Şimdi Ara

mazda cx-3 eksileri artıları neler (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
55
Cevap
0
Favori
10.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist


    quote:

    Orijinalden alıntı: jooker123

    bu suv tarzı aracı kullananlar deneyimleyebilirmi artılarıyla eksilerini

    Tucson varken cx3 mokka gibi araclardan ancak cacik olur.

    Ayni segment degil ki o araclar.

    O zaman baskasi cikar x5 q7 varken tucson ancak caciktaki salataliktir der.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ouzqan

    Araba Türkiye piyasa ve koşullarına uygun değil . Bizim ülkeye göre alınacak araçlar QQ ve Kadjar . Belki biraz fantezi olsun değişik birşey alayım dersen XV ye bak .

    Alıntıları Göster
    2010 model dizel otomatik Golf'ün yerine yine highline Golf veya Bmw 1.16d alacaktık. Mazda CX-3'ü gördükten ve test ettikten sonra kararımız bu Mazda yönünde değişti.
    Yeniden Golf almak cazip gelmedi, BMW de iç mekan olarak pek cazip gelmedi. Özellikle Joy paketle gelen döşeme çok çirkin ve klostrofobik.
    Yerine muhteşem beyaz deri döşemeli, seramik gri renkte power donanımlı CX-3 aldık.
    Yakıt tüketimi gayet düşük ve performansı son derece yeterli...
    İç hacmi ise arka koltuklar çok önemli olmadığı için bizim için yeterli...
    Bagaj da keza aynı şekilde önemsiz. Çünkü evde suv tipi diğer bir aracımız daha var...
    İç hacim ve bagaj ile ilgili sorun yoksa gayet de alınabilir, harika tasarımlı ve son derece keyifli sürüş vaadeden bir otomobil
    Tüm elektronik ve güvenlik donanımların ve son derece şık iç mekanın dışında 4x4 olması da bence bonusu
    Arazi taşıtı değil ama kış koşullarında sizi mahçup etmeyecek bir araba...
    Kesinlikle tavsiye ediyorum...
    5 yıl garantili ve (servis aralıkları evet 10.000km) bakım ücretleri 350-550TL arasında değişiyor...
    Yani kullanım maliyetleri de son derece makul bir otomobil... Boyutları ve belki görece yüksek fiyatı (ama karşılaştırabilecek bir rakibi de yok) dışında olumsuz bir yönü olduğunu düşünmüyorum, çünkü gerçekten özene bezene üretilmiş bir otomobil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi johnkoot -- 25 Şubat 2016; 21:18:16 >




  • Diyemez,cunku cx3le tucson ayni rakamlara satiliyor.hatta hyundai daha iyi arabayı ucuza satiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Diyemez,cunku cx3le tucson ayni rakamlara satiliyor.hatta hyundai daha iyi arabayı ucuza satiyor.
    araç b suv.

    fiyat olarak mazda 3 ile aynı ya da daha ucuz olması gerekiyor, oysa bir üst sınıf araçlarla aynı fiyata.

    tipi güzel ama asla bu kadar etmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: johnkoot

    2010 model dizel otomatik Golf'ün yerine yine highline Golf veya Bmw 1.16d alacaktık. Mazda CX-3'ü gördükten ve test ettikten sonra kararımız bu Mazda yönünde değişti.
    Yeniden Golf almak cazip gelmedi, BMW de iç mekan olarak pek cazip gelmedi. Özellikle Joy paketle gelen döşeme çok çirkin ve klostrofobik.
    Yerine muhteşem beyaz deri döşemeli, seramik gri renkte power donanımlı CX-3 aldık.
    Yakıt tüketimi gayet düşük ve performansı son derece yeterli...
    İç hacmi ise arka koltuklar çok önemli olmadığı için bizim için yeterli...
    Bagaj da keza aynı şekilde önemsiz. Çünkü evde suv tipi diğer bir aracımız daha var...
    İç hacim ve bagaj ile ilgili sorun yoksa gayet de alınabilir, harika tasarımlı ve son derece keyifli sürüş vaadeden bir otomobil
    Tüm elektronik ve güvenlik donanımların ve son derece şık iç mekanın dışında 4x4 olması da bence bonusu
    Arazi taşıtı değil ama kış koşullarında sizi mahçup etmeyecek bir araba...
    Kesinlikle tavsiye ediyorum...
    5 yıl garantili ve (servis aralıkları evet 10.000km) bakım ücretleri 350-550TL arasında değişiyor...
    Yani kullanım maliyetleri de son derece makul bir otomobil... Boyutları ve belki görece yüksek fiyatı (ama karşılaştırabilecek bir rakibi de yok) dışında olumsuz bir yönü olduğunu düşünmüyorum, çünkü gerçekten özene bezene üretilmiş bir otomobil

    juke, mokka, captur, cactus

    hepsi bu aracın direkt rakipleri zira araç b sınıfı bir suvcuk bunlar gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: johnkoot

