veya herkesin tercih ettiği '' carbon clean '' olayını kullanarak ne kadar iyi bir sonuc alabileceğiniz yada en etkili yolun bu olup olmadığı?

    2004 model corsa 1.3 cdti disel araç sahibi olarak son derece güvendiğim ustama danıştığımda bana motoru açmadan yapılabilecek en etkili temizlik metodunun '' Manifold temizliği '' olacağını söylediğinde bu olaya bizzat şahit olmam gerektiğine karar verdim. Bu işlemin yapılış aşamasını sökümünden takımına kadar bizzat yerinde gözlemledikten sonra aynı metodu kendi arabamda da bugun itibariyle uygulattım.. Ödediğim ücret bedeli sadece 150 YTL ama karşılığında arabamdan yeniden almaya başladığım keyif inanın dünyalara bedel Ustamın deyimiyle arabama sanki yeni bir vites eklemiş sayılabilirim. Manifold söküldüğünde içindeki kurumlarıda görme şansım oldu ve ustamında dediği gibi inanın bu tortuyu hiç bir katkı maddesi tamamiyle yok edemez. ( biz önce resmen kaşık gibi birşeyle kazıyarak sonrada yaklaşık 1 saat selülozik tinerle yıkayarak parçaları gıcır gıcır hale getirdik. ) İşlem tamamlandı ve şuan aracımı ciddi bir performans artışı ile kullanıyorum. Benim gibi düşünen ve en iyi temizliğin katkı kullanmadan yapılan temizlik olduğuna inanan arkadaşlar için bu metodu şiddetle öneririm zira iyi bir ustanız varsa bu metod; bir parçanın açılıp temizlenip aynı şekilde geri takılması olarak adlandırılabilir. Sonuç olarak bu şekilde içeriğinden emin olmadığınız ve sonradan acaba sorun yaşarmıyıp diye endişelenip durmayacağınız bir yöntemle eskimiş motorunuzdan ilk yıllardaki gibi bir verim alabilirsiniz...

    Herkese Sevgi ve Saygılarımla,







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Manifold Temizliği ile Performans Artışı

    Manifold, aracınızın motorunda hava veya egzoz gazlarının akışını düzenleyen kritik bir bileşendir. Otomobiller çalıştıkça, manifoldlar karbon birikimi, kurum ve diğer kirleticilerle tıkanabilir. Bu tıkanıklık, performansı düşürebilir ve aşağıdaki sorunlara yol açabilir:

    • Güç kaybı
    • Yakıt verimliliğinin azalması
    • Motor arızaları

    Düzenli manifold temizliği, bu sorunların önlenmesine ve aracınızın performansının artırılmasına yardımcı olabilir. Manifold temizliği, kirleticileri temizlemek ve hava ve egzoz gazlarının düzgün bir şekilde akmasını sağlamak için özel çözümler ve ekipmanların kullanılmasını içerir.

    Manifold temizliğinin faydaları şunları içerir:

    • İyileştirilmiş güç ve performans
    • Artan yakıt verimliliği
    • Motor arızalarının azalması
    • Uzun vadeli motor sağlığı

    Manifold Temizliği Fiyatı

    Manifold temizliği fiyatı, aracınızın modeline, motor boyutuna ve kirlilik seviyesine göre değişebilir. Genellikle, manifold temizliği [Fiyat aralığını girin] arasındadır.

    Manifold Temizliği Çeşitleri

    • Emme Manifoldu Temizliği: Hava-yakıt karışımının motora girdiği emme manifoldundan karbon birikintilerini temizler.
    • Egzoz Manifoldu Temizliği: Egzoz gazlarının motordan çıktığı egzoz manifoldundan kurumları ve diğer kirleticileri temizler.

    Manifold Temizliği Ne İşe Yarar?

    Manifold temizliği, aracınızın motorunun düzgün çalışmasını sağlar ve aşağıdakileri yaparak performansı artırır:

    • Hava ve egzoz gazlarının akışını iyileştirir.
    • Motorun verimli çalışmasını sağlar.
    • Yakıt verimliliğini artırır.
    • Garanti kapsamı içinde arızaları önler.

