Şimdi Ara

MANTIKLI ARAÇ: Mini cooper 1.5d otomatik. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
1
Favori
26.256
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • B sınıfı aracın ikinci eline 100bin lira vermek ne zamandan beri mantıklı kabul ediliyor!?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    B sınıfı aracın ikinci eline 100bin lira vermek ne zamandan beri mantıklı kabul ediliyor!?

    Hic bi mini coopera bindiniz mi incelediniz mi bilmiyorum ama hangi b segmenti arac bunun kadar sessiz, kaliteli malzemeli ve kaliteli bir suruse sahip cok merak ediyorum. Hatta ve hatta premium c segmentinin liderlerinden bmw 1 serisinden bile bazi konularda daha iyi oldugunu soyleyenler var. Bence biraz abartiyorsunuz.

    Bu arac degil b segmenti, piyasadaki cogu c segmenti aractan daha kaliteli. Altyapisi bmw tarafindan uretiliyor, surus dinamikleri ve yol tutus gibi surucuye odakli konularda tartismasiz cok iyi. Hele ki 100 bin liralari asmis golf, astra gibi araclari dusundukce, fiyatini hakettigini dusunuyorum. Siz cooperlari, clio, corsa, poloyla filan bir tutuyorsaniz bisey diyemem.

    Bu arada 90 bin liralara da gayet dolu ve 3000 5000 km yapmis olanlari bulunabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cbascan -- 1 Ekim 2016; 18:05:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    B sınıfı aracın ikinci eline 100bin lira vermek ne zamandan beri mantıklı kabul ediliyor!?

    Hic bi mini coopera bindiniz mi incelediniz mi bilmiyorum ama hangi b segmenti arac bunun kadar sessiz, kaliteli malzemeli ve kaliteli bir suruse sahip cok merak ediyorum. Hatta ve hatta premium c segmentinin liderlerinden bmw 1 serisinden bile bazi konularda daha iyi oldugunu soyleyenler var. Bence biraz abartiyorsunuz.

    Bu arac degil b segmenti, piyasadaki cogu c segmenti aractan daha kaliteli. Altyapisi bmw tarafindan uretiliyor, surus dinamikleri ve yol tutus gibi surucuye odakli konularda tartismasiz cok iyi. Hele ki 100 bin liralari asmis golf, astra gibi araclari dusundukce, fiyatini hakettigini dusunuyorum. Siz cooperlari, clio, corsa, poloyla filan bir tutuyorsaniz bisey diyemem.

    Bu arada 90 bin liralara da gayet dolu ve 3000 5000 km yapmis olanlari bulunabiliyor.

    Ben mi abartıyorum? B sınıfı ikinci el arabaya 90- 100bin vermek mantıklı derken siz abartmış olmuyor musunuz? Bu ülkede kaç kişi ikinci el mini cooper'a o kadar para harcar? D sınıfı araba parasından bahsediyoruz ve hayır mini cooper bir passat kalitesinde araba değil, çok uzak. Onun versatilliğinde de değil. Bagaj olsun, iç hacim olsun. Çok mantıklıysa neden ayda 50-60 tane satılıyor topu topu?

    Sorunuza gelince evet cooper'a da countryman'a de bindim de inceledim de. Benim sorum siz hiç highline golfe binip kullandınız mı misal? Hiç 10 senelik golf kullandınız mı mesela? Golf neden bu kadar çok satıyor merak ettiniz mi? Ben kullandım mesela. 10 yıllık golfte hala trim sesi olmuyor, kadife koltuk döşemesinin ne rengi sararıyor, ne döşemesi tüleriyor 6 aylık japon arabalarının aksine. Peki siz 2 yıllık countryman'a bindiniz mi? Trim seslerini, çangırtı, çungurtusunu duydunuz mu amortisör aksamının?

    Evet mini kaliteli bir araba, evet bmw üretiyor, bmw motorları kullanıyor, orjinal ve özenilen bir araba. Ama mini mükemmel bir araba değil. Kısa sürede trim sesi yapıyor, alt takımından çok fazla ses çıkarıyor. Kapı pandizotları bile sallanmaya başlıyor birkaç senede. Herşeyden önce b sınıfı küşçük bir araba, içi de dar haliyle.

