Şimdi Ara

MAZDA 3 AYRINTILI TEST VE GÖRÜŞLER (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
98
Cevap
1
Favori
11.260
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordz

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: 41gokhan41

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordz

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    eskiden bi söz vardı

    paran varsa alman yoksa japan

    ama şimdi 1.2 tsi highline jetta 49,300 fiyatı ile rakiplerinden daha ucuz.başka bi sebebe gerek varmı

    O sözde kastedilen Mercedes ve BMW olsa gerek.

    HEADSHOT

    ozamanları iyi bilirim.bahsi geçen modeller passat ve bora idi.ben bile lancer ı alırken kaç kişi 42 liraya jetta veriyorlar diye söylendi.bu toplumda oluşmuş bi kanı.

    Bahsi geçen dönemler tam olarak hangi yıllar oluyor acaba ? Bora'nın paranın satın alabildiği iyi alman arabalarından sayıldığı dönemi merak ettim.

    2000 li yılların başı.passat denilince vaay be denildiği zamanlar.rakipleri 406,carisma,vectra,6,avensis,accord in satmadığı ve ilgli duyulmadığı zamanlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordz

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: 41gokhan41

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordz

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    eskiden bi söz vardı

    paran varsa alman yoksa japan

    ama şimdi 1.2 tsi highline jetta 49,300 fiyatı ile rakiplerinden daha ucuz.başka bi sebebe gerek varmı

    O sözde kastedilen Mercedes ve BMW olsa gerek.

    HEADSHOT

    ozamanları iyi bilirim.bahsi geçen modeller passat ve bora idi.ben bile lancer ı alırken kaç kişi 42 liraya jetta veriyorlar diye söylendi.bu toplumda oluşmuş bi kanı.

    Bahsi geçen dönemler tam olarak hangi yıllar oluyor acaba ? Bora'nın paranın satın alabildiği iyi alman arabalarından sayıldığı dönemi merak ettim.

    2000 li yılların başı.passat denilince vaay be denildiği zamanlar.rakipleri 406,carisma,vectra,6,avensis,accord in satmadığı ve ilgli duyulmadığı zamanlar

    Passat her dönemde iyi bir araba oldu. Bu 2000 yılların başında da böyleydi hala böyle... Ancak Paran varsa Alman" sözünde adı geçen çok kaliteli ve pahalı alman Passat mı? Buna katılmak zor.

    1960 larda işçi göçüyle Almanya' nın perdesi açıldığından beri "Paran varsa Alman" lafı mercedes-bmw için söylenmiştir. Kaldı ki Passat'ın fiyatı hiçbir zaman sınıfındaki rakiplerine kıyasla uçuk düzeyde pahalı olmadı.


    2000 li yıllarda passattan başka arabanın satılmaması durumuna gelince. Belki Anadoluda bir ilçe için geçerli olabilir. Belkide şahsi fikrinizdir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordz

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordz

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: 41gokhan41

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordz

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    eskiden bi söz vardı

    paran varsa alman yoksa japan

    ama şimdi 1.2 tsi highline jetta 49,300 fiyatı ile rakiplerinden daha ucuz.başka bi sebebe gerek varmı

    O sözde kastedilen Mercedes ve BMW olsa gerek.

    HEADSHOT

    ozamanları iyi bilirim.bahsi geçen modeller passat ve bora idi.ben bile lancer ı alırken kaç kişi 42 liraya jetta veriyorlar diye söylendi.bu toplumda oluşmuş bi kanı.

    Bahsi geçen dönemler tam olarak hangi yıllar oluyor acaba ? Bora'nın paranın satın alabildiği iyi alman arabalarından sayıldığı dönemi merak ettim.

    2000 li yılların başı.passat denilince vaay be denildiği zamanlar.rakipleri 406,carisma,vectra,6,avensis,accord in satmadığı ve ilgli duyulmadığı zamanlar

    Passat her dönemde iyi bir araba oldu. Bu 2000 yılların başında da böyleydi hala böyle... Ancak Paran varsa Alman" sözünde adı geçen çok kaliteli ve pahalı alman Passat mı? Buna katılmak zor.

