Şimdi Ara

MAVİ BİLGİSAYAR'IN MÜKEMMEL GÜCÜ TEBRİKLER!!! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
206
Cevap
0
Favori
8.477
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hOOligy


    quote:

    Orjinalden alıntı: karamsar1İ

    mavinin yaptigi kim ne derse desin üçkağıtçılıktır. kimi insan sirf blu-ray filmleri izlemek icin aliyor onlar ne olacak. kendi garantisini vermesi normaldir ona birsey diyemem ama standardi pal olan bir ülkede J cihazi müşteriyi uyarmadan satmak bana göre dolandiriciliga girer.


    Aynen.. Düşünün oğlu ps3 diye tutturan bir baba gidip alsa (ki alan vardır çok) 2 dvd seyredeyim desek pat diye hata çıkacak karşısına. Biraz internet'te araştırma yapsa Türkiye'de pal makine satılması gerektiğini öğrenecek. Mavi'ye görüse "ama siz bunu bilerek aldınız!" diyecekler ondan sonra kır o ps3ü mağaza müdürünün kafasında.. Merdiven altı, forumdaki bazı satıcılar vb. alan adam zaten bunu bilerek alıyor en azından..




    tam umudumu kaybetmişken böle düşünen insanları görmek gercekten güzel!!!




  • Ben de Maltepe'deki yere gittiğimde orada PS3 alan insanlar vardı ödeme sırasında. İçlerinden biri bunun garantisi ne olacak diye bir soru sordu herkes birbirine bakakaldı. Sonra o soran kişi gidip bir yetkiliyle konuştu ve verilen garantinin Eurosia olmadığı, firmanın kendi bünyesinde bir garanti vereceğini öğrendikten sonra sıradan çıkıp aldığı PS3'ü rafa bırakıp mağazayı terketti. Onun bu hareketini gören 2 kişi daha aynı şekilde davranıp mağazadan çıktılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jinxy -- 19 Mart 2009; 12:33:12 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: karamsar1İ

    mavinin yaptigi kim ne derse desin üçkağıtçılıktır. kimi insan sirf blu-ray filmleri izlemek icin aliyor onlar ne olacak. kendi garantisini vermesi normaldir ona birsey diyemem ama standardi pal olan bir ülkede J cihazi müşteriyi uyarmadan satmak bana göre dolandiriciliga girer.

    Dolandırılıcığa düşmesine katılmıyorum. Alıcı sorar bu Pal mi Ntcs mi, satıcı neyse onun yanıtını verir. Eğer müşteriyi kandırıyorsa bu dolandırıcılıktır. Sonuçta adamlar zorla ürünü satmıyor ya, ucuz etin yahnisi misali... Alıcı eğer biraz piyasayı araştırırsa zaten, neden makinenin ucuz olduğunu anlayacaktır. Demem o ki, alıcı memnun satıcı memnunsa problem yok...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: jinxy

    Ben de Maltepe'deki yere gittiğimde orada PS3 alan insanlar vardı ödeme sırasında. İçlerinden biri bunun garantisi ne olacak diye bir soru sordu herkes birbirine bakakaldı. Sonra o soran kişi gidip bir yetkiliyle konuştu ve verilen garantinin Eurosia olmadığı, firmanın kendi bünyesinde bir garanti vereceğini öğrendikten sonra sıradan çıkıp aldığı PS3'ü rafa bırakıp mağazayı terketti. Onun bu hareketini gören 2 kişi daha aynı şekilde davranıp mağazadan çıktılar.



    Hocam sen nerdeydın ya
  • quote:

    Orjinalden alıntı: canozgur


    quote:

    Orjinalden alıntı: karamsar1İ

    mavinin yaptigi kim ne derse desin üçkağıtçılıktır. kimi insan sirf blu-ray filmleri izlemek icin aliyor onlar ne olacak. kendi garantisini vermesi normaldir ona birsey diyemem ama standardi pal olan bir ülkede J cihazi müşteriyi uyarmadan satmak bana göre dolandiriciliga girer.

