Şimdi Ara

MANTIKLI ARAÇ: Mini cooper 1.5d otomatik.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
48
Cevap
1
Favori
26.225
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Son zamanlar ilgimi cok ceken kombinasyonlardan birisi. Sifir fiyatlarina bakmadim ama malum sitede tertemiz dusuk kilometreli 2014-2015 modelleri 90-100 bin lira arasina bulunuyor. Gayet de donanimlilar.

    Ford, vw, opel gibi markalarin c segmenti modellerinin dizel otomatik fiyatlari 90-100 bin lira bandinda zaten. Daha dusuk olacagini sanmiyorum.

    1.5d otomatik kombinasyonunu kullanmadim ama cooperlar genel olarak harika bir yol tutus ve bmw ayarinda surus dinamikleri barindiriyor. Yeni cooperlardaki direksiyon ayarlarinin bmw den bile daha hisli oldugu soyleniyor. Yalitiminin da ayni sekilde iyi oldugu soyleniyor. Malzeme kalitesi yine c segmenti otomobillere gore gayet yeterli seviyede. Bahsettigim versiyon 4 kapili ve bu sebeple aile kullanimina da uygun.

    Tasarim olarak onceki nesillere gore guzelligi tartisilabilir ancak, vw beetle gibi ikon otomobillerden biri. Oldukca ilgi cekici, kendine has ve şık bence.

    Motor zaten bmwnin yeni urettigi 3 silindir 116 beygirlik unite. Yakit tuketimi b sinif araclari kiskandiracak cinsten ve buna ragmen 0-100 kmhyi 9.5 saniyede tamamliyor. Sanzimani muhtemelen zf8 e yakin bir sekilde sarsintisiz ve seridir diye tahmin ediyorum. Tork konvertorlu oldugu icin sorunsuzlugu da cabasi.

    Multimedya ozelliklerinin bircogunu bmw ile paylasiyor.

    Bmwnin urettigi bu sevimli arac bence tam bir fiyat/performans araci.

    En kisa zamanda test edecegim.

    Dizel otomatik bir arac dusunursem, kesinlikle ilk yonelecegim arac bu olur.

    Bu arac hakkinda siz ne dusunuyorsunuz?

    Ekleme: Eksi yonlerini de yazarsaniz super olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cbascan -- 1 Ekim 2016; 12:32:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    MINI Cooper 1.5d Otomatik: Detaylı Bir İnceleme

    MINI Cooper 1.5d Otomatik, kompakt boyutları, şık tasarımı ve sürüş keyfi ile öne çıkan bir otomobil. İşte bu araç hakkında bilmeniz gerekenler:

    Performans:

    1.5 litrelik 3 silindirli dizel motoru, 116 beygir gücü ve 270 Nm tork üreten MINI Cooper 1.5d Otomatik, etkileyici bir performans sergiliyor. Hızlı tepkiler veren 7 ileri Steptronic şanzıman, sorunsuz ve sportif bir sürüş deneyimi sunuyor.

    Yakıt Tüketimi:

    MINI Cooper 1.5d Otomatik'in yakıt tüketimi, iddialı rakamlarla dikkat çekiyor. WLTP verilerine göre, ortalama yakıt tüketimi 100 kilometrede 3,8 litre olarak belirtiliyor. Bu düşük yakıt tüketimi, ekonomik bir kullanım imkanı sağlıyor.

    Kullanıcı Yorumları:

    MINI Cooper 1.5d Otomatik'in kullanıcı yorumları genellikle olumludur. Kullanıcılar, aracın sürüş dinamiklerini, yakıt verimliliğini ve şık tasarımını takdir etmektedir. Ayrıca, geniş iç mekanı ve yüksek kaliteli malzeme kullanımı da sıklıkla övülen özellikler arasındadır.

    Chili Paketi:

    MINI Cooper 1.5d için sunulan Chili Paketi, araca ek özellikler kazandırıyor. Bu paket ile birlikte, 17 inç alaşım jantlar, siyah tavan döşemesi, spor koltuklar ve çok fonksiyonlu deri direksiyon gibi donanımlardan yararlanabilirsin.

    Alınır mı?