    1960 larda işçi göçüyle Almanya' nın perdesi açıldığından beri "Paran varsa Alman" lafı mercedes-bmw için söylenmiştir. Kaldı ki Passat'ın fiyatı hiçbir zaman sınıfındaki rakiplerine kıyasla uçuk düzeyde pahalı olmadı.


    2000 li yıllarda passattan başka arabanın satılmaması durumuna gelince. Belki Anadoluda bir ilçe için geçerli olabilir. Belkide şahsi fikrinizdir...

    bugün 15 liraya yazdığım markaların 2000 model d sınıfı araçlarını alabilirsiniz ama bir passat veya c sınıfında bora alamazsınız.ozamanlar az fiyat farkı az olsada vardı.şimdi mazda 6 ya bakıyorum 108 bin tl şaka gibi.mayıs ayında 41 adet satış yapan mazdanın nekadar sattığını görebilmek için anadoluda bir şehre gitmeye gerek yok.60 larada gitmeyede gerek yok.babam 90 da sıfır lancer aldığı zaman mitsubishi diye markamı var ne arabası soranları çok iyi hatırlıyorm.japon düşmanı değilim aksine benim 2011 lancerm var.sıfırı 52 bintl ah satar o paraya.34 e cruze,42 ye jetta.43 e elentra,fluence 39,focus 44 liradan satılırken




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordz

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordz

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: 41gokhan41

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordz

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    eskiden bi söz vardı

    paran varsa alman yoksa japan

    ama şimdi 1.2 tsi highline jetta 49,300 fiyatı ile rakiplerinden daha ucuz.başka bi sebebe gerek varmı

    O sözde kastedilen Mercedes ve BMW olsa gerek.

    HEADSHOT

    ozamanları iyi bilirim.bahsi geçen modeller passat ve bora idi.ben bile lancer ı alırken kaç kişi 42 liraya jetta veriyorlar diye söylendi.bu toplumda oluşmuş bi kanı.

    Bahsi geçen dönemler tam olarak hangi yıllar oluyor acaba ? Bora'nın paranın satın alabildiği iyi alman arabalarından sayıldığı dönemi merak ettim.

    2000 li yılların başı.passat denilince vaay be denildiği zamanlar.rakipleri 406,carisma,vectra,6,avensis,accord in satmadığı ve ilgli duyulmadığı zamanlar

    Passat her dönemde iyi bir araba oldu. Bu 2000 yılların başında da böyleydi hala böyle... Ancak Paran varsa Alman" sözünde adı geçen çok kaliteli ve pahalı alman Passat mı? Buna katılmak zor.

    1960 larda işçi göçüyle Almanya' nın perdesi açıldığından beri "Paran varsa Alman" lafı mercedes-bmw için söylenmiştir. Kaldı ki Passat'ın fiyatı hiçbir zaman sınıfındaki rakiplerine kıyasla uçuk düzeyde pahalı olmadı.


    2000 li yıllarda passattan başka arabanın satılmaması durumuna gelince. Belki Anadoluda bir ilçe için geçerli olabilir. Belkide şahsi fikrinizdir...

    bugün 15 liraya yazdığım markaların 2000 model d sınıfı araçlarını alabilirsiniz ama bir passat veya c sınıfında bora alamazsınız.ozamanlar az fiyat farkı az olsada vardı.şimdi mazda 6 ya bakıyorum 108 bin tl şaka gibi.mayıs ayında 41 adet satış yapan mazdanın nekadar sattığını görebilmek için anadoluda bir şehre gitmeye gerek yok.60 larada gitmeyede gerek yok.babam 90 da sıfır lancer aldığı zaman mitsubishi diye markamı var ne arabası soranları çok iyi hatırlıyorm.japon düşmanı değilim aksine benim 2011 lancerm var.sıfırı 52 bintl ah satar o paraya.34 e cruze,42 ye jetta.43 e elentra,fluence 39,focus 44 liradan satılırken

    Bahsettiğim konu 2. eldeki değer kaybı veya satış rakamları değil.