    Dolandırılıcığa düşmesine katılmıyorum. Alıcı sorar bu Pal mi Ntcs mi, satıcı neyse onun yanıtını verir. Eğer müşteriyi kandırıyorsa bu dolandırıcılıktır. Sonuçta adamlar zorla ürünü satmıyor ya, ucuz etin yahnisi misali... Alıcı eğer biraz piyasayı araştırırsa zaten, neden makinenin ucuz olduğunu anlayacaktır. Demem o ki, alıcı memnun satıcı memnunsa problem yok...


    peki sana sorayim o zaman, kac kisi teknosa-bimeks-mediamarkt tarzi magazalardan konsol alirken PAL mi diye sorar? ben kendim böyle bir seye ihtiyac duymam cünkü zaten satmasi gereken PAL dir. Eger ben MAVİ'den konsol alırken onun PAL olup olmadığını kontrol etme ihtiyacı hissediyorsam bu MAVİ'ye güvenmedigimin göstergesidir. Burayı okumasaydım ve MAVİ'den konsol almaya gitseydim kontrol etmezdim. Ama bundan sonra demekki MAVİ'den ürün alirken iyice kontrol etmek gerekecek.




  • Yoksa o gidenlerden biri sen miydin? Biri babasıyla gelmişti 2 makina aldılar sonra bıraktılar. Arkalarındaydım ben :)


    quote:

    Orjinalden alıntı: pasha_kubilay


    quote:

    Orjinalden alıntı: jinxy

    Ben de Maltepe'deki yere gittiğimde orada PS3 alan insanlar vardı ödeme sırasında. İçlerinden biri bunun garantisi ne olacak diye bir soru sordu herkes birbirine bakakaldı. Sonra o soran kişi gidip bir yetkiliyle konuştu ve verilen garantinin Eurosia olmadığı, firmanın kendi bünyesinde bir garanti vereceğini öğrendikten sonra sıradan çıkıp aldığı PS3'ü rafa bırakıp mağazayı terketti. Onun bu hareketini gören 2 kişi daha aynı şekilde davranıp mağazadan çıktılar.



    Hocam sen nerdeydın ya




  • işte bu ya bunlar konusulmadı 2 gundur yenı yenı dokuluo DH da mavide çalışan ne çok arkadas varmış yada yeni iş başvurusu yapmış
  • Burda neyi tartışıyoruz anlamadım, ankarada olsun istanbulda olsun satıcıların çoğu J makina sattı ve hala satıyor , bir laf vardır iğneyi kendinize çuvaldızı başkasına derler , ilk önce kendilerine batırsın lar daha sonra mavinin yaptıklarını eleştirsinler benim görüşüm bu yönde..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi U_şen -- 19 Mart 2009; 13:33:55 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pasha_kubilay

    işte bu ya bunlar konusulmadı 2 gundur yenı yenı dokuluo DH da mavide çalışan ne çok arkadas varmış yada yeni iş başvurusu yapmış

    Eğer bana söylüyorsanız; Ben MB'de çalışmıyorum, iş başvurusunda da bulunmadım. Hatta şimdiye kadar Mavi Bilgisayar'dan
    boş CD bile almadım... Ayrıca siz MB'yi eleştirebilirsiniz, ben karışamam buna. Ben sadece duruma başka bir açıdan bakıyorum...
    İnsanlar ucuza Ps3 alıyor, ister Ntcs olsun, ister firma garantili. Onların kendi tercihi...
  • ok mantıklı
  • makina J olunca ne oluyo? J kullananların bi eksiği gediği mi var? Japonyada'ki ps3'lerin alayı J değil mi? nedir yani?
  • ......
  • j olunca 1 ay sonra bozuluyor heralde
    benim bilgigim en saglam makinalar j makınalar
    pallar made ın chıne jler made ın japan
    ve japon malı dunyanın en saglam malı benım bıldıgım
    bozulma oranı en yuksek olanlarda pal makınalar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xamaximax -- 19 Mart 2009; 15:32:36 >
  • Burda maviyi savunanlar var bide anlamadım
    defected j makineyi kötülemedikki biz orası japaonya oraya göre üretilmiş yani dvd ve bd kodu.
    Trde resmi satılan ürünler Paldir.J makineyi alırsan çoğu dvd ve bdyi izliyemezsin.Ps3de dvd normal bi dvdden daha iyi görüntü veriyor.Upscale sistemi çok pahalı tvlerden bile iyi.
    Bu ürün 40gb j makine yanında oyun vsde yok etse etse 550tl eder.Garantisini mavi vermiş.Garanti kağıdını ben bile yapabilirim pcden.
    Fiyat zaten kazık bide milleti kampanya diye kandırıyorlar.Zaten bilgisi olan çoğu kişi ordan almamıştır.
    700-750tlye 80gb pal eurosia garantili +ds3+fifa09 olan paketler varken bu 40j makine yanında oyun vs olmıyan zaten pahalı üstüne resmi garantisi yok
    Şu tabloda maviyi nasıl savunabiliyosunuz anlamıyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fbgrkm