    MINI Cooper 1.5d Otomatik, performans, yakıt verimliliği ve şıklık arayanlar için ideal bir seçenek. Kompakt boyutları ve sportif karakteri ile şehir içi kullanımda pratiklik ve keyif bir arada sunuyor. Ancak, aracın yüksek fiyatı ve yüksek donanım paketlerinin maliyeti dikkate alınması gereken faktörler arasında yer alıyor.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Küçücük bir araba. C sınıfı gibi bir izlenimi yok bende. 90-100 bin için de ucuz araçlar der olduk, sonumuz hayır olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antuaRri

    Küçücük bir araba. C sınıfı gibi bir izlenimi yok bende. 90-100 bin için de ucuz araçlar der olduk, sonumuz hayır olsun.

    Sadece ic hacim olarak degerlendirirseniz oyle evet.

    O acidan bakarsak 1 seride kucucuk bence. B segmenti kadar ic hacmi anca sunuyor. Bu beklentilerden sadece biri.

    Golflerin focuslarin 100 binleri gectigini gorunce maalesef ucuz der olduk. Aslinda degil tabii ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir kere kısa da olsa test etme imkanım oldu, izlenimlerimi aktarırım.
    Birkaç ay içerisinde ya countryman S all4 yada cooper D 5 kapı almayı düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi abimizde var. 4 çeker. 1.6 turbo benzinli 170ps lik motor var. çok .zevkliymis sürüşü


    Ayni abide jetta 1.6 dizel de var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acc04

    Bi abimizde var. 4 çeker. 1.6 turbo benzinli 170ps lik motor var. çok .zevkliymis sürüşü


    Ayni abide jetta 1.6 dizel de var.
    Sürmedim ama test aracı ile servis beni bırakmıştı.Yalıtım,hızlanma,gaz tepkisi,vites geçiş ve tepkileri oldukça başarılıydı.Trim sesi yoktu.Malzeme kalitesi iyiydi.Klima da muazzam soğutuyordu.Çalışanların bu araçları nasıl kullandığı malum.TEstten farksızdı.

    Makul fiyata bulunabilirse güzel seçenek.

    Not:Oturma pozisyonu alçak.Aile için rahatsız edici olabilir.Konfor olarak ta beğenmemiştim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecay -- 1 Ekim 2016; 12:57:57 >
  • Kuzenim kullanıyor kesinlikle aileye gidecek bir araba değil. Arkası oldukça dar, arkaya oturmak için o daracık kapıdan geçmek ayrı bir çaba istiyor. Kuzenim almadan önce bmw 1 ve audi a3 ilede test sürüşü yapmıştı ama sürüş dinamikleri açısından mininin daha sportif olduğunu söyledi. Konfor açısından pek iyi değil çukur ve tümseklerde arka tarafta oturuyorsanız sıkıntı oluyor. Performans ve yalıtım olarak tatminkar düzeyde. Ayrıca güzel bir kombinasyon ile alırsanız dışarıdan oldukça dikkat çekici oluyor. Benim görüşüm tam bir genç arabası olduğu yönünde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak_Clk

    Kuzenim kullanıyor kesinlikle aileye gidecek bir araba değil. Arkası oldukça dar, arkaya oturmak için o daracık kapıdan geçmek ayrı bir çaba istiyor. Kuzenim almadan önce bmw 1 ve audi a3 ilede test sürüşü yapmıştı ama sürüş dinamikleri açısından mininin daha sportif olduğunu söyledi. Konfor açısından pek iyi değil çukur ve tümseklerde arka tarafta oturuyorsanız sıkıntı oluyor. Performans ve yalıtım olarak tatminkar düzeyde. Ayrıca güzel bir kombinasyon ile alırsanız dışarıdan oldukça dikkat çekici oluyor. Benim görüşüm tam bir genç arabası olduğu yönünde.

    Bmw 1 serisinden daha mi dar mesela? Yoksa anca onun kadar mi?