    2. elde değer kaybı arabanın kalitesinde %100 etken olamaz. Bugün sıfırı 500.000 Tl olan bir Bmw 7.40L nin 2000 modelini 30-35 bin civarına alabiliyorsun.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2000-model-7-40i-lpg-li-pazarliksiz-son-fiyat-89216401/detay

    İşin komiği 2000 toros için 25.000 isteyende var
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-2000-toros-s-wagon-sifir-ayarinda-89067377/detay

    2.el değeri bölgenin sosyal ve ekonomik durumuyla alakadar bir durum. Mesela amerika 'da işçilik - tamirat ücreti pahalı olduğu için daha az sorun çıkartan japon araçları rağbet görüyor. Türkiye'de özellikle çiftçiler tarafından tercih edilen Toros u ve birkaç modeli genelleme dışında tutarsak, otomobil ulaşım aracından ziyade kişiliği tamamlayan bir obje. Marka fanatikliğide bunun doğal sonucu...

    Neyse konuyu dağıtmadan söylemek istediğim,
    "Paran varsa Alman" sözünde geçen Alman arabasının vw-ford-opel değil Mercedes ve BMW modelleri olduğu.
    Vw, Ford, Opelin; Toyota, Honda, Mazda dan kalite-fiyat bakımından pek farklı olmadığı görüşündeyim. Mazda 6' nın yüksek fiyatının 2 Lt. motordan alınan ağır vergiden kaynaklandığını hatırlatmak isterim. 1.6 lt. getirseler 60.bin tl civarına satılabilir muhtemelen.

    Bu arada profildeki doğum tarihinin doğru olduğunu varsayarak; 5 Yaşındayken "mitsubishi diye markamı var ne arabası soranları" çok iyi hatırlıyor olman takdire şayan :)




  • işte o yüzde bu ülkede vw den pahalı araç satmaya kalkarsan batmaya yüz tutarsın.98 bine varmış passat 2.0 hemde dizel.5 yaşındaykende değil 95 yılları civarı.babamın konuşmalarıydı,bu mavi renkten trde birtane daha var,japon arabası,japon malı sağlam olur,4 cam otomatik,yan aynaları otomatik,yükseklik ayarlı hid direksiyon hangi arabada var,eski ama türkiyeye yeni geldi vs.vs..ozamanlar röno ve tofaş zamanıydı kimsenin haberi yoktu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordz

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: 41gokhan41

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordz

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    eskiden bi söz vardı

    paran varsa alman yoksa japan

    ama şimdi 1.2 tsi highline jetta 49,300 fiyatı ile rakiplerinden daha ucuz.başka bi sebebe gerek varmı

    O sözde kastedilen Mercedes ve BMW olsa gerek.

    HEADSHOT

    ozamanları iyi bilirim.bahsi geçen modeller passat ve bora idi.ben bile lancer ı alırken kaç kişi 42 liraya jetta veriyorlar diye söylendi.bu toplumda oluşmuş bi kanı.

    Bahsi geçen dönemler tam olarak hangi yıllar oluyor acaba ? Bora'nın paranın satın alabildiği iyi alman arabalarından sayıldığı dönemi merak ettim.

    2000 li yılların başı.passat denilince vaay be denildiği zamanlar.rakipleri 406,carisma,vectra,6,avensis,accord in satmadığı ve ilgli duyulmadığı zamanlar

    2000 yilinda
    12 bin vectra satilirken,
    7 bin tane passat satilmis.

    2005 yilina kadar da vectra passattan cok satilmis.

    Insanlar gercek olmayan seylere inandiriyor kendini.

    Diger saydiklarin o zamanda cok satilmiyordu bugun de cok satilmiyor. Fakat opel o zamanlar vw ne gore daha cok tercih ediliyordu. Ayrica vectra o yillarda yerli uretimdi. C kasa ile uretim durdu. B kasa da baya tutulan bir aracti. Vwnin bugunku konumina gelisi son 5-6 yildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vectra demişken 95-2000 arası üretilen Vectra 2.5 CDX modelini saygıyla anıyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordz

    Vectra demişken 95-2000 arası üretilen Vectra 2.5 CDX modelini saygıyla anıyoruz.