    Aracınızın performansının düştüğünü veya yakıt verimliliğinin azaldığını fark ederseniz, manifold temizliği düşünmeniz faydalı olabilir. Düzenli manifold temizliği, aracınızın uzun ömürlü ve verimli çalışmasına yardımcı olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • güle güle kullanın.

    acaba corsa'nız kaç bin km'deydi ve kaç model?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    güle güle kullanın.

    acaba corsa'nız kaç bin km'deydi ve kaç model?
    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    güle güle kullanın.

    acaba corsa'nız kaç bin km'deydi ve kaç model?


    Teşekkürler joushkun. Aracım 109.000 km de ve 2004 model yani corsa c

    daha detaylı bilgi isterseniz seve seve yardımcı olurum maksat paylaşmak

    Saygılarımla,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: relicks

    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    güle güle kullanın.

    acaba corsa'nız kaç bin km'deydi ve kaç model?


    Teşekkürler joushkun. Aracım 109.000 km de ve 2004 model yani corsa c

    daha detaylı bilgi isterseniz seve seve yardımcı olurum maksat paylaşmak

    Saygılarımla,

    Alıntıları Göster
    Km'si bayağı varmış. 57 binde 1.9 TDI motorlu aracımız var. böyle birşeyin bana gerekli olup olmadığını sorguluyordum kendi kendime. sanırım şimdilik carbon clean yeterli olacaktır.

    siz ne düşünüyorsunuz? daha 57 bin'deki bakımları düzenli yapılan bir araca manifolt temizleme gerekir mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Km'si bayağı varmış. 57 binde 1.9 TDI motorlu aracımız var. böyle birşeyin bana gerekli olup olmadığını sorguluyordum kendi kendime. sanırım şimdilik carbon clean yeterli olacaktır.

    siz ne düşünüyorsunuz? daha 57 bin'deki bakımları düzenli yapılan bir araca manifolt temizleme gerekir mi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Km'si bayağı varmış. 57 binde 1.9 TDI motorlu aracımız var. böyle birşeyin bana gerekli olup olmadığını sorguluyordum kendi kendime. sanırım şimdilik carbon clean yeterli olacaktır.

    siz ne düşünüyorsunuz? daha 57 bin'deki bakımları düzenli yapılan bir araca manifolt temizleme gerekir mi?



    Açıkcası ilk yazımın altına böyle bir not eklemeyi bende düşündüm ama sonra yanlış anlaşılabilir diye vazgeçtim.

    Benim size önerim '' carbon clean '' de yaptırmayın zira zaten aracınızın bakımlarını düzenli uygulatıyormuşsunuz. Neticede '' Carbon Clean '' ile ilgili daha aydınlanmamış bilgiler ve bazı şüpheler okuduğum kadarıyla mevcut ( ileride motorda ciddi aşınma sorunlarından doğan zararları olabiliyormuş )

    Biraz daha bekleyin aracınız sıkıştırmaya başladığında yada gaza basıp çekmeleriniz esnasında sekmeler arttığında direk '' manifold temizliği '' yaptırırsınız.
    Üstüne birde ihtiyaç duyulduğu takdirde enjektör memelerini yenilersiniz aracınız sıfır gibi olur.

    Genelde KM vermek pek uygun olmaz diye düşünüyorum zira araç kullanımı kişiden kişiye değişiyor ama benim önerim 80.000 km olacaktır ( nedenide aracıma uygulamayı yapan ustanında kendi aracında aynı uygulamayı 80.000 km de yapmış olduğunu benimle paylaşmış olmasıdır. )

    Saygılarımla,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: relicks

    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Km'si bayağı varmış. 57 binde 1.9 TDI motorlu aracımız var. böyle birşeyin bana gerekli olup olmadığını sorguluyordum kendi kendime. sanırım şimdilik carbon clean yeterli olacaktır.

    siz ne düşünüyorsunuz? daha 57 bin'deki bakımları düzenli yapılan bir araca manifolt temizleme gerekir mi?



    Açıkcası ilk yazımın altına böyle bir not eklemeyi bende düşündüm ama sonra yanlış anlaşılabilir diye vazgeçtim.

    Benim size önerim '' carbon clean '' de yaptırmayın zira zaten aracınızın bakımlarını düzenli uygulatıyormuşsunuz. Neticede '' Carbon Clean '' ile ilgili daha aydınlanmamış bilgiler ve bazı şüpheler okuduğum kadarıyla mevcut ( ileride motorda ciddi aşınma sorunlarından doğan zararları olabiliyormuş )

    Biraz daha bekleyin aracınız sıkıştırmaya başladığında yada gaza basıp çekmeleriniz esnasında sekmeler arttığında direk '' manifold temizliği '' yaptırırsınız.
    Üstüne birde ihtiyaç duyulduğu takdirde enjektör memelerini yenilersiniz aracınız sıfır gibi olur.

