Şimdi Ara

mazda 3 balon mu? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
302
Cevap
6
Favori
10.804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • turbolar yada dsgler patlayinca goruyoz vag cilari :) atmosferik arabalar tsi lara g9re cok daha sorunsuzdur kabullenin sunu artik turbo ya laf yok ancak konu sorunsuzluksa turbonun derdi var bi kere japonlar guzel arabalar yapiyor kim ne derse desin mazdaya gonul rahatliyla binerim tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf ile kıyaslarsanız işiniz zor zaten. Ben hep incelemeleri görüyorum, adamlar Premium segmenti bile Golf ile kıyaslıyorlar, onlar bile öyle ahım şahım bir fark yaratamıyor.

    Golf kompakt sınıfın referansı.

    Mazda için söylenecek ise şu, Mazda satışlarıyla ve tarz olarak Türkiye'de Seat ile rakip olabilir, çünkü ikiside bence 26-40 yaşa yani görece gençlere hitap ediyor.

    Fakat fiyatını çok yüksek tutması bir türlü Türkiye'ye girememesine sebep oluyor. Ki Mazda 90-91-92-93 yıllarında Türkiye'nin en çok satılan ithal otomobiliydi yanlış hatırlamıyorsam. O zaman Seat'ın adı bile geçmiyordu, tek tük vardı.

    Dizeli daha hazır değil mi bilmiyorum ama benzinlisine 76 bin lira çekmişler, dizeli gelirse Mercedes A AMG ile aynı fiyat olacak heralde??*

    Ben otomobil almak için fiyatların düşmesini bekleyenlerdenim, BMW 3 - Mercedes A ikilisinden ikisine de gücüm yetmez ise alacağım an , direkt Mazda 3 e yöneleceğim.

    Yani benim Mazda'ya bakış açım şu an bu. Tarzıyla PREMIUM segment alternatifi.




  • Bence araç bizim ülkemiz için tam bir balon , bu kötü ve çirkin bir araç olduğu için değil motorundan kaynaklı bir durum. 100 hp den devşirme 120 hp motora 18 jant takmakla bu iş olmaz. Motora da arabayada yazık. Bana göre bayanlar için uygun bir otomobil olmuş.
    Dizayn felan on numara , kalite o biçim sonuç yolda 90 hp dizelden tokat ye, olacak iş değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turbo şart. Mazdaya söylüyorum honda anlasın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atmosferik candır hiç kusura bakmayın

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzman otomobil yorumculari bu testi ve aciklamari görse mesleklerinden utanirdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mumenu -- 20 Nisan 2014; 11:23:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fottili kullanıcısına yanıt
  • Yemişim sıkıştırma oranını mı ? O nasıl bir cümledir ? Bilime karşı olmak böyle birşey olsa gerek. Otto motorlarda termik verimi arttırmanın tek yolu sıkıştırma oranını arttırmaktır. Ben turboyla termik verim arttırırım diyorsanız buyrun sahaya. Vuruntuyla silindir bloğunu yormayın da sonra.

    Mazda mühendisleri f1 araçları gibi sıkıştırma oranı kullanmış. Egzoz olarak headers bile kullanmışlar. Araç benzinliye göre oldukça da az yakıyor ayrıca yol tutuşu da gayet iyidir.

    Tabi araç sürekli servise gitmeyince çekiciliği kalmıyor doğrudur. Sanayideki tanımadığınız ustaya araba sorun. Renault, volkswagen, fiat önerecektir. Mazda lafını kolay kolay duyamazsınız çünkü arabanız arıza yapmazsa o adam da para kazanamaz. İkinci el falan diye elli tane yalan sallarlar.

    Piyasadaki her araca turbo takılacak diye bir zorunluluk mu var ? Gittiğin yol, yol değilmiş. Turbo motorda uzun süre dip gaz basarak gidin bakalım turboyu nasıl kucağınıza veriyorlar.

    Malzeme kalitesi ve içeriye ses alma muhabbetine de inanmıyorum. Araca taraflı baktığınız gün gibi ortada. Göreceli değerlerle marka kötülemeye çalışmak çaresizliktir.

    Ancak sen git volkswagen al kardeşim. Ben mazda sahibi olsam, yollarda kızılay dağıtmış gibi her yerde mazda görmek istemem. Gidin volkswagen kaliteli diye kendinizi avutun. Sizin gibilere de volkswagen kafi zaten.




  • Diyelim ki balon.

    Benim hoşuma gidiyorsa, parasını da ben veriyorsam kime ne.

    Deli ile zengin bildiğini yaparmış.

    Size ancak "güle güle kullan" demek düşer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Yemişim sıkıştırma oranını mı ? O nasıl bir cümledir ? Bilime karşı olmak böyle birşey olsa gerek. Otto motorlarda termik verimi arttırmanın tek yolu sıkıştırma oranını arttırmaktır. Ben turboyla termik verim arttırırım diyorsanız buyrun sahaya. Vuruntuyla silindir bloğunu yormayın da sonra.