    Ben 1 serisi de inceledim. Forumda yazım da var. 1 serisi bazı yönlerden çok iyi bazı yönlerden markasından ve fiyatından beklenmeyecek derece sıkıntılı noktaları olan bir araç.

    Elbette miniyi diğer b sınıfı araçlarla bir tutmuyorum. Bir bütün olarak mini b sınıfının en iyi arabasıdır bana göre. Ama asla bir golf, passat gibi muadil paradaki araçlarla aynı işçilik, malzeme kalitesinde değil. Bunu özellikle araç birkaç sene yıllandığında görürsünüz işçilik kısmında. İşin özüne dönersek vw, opel, şu bu kıyas değil amacım, demek istediğim her ne kadar mini en iyi b sınıfı araç olsa da, asla ikinci eli 100bini hak edecek bir araç değil. Bunu söylemeye çalışıyorum. Çünkü 100bin geçtim b sınıfını, c sınıfını, d sınıfı araba parası.

    Bugün o paraya 1.4tsi passat, 1.6t afl farlı cosmo insignia gibi arabalar alabiliyorsunuz. Amaç büyük araba almak değilse, hadi yine golfü geçtim 1.4t otm dynamic bir asyta bile 74bin civarlarına alınabiliyorken sıfır olarak, siz bana ikinci el mini dizel 100bine mantıklı, abartmayın canım diyorsunuz. Bilemedim yani. 100bin lirayı mini dizele verene kadar gider 2014 model 2.0tdi quattro audi a4 alırım mesela. Kaliteyse kalite, dizelse dizel..




  • Mantıksız araç, ikinci eli zayıf parçası pahalı bakımı masraflı, iç hacmi c segmentine göre küçük. 90 100bin e çok iyi araçlar var...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: islamcetin06

    Miniler İngiltere'de golf'ten ucuza satılıyor Türkiye'de farklı imajını kullanarak iteliyor Borusan Otomotiv.

    Allah aşkına. Bu ülkede hangi distributor sanki aman aman bir araba satıyormuş gibi yapmıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıfır km. Dizel otomatik cosmo ınsignia kampanyalı 104.000 tl iken hayatta almam.

    Not : ille ikon ya da farklı Araç alacaksam, ihtiyaç da göz önüne alınarak tercih edilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    B sınıfı aracın ikinci eline 100bin lira vermek ne zamandan beri mantıklı kabul ediliyor!?

    Hic bi mini coopera bindiniz mi incelediniz mi bilmiyorum ama hangi b segmenti arac bunun kadar sessiz, kaliteli malzemeli ve kaliteli bir suruse sahip cok merak ediyorum. Hatta ve hatta premium c segmentinin liderlerinden bmw 1 serisinden bile bazi konularda daha iyi oldugunu soyleyenler var. Bence biraz abartiyorsunuz.

    Bu arac degil b segmenti, piyasadaki cogu c segmenti aractan daha kaliteli. Altyapisi bmw tarafindan uretiliyor, surus dinamikleri ve yol tutus gibi surucuye odakli konularda tartismasiz cok iyi. Hele ki 100 bin liralari asmis golf, astra gibi araclari dusundukce, fiyatini hakettigini dusunuyorum. Siz cooperlari, clio, corsa, poloyla filan bir tutuyorsaniz bisey diyemem.

    Bu arada 90 bin liralara da gayet dolu ve 3000 5000 km yapmis olanlari bulunabiliyor.

    Ben mi abartıyorum? B sınıfı ikinci el arabaya 90- 100bin vermek mantıklı derken siz abartmış olmuyor musunuz? Bu ülkede kaç kişi ikinci el mini cooper'a o kadar para harcar? D sınıfı araba parasından bahsediyoruz ve hayır mini cooper bir passat kalitesinde araba değil, çok uzak. Onun versatilliğinde de değil. Bagaj olsun, iç hacim olsun. Çok mantıklıysa neden ayda 50-60 tane satılıyor topu topu?