    Genelde KM vermek pek uygun olmaz diye düşünüyorum zira araç kullanımı kişiden kişiye değişiyor ama benim önerim 80.000 km olacaktır ( nedenide aracıma uygulamayı yapan ustanında kendi aracında aynı uygulamayı 80.000 km de yapmış olduğunu benimle paylaşmış olmasıdır. )

    Saygılarımla,

    Alıntıları Göster
    düşüneceğim teşekkürler.




  • Bunu daha önce düşünmüştüm,yararlı olabileceğine inanıyordum yanılmıyormuşum gerçekten iyi masrafsız bir uygulama ve benimde aklımda .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    düşüneceğim teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    güzel bir bilgi oldu elinize sağlık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mromer911

    güzel bir bilgi oldu elinize sağlık

    Alıntıları Göster
    206 dizel aracımız şu anda 64binde.Bin km sonra da periyodik bakıma girecek.Açıkçası bu bakımda bor power döktürmeyi düşünüyorum kullanan herkes memnunmuş.80bin km'de de manifolt temizliği olayını yaptıracağım inşallah.Yalnız bu olayı nerede yaptırabiliriz?Cevabınız için şimdiden teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HRMNKY

    206 dizel aracımız şu anda 64binde.Bin km sonra da periyodik bakıma girecek.Açıkçası bu bakımda bor power döktürmeyi düşünüyorum kullanan herkes memnunmuş.80bin km'de de manifolt temizliği olayını yaptıracağım inşallah.Yalnız bu olayı nerede yaptırabiliriz?Cevabınız için şimdiden teşekkürler

    Alıntıları Göster
    manifold temiziliği bittikten sonra manifold contalarınıda değiştirmenizi tavsiye ederim...

    çünkü motor üzerinde, altında contası olan herhangi bir yer söküldüyse contası mutlaka değiştirilmelidir. böylece çok daha iyi sonuçlar ve aracınızın sesindede büyük bir azalma olacağından şüpheniz olmasın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForteVeloce

    manifold temiziliği bittikten sonra manifold contalarınıda değiştirmenizi tavsiye ederim...

    çünkü motor üzerinde, altında contası olan herhangi bir yer söküldüyse contası mutlaka değiştirilmelidir. böylece çok daha iyi sonuçlar ve aracınızın sesindede büyük bir azalma olacağından şüpheniz olmasın...

    Alıntıları Göster
    Eski aracıma pis mazot almıştım

    Pis mazot ve benzini ile ünlü Zirvervey BP kurbanlarından birisiyim,

    aracımın çalışması bozulmuştu, stop edip duruyordu

    Carbon Clean yapıldı ve aracım düzeldi bizzat şahidim buna ama

    Çok sık yaptırmak iyi değilmiş diye duydum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unforgiven3

    Eski aracıma pis mazot almıştım

    Pis mazot ve benzini ile ünlü Zirvervey BP kurbanlarından birisiyim,

    aracımın çalışması bozulmuştu, stop edip duruyordu

    Carbon Clean yapıldı ve aracım düzeldi bizzat şahidim buna ama

    Çok sık yaptırmak iyi değilmiş diye duydum.


    Alıntıları Göster
    Öncelikle yazım için teşekkür eden arkadaşlara bende teşekkür ü bir borç bilirim.

    HRMNKY arkadaşımın sormuş olduğu soruya gelirsek, borpower Türkiye de geliştirilmiş bir teknoloji ile üretildiğinden açıkçası benim gözümde gurur duyulacak bir ürün ve okuduğum kadarıyla birçok özelliği ilede diğer ürünlerden ayrılıyor. Kullananlar genellikle memnun olduklarını söylüyorlar ve basından takip ettiğim kadarıylada yabancı birçok firmanın bu ürünün formülünü talep ettiği söyleniyor. Ancak genede unutulmamalıki bu ürün hala geliştirme aşamasında sayılabilir zira çok yeni olduğundan motor üzerindeki etkileri tüketici tarafından ancak bir kaç yıl sonra daha net olarak anlaşılabilecektir. Bu yüzden ben en net olan yöntemi uygulayarak '' manifold temizleme '' metodunu kullandım. Açıkcası sizin araç PEVGEOT 206 olduğundan ben bu işlemi nerede yaptıracağınız konusunda bir yer öneremiyorum. Neticede İstanbul da yaşıyorsanız Oto Sanayi lerde bu işleri iyi yapan ustalar bulunabiliyor.