    Burda maviyi savunanlar var bide anlamadım
    defected j makineyi kötülemedikki biz orası japaonya oraya göre üretilmiş yani dvd ve bd kodu.
    Trde resmi satılan ürünler Paldir.J makineyi alırsan çoğu dvd ve bdyi izliyemezsin.Ps3de dvd normal bi dvdden daha iyi görüntü veriyor.Upscale sistemi çok pahalı tvlerden bile iyi.
    Bu ürün 40gb j makine yanında oyun vsde yok etse etse 550tl eder.Garantisini mavi vermiş.Garanti kağıdını ben bile yapabilirim pcden.
    Fiyat zaten kazık bide milleti kampanya diye kandırıyorlar.Zaten bilgisi olan çoğu kişi ordan almamıştır.
    700-750tlye 80gb pal eurosia garantili +ds3+fifa09 olan paketler varken bu 40j makine yanında oyun vs olmıyan zaten pahalı üstüne resmi garantisi yok
    Şu tabloda maviyi nasıl savunabiliyosunuz anlamıyorum


    mavi'yi savunmak değil. ortada etik denen bişiy var. pasha kubilay bir satıcı, spot mal ve ürün satıyor, kalkıp başlık açmış, mavi'yi kötülüyor, bir taraftanda işin dalgasındayım havasında, bu samimi bir duruş değil.

    ha bana sorsan, spot üründe pasha'nın garantisi mi saglamdır, mavi'nin mi, ben mavi derim. sonuçta pasha bir sahis, hasta olur, bisiy olur vs olur, muhatap bulamazsın ama mavi de iyi kötü muhatap bulursun. bu adamlar büyük bir firma. anlaşmışlar uluslararası bir dağıtımcı ile garanti işini de oradan çözüyorlar. cihazlarda sorun çıktı mı kargo ile o satıcıya gönderiyorlardır. yukarda logitech mouse ornegi var.

    dvd olayı ise bambaska bir sorun.

    1. si blu-raylerde bölge kilidi, dvd lerden farklıdır. blu-raylerde bölge kilidi için şu sayfaya bakmanızı tavsiye ederim:

    http://bluray.liesinc.net/

    dvd player olarak ps3 ü kullanmak ne kadar mantıklı tartısılır. o yüzden ps3 icin ntsc-j konsolun dvd bolge kilidinde sorun cıkartacagını sanmıyorum. piyasada 50 tlye kadar dusmus bir dvd-playerden bolge kilitsiz, izlersin. ha hd tvn varsa, ps3 upscale ozelligi olmaz ama biraz kasarsan, dvd yi bolge kilitsiz, kopyasını cikartirsin. filan falan, sonucta cihazı oyun oynamak icin alıyoruz.

    asıl olay oyunlarda oldugundan, oyunlarda da sorun olmadıgından j konsolun ciddi bir zararını gormuyorum. blu-ray filmlerde ise cogu film bolge kilitsiz cikiyor. su yukarda verdigim linkten bakarsanız, bolge kilitli filmleri ekarte edersiniz. ben blu-raylerimi genelde abd den alıyorum, ntsc-u bolgesi, almadan evvel bakıyorum. benim cihaz pal sonucta ama abd de blu-ray fiyatları en ucuz.

    burada sorun mavi'nin garantisi. yani mavi cihazların arkasında durursa sorun cıkmaz. sony eurasia garantili ps3 alıpta swap urun kakalananlar, 30 gunden fazla bekletilenler biliyoruz. mavi nin garantisininde spotculardan daha saglam olacagına inanıyorum.

    ha su var, mavi bastan belirtse idi, ntsc-j konsol oldugunu ve mavi garantisinde oldugunu en duzgun satıs boyle olurdu. bu konudaki eleştirilere katılıyorum.

    yine en mantıklısı pal, sony eurasia garantili almak ok ama onda da fiyat ve kampanya denk getirmek lazım. sony shoplar hala cok yuksek fiyattan satıyor ps3leri. ancak vatan ın kampanyasına filan denk gelecek, oyle alacagız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nejat_80 -- 19 Mart 2009; 16:43:06 >




