Şimdi Ara

MAZDA 3 AYRINTILI TEST VE GÖRÜŞLER (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
98
Cevap
1
Favori
11.260
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    bu aracın olumsuz yönleri sorunlar buyursun ;
    1- yol sesi alıyor
    2-105 hp lik motor hantal değil ama mesala 2 secenek olsa birisi 105 hp digeride asırı beslemeli 1.6 160 hp gibi harika olur
    3- otomatik şanzıman ilkel asırı sekilde.
    4-dizel otomatik yok
    BU ARAÇ HAKKINDA BAŞKA ELESTİRİLİCEK BİR TEK YÖN YOK.. ki zatn bunlar eger düzgün olsaydı premium falan demez direk mazda 3 sınıfının en iyi aracı derdim...

    Yol sesi konusunda, yalıtım yaptırmayı düşündünüz mü?Ya da yaptıranlar nasıl sonuç almışlar,bir bilginiz var mı?

    hocam yasım 25 bu yüzden beni yol sesi rahatsız etmiyor :), ama astra var birde ona bindigimde gercekten astra asırı sessiz geliyor yaptıranlar hakkında olumlu seyler duydum ama bu kişi civic e yaptırmıs.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Bizde de Mazda 3 hb var ama yazdıklarının tam tersi bizde mevcut.

    Bir kere koltuklar hiç rahat değil.
    Şanzıman kötü 4 ileri. Çok eski.
    Motor canlı gibi duruyor ancak şanzımandan ötürü heralde son hız düşük ve ara hızlanmalar kötü.
    Gazı çok hassas. Bırak basmayı ayağını gazın üstünden dokundursan araba ileri hareket ediyor. Şehir içinde gerçekten sakat.
    Yakıt tüketimi apayrı bir mevzu. Resmen yakmıyor içiyor benzini mübarek.Bir depo ile 250 km falan gidebiliyoruz.
    Sedanın tipi gerçekten daha oturaklı ve estetik ama hb kasası station wagon gibi biraz uzunlamasına duruyor.
    İç aydınlatma da ufak tefek eksikler var.

    Ama donanım olarak gerçekten başarılı.


    Sürekli redline da kullansan aracı bir depoyla 250 km den fazla gidersin. Rx-8le bile bir depoyla 350 km den fazla gidenler varken mazda 3 ile 250 km gidebilmen pek inandırıcı değil. Ya aracın benzin deposu delik ya da çok sağlam sallamışsın

    Hadi anladık fanatiksin ama bu saygısızlık niye? Haddinizi bilin...

    Bizim araç pek km yapmıyor. Galiba o yüzden aşırı yakıyor.

    Malesef fanatiklik ile ilgisi yok yazımın. Dünyanın hangi 1.6 otomatik arabasını getirirseniz getirin, araç eğer sağlıklı ise 1 depoyla 250 kmden fazla yapar. Dediklerinize göre aracınız 22 litre yakıyor 100 kmde. Sizce de biraz mantık dışı değil mi ?


    @musch-lee

    Bizim araç pek km yapmıyor. Galiba o yüzden aşırı yakıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi playumb -- 7 Haziran 2012; 19:54:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161


    ama şimdi 1.2 tsi highline jetta 49,300 fiyatı ile rakiplerinden daha ucuz.başka bi sebebe gerek varmı

    var.
    o kalitesizlikteki maksika çakması arabaya sırf üstünde alaman logosu taşıyor diye 50 bin lira vermem var mesela.

    Mazda 3e gelince.Mazda 3 iyi araç eyvallah.Diğer 2 japon markasıyla da kıyaslamışınız.Ama testte sakatlıklar var.
    53 bine 105ps 1.6 motor alacağıma(manuel şanzımandan bahsediyorum) 40 bine 100ps 1.33toyota alırım.
    Mazdanın fiyat politikası kelimenin tam anlamıyla rezalet.
    Servis demişiniz,mazdada sadece belli servislerde bahsettiğiniz ilgi alaka esnaflık var,birçok servisi vampir gibi kan emer mazdanın.Toyotada böyle bir durumu kolay kolay göremezsiniz.Honda da bu konuda gayet başarılı.
    2. elinin düşük olması da doğal,sen bu fiyatı hak etmeyen arabayı satmaya daha doğrusu itelemeye kalkarsan alan da yüksek fiyat ister elinden çıkaramaz.
    39a iyi almışsınız hayırlı uğurlu olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: h_öztuna06

    sn. Karabatak58

    Aracınız hayılı olsun, Allah kaza bela vermesin size ve cümlemize.

    Aracınız benzinli ot. herhalde.

    Çok teşekkür ederim.

    Evet 2011 model benzinli otomatik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Bizde de Mazda 3 hb var ama yazdıklarının tam tersi bizde mevcut.