    Ayrıca 10ur_1 arkadaşımın ekledikleri içinde teşekkür ederim. Ustam takım işlemi için başka contalar kullanırken bana bu kısmı açıklamıştı ama ben onu yazarken atlamısım. Hatta açıkcası 10ur_1 arkadasım yazana kadarda farketmemiştim. Kendisine tekrar teşekkür ederim.

    Başka sorusu olan arkadaşım olursa lütfen sormaktan çekinmesin. Amacımız paylaşmak.


    Saygılarımla,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: relicks

    Öncelikle yazım için teşekkür eden arkadaşlara bende teşekkür ü bir borç bilirim.

    HRMNKY arkadaşımın sormuş olduğu soruya gelirsek, borpower Türkiye de geliştirilmiş bir teknoloji ile üretildiğinden açıkçası benim gözümde gurur duyulacak bir ürün ve okuduğum kadarıyla birçok özelliği ilede diğer ürünlerden ayrılıyor. Kullananlar genellikle memnun olduklarını söylüyorlar ve basından takip ettiğim kadarıylada yabancı birçok firmanın bu ürünün formülünü talep ettiği söyleniyor. Ancak genede unutulmamalıki bu ürün hala geliştirme aşamasında sayılabilir zira çok yeni olduğundan motor üzerindeki etkileri tüketici tarafından ancak bir kaç yıl sonra daha net olarak anlaşılabilecektir. Bu yüzden ben en net olan yöntemi uygulayarak '' manifold temizleme '' metodunu kullandım. Açıkcası sizin araç PEVGEOT 206 olduğundan ben bu işlemi nerede yaptıracağınız konusunda bir yer öneremiyorum. Neticede İstanbul da yaşıyorsanız Oto Sanayi lerde bu işleri iyi yapan ustalar bulunabiliyor.

    Ayrıca 10ur_1 arkadaşımın ekledikleri içinde teşekkür ederim. Ustam takım işlemi için başka contalar kullanırken bana bu kısmı açıklamıştı ama ben onu yazarken atlamısım. Hatta açıkcası 10ur_1 arkadasım yazana kadarda farketmemiştim. Kendisine tekrar teşekkür ederim.

    Başka sorusu olan arkadaşım olursa lütfen sormaktan çekinmesin. Amacımız paylaşmak.


    Saygılarımla,

    Alıntıları Göster
    Benimde Corsa C aracım var ve şu an 113.000 km'de.Son 30.000 km'dir bakım yaptırdıktan 7-8 bin km sonra çekiş sorunu yaşamaya başladım.Çözümü de şöyle sağladım: bakımdan 7.500 km sonra yani bakım km'sini yarıladığımda hava filtredini değiştiriyorum ve çekiş düzeliyor.
    Sizin anlattıklarınızda oldukça mantıklı ve doğruluk payı yüksek görünüyor.Acaba İstanbul'da bu işlemi nerede yapabiliriz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Challenger.55

    Benimde Corsa C aracım var ve şu an 113.000 km'de.Son 30.000 km'dir bakım yaptırdıktan 7-8 bin km sonra çekiş sorunu yaşamaya başladım.Çözümü de şöyle sağladım: bakımdan 7.500 km sonra yani bakım km'sini yarıladığımda hava filtredini değiştiriyorum ve çekiş düzeliyor.
    Sizin anlattıklarınızda oldukça mantıklı ve doğruluk payı yüksek görünüyor.Acaba İstanbul'da bu işlemi nerede yapabiliriz?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger.55

    Benimde Corsa C aracım var ve şu an 113.000 km'de.Son 30.000 km'dir bakım yaptırdıktan 7-8 bin km sonra çekiş sorunu yaşamaya başladım.Çözümü de şöyle sağladım: bakımdan 7.500 km sonra yani bakım km'sini yarıladığımda hava filtredini değiştiriyorum ve çekiş düzeliyor.
    Sizin anlattıklarınızda oldukça mantıklı ve doğruluk payı yüksek görünüyor.Acaba İstanbul'da bu işlemi nerede yapabiliriz?