    Mazda mühendisleri f1 araçları gibi sıkıştırma oranı kullanmış. Egzoz olarak headers bile kullanmışlar. Araç benzinliye göre oldukça da az yakıyor ayrıca yol tutuşu da gayet iyidir.

    Tabi araç sürekli servise gitmeyince çekiciliği kalmıyor doğrudur. Sanayideki tanımadığınız ustaya araba sorun. Renault, volkswagen, fiat önerecektir. Mazda lafını kolay kolay duyamazsınız çünkü arabanız arıza yapmazsa o adam da para kazanamaz. İkinci el falan diye elli tane yalan sallarlar.

    Piyasadaki her araca turbo takılacak diye bir zorunluluk mu var ? Gittiğin yol, yol değilmiş. Turbo motorda uzun süre dip gaz basarak gidin bakalım turboyu nasıl kucağınıza veriyorlar.

    Malzeme kalitesi ve içeriye ses alma muhabbetine de inanmıyorum. Araca taraflı baktığınız gün gibi ortada. Göreceli değerlerle marka kötülemeye çalışmak çaresizliktir.

    Ancak sen git volkswagen al kardeşim. Ben mazda sahibi olsam, yollarda kızılay dağıtmış gibi her yerde mazda görmek istemem. Gidin volkswagen kaliteli diye kendinizi avutun. Sizin gibilere de volkswagen kafi zaten.

    Elinize sağlık.




  • Ben bu mazdaya bayıldım.

    -Kaza testlerinde önde,
    -İç tasarımda ödül aldı,
    -Sorunsuz motor,
    -Az yakıt,
    -Az fiyata bol donanım,
    -Dış tasarımınıda ben beğendim.

    Kimisi servisi az demiş mazdanın.Sanırım sorunsuzluğundan kaynaklanıyor.Nitekim Hondanînda çok servisi yoktur.

    Not:Bu zamana kadar hiç mazda kullanmadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • almak zorunda değilsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanirsin s class dan 7 serisinden maybach dan inmiste mazda da yol sesi konsol kalitesiz... vw dsg ile ugrasirken japonlar sorunsuzluk vaadediyor... % 20 pesinat verip gerisini kredi cekip olmayan parasiyla araba alan bi insan ne kadar cok sey bekliyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunsuz emsallirinden donanımlı görünüşü mükemmel ve dizel gibi tüketimi var daha ne istiyorsun anlamadım tek sıkıntı 2. Eli ve servis ağı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ringoplast

    Hiç içine bindin mi merak ediyorum.Konsoldaki malzeme kalitesi eh işte demişsin de...

    Ben mazda 3 ü test etmeye golfle gittim.Mazda 3'ün göğüsü daha kaliteli bence.İki araçta aynı anda elimin altındaydı.Ben mi körüm?

    Bu tarz yorumlar her zaman benim için gerçekçidir...

    Kiyaslayacaksan her ikisini dene öyle kiyasla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Yemişim sıkıştırma oranını mı ? O nasıl bir cümledir ? Bilime karşı olmak böyle birşey olsa gerek. Otto motorlarda termik verimi arttırmanın tek yolu sıkıştırma oranını arttırmaktır. Ben turboyla termik verim arttırırım diyorsanız buyrun sahaya. Vuruntuyla silindir bloğunu yormayın da sonra.

    Mazda mühendisleri f1 araçları gibi sıkıştırma oranı kullanmış. Egzoz olarak headers bile kullanmışlar. Araç benzinliye göre oldukça da az yakıyor ayrıca yol tutuşu da gayet iyidir.

    Tabi araç sürekli servise gitmeyince çekiciliği kalmıyor doğrudur. Sanayideki tanımadığınız ustaya araba sorun. Renault, volkswagen, fiat önerecektir. Mazda lafını kolay kolay duyamazsınız çünkü arabanız arıza yapmazsa o adam da para kazanamaz. İkinci el falan diye elli tane yalan sallarlar.

    Piyasadaki her araca turbo takılacak diye bir zorunluluk mu var ? Gittiğin yol, yol değilmiş. Turbo motorda uzun süre dip gaz basarak gidin bakalım turboyu nasıl kucağınıza veriyorlar.

    Malzeme kalitesi ve içeriye ses alma muhabbetine de inanmıyorum. Araca taraflı baktığınız gün gibi ortada. Göreceli değerlerle marka kötülemeye çalışmak çaresizliktir.

    Ancak sen git volkswagen al kardeşim. Ben mazda sahibi olsam, yollarda kızılay dağıtmış gibi her yerde mazda görmek istemem. Gidin volkswagen kaliteli diye kendinizi avutun. Sizin gibilere de volkswagen kafi zaten.

