Şimdi Ara

mavi mobile garantisi nasıldır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
9.891
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • sanal reyonum diye bir site var. oradaki ucuz ürünler bu garantiyi kullanıyor. mavi mobile garantisi nasıldır sizce arkadaşlar?



  • kimse bir şey bilmiyor mu ya
  • normal şartlarda bir pasaj da merdiven altı bir dükkanda tamir ediliyor-edilmeye çalışılıyor.
    ancak firma ile ilgili bilgim yok bazı firmalar da kvk-genpa gibi yaygın servis agı olan firmalarla anlaşma yapabiliyor.Ancak türkiye de bunu yapan firma sayısı çok az.
  • arkadaslar sakın öz şahinler onlarla beraber mavi garantılı cıhazları almayın garantı kartlarını baskalarına verıyorlar garantılı dıye gıdıyosun garantısı yok dıyorlar

    SAKIN ÖZŞAHİNLER YETKILI SERVIS SIZI ALDATMASIN
    ŞİKAYELER BÖLÜMÜNDE NELER OLDUGUNU SİTEYE GİRİN İNANMIYORSANIZ GÖRÜN
  • Merhaba,
    A 101 Mağazalarından 3 adet aldığım Samsung Monte telefonlarımdan birisi arızalanmıştı. Servis adresini araştırdığımda İnternet sayfalarının bazılarında okuduğum olumsuz servis hizmetleri hakkındaki izlenimlerle mavi İletişim merkeze (Konyalı Han) gittiğimde firmanın karşıdaki hana taşındığını belirtiler. Yeni yerine gittiğimde Mavi Mobile yeni taşınmış daha yerleşmeye çalışıyordu.. Orada ilgilenen bir yetkili cihazı Özşahin Teknik Servise yönlendirdi. Yer bildiğim ve çok yakın bir yerdi. Gittiğim binanın ufaklığı, servisin en üst katta olması Mavi Mobilin teknik servis hizmeti vermeyip başka yere yönlendirmesi beni iyice tedirgin etmişti. Yine de teknik hizmet konusunda şansımı denemek istedim. Teknik servis cihaz kabuldeki bayana arızayı ve teknik servis hakkında oluşan olumsuzlukları ve web ortamındaki şikayetlerden bahsettim. Sağ olsun kendisi durumu çok normal karşıladı ve tatmin edici açıklamalarda bulundu. Kendilerine onikibin (12. 000.) civarında cihaz geldiğini, bunlardan 20 tanesinde sorun olmasının sayısal olarak çok normal olması gerektiğini bunlardan bir kısmında kendilerinin de kusurlu olabileceğini açıkladı. Cihazı servise bıraktım. Bu arada teknik servis tamir işleminin en az bir hafta sürebileceğini belirtti. Ben bu hafta başı servise makinanın durumunu sormaya hazırlanırken cihazın Kargo ile eve geldiğini (Kargo ücretini de Özşahin firması karşılamış.) öğrendim. Şaşırdım ve sevindim. Çünkü KVK, GENPA gibi firmalara da cihaz tamir ettirdim fakat hiç birisinde cihazı özenle hazırlanmış teknik servis kutusu içeresinde üstelik ücretsiz kargolamak gibi, hizmetle karşılaşmadım. Peşin yargıda bulunmanın yanlış olduğunu olayları bizzat yaşayarak öğrendim.

    23.12.2011

    Ekrem Usta
    Özşahin Teknik Servis Forum No OZ0112714




  • Bazı iyi şirketlerde var Dürüst olan üstte bir örneği var,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eustaturk

    Merhaba,
    A 101 Mağazalarından 3 adet aldığım Samsung Monte telefonlarımdan birisi arızalanmıştı. Servis adresini araştırdığımda İnternet sayfalarının bazılarında okuduğum olumsuz servis hizmetleri hakkındaki izlenimlerle mavi İletişim merkeze (Konyalı Han) gittiğimde firmanın karşıdaki hana taşındığını belirtiler. Yeni yerine gittiğimde Mavi Mobile yeni taşınmış daha yerleşmeye çalışıyordu.. Orada ilgilenen bir yetkili cihazı Özşahin Teknik Servise yönlendirdi. Yer bildiğim ve çok yakın bir yerdi. Gittiğim binanın ufaklığı, servisin en üst katta olması Mavi Mobilin teknik servis hizmeti vermeyip başka yere yönlendirmesi beni iyice tedirgin etmişti. Yine de teknik hizmet konusunda şansımı denemek istedim. Teknik servis cihaz kabuldeki bayana arızayı ve teknik servis hakkında oluşan olumsuzlukları ve web ortamındaki şikayetlerden bahsettim. Sağ olsun kendisi durumu çok normal karşıladı ve tatmin edici açıklamalarda bulundu. Kendilerine onikibin (12. 000.) civarında cihaz geldiğini, bunlardan 20 tanesinde sorun olmasının sayısal olarak çok normal olması gerektiğini bunlardan bir kısmında kendilerinin de kusurlu olabileceğini açıkladı. Cihazı servise bıraktım. Bu arada teknik servis tamir işleminin en az bir hafta sürebileceğini belirtti. Ben bu hafta başı servise makinanın durumunu sormaya hazırlanırken cihazın Kargo ile eve geldiğini (Kargo ücretini de Özşahin firması karşılamış.) öğrendim. Şaşırdım ve sevindim. Çünkü KVK, GENPA gibi firmalara da cihaz tamir ettirdim fakat hiç birisinde cihazı özenle hazırlanmış teknik servis kutusu içeresinde üstelik ücretsiz kargolamak gibi, hizmetle karşılaşmadım. Peşin yargıda bulunmanın yanlış olduğunu olayları bizzat yaşayarak öğrendim.

    23.12.2011

    Ekrem Usta
    Özşahin Teknik Servis Forum No OZ0112714


    Kvk ,Genpa ,Teleservice ,Telpa da cihaz onarıldıktan sonra kendi markalarının olduğu kutuya sağlam bi şekilde paketlenip ücretsiz şekilde kargoluyorlar.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • mavi mobile den N9 düşünüyorum delta garantisi aldtın oldugu soylediler delta da cok guvenılır ve cok yardımcı oluyor yazıyor dh bakarım alıcam yakında.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.