    Challenger arkadaşım Merhaba,

    Sorunu çözüş tarzına bakılırsa sende bizim gibi arabasını seven bir arkadaşımıssın

    Ancak bu şekilde devam ettiğin müddetçe filtrelere harcıyacağın para '' manifold temizliği '' için harcıyacağın paranın üstüne çıkacaktır.
    ( Ayrıca belirtmeliyimki hava filtresinin aldığı oksijen sayesinde kaliteli yakıt işlemi gerçekleşmektedir fakat, manifold kurumla kaplı olduğunda delikler küçülmekte ve hava filtresinin çektiği oksijenin yarısının bile motor odasına gidememesi durumu ile karşı karşıya kalınmaktadır )

    Ben işlemlerimi Bostancı Oto Sanayii Sitesindeki '' Opel Atak '' servisinde gerçekleştirdim. Eğer yardımcı olacaksa orda İsmail Usta ve Fatih Usta var ikiside benim gözümde hem konusunda uzman hemde iyi niyetli ve temiz çalışan insanlar. Onlar sana bu konuda sağlıklı bir şekilde yardımcı olabilirler

    Başka yardımcı olabileceğim bir konu olursa yazmanız yeterli,

    Saygılarımla,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: relicks

    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger.55

    Benimde Corsa C aracım var ve şu an 113.000 km'de.Son 30.000 km'dir bakım yaptırdıktan 7-8 bin km sonra çekiş sorunu yaşamaya başladım.Çözümü de şöyle sağladım: bakımdan 7.500 km sonra yani bakım km'sini yarıladığımda hava filtredini değiştiriyorum ve çekiş düzeliyor.
    Sizin anlattıklarınızda oldukça mantıklı ve doğruluk payı yüksek görünüyor.Acaba İstanbul'da bu işlemi nerede yapabiliriz?


    Challenger arkadaşım Merhaba,

    Sorunu çözüş tarzına bakılırsa sende bizim gibi arabasını seven bir arkadaşımıssın

    Ancak bu şekilde devam ettiğin müddetçe filtrelere harcıyacağın para '' manifold temizliği '' için harcıyacağın paranın üstüne çıkacaktır.
    ( Ayrıca belirtmeliyimki hava filtresinin aldığı oksijen sayesinde kaliteli yakıt işlemi gerçekleşmektedir fakat, manifold kurumla kaplı olduğunda delikler küçülmekte ve hava filtresinin çektiği oksijenin yarısının bile motor odasına gidememesi durumu ile karşı karşıya kalınmaktadır )

    Ben işlemlerimi Bostancı Oto Sanayii Sitesindeki '' Opel Atak '' servisinde gerçekleştirdim. Eğer yardımcı olacaksa orda İsmail Usta ve Fatih Usta var ikiside benim gözümde hem konusunda uzman hemde iyi niyetli ve temiz çalışan insanlar. Onlar sana bu konuda sağlıklı bir şekilde yardımcı olabilirler

    Başka yardımcı olabileceğim bir konu olursa yazmanız yeterli,

    Saygılarımla,

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: relicks


    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger.55

    Benimde Corsa C aracım var ve şu an 113.000 km'de.Son 30.000 km'dir bakım yaptırdıktan 7-8 bin km sonra çekiş sorunu yaşamaya başladım.Çözümü de şöyle sağladım: bakımdan 7.500 km sonra yani bakım km'sini yarıladığımda hava filtredini değiştiriyorum ve çekiş düzeliyor.
    Sizin anlattıklarınızda oldukça mantıklı ve doğruluk payı yüksek görünüyor.Acaba İstanbul'da bu işlemi nerede yapabiliriz?


    Challenger arkadaşım Merhaba,

    Sorunu çözüş tarzına bakılırsa sende bizim gibi arabasını seven bir arkadaşımıssın

    Ancak bu şekilde devam ettiğin müddetçe filtrelere harcıyacağın para '' manifold temizliği '' için harcıyacağın paranın üstüne çıkacaktır.
    ( Ayrıca belirtmeliyimki hava filtresinin aldığı oksijen sayesinde kaliteli yakıt işlemi gerçekleşmektedir fakat, manifold kurumla kaplı olduğunda delikler küçülmekte ve hava filtresinin çektiği oksijenin yarısının bile motor odasına gidememesi durumu ile karşı karşıya kalınmaktadır )