    Sorunuza gelince evet cooper'a da countryman'a de bindim de inceledim de. Benim sorum siz hiç highline golfe binip kullandınız mı misal? Hiç 10 senelik golf kullandınız mı mesela? Golf neden bu kadar çok satıyor merak ettiniz mi? Ben kullandım mesela. 10 yıllık golfte hala trim sesi olmuyor, kadife koltuk döşemesinin ne rengi sararıyor, ne döşemesi tüleriyor 6 aylık japon arabalarının aksine. Peki siz 2 yıllık countryman'a bindiniz mi? Trim seslerini, çangırtı, çungurtusunu duydunuz mu amortisör aksamının?

    Evet mini kaliteli bir araba, evet bmw üretiyor, bmw motorları kullanıyor, orjinal ve özenilen bir araba. Ama mini mükemmel bir araba değil. Kısa sürede trim sesi yapıyor, alt takımından çok fazla ses çıkarıyor. Kapı pandizotları bile sallanmaya başlıyor birkaç senede. Herşeyden önce b sınıfı küşçük bir araba, içi de dar haliyle.

    Ben 1 serisi de inceledim. Forumda yazım da var. 1 serisi bazı yönlerden çok iyi bazı yönlerden markasından ve fiyatından beklenmeyecek derece sıkıntılı noktaları olan bir araç.

    Elbette miniyi diğer b sınıfı araçlarla bir tutmuyorum. Bir bütün olarak mini b sınıfının en iyi arabasıdır bana göre. Ama asla bir golf, passat gibi muadil paradaki araçlarla aynı işçilik, malzeme kalitesinde değil. Bunu özellikle araç birkaç sene yıllandığında görürsünüz işçilik kısmında. İşin özüne dönersek vw, opel, şu bu kıyas değil amacım, demek istediğim her ne kadar mini en iyi b sınıfı araç olsa da, asla ikinci eli 100bini hak edecek bir araç değil. Bunu söylemeye çalışıyorum. Çünkü 100bin geçtim b sınıfını, c sınıfını, d sınıfı araba parası.

    Bugün o paraya 1.4tsi passat, 1.6t afl farlı cosmo insignia gibi arabalar alabiliyorsunuz. Amaç büyük araba almak değilse, hadi yine golfü geçtim 1.4t otm dynamic bir asyta bile 74bin civarlarına alınabiliyorken sıfır olarak, siz bana ikinci el mini dizel 100bine mantıklı, abartmayın canım diyorsunuz. Bilemedim yani. 100bin lirayı mini dizele verene kadar gider 2014 model 2.0tdi quattro audi a4 alırım mesela. Kaliteyse kalite, dizelse dizel..

    Eski yazilarimi bulabilirseniz bakin, 20.000 km kadar golf 7 kullanip, trim seslerinden illalah edip, bmw 1 serisi almis biriyim. Ve 2 senedir ucuncu 1 serisi aracimi kullaniyorum. Bir daha da golf un yanindan gecmem. O yuzden, siz hic highline golf kullandiniz mi demeniz komigime gitti. Bana gore golf en overrated araclardan biridir ve gram ruhu yoktur. Tamamen siradan, heyecan vermeyen, sadece islevsel; standart kullanici otomobilidir.

    Golf ile satis sayilarini filan baz alip kiyaslamaniz biraz anlamsiz olmus. Satis sayilarini new beetlela filan kiyaslasaniz eyvallah. Tabii ki tum c, b segmenti araclar daha fazla satacak. Bu arada countryman ile bahsettigim yeni cooper arasinda kalite farki var. Countrymani ben de begenmiyorum.

    Madem golf diyorsunuz.. yani demem o ki dizel otomatik highline golf un 105.000 liralik fiyat etiketini gorunce, 90 bin liraya sifira yakin ikinci el bir cooper d bana mantikli geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mini Cooper B segmenti bir araçtır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Madem çok mantıklı araç kendin alsaydın ya.BMW 1 almışsın ama,demek ki icraate gelince mantıklı değilmiş
  • Tahmin ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    Madem çok mantıklı araç kendin alsaydın ya.BMW 1 almışsın ama,demek ki icraate gelince mantıklı değilmiş

    Cins misin sen arkadasim? Bi araca mantikli demek icin illa onu mu almak gerekiyor. O zaman bi tek senin bindigin arac mantikli, cunku onu almissin.

    Ayrica almayi dusundugum icin acmis olamaz miyim boye bi baslik zeki cocuk?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    Madem çok mantıklı araç kendin alsaydın ya.BMW 1 almışsın ama,demek ki icraate gelince mantıklı değilmiş

    Cins misin sen arkadasim? Bi araca mantikli demek icin illa onu mu almak gerekiyor. O zaman bi tek senin bindigin arac mantikli, cunku onu almissin.