    Hakkaten guzel arabaydi. O zamanlar boyle vergi yuku altinda ezilmemisti 2.0 ustu arackar. Benzinde bu kadar pahali degildi. Simdi 2.5 insignia olsa kimse elini uzatamaz. 2.0 in lafini agzimiza aglamioz zate..

    2001 yilinda 1.6 zafira alirken. 2.0 cd vectrayi zafira ile ayni fiyata vermeyi teklif etmislerdi. Biz zafirayi almistik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu biraz mazda3 ten uzaklaşmış.
  • Mazda 3 gerçekten güzel bir araç fakat fiyatı bence bir miktar fazla gibi. Tabikide satmamasının sebebi bu değil. Malum Mazdanın satış, reklam politikaları.

    İncelemeniz için teşekkürler ama olumsuz yönlerinide söyleseydiniz daha faydalı olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    Mazda 3 gerçekten güzel bir araç fakat fiyatı bence bir miktar fazla gibi. Tabikide satmamasının sebebi bu değil. Malum Mazdanın satış, reklam politikaları.

    İncelemeniz için teşekkürler ama olumsuz yönlerinide söyleseydiniz daha faydalı olurdu.


    Olumsuz yönlerini de yazdım ama gördüğüm ciddi bir sorun yoktu.

    Onun için sizlere sordum ben mi çok olumlu yön görüdm diye... Bildiğiniz varsa paylaşırsanız sevinirim.

    Fiyat olarak 39 bin tl yi de mi çok buluyorsunuz araca

    Teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karabatak58 -- 9 Haziran 2012; 8:54:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Bizde de Mazda 3 hb var ama yazdıklarının tam tersi bizde mevcut.

    Bir kere koltuklar hiç rahat değil.
    Şanzıman kötü 4 ileri. Çok eski.
    Motor canlı gibi duruyor ancak şanzımandan ötürü heralde son hız düşük ve ara hızlanmalar kötü.
    Gazı çok hassas. Bırak basmayı ayağını gazın üstünden dokundursan araba ileri hareket ediyor. Şehir içinde gerçekten sakat.
    Yakıt tüketimi apayrı bir mevzu. Resmen yakmıyor içiyor benzini mübarek.Bir depo ile 250 km falan gidebiliyoruz.
    Sedanın tipi gerçekten daha oturaklı ve estetik ama hb kasası station wagon gibi biraz uzunlamasına duruyor.
    İç aydınlatma da ufak tefek eksikler var.

    Ama donanım olarak gerçekten başarılı.


    bak arkadasım sana laf anlatılmıcanı cok iyi biliyorum , hep cvp vermicem diyorum ama öyle seyler söylüyosun ki tutamıyorum bu 5.0 lık tüketim yaklasık 100 km üstünde bir mesafe 100 ü geçmeden hızlı tepkimeler yapmazsan bu tüketimi yakalarsın ,ama sen 105 hp lik bir motoru sürekli 5000 devir üstü sert kullanırsan 12,13 lt yide görürsün...

     MAZDA 3 AYRINTILI TEST VE GÖRÜŞLER


     MAZDA 3 AYRINTILI TEST VE GÖRÜŞLER


    Bence 5.0lt değeriniz ilginç ve Anormal olan tüketim. YAni Bu aracı alacak olanlar 100km cc ile bile 5.0lt yakamaz. (aşağı eğimli yol hariç)

    kaç devirde gidildiği felan hikaye, 1.6 atmosferik 4-5 ileri AT her araç gibi
    10lt ş.içi
    7-8lt ş.dışı yakar.