    Bir kere koltuklar hiç rahat değil.
    Şanzıman kötü 4 ileri. Çok eski.
    Motor canlı gibi duruyor ancak şanzımandan ötürü heralde son hız düşük ve ara hızlanmalar kötü.
    Gazı çok hassas. Bırak basmayı ayağını gazın üstünden dokundursan araba ileri hareket ediyor. Şehir içinde gerçekten sakat.
    Yakıt tüketimi apayrı bir mevzu. Resmen yakmıyor içiyor benzini mübarek.Bir depo ile 250 km falan gidebiliyoruz.
    Sedanın tipi gerçekten daha oturaklı ve estetik ama hb kasası station wagon gibi biraz uzunlamasına duruyor.
    İç aydınlatma da ufak tefek eksikler var.

    Ama donanım olarak gerçekten başarılı.


    2009 dan sonra çıkan yeni kasa mı sizdeki eski kasamı?

    Benim testim 2011 yeni kasa.

    Merak ettim model yılınızı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karabatak58

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Bizde de Mazda 3 hb var ama yazdıklarının tam tersi bizde mevcut.

    Bir kere koltuklar hiç rahat değil.
    Şanzıman kötü 4 ileri. Çok eski.
    Motor canlı gibi duruyor ancak şanzımandan ötürü heralde son hız düşük ve ara hızlanmalar kötü.
    Gazı çok hassas. Bırak basmayı ayağını gazın üstünden dokundursan araba ileri hareket ediyor. Şehir içinde gerçekten sakat.
    Yakıt tüketimi apayrı bir mevzu. Resmen yakmıyor içiyor benzini mübarek.Bir depo ile 250 km falan gidebiliyoruz.
    Sedanın tipi gerçekten daha oturaklı ve estetik ama hb kasası station wagon gibi biraz uzunlamasına duruyor.
    İç aydınlatma da ufak tefek eksikler var.

    Ama donanım olarak gerçekten başarılı.


    2009 dan sonra çıkan yeni kasa mı sizdeki eski kasamı?

    Benim testim 2011 yeni kasa.

    Merak ettim model yılınızı

    2010 yeni kasa impresv otomatik hb

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb


    quote:

    Orijinalden alıntı: karabatak58

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Bizde de Mazda 3 hb var ama yazdıklarının tam tersi bizde mevcut.

    Bir kere koltuklar hiç rahat değil.
    Şanzıman kötü 4 ileri. Çok eski.
    Motor canlı gibi duruyor ancak şanzımandan ötürü heralde son hız düşük ve ara hızlanmalar kötü.
    Gazı çok hassas. Bırak basmayı ayağını gazın üstünden dokundursan araba ileri hareket ediyor. Şehir içinde gerçekten sakat.
    Yakıt tüketimi apayrı bir mevzu. Resmen yakmıyor içiyor benzini mübarek.Bir depo ile 250 km falan gidebiliyoruz.
    Sedanın tipi gerçekten daha oturaklı ve estetik ama hb kasası station wagon gibi biraz uzunlamasına duruyor.
    İç aydınlatma da ufak tefek eksikler var.

    Ama donanım olarak gerçekten başarılı.


    2009 dan sonra çıkan yeni kasa mı sizdeki eski kasamı?

    Benim testim 2011 yeni kasa.

    Merak ettim model yılınızı

    2010 yeni kasa impresv otomatik hb

    Pahalı, sesli gibi eleştirileri duymuş, okumuştum ama yakıt, koltuk, gaz tepkileri konusunda bu denli ağır eleştiriyi hem de kullanıcıdan duymak beni şaşırttı açıkçası...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Bizde de Mazda 3 hb var ama yazdıklarının tam tersi bizde mevcut.

    Bir kere koltuklar hiç rahat değil.
    Şanzıman kötü 4 ileri. Çok eski.
    Motor canlı gibi duruyor ancak şanzımandan ötürü heralde son hız düşük ve ara hızlanmalar kötü.
    Gazı çok hassas. Bırak basmayı ayağını gazın üstünden dokundursan araba ileri hareket ediyor. Şehir içinde gerçekten sakat.
    Yakıt tüketimi apayrı bir mevzu. Resmen yakmıyor içiyor benzini mübarek.Bir depo ile 250 km falan gidebiliyoruz.
    Sedanın tipi gerçekten daha oturaklı ve estetik ama hb kasası station wagon gibi biraz uzunlamasına duruyor.
    İç aydınlatma da ufak tefek eksikler var.

    Ama donanım olarak gerçekten başarılı.


    Sürekli redline da kullansan aracı bir depoyla 250 km den fazla gidersin. Rx-8le bile bir depoyla 350 km den fazla gidenler varken mazda 3 ile 250 km gidebilmen pek inandırıcı değil. Ya aracın benzin deposu delik ya da çok sağlam sallamışsın

    Hadi anladık fanatiksin ama bu saygısızlık niye? Haddinizi bilin...