    Ayrica almayi dusundugum icin acmis olamaz miyim boye bi baslik zeki cocuk?

    Hadi abisi hadi.Bu forum böyle mazda da çok kral araba değil mi
  • Vw icin seat neyse bmw icin de mini odur.

    Alinir mi alinir. Servisi falan bmw servisi zaten. Alfa servisi bile varken mini soeun olmaz.

    Yanliz aracin sifiri da 100 bin iken 2015 olani 100 binse veya 90 binse bile bu segment arac icin deger kaybi cok az.

    Boyutuna falan takilmayin. Aracin hedef kitlesi golf vs. Talipleri degil zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    B sınıfı aracın ikinci eline 100bin lira vermek ne zamandan beri mantıklı kabul ediliyor!?

    Hic bi mini coopera bindiniz mi incelediniz mi bilmiyorum ama hangi b segmenti arac bunun kadar sessiz, kaliteli malzemeli ve kaliteli bir suruse sahip cok merak ediyorum. Hatta ve hatta premium c segmentinin liderlerinden bmw 1 serisinden bile bazi konularda daha iyi oldugunu soyleyenler var. Bence biraz abartiyorsunuz.

    Bu arac degil b segmenti, piyasadaki cogu c segmenti aractan daha kaliteli. Altyapisi bmw tarafindan uretiliyor, surus dinamikleri ve yol tutus gibi surucuye odakli konularda tartismasiz cok iyi. Hele ki 100 bin liralari asmis golf, astra gibi araclari dusundukce, fiyatini hakettigini dusunuyorum. Siz cooperlari, clio, corsa, poloyla filan bir tutuyorsaniz bisey diyemem.

    Bu arada 90 bin liralara da gayet dolu ve 3000 5000 km yapmis olanlari bulunabiliyor.

    Ben mi abartıyorum? B sınıfı ikinci el arabaya 90- 100bin vermek mantıklı derken siz abartmış olmuyor musunuz? Bu ülkede kaç kişi ikinci el mini cooper'a o kadar para harcar? D sınıfı araba parasından bahsediyoruz ve hayır mini cooper bir passat kalitesinde araba değil, çok uzak. Onun versatilliğinde de değil. Bagaj olsun, iç hacim olsun. Çok mantıklıysa neden ayda 50-60 tane satılıyor topu topu?

    Sorunuza gelince evet cooper'a da countryman'a de bindim de inceledim de. Benim sorum siz hiç highline golfe binip kullandınız mı misal? Hiç 10 senelik golf kullandınız mı mesela? Golf neden bu kadar çok satıyor merak ettiniz mi? Ben kullandım mesela. 10 yıllık golfte hala trim sesi olmuyor, kadife koltuk döşemesinin ne rengi sararıyor, ne döşemesi tüleriyor 6 aylık japon arabalarının aksine. Peki siz 2 yıllık countryman'a bindiniz mi? Trim seslerini, çangırtı, çungurtusunu duydunuz mu amortisör aksamının?

    Evet mini kaliteli bir araba, evet bmw üretiyor, bmw motorları kullanıyor, orjinal ve özenilen bir araba. Ama mini mükemmel bir araba değil. Kısa sürede trim sesi yapıyor, alt takımından çok fazla ses çıkarıyor. Kapı pandizotları bile sallanmaya başlıyor birkaç senede. Herşeyden önce b sınıfı küşçük bir araba, içi de dar haliyle.

    Ben 1 serisi de inceledim. Forumda yazım da var. 1 serisi bazı yönlerden çok iyi bazı yönlerden markasından ve fiyatından beklenmeyecek derece sıkıntılı noktaları olan bir araç.

    Elbette miniyi diğer b sınıfı araçlarla bir tutmuyorum. Bir bütün olarak mini b sınıfının en iyi arabasıdır bana göre. Ama asla bir golf, passat gibi muadil paradaki araçlarla aynı işçilik, malzeme kalitesinde değil. Bunu özellikle araç birkaç sene yıllandığında görürsünüz işçilik kısmında. İşin özüne dönersek vw, opel, şu bu kıyas değil amacım, demek istediğim her ne kadar mini en iyi b sınıfı araç olsa da, asla ikinci eli 100bini hak edecek bir araç değil. Bunu söylemeye çalışıyorum. Çünkü 100bin geçtim b sınıfını, c sınıfını, d sınıfı araba parası.