    Bu tüketimler zaten normal kullanımda görülecek tüketimlerdir. LT olarak yukarıları görmek mümkün iken aşağıları görmek çok çok düşük ihtimaldir...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • ALINTIDIR:

    Yeni Mazda 3 105 Hp Sdn Otomatik
    Şehir içi: 9.9Lt Ortalama:7.4 Lt
    0-100km:13.1 sn

    Opel Yeni Astra Hb 115 Hp Otomatik ( 6 ileri)
    Şehir içi: 10.3Lt Ortalama:7.5Lt
    0-100km:13.9 sn

    Honda 1.6 Dream 1.6 (Otomatik Vites) 125 Hp
    Şehir içi: 10 Lt Ortalama:7.1 Lt
    0-100km:12.5 sn

    Toyota Corolla 1.6 Dual VVt 4 İleri Oto Vites 124Hp
    Şehir içi: 9 Lt Ortalama:7.1Lt
    0-100km:11.9 sn

    Şimdi bu değerlere bakıpda Mazda 3 Motoru yetersiz diyen arkadaşlar neye göre yetersiz, verimsiz değerlendirmesi yapacaklar acaba? 105 Hp güç ile diğer kağıt üzerinde güçlü, performanslı rakiplerine kafa tutan bir araçtan bahsediyoruz burada, Yakıt ve Hızlanma performansları ortada. Donanım ve sağlamlık, düşük servis maliyetlerinide katarsanız Yeni Mazda3 bana göre sınıfında rakipsizdir.
  • alıntı:

    3 yıl Honda cıvıc premium otomatik kullandık babam - ben karışık olarak ilanı koyduğum ilk gün satıldı ve 3 hafta önce 2011 mazda 3 ümüzü aldık kıyaslama yaparsam mazda donanım ve kalite olarak cıvıc ten çok daha iyi cıvıc in boya kalitesi berbattı yere çok yakındı sacı çok inceydi yol sesni 3 e göre fazla alıyordu yakıt tüketimleri hemen hemen aynı 3 ün ortalama 0.3 lt daha fazla iç hacim olarak cıvıc daha geniş kelebek camından o da dolayı fakat görüş açılarına alışamadık babamda bende ama performans olarak cıvıc daha iyiydi (27 ocak 2011)
  • Mazda 3 1.6 MZR Activamatic Impressive: Tutkuyla sevenlere
    19 Nisan 2012 09:30:00

    Ufak bir makyaj operasyonu geçiren Mazda 3, otomatik konforunu yaşatan seçeneği ile testimizin konuğu oldu. 1.6 litrelik benzinli motoru ve otomatik şanzımanıyla, rekabetin üst safhada olduğu otomatik kompakt pazarından pay almaya çalışan modelin işi hiç kolay değil. Çekici tasarımı, konforlu yapısı ve keyif veren sürüş dinamiklerine rağmen düşük satış rakamları Mazda açısından bir şeylerin ters gittiğinin göstergesi.

    Tasarım

    Güler yüzlü Japon eskimeye başlayan tasarımına rağmen hala pek çok kişinin dönüp tekrar baktığı bir görüntüye sahip. Çekik far yapısı ve bu farlara yuva oluşturacak bir formda olan kaputuyla Mazda 3 önden çok şık görünüyor. Otomobilin arka kısmındaki çekik gözlü stop grubu Mazda 3’ün bir Japon otomobili olduğunun ipuçlarından. Spoilerle süslenmiş arka kısım beyaz tabanlı stop grubu sayesinde oldukça sportif görünüyor. Boyutlarıyla dikkat çeken Mazda 3, sınıfının en uzun modellerinden biri. 4460 mm’lik uzunluğuyla Ford Focus’dan 12,3 cm, VW Golf’den 26,1 cm, Peugeot 308’den 18.4 cm ve son olarak Renault Megane’dan ise 16,5 cm daha uzun. 340 litrelik bagaj hacmi boyutlarının yanında küçük.





    İç mekan
    Karmaşık görünen Mazda kabinine alışmak belirli bir zaman gerektiriyor. Buton kalabalığı gözünüzü korkutabilir ancak bir süre sonra kullanım rahatlığını yaşamaya başlıyorsunuz. Orta konsolun en üstünde bulunan iki bilgi ekranının da rengi makyajla beraber aynı hale getirilmiş. Makyajdan önce bunlardan biri turuncu iken diğeri şimdiki rengindeydi ve görüntü kirliliği yaşatıyordu. İç mekanda kullanılan malzemelerin kalitesi yeterli ve işçilik sorunu bulunmuyor. Yeterli sayıda eşya gözüne sahip olan Mazda 3, yolculuk yapanları memnun edecek bir iç mekana sahip.