    Sizin bahsettiginiz 3 kapili modeli sanirsam. 5 kapilisinda arka kapidan girmek cok zor olmamali herhalde?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cbascan kullanıcısına yanıt
    5 kapılıdan bahsediyorum. Bmw 1 e binmedim o yüzden karşılaştırma yapamayacağım. Arka kapılar ve arka diz mesafesi sınırda. 1.80 boy ve 75 kilo arkaya bineceğim zaman zorlanıyorum. Uzun veya kilolu kişiler arkaya binerken sorun ciddi sorun yaşayacaklardır. Diz ve baş mesafesi ise sınırda. Arkaya 2 kişi oturabiliyor şaft tünelinin üstüne yapılan bardıklıktan dolayı. Araba yere yakın bu yüzden hareket esnasında yan koltukta olsanız bile keyif alıyorsunuz. Aile aracı olarak düşündüğüzde yetersiz kalıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kasko öderken veya ufak bir arızadan dolayı servise gittiğinde ne kadar fiyat performans ürünü olduğunu anlarsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mr.big kullanıcısına yanıt
    Volvo dan ya da bmw den pahali mi servis fiyatlari? Daha fazla olacagini sanmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    Volvo dan ya da bmw den pahali mi servis fiyatlari? Daha fazla olacagini sanmiyorum.

    Arıza dedim. Bakim değil. Bakim zaten sanayide bile yapılır. Bmw ci birine git yapar. Benim bahsettiğim mesela xenon farda sıkıntı oldu, far değişecek, yani araca özgü, dış-ic aksamda diğer araçlarda ortak kullanılmayan bir parça değişmesi durumunda...

    Zamanında jaguar xtype almaya kararlı idim. Kendi aracıma 800 kasko öderken 4700 çıkardılar kaskosunu. İkinci El bulduğum bir aracın kromaj çıtası eksik idi. Onu araştırdım bulamadım. Ebay de buldum 480 dolar idi. Sipariş vereceksin, gümrük vergisi ödeyeceksin ve montajını yaptıracaksin.

    Bunlar sadece örnek. Aracı ben de çok severim. Döner bakarım ama fiyat performans kelimesi bu araca sadece "alırken" yakışıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mini Cooper reklamı gibi olmuş.
    Bence ederi maksimum 90 bin ancak tahminimce sıfırı 110 bin civarındadır.
    O kadar vereceğime Scirocco, Mx5, New Beetle filan alırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mr.big kullanıcısına yanıt
    Ben de genel olarak sormustum zaten. Sadece bakimini degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    Ben de genel olarak sormustum zaten. Sadece bakimini degil.
    Ataşehir borusanın en üst katında her çeşit mini mevcut ve ben hiç bir çeşidini sevemedim. Zengin amcaların çoluk çombalağına aldığı cinsten bana göre.
  • aynen, tam bir aile ve fiyat performans canavarı. heleki hastasındansa tam muayyer. sakın kaçırmayın!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akustika

    aynen, tam bir aile ve fiyat performans canavarı. heleki hastasındansa tam muayyer. sakın kaçırmayın!
    Bana da Fiat 500 serisi daha mantıklı geliyor Mini lerden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Led Zeppelin

    Bana da Fiat 500 serisi daha mantıklı geliyor Mini lerden

    Alıntıları Göster
    Miniler İngiltere'de golf'ten ucuza satılıyor Türkiye'de farklı imajını kullanarak iteliyor Borusan Otomotiv.
  • Ülkemizde araç fiyatları alım gücümüze kıyasla o kadar fahiş ki, 100 bin liraya kadar olan fiyatları normal görmeye başladık. Sözüm ona "Premimum" kisvesi altında eskiden süregelen marka imajının meyvesini yiyen firmaları piyasayı fiyat olarak yukarıya taşıdıkça ve devlette vergiyi en ağır şekilde geçirdikçe Mini veya başka bir markanın yanına yaklaşılmaz.
  • Bmw 1 den daha dar gibi gelmisti bana arac. Ve alçak oturma pozisyonu çok doğru. İç mekan bir tık daha dar gelmesine rağmen araç bana 1 serisinden tok geldi. Tabi kişisel görüşüm bu. Ayrica ilk defa biniyorsanız direksiyonda sorun var diye düşünebilirsiniz. Direksiyon sert yapıda 1 e göre. Ama alıştığınız zaman sorun yok. Miniden sonra polo kullandım dedim bu nasıl direksiyon.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.