    Bugün o paraya 1.4tsi passat, 1.6t afl farlı cosmo insignia gibi arabalar alabiliyorsunuz. Amaç büyük araba almak değilse, hadi yine golfü geçtim 1.4t otm dynamic bir asyta bile 74bin civarlarına alınabiliyorken sıfır olarak, siz bana ikinci el mini dizel 100bine mantıklı, abartmayın canım diyorsunuz. Bilemedim yani. 100bin lirayı mini dizele verene kadar gider 2014 model 2.0tdi quattro audi a4 alırım mesela. Kaliteyse kalite, dizelse dizel..

    Eski yazilarimi bulabilirseniz bakin, 20.000 km kadar golf 7 kullanip, trim seslerinden illalah edip, bmw 1 serisi almis biriyim. Ve 2 senedir ucuncu 1 serisi aracimi kullaniyorum. Bir daha da golf un yanindan gecmem. O yuzden, siz hic highline golf kullandiniz mi demeniz komigime gitti. Bana gore golf en overrated araclardan biridir ve gram ruhu yoktur. Tamamen siradan, heyecan vermeyen, sadece islevsel; standart kullanici otomobilidir.

    Golf ile satis sayilarini filan baz alip kiyaslamaniz biraz anlamsiz olmus. Satis sayilarini new beetlela filan kiyaslasaniz eyvallah. Tabii ki tum c, b segmenti araclar daha fazla satacak. Bu arada countryman ile bahsettigim yeni cooper arasinda kalite farki var. Countrymani ben de begenmiyorum.

    Madem golf diyorsunuz.. yani demem o ki dizel otomatik highline golf un 105.000 liralik fiyat etiketini gorunce, 90 bin liraya sifira yakin ikinci el bir cooper d bana mantikli geliyor.

    Ya sizin araçta sorun vardı ya sallıyorsunuz, golf 7 de gram trim sesi yok, 6 veya 5 te de yok. Leon deseniz, jetta deseniz anlarım da.. Kendi yaşadığınız sorun yüzünden golf trim sesi falan yapıyor demeyin gülerler. Bu bir. İkincisi ben golfle satış oranlarını kıyaslamadım, sadece mininin satış oranlarından bahsettim. Hani siz 100bin lira miniye vermek çok mantıklı dediniz ya ona istinaden soruyorum işte, madem o kadar mantıklı niye o kadar az satıyor da insanlar aynı paraya başka araçları terich ediyor? Mantıklıysa mini tercih etmeleri gerekmez miydi? Yoksa çoğu insan mantıksız da siz mi düşünebildiniz bunu sadece?

    Golf overrated falan değildir, evet sürüşü donuktur, biraz sıkıcı bir araçtır ama overrated diyenin otomobil bilgisi bir arpa kadardır ancak. Sınıfının en iyi araçlarından biridir. Hatta çoğu zaman en iyisi olarak ögsterilir. Bunda nedenler de bellidir versatillik. Golf hem kalitelidir, hem ulaşılabilir. Hem günlük hayata uygundur, hem sportif sürüşe. İç alanı sınıfına göre yeterlidir de, ince detayları sınıfında hiçbir araçta gösterilmediği kadar özenilmiştir de. Gelenekci bir araçtır ama günün teknolojisini debarındırır. Dünyada çift kavrama şanzıman seri olarak ilk golf 5 te sunulmuştur mesela. Yine turbo motorların basit aile araçlarında yaygınlaşması golf 6 ile başlamıştır. Silindir kapatma teknolojisi, fren enerjisi geri kazanımı gibi özellikleri c sınıfında sunan bir araçtır. Öyle süper düper bir araç değil tabi de ne olduğunu da bilmek lazım. Ha bana kalsa bence c hatchlerde alınacak araba 1 serisidir. Ama golfe overrated demek de komik olur.