    Ben işlemlerimi Bostancı Oto Sanayii Sitesindeki '' Opel Atak '' servisinde gerçekleştirdim. Eğer yardımcı olacaksa orda İsmail Usta ve Fatih Usta var ikiside benim gözümde hem konusunda uzman hemde iyi niyetli ve temiz çalışan insanlar. Onlar sana bu konuda sağlıklı bir şekilde yardımcı olabilirler

    Başka yardımcı olabileceğim bir konu olursa yazmanız yeterli,

    Saygılarımla,




    Teşekkür ederim.İlk fırsatta buraya gideceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Challenger.55

    quote:

    Orjinalden alıntı: relicks


    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger.55

    Benimde Corsa C aracım var ve şu an 113.000 km'de.Son 30.000 km'dir bakım yaptırdıktan 7-8 bin km sonra çekiş sorunu yaşamaya başladım.Çözümü de şöyle sağladım: bakımdan 7.500 km sonra yani bakım km'sini yarıladığımda hava filtredini değiştiriyorum ve çekiş düzeliyor.
    Sizin anlattıklarınızda oldukça mantıklı ve doğruluk payı yüksek görünüyor.Acaba İstanbul'da bu işlemi nerede yapabiliriz?


    Challenger arkadaşım Merhaba,

    Sorunu çözüş tarzına bakılırsa sende bizim gibi arabasını seven bir arkadaşımıssın

    Ancak bu şekilde devam ettiğin müddetçe filtrelere harcıyacağın para '' manifold temizliği '' için harcıyacağın paranın üstüne çıkacaktır.
    ( Ayrıca belirtmeliyimki hava filtresinin aldığı oksijen sayesinde kaliteli yakıt işlemi gerçekleşmektedir fakat, manifold kurumla kaplı olduğunda delikler küçülmekte ve hava filtresinin çektiği oksijenin yarısının bile motor odasına gidememesi durumu ile karşı karşıya kalınmaktadır )

    Ben işlemlerimi Bostancı Oto Sanayii Sitesindeki '' Opel Atak '' servisinde gerçekleştirdim. Eğer yardımcı olacaksa orda İsmail Usta ve Fatih Usta var ikiside benim gözümde hem konusunda uzman hemde iyi niyetli ve temiz çalışan insanlar. Onlar sana bu konuda sağlıklı bir şekilde yardımcı olabilirler

    Başka yardımcı olabileceğim bir konu olursa yazmanız yeterli,

    Saygılarımla,




    Teşekkür ederim.İlk fırsatta buraya gideceğim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger.55


    quote:

    Orjinalden alıntı: relicks


    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger.55

    Benimde Corsa C aracım var ve şu an 113.000 km'de.Son 30.000 km'dir bakım yaptırdıktan 7-8 bin km sonra çekiş sorunu yaşamaya başladım.Çözümü de şöyle sağladım: bakımdan 7.500 km sonra yani bakım km'sini yarıladığımda hava filtredini değiştiriyorum ve çekiş düzeliyor.
    Sizin anlattıklarınızda oldukça mantıklı ve doğruluk payı yüksek görünüyor.Acaba İstanbul'da bu işlemi nerede yapabiliriz?


    Challenger arkadaşım Merhaba,

    Sorunu çözüş tarzına bakılırsa sende bizim gibi arabasını seven bir arkadaşımıssın

    Ancak bu şekilde devam ettiğin müddetçe filtrelere harcıyacağın para '' manifold temizliği '' için harcıyacağın paranın üstüne çıkacaktır.
    ( Ayrıca belirtmeliyimki hava filtresinin aldığı oksijen sayesinde kaliteli yakıt işlemi gerçekleşmektedir fakat, manifold kurumla kaplı olduğunda delikler küçülmekte ve hava filtresinin çektiği oksijenin yarısının bile motor odasına gidememesi durumu ile karşı karşıya kalınmaktadır )

    Ben işlemlerimi Bostancı Oto Sanayii Sitesindeki '' Opel Atak '' servisinde gerçekleştirdim. Eğer yardımcı olacaksa orda İsmail Usta ve Fatih Usta var ikiside benim gözümde hem konusunda uzman hemde iyi niyetli ve temiz çalışan insanlar. Onlar sana bu konuda sağlıklı bir şekilde yardımcı olabilirler

    Başka yardımcı olabileceğim bir konu olursa yazmanız yeterli,

    Saygılarımla,




    Teşekkür ederim.İlk fırsatta buraya gideceğim.