    Bizim araç pek km yapmıyor. Galiba o yüzden aşırı yakıyor.

    Malesef fanatiklik ile ilgisi yok yazımın. Dünyanın hangi 1.6 otomatik arabasını getirirseniz getirin, araç eğer sağlıklı ise 1 depoyla 250 kmden fazla yapar. Dediklerinize göre aracınız 22 litre yakıyor 100 kmde. Sizce de biraz mantık dışı değil mi ?


    @musch-lee

    Bizim araç pek km yapmıyor. Galiba o yüzden aşırı yakıyor.

    yakıt tüketiminizi paylaşırsanız sevinirim. Zira hayatımda hiç 22 litre yakan 1.6 motor araç görmedim. Benim için de ilk olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 41gokhan41

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordz

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    eskiden bi söz vardı

    paran varsa alman yoksa japan

    ama şimdi 1.2 tsi highline jetta 49,300 fiyatı ile rakiplerinden daha ucuz.başka bi sebebe gerek varmı

    O sözde kastedilen Mercedes ve BMW olsa gerek.

    HEADSHOT

    ozamanları iyi bilirim.bahsi geçen modeller passat ve bora idi.ben bile lancer ı alırken kaç kişi 42 liraya jetta veriyorlar diye söylendi.bu toplumda oluşmuş bi kanı.




  • Bugün ben de dizel Mazda3 impressive test ettim, benzinli için gitmiştim ama test aracı dizelmiş.

    Sadece birinci vitesi; almamam için kafi bu aracı. sadece bağarıyor ve gidemiyor, diğer vitesler normal ama focus gibi koltuğa yapıştırmıyor....7.9 100km/lt

    satış temsilcisinin söylediğine göre,bi turbo değilmiş ondan mış.

    Direksiyon hissi yol tutuş harika, uzun zaman sonra keyifli bir viraj döndüm.

    İddia ediyorum motorlar hariç Honda' dan daha üstün bir araç (Civic) Malzeme kalitesi fena değil.

    Mazda foumunda bir arkadaş TIR ların yanından geçerken aracın kontrolü yitirir hissi verdiğinden bahsetmişti (la de get) araç rayda gibi gidiyor.

    Daha sonra yeni Ceed' e baktım, içi şık şıkıdım süslü birşey olmuş, dışı da çakma Astra, Astra dururken hangi sebepten 55 bin vereceğim bu kokoş' a?

    Daha sonra yeni i 30 a baktım o da sarmadı,

    En son Kosiflerde 116 i inceledim, aracın içine oturdum şöyle bir bakındım, ve yüzümdeki aptal ifade ile oradan ayrıldım. uzunca bir süre devam eder bu kelebek etkisi...



    85 000

    Tek umudum Golf VII




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    Bugün ben de dizel Mazda3 impressive test ettim, benzinli için gitmiştim ama test aracı dizelmiş.

    Sadece birinci vitesi; almamam için kafi bu aracı. sadece bağarıyor ve gidemiyor, diğer vitesler normal ama focus gibi koltuğa yapıştırmıyor....7.9 100km/lt

    satış temsilcisinin söylediğine göre,bi turbo değilmiş ondan mış.

    Direksiyon hissi yol tutuş harika, uzun zaman sonra keyifli bir viraj döndüm.

    İddia ediyorum motorlar hariç Honda' dan daha üstün bir araç (Civic) Malzeme kalitesi fena değil.

    Mazda foumunda bir arkadaş TIR ların yanından geçerken aracın kontrolü yitirir hissi verdiğinden bahsetmişti (la de get) araç rayda gibi gidiyor.

    Daha sonra yeni Ceed' e baktım, içi şık şıkıdım süslü birşey olmuş, dışı da çakma Astra, Astra dururken hangi sebepten 55 bin vereceğim bu kokoş' a?

    Daha sonra yeni i 30 a baktım o da sarmadı,

    En son Kosiflerde 116 i inceledim, aracın içine oturdum şöyle bir bakındım, ve yüzümdeki aptal ifade ile oradan ayrıldım. uzunca bir süre devam eder bu kelebek etkisi...



    85 000

    Tek umudum Golf VII

    Bence bir de BENZİNLİ test edin, şartları zorlayın eğer başka bayi varsa...




  • mayıs ayında mazda 41 adet satış yapmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Bizde de Mazda 3 hb var ama yazdıklarının tam tersi bizde mevcut.