    Ayrıca golfe takılmayın ben size ne dedim? "100bin ikinci el miniye verilmez. Bu para geçtim c serisini d serisi araba parası" dedim. Passat dedim, cosmo insignia dedim. İkinci el isterseniz quattro dizel a4 alınır dedim. Golfe takmayın yani. Mininin hiçbir mantıklı yanı yok paraya. Aynı şekilde 1 serisi de öyle mesela. 90-100binden kapı açılan bir c hatch. Saçmalık başka birşey değil. Mantıklı dediğiniz misal ibiza 1.0 eco tsi olur, leon 1.2tsi olur, insignia cosmo olur, astra dynamic olur, manuel comfortline passat olur, 301 dizel olur, bu arabalar mesela satıldığı fiyatlara göre çok mantıklı araçlar çünkü o fiyata düzgün muadilleri yok, o paraya çok şey sunuyorlar. Mini ise kendisinin iki sınıf üstü fiyat etiketine sahip. Bu yüzden de son derece az satılan gereksiz pahalı bir araç. Emin olup 90-100bin lirayı b sınıfı arabaya para vermeyi mantıklı görecek 100 kişiden sizin gibi bir kişi çıkar anca.




  • BlackGhost12 kullanıcısına yanıt
    Mesela Opel Astra'nın Almanya ve Türkiye'de satış fiyatlarına bakın birbirine yakın hatta forumda bir arkadaş yazmıştı excellence donanım Türkiye'de Almanya'dan daha dolu diye. Bazı firmalar özellikle 1.6 dizel motorlu araçlardan çok kar elde edebiliyorlar Türkiye'deki düşük hacim dizel eğiliminden yararlanarak. Örnek olarak Mercedes %45 vergi avantajı olmasına rağmen C200d'i 3.20d ile benzer fiyatlara satıyor. Bana göre 1.6 ve altında araçlarda Avrupa'daki fiyatları direk Tl'ye çevirince çok fark çıkıyorsa o firmanın distribütörü iteliyordur.
    Ayrıca Mustang'i de Mini kategorisinde örnek verebiliriz Amerika'da daha ulaşılabilir muscle car olarak satılıyor ülkemizde Mustang'in ayrı bir karizması olduğu için Ford Türkiye de o karizmayı kullanıp giydirmesini biliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan


    quote:

    Orijinalden alıntı: antuaRri

    Küçücük bir araba. C sınıfı gibi bir izlenimi yok bende. 90-100 bin için de ucuz araçlar der olduk, sonumuz hayır olsun.

    Sadece ic hacim olarak degerlendirirseniz oyle evet.

    O acidan bakarsak 1 seride kucucuk bence. B segmenti kadar ic hacmi anca sunuyor. Bu beklentilerden sadece biri.

    Golflerin focuslarin 100 binleri gectigini gorunce maalesef ucuz der olduk. Aslinda degil tabii ki.

    Golf 100 bini geçtiyse golf pahalı, diğer 100 binlik araçlar ucuz değil.
  • Ne yaptınız aldınız mı aracı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Laji L kullanıcısına yanıt
    Hayir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    301 dizel diyorsunuz pes artık. Pejonun en dandik arabası. Yakıttan başka hiçbirşey veremiyor. Kalite yok. Konfor yok. Her tarafı trim sesi dolu. Nasıl böyle bir kanıya varabildiniz??

    Golf de söylenildiği gibi sıradan bir araba. Klasik tasarımı mevcut. GTI veya R olmadığı sürece oldukça monoton bir araba. Sıfır fiyatı da 160 bin tl yi buldu. Manuel otomatik farkı da 20 bin tl olmuş. Kim ne derse desin her an arıza çıkarabilecek dsg şanzıman da sıkıntılı. Bu paralar verilmez o araca (şahsi görüşüm). Mini cooper da 138 den başlıyor dizel 5 kapılı olan. O da pahalı. Hele insignia zaten kötü. Opel Almanların yüz karasıdır. Herkes bunu bilir. Ancak Yeni kasa astra otomatik vitesi hariç çok iyi araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onurranger -- 15 Şubat 2018; 20:6:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tork konvektorlu otomatik şanzimanlar sorunsuz degil az sorunludur. Belli kilometrede ureticinin belirttigi sanziman yagini ve her yag degisiminde sanziman yag filtresini degistiriseniz uzun sure kullanirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.