    Motor

    Mazda yeni geliştirdiği SKYACTIV teknolojisi ile adından övgüyle söz ettirmeye başladıysa da test aracımızdaki motor için modern demek çok zor. 1.6 litrelik atmosferik ünite 6000 d/d’de 105 hp güç üretiyor. 145 Nm’lik tork değeri ise 4000 d/d’den itibaren sürücünün hizmetine giriyor. Bu değerler pek çok markanın yeni teknoloji motorlarının yanında çok düşük. Zayıf motora bir de 4 kademeli otomatik şanzıman eşlik edince Mazda 3 iyice hantal bir yapıya sahip olmuş. 13.1 saniyelik 0-100 km/s hızlanmasından çok, ara hızlanmaların yetersizliği rahatsız edici oluyor. 173km/s’lik maksimum hıza erişme süresi ise bir hayli uzun. Verimsiz motor ve şanzımanın asıl sorunu yakıt tüketimiyle. Testimiz sırasında 10,7 lt/100 km ortalama tüketim verisine imza atan modelle, şehir dışında bu veriyi 7,5 lt/100 km civarına çekebildik.





    Konfor ve yol tutuş
    Mazda 3’ün en çok puan topladığı noktalar bu iki disiplin oluyor. Ford C1 platformu üzerine geliştirilmiş olan model, başarılı şasi yapısı sayesinde gayet iyi yol tutuyor. Direksiyonunda hafif bir boşluk olmasına rağmen test aracımızın direksiyon hassasiyetini beğendik. Viraj limitleri sınıfına göre oldukça yüksek olan model, sınırları aşıldığında ESP sisteminin başarılı müdahaleleriyle hızlı bir şekilde çizgisine giriyor.

    Ön koltukta oturan yolcularına sunduğu konforun bir benzerini arka koltuktaki yolcularına da sunan Mazda 3, yeterli diz ve baş mesafesi ile beğeni kazanıyor. İklimlendirme sistemi araç içerisini başarılı şekilde ısıtıp soğutabiliyor. Tabi ön koltukta yolculuk edenler, soğuk kış günlerinde koltuk ısıtma sayesinde biraz daha çabuk ısınıyorlar. Orta sertlikteki süspansiyonları ile yoldan gelen darbeleri yeteri kadar emen model, içeriye aldığı bir miktar yol sesi ile uzun yolculuklarda rahatsız edici olabiliyor.





    Güvenlik
    Mazda3, ilk jenerasyonunun EuroNcap çarpışma testinde aldığı 4 yıldızı yeni jenerasyonda 5 yıldıza yükseltmeyi başardı. Mazda3, sürücü, yolcu, yan ve perde hava yastıklarını ayrıca ESP sistemini standart olarak sunuyor.



    Yorum-Selim Erkek
    Mazda 3’ün bu versiyonunu satın almak için gerçekten çok iyi bir sebebiniz olmalı. Ben çok düşünüyorum fakat 54 bin 620 TL fiyat etiketiyle sunulan bir Mazda 3 almak bana çok uzak. Hele ki bu motor ve şanzıman birlikteliği olduğu zaman fiyatın güncel fiyatından çok daha düşük olması gerekiyor. Mazda 3 kesinlikle kötü bir otomobil değil ama bu motor ve şanzımanla alınması da ancak fanatiklikle mümkün. Modelin yol tutuş karakteri keyif verici, iç mekanı yeteri kadar geniş ve donanım anlamında çok tatmin edici. Eğer yakıt tüketim değerleri önemli değil ve performansla da işim olmaz diyorsanız bu Mazda’dan az önce bahsettiğim özelliklerinden dolayı keyif alabilirsiniz. Bana sorarsanız Mazda 3 alınacaksa mutlaka dizel motorlu versiyonu ile alınmalı!