    Hocam elinize saglik usenmeden yazmisiniz. Forumu çok ciddeye almamak lazim. Otto çevrimi ne desen yeniyor mu o derler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Balon olup olmamasından ziyade ülkemizdeki durumu önemli. İyi bir araba olabilir, keyif verici olabilir ama göreceksiniz ülkemizde yine tutmayacak. Yine tek tük göreceğiz sokaklarda, yine ikinci eli hızlı düşen araçlardan olacak. Sonuçta ne 0, ne ikinci el pek kimsenin tercih etmeyeceği/etmeye çekineceği bir araba olacak. Biz de yine 3-4 model arasında dönüp dolaşmak zorunda kalacağız.

    Bu ülkenin ekenomik koşulları böyle olduktan sonra geçtim kaliteli, büyük motorlu araçlara binmeyi; pazarda hep prim yapan vw, ford, renault, fiat gibi üç-beş markanın dışına çıkmak hep lüks olarak kalmaya devam eder. 100bin altı araç alan herkes alırken parasını, bütçesini, aracın satılabilirliğini, paranın geri dönüşünü ciddi anlamda düşünür/düşünmek zorunda bırakılıyor hükümetin ekonomik politikaları yüzünden. Çünkü resmen yaşam mücadelesi veriyoruz maaşlar ve giderler arasında. Hayat standartlarımız düşük. Herşey ithal, herşey çok pahalı. Dövizin uçmasıyla iyice bitti zaten poiyasa, krizdeyiz. Hal böyleyken türkiyede mazda 3 dğeil, mazda markasının kendisi bir balon olarak kalmaya devam edecek, tıpkı subaru, volvo gbii güzel markalarda olduğu gibi. İstediği kadar iyi olsun, adam satarken 2bin lira kar edecek araç varken, tutup satarken 5-6bin zarar edeceği almaya yanaşmayacaktır. O yüzden forumda 10 tane konusu açılıp,binlerce mesajı atılır mazdanın ama forumda alan topu topu 15-20 kişi çıkar.




  • Balon meselesi o kadar abartılacak bir durum değil artık kendisini ispat eden marklalar dğer kaybetmiyor ve satışı inanılmaz kolay oluyor bkz:Hyundai-Kia
    Örnek misal ASX'in piyasası inanılmaz hızlı en fazla 7 gün içinde satılıyor 2. elde.
    Ha keza Lancer ve Colt'ta da ikinci elde temiz araç elde durmuyor.
  • Linkteki videoda adam demiş Golf te daha az yol sesi, daha az rüzgar sesi ve daha az titreşim var diye. Test edilen araçlar en boş versiyonlar bu arada, daha donanımlı Mazda değişik olurmu bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Yemişim sıkıştırma oranını mı ? O nasıl bir cümledir ? Bilime karşı olmak böyle birşey olsa gerek. Otto motorlarda termik verimi arttırmanın tek yolu sıkıştırma oranını arttırmaktır. Ben turboyla termik verim arttırırım diyorsanız buyrun sahaya. Vuruntuyla silindir bloğunu yormayın da sonra.

    Mazda mühendisleri f1 araçları gibi sıkıştırma oranı kullanmış. Egzoz olarak headers bile kullanmışlar. Araç benzinliye göre oldukça da az yakıyor ayrıca yol tutuşu da gayet iyidir.

    Tabi araç sürekli servise gitmeyince çekiciliği kalmıyor doğrudur. Sanayideki tanımadığınız ustaya araba sorun. Renault, volkswagen, fiat önerecektir. Mazda lafını kolay kolay duyamazsınız çünkü arabanız arıza yapmazsa o adam da para kazanamaz. İkinci el falan diye elli tane yalan sallarlar.

    Piyasadaki her araca turbo takılacak diye bir zorunluluk mu var ? Gittiğin yol, yol değilmiş. Turbo motorda uzun süre dip gaz basarak gidin bakalım turboyu nasıl kucağınıza veriyorlar.

    Malzeme kalitesi ve içeriye ses alma muhabbetine de inanmıyorum. Araca taraflı baktığınız gün gibi ortada. Göreceli değerlerle marka kötülemeye çalışmak çaresizliktir.

    Ancak sen git volkswagen al kardeşim. Ben mazda sahibi olsam, yollarda kızılay dağıtmış gibi her yerde mazda görmek istemem. Gidin volkswagen kaliteli diye kendinizi avutun. Sizin gibilere de volkswagen kafi zaten.

    Bırak ne yerse yesin

    vosvosun, mazda gibi sorunsuz araçlar üretemediğini herkes biliyor.


    bilenler alıyor 3-5 sene kafa rahat keyifle biniyor.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.