    Bir kere koltuklar hiç rahat değil.
    Şanzıman kötü 4 ileri. Çok eski.
    Motor canlı gibi duruyor ancak şanzımandan ötürü heralde son hız düşük ve ara hızlanmalar kötü.
    Gazı çok hassas. Bırak basmayı ayağını gazın üstünden dokundursan araba ileri hareket ediyor. Şehir içinde gerçekten sakat.
    Yakıt tüketimi apayrı bir mevzu. Resmen yakmıyor içiyor benzini mübarek.Bir depo ile 250 km falan gidebiliyoruz.
    Sedanın tipi gerçekten daha oturaklı ve estetik ama hb kasası station wagon gibi biraz uzunlamasına duruyor.
    İç aydınlatma da ufak tefek eksikler var.

    Ama donanım olarak gerçekten başarılı.


    Sürekli redline da kullansan aracı bir depoyla 250 km den fazla gidersin. Rx-8le bile bir depoyla 350 km den fazla gidenler varken mazda 3 ile 250 km gidebilmen pek inandırıcı değil. Ya aracın benzin deposu delik ya da çok sağlam sallamışsın

    Hadi anladık fanatiksin ama bu saygısızlık niye? Haddinizi bilin...

    Bizim araç pek km yapmıyor. Galiba o yüzden aşırı yakıyor.

    böyle bir mantık varmı ya

    bizim araç 1.4 96 ps. araç 1.5 yıldır bizde ortalama yakıt tüketimi 7.3 litre. bizim araçta 1.5 yıldır daha yeni 10500 km oldu. bizim ki neden az yakıyor peki.
    çoğunluğu şehir içi ve 2 ya da 3 defa uzun yola çıkmış bir araç ve sende biliyorsundur ki 1.4 motorlu bir araç 1.6 motorlu bir araca göre daha çok zorlanır uzun yolda
    çünkü; senin 90 yaptığın da araç 2000 devirdedir benim 90 yaptığımda araç 3000 devirdedir. nasıl 22 litre yaktırıyorsun gerçekten merak ettim




  • bu arada 2013 te mazda nın dizelide benzinliside 1.5 lt olucak sanırım , dizeli cift turbolu (1.5 150 hp tahminin ) sunarlar bide bu psa yı sunarlar, benzinli motorda bir yerde okumustum ama hatırlamıyorum sanırım 1.5 126 hp mi ne atmosferik motor olucakmıs (bu bilgi kesinlikle dogduru falan demiyorum )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karabatak58

    Bu arada 2011 kazasız boyasız ilk saihibnden 20.000 km de servis bakımlı mazda 3 impresıvve aracı yorucu ve sıkı pazarlıkla 39.000 tl ye aldım. Pazartesi inşallah devir işlemlerni halletmiş olacağım. Alma diyen var mı?

    hayırlı olsun kardeşim. akıllı bir iş yapmışsın.
  • bulunsun
  • Mazda 3 dururken gidip Honda Civic, Toyota Corolla yada Hyundai Elentra alanlara sasiyorum.
  • ikinci elde tutulmama sebeplerinden ciddi olanı bence lpg ile pek arasının olmaması yada bu yönde güçlü bir düşüncenin olması magnezyum alaşımlı sübapların lpgde sorun yaratma ihtimali mazda club tr de yapılan yorumlara göre 50 bin kmde sibop değiştirende var 90 bin yapıp hiç sorun yaşamayanda

    sorun yaşayanlarda 1200tl civarı bi masrafla yaptırmışlar sorun yaratsa bile bunun kardan zarar olacağı kesin ama yinede bu olay ikinci eli etkiliyor bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diesotto

    Mazda 3 dururken gidip Honda Civic, Toyota Corolla yada Hyundai Elentra alanlara sasiyorum.

    O zaman çok şaşmanız lazım. Çünkü o araçlar binlerce satılırken mazda marka olarak geçen ay toplam sadece 41 adet satmış,
    Mazda kaliteli olabilir, sorunsuz olabilir. Bir pazarda yer almak için bunlar yetmez.
    O satış rakamları ile koskoca showroomlar nasıl dönüyor ben de ona şaşıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: 41gokhan41

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordz

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    eskiden bi söz vardı

    paran varsa alman yoksa japan

    ama şimdi 1.2 tsi highline jetta 49,300 fiyatı ile rakiplerinden daha ucuz.başka bi sebebe gerek varmı

    O sözde kastedilen Mercedes ve BMW olsa gerek.

    HEADSHOT

    ozamanları iyi bilirim.bahsi geçen modeller passat ve bora idi.ben bile lancer ı alırken kaç kişi 42 liraya jetta veriyorlar diye söylendi.bu toplumda oluşmuş bi kanı.

    Bahsi geçen dönemler tam olarak hangi yıllar oluyor acaba ? Bora'nın paranın satın alabildiği iyi alman arabalarından sayıldığı dönemi merak ettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordz -- 8 Haziran 2012; 8:21:44 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.