    Yorum-Tulu DARICAN
    Mazda3’e gerçekten yazık oluyor. Başarılı şasi, tasarım ve iç mekan ile segment liderliğine bile oynayabilecekken, sunduğu demode motor ve şanzıman ile beklentileri karşılayamıyor. Motor performans anlamında vasatı aşamıyor. Onu dizginleyen otomatik şanzıman, yakıt tüketimi anlamında da üzüyor. Fiyatına baktığımızdaysa yine hüsranla karşılaşıyoruz. Mazda3’ün test ettiğimiz versiyonunu aldığınız bedele aynı sınıfta dizel bir otomobil almak mümkün. Kısacası Mazda3 çok başarılı bir otomobil olabilecekken bazı eksiklikleri sebebiyle bu şansını değerlendiremiyor.




  • yani dediğinize göre 55 bin liraya alınan bi araç 20 bin sonra 39 bin lira olacak. en kötü markalar bile bu kadar değer kaybetmez. mayısta 30 tane mazda satılması normal o zaman. her ne kadar kefiy için para verilir desem de biraz da değer kaybına bakmak lazım. seçenekler çok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    yani dediğinize göre 55 bin liraya alınan bi araç 20 bin sonra 39 bin lira olacak. en kötü markalar bile bu kadar değer kaybetmez. mayısta 30 tane mazda satılması normal o zaman. her ne kadar kefiy için para verilir desem de biraz da değer kaybına bakmak lazım. seçenekler çok.

    Aslında tam öyle değil...

    Aracı aldığım kişi aracı 2011 ocakta 43 bin tl ye almış. (ki bunu google da doğrulatabilrsiniz)

    Böyle bakarsak çok makul bir değer kaybına uğramış. 1,5 yaşında bir araç için makul bir değer kaybı...

    Yok satınca sıfırını almak için üzerine para koyma hesabı yapacaksak o zaman zarar çok olur.

    Yalnız mazda bu hesapların arabası değil... Aldığın zaman uzun yıllar binmek mantıklı.

    Yalnız beni aldığım kişi çok üzgün gözükmüyor :) Belli ki ilk seçenekteki hesabı önceliğine almış.




  • 2. eli zayıf, fiyatları yüksek ve yalıtımı iyi olmaması dışında kötü bir yönü yok. Yeterli konforu sunuyor. Focus alt yapısı sayesinde ahtapot gibi yola tutunuyor ve çok zevkli bir sürüş sunuyor. Donanımı zengin sayılır en azından diğer japon kardeşleri gibi bu konuda cimri değil. Sorunsuzluğundan bahsetmeye gerek bile yok. Tasarımı da çok iyi.

    Yalıtımı kafaya takmayanlar için 2. el dizeli çok iyi bir seçenek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karabatak58

    quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    yani dediğinize göre 55 bin liraya alınan bi araç 20 bin sonra 39 bin lira olacak. en kötü markalar bile bu kadar değer kaybetmez. mayısta 30 tane mazda satılması normal o zaman. her ne kadar kefiy için para verilir desem de biraz da değer kaybına bakmak lazım. seçenekler çok.

    Aslında tam öyle değil...

    Aracı aldığım kişi aracı 2011 ocakta 43 bin tl ye almış. (ki bunu google da doğrulatabilrsiniz)

    Böyle bakarsak çok makul bir değer kaybına uğramış. 1,5 yaşında bir araç için makul bir değer kaybı...

    Yok satınca sıfırını almak için üzerine para koyma hesabı yapacaksak o zaman zarar çok olur.

    Yalnız mazda bu hesapların arabası değil... Aldığın zaman uzun yıllar binmek mantıklı.

    Yalnız beni aldığım kişi çok üzgün gözükmüyor :) Belli ki ilk seçenekteki hesabı önceliğine almış.

    hımm. o zaman fiyat kaybı açısından iyi gibi. tabi kur farkı da oldu arada. 10 bin gibi bir fark var. kabaca. ancak dediğiniz gibi hesap yapmamak lazım. ben de yapmam da sadece yorum olarak yazdım. keyif alıyorsak karşılığını vermeliyiz.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.