    Yardımcı olabildiysek ne mutlu bize

    Ayrıca şimdi aklıma geldi, eğer aracındaki enjektör memelerinide hiç değiştirmediysen yapacağın manifold temizliğine ilaveten bu işlemide ileride düşünebilirsin, zira memeler zamanla işeme yapıyor ( yakıt verimli püskürtülmüyor ) Bu işlemide herhangi bir Bosch Disel Car Center da kolaylıkla yaptırabilirsin. Aciliyeti yoktur öncelik sırasına göre değerlendirdiğimizde '' Manifold Temizliği '' kesinlikle daha önemlidir( Arabanın ciğerleri açılıyor )

    Şimdiden geçmiş olsun...

    Saygılarımla,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: relicks

    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger.55


    quote:

    Orjinalden alıntı: relicks


    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger.55

    Benimde Corsa C aracım var ve şu an 113.000 km'de.Son 30.000 km'dir bakım yaptırdıktan 7-8 bin km sonra çekiş sorunu yaşamaya başladım.Çözümü de şöyle sağladım: bakımdan 7.500 km sonra yani bakım km'sini yarıladığımda hava filtredini değiştiriyorum ve çekiş düzeliyor.
    Sizin anlattıklarınızda oldukça mantıklı ve doğruluk payı yüksek görünüyor.Acaba İstanbul'da bu işlemi nerede yapabiliriz?


    Challenger arkadaşım Merhaba,

    Sorunu çözüş tarzına bakılırsa sende bizim gibi arabasını seven bir arkadaşımıssın

    Ancak bu şekilde devam ettiğin müddetçe filtrelere harcıyacağın para '' manifold temizliği '' için harcıyacağın paranın üstüne çıkacaktır.
    ( Ayrıca belirtmeliyimki hava filtresinin aldığı oksijen sayesinde kaliteli yakıt işlemi gerçekleşmektedir fakat, manifold kurumla kaplı olduğunda delikler küçülmekte ve hava filtresinin çektiği oksijenin yarısının bile motor odasına gidememesi durumu ile karşı karşıya kalınmaktadır )

    Ben işlemlerimi Bostancı Oto Sanayii Sitesindeki '' Opel Atak '' servisinde gerçekleştirdim. Eğer yardımcı olacaksa orda İsmail Usta ve Fatih Usta var ikiside benim gözümde hem konusunda uzman hemde iyi niyetli ve temiz çalışan insanlar. Onlar sana bu konuda sağlıklı bir şekilde yardımcı olabilirler

    Başka yardımcı olabileceğim bir konu olursa yazmanız yeterli,

    Saygılarımla,




    Teşekkür ederim.İlk fırsatta buraya gideceğim.



    Yardımcı olabildiysek ne mutlu bize

    Ayrıca şimdi aklıma geldi, eğer aracındaki enjektör memelerinide hiç değiştirmediysen yapacağın manifold temizliğine ilaveten bu işlemide ileride düşünebilirsin, zira memeler zamanla işeme yapıyor ( yakıt verimli püskürtülmüyor ) Bu işlemide herhangi bir Bosch Disel Car Center da kolaylıkla yaptırabilirsin. Aciliyeti yoktur öncelik sırasına göre değerlendirdiğimizde '' Manifold Temizliği '' kesinlikle daha önemlidir( Arabanın ciğerleri açılıyor )

    Şimdiden geçmiş olsun...

    Saygılarımla,

    Alıntıları Göster
    güzel bilgi.aracınız kaç kilometredeydi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TIMERIDER

    güzel bilgi.aracınız kaç kilometredeydi ?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TIMERIDER

    güzel bilgi.aracınız kaç kilometredeydi ?



    Teşekkürler 109.000 km ve 2004 model daha önce hiçbir katkı maddesi kullanılmadı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: relicks

    quote:

    Orjinalden alıntı: TIMERIDER

    güzel bilgi.aracınız kaç kilometredeydi ?



    Teşekkürler 109.000 km ve 2004 model daha önce hiçbir katkı maddesi kullanılmadı

    Alıntıları Göster

    Manifold ve katilazatör bunlar km geçtikçe aracı boğan şeyler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    Manifold ve katilazatör bunlar km geçtikçe aracı boğan şeyler..


    Alıntıları Göster
    70.000de civic aracımız var.Performans düşüklüğü yok gibi ama temizlik performansta artış gösterir mi sizce?



    Teşekkürler şimdiden
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.