  • Ben önceki sayfada yazmıştım Tgar var beylikdüzünde bilen bilir
    Ordan 60gb ps3 aldım servise gitti yapılmadan geldi yine gitti sert dil ile konuştuk yine anlamadılar müşteri memnuniyeti yok garanti diye milleti 30gün oyalıyolar sonra tamir ettirip getirdiler bide bana b.k attılar yok konsolun içini açmışşım vs ulan konsolu açsam yanındaki garanti emniyet şeridi yırtılılr.
    Yani eurosia en azından swap makine veriyo yine garantili mal yada para iadesi vs.
    Yani elimde 650 lire olsa bunu almam.
    Mavi kampanya niyetine milleti kazıkladı.Ben burda ona kızıyorum.40ggb j makineyi garantili diye kendi garantisini verdiği makineyi 650den sattı pahalı sattı ve alanların çoğu bu konuda bilgisi olmıyanlar.
    Dvd olarak ps3 kullanmak daha mantıklı çünkü hdmi dvd playerler en azından 150-200
    Normal scarttan bağlıyıncada ps3 kadar kaliteli görüntü olmıyor malum ps3 upscaleyi çok pahalı tvlerden bile daha iyi yapıyor




  • konu ile ilgili birkaç bilgi vermek istiyorum. bildiğim kadarıyla Türkiye'ye ait satışlarda elektronik cihazlar (TV, Player vb.) PAL olmak zorunda...

    İkincisi firma herhangi bir ürüne kendi garantisini verebilir. yasal olarak EURASIA size ne sunuyorsa bu firmada sunmak zorundadır (maksimum tamir süresi 30gün, ürünün 1 ay içinde bozulması dahilinde (ayıplı mal) iade, cihaz değişimi vb. haklar) (Örn: cep telefonları:kvk, genpa , farklı faal vb... ama hepsinin koşulları aynı)

    Üçüncüsü ki bence en önemlisi (araştırdım, resmi olarak maddesi var: oyun konsolları için belirlenen kullanım ömrü 7 YIL'dır. Garanti süresinin bitiminde firma yedek parça ve onarım desteğini kullanım ömrü içinde devam ettirmek zorundadır. Yani 2 yıllık EURASIA garantisi bitince, 5 yıl daha en azından tamir ve yedek parça servisini ücretli de olsa vermek ZORUNDALAR.

    Farklı bilgisi olan ekleyebilir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: siyahbalik

    Üçüncüsü ki bence en önemlisi (araştırdım, resmi olarak maddesi var: oyun konsolları için belirlenen kullanım ömrü 7 YIL'dır. Garanti süresinin bitiminde firma yedek parça ve onarım desteğini kullanım ömrü içinde devam ettirmek zorundadır. Yani 2 yıllık EURASIA garantisi bitince, 5 yıl daha en azından tamir ve yedek parça servisini ücretli de olsa vermek ZORUNDALAR.

    Farklı bilgisi olan ekleyebilir.


    bunu ogrendigim iyi oldu, gerci garantisinden sonra ps3 ün blu-ray lensi bozulsa, sony türkiye kaç lira tamir parası isteyecek merak etmiyor değilim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nejat_80

    1. si blu-raylerde bölge kilidi, dvd lerden farklıdır. blu-raylerde bölge kilidi için şu sayfaya bakmanızı tavsiye ederim:

    http://bluray.liesinc.net/

    dvd player olarak ps3 ü kullanmak ne kadar mantıklı tartısılır. o yüzden ps3 icin ntsc-j konsolun dvd bolge kilidinde sorun cıkartacagını sanmıyorum. piyasada 50 tlye kadar dusmus bir dvd-playerden bolge kilitsiz, izlersin. ha hd tvn varsa, ps3 upscale ozelligi olmaz ama biraz kasarsan, dvd yi bolge kilitsiz, kopyasını cikartirsin. filan falan, sonucta cihazı oyun oynamak icin alıyoruz.

    asıl olay oyunlarda oldugundan, oyunlarda da sorun olmadıgından j konsolun ciddi bir zararını gormuyorum. blu-ray filmlerde ise cogu film bolge kilitsiz cikiyor. su yukarda verdigim linkten bakarsanız, bolge kilitli filmleri ekarte edersiniz.


    senin benim gibi bilinçli kullanicilar zaten bu duruma düsmez ama herkesin bu konularda bilgili oldugunu düşünmek te ütopik olur. kaç kişi bölge kodu nedir biliyor. hala internetten alisveris yap(a)mayan bir sürü insan var. mavi'den ps3 alipta d&r dan aldigi blu-ray filmi izleyemeyen kullanıcının günahı nedir? eminim bir çok kişi hala durumun farkinda bile degildir.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.