    2010 model dizel otomatik Golf'ün yerine yine highline Golf veya Bmw 1.16d alacaktık. Mazda CX-3'ü gördükten ve test ettikten sonra kararımız bu Mazda yönünde değişti.
    Yeniden Golf almak cazip gelmedi, BMW de iç mekan olarak pek cazip gelmedi. Özellikle Joy paketle gelen döşeme çok çirkin ve klostrofobik.
    Yerine muhteşem beyaz deri döşemeli, seramik gri renkte power donanımlı CX-3 aldık.
    Yakıt tüketimi gayet düşük ve performansı son derece yeterli...
    İç hacmi ise arka koltuklar çok önemli olmadığı için bizim için yeterli...
    Bagaj da keza aynı şekilde önemsiz. Çünkü evde suv tipi diğer bir aracımız daha var...
    İç hacim ve bagaj ile ilgili sorun yoksa gayet de alınabilir, harika tasarımlı ve son derece keyifli sürüş vaadeden bir otomobil
    Tüm elektronik ve güvenlik donanımların ve son derece şık iç mekanın dışında 4x4 olması da bence bonusu
    Arazi taşıtı değil ama kış koşullarında sizi mahçup etmeyecek bir araba...
    Kesinlikle tavsiye ediyorum...
    5 yıl garantili ve (servis aralıkları evet 10.000km) bakım ücretleri 350-550TL arasında değişiyor...
    Yani kullanım maliyetleri de son derece makul bir otomobil... Boyutları ve belki görece yüksek fiyatı (ama karşılaştırabilecek bir rakibi de yok) dışında olumsuz bir yönü olduğunu düşünmüyorum, çünkü gerçekten özene bezene üretilmiş bir otomobil

    juke, mokka, captur, cactus

    hepsi bu aracın direkt rakipleri zira araç b sınıfı bir suvcuk bunlar gibi.

    Evet ama hiçbiri 4x4 değil.
    Tam otomatik ve dizel olan sadece Mokka var. Mazda da Cosmo donanım ve deri döşemeli Mokka'dan yaklaşık 8bin TL daha pahalı. Aradaki 4x4 sisteminin de bir maliyeti olduğunu düşünürseniz aslında o kadar büyük bir fark yok. Cactus ile Captur'u değerlendirmeye almadık.
    Aslına bakarsanız yazımı tam okumamışsınız...
    Bu aracın çok yüksek olmadığının, Suv olmadığının da farkındayım. Zaten Suv niyetine almadık.
    Tasarımı güzel, kaliteli, dizel ve tam otomatik şanzıman (bu ikisi olmazsa olmazımızdı) olduğu için tercih ettik. İhtiyacımız zaten c sınıfı bir kompakt hatchback arabaydı. Bu da biraz daha kaslı ve 4x4 olanı sadece...
    Tucson benzinli ve çift kavrama olması nedeniyle değerlendirmeye alınmadı. Onun rakibi veya eşdeğeri b-suvlar değil. Fiyat skalasının aynı olması bir şey ifade etmiyor. Yoksa bu paraya Insignia da alabilirdik.
    İhtiyaçlar ve zevkler tartışılmaz




  • Herkesin tercihine saygım sonsuz ama ben B segment suvlara verilen paraya kuruşuna kadar acıyorum... Kesinlikle piyasada en son tercih edeceğim sınıf...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barantula


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist


    quote:

    Orijinalden alıntı: jooker123

    bu suv tarzı aracı kullananlar deneyimleyebilirmi artılarıyla eksilerini

    Tucson varken cx3 mokka gibi araclardan ancak cacik olur.

    Ayni segment degil ki o araclar.

    O zaman baskasi cikar x5 q7 varken tucson ancak caciktaki salataliktir der.

    Peki yılda 30bin km yapan birin Tucson alıp ne yapsın?
    Bence salatalık ve cacık benzetmeleri hoş olmamış.
    Ona bakarsanız her an 2.el hayranları da gelip 100bine yerde yüksek teneke almışsın, onun yerine 2.el Land Rover vs asgfgsgdgdfgdaf alabilirdin diyebilirler ve bu muhabbet uzar gider
    Yalnız şu forumda benzinli araç isteyene dizel, dizel isteyene benzinli önerenler... Suv isteyene sedan önerenler bir bitmedi ya
    Bagaj hacmi, iç hacim, yerden yükseklik, yere yakınlık, uzak doğu markaları, avrupa markaları... bunların hepsi tercih meselesi değil midir?




  • bozak07 kullanıcısına yanıt
    Aslında pahalılık konusunda çok haklısınız...
    Bence şu dönemde hiçbir araba fiyatını hak etmiyor...
    Biz cx-3ü alırken Suv aramıyorduk. Zaten suv yüksekliğinde ve tasarımında bir otomobil olmadığı açık. Boyut ve tasarım olarak kompakt hatchbacklere benziyor.
    BMW 1.16 ve Golf bakarken Mazda CX-3'e kaydık. Evet biraz daha ucuz olsa daha mutlu olabilirdik belki
    Ama koskocaman ve çok daha konforlu Opel Insignia almadığımız için veya Golf almadığımız için pek de üzgün sayılmayız
    Belki BMW 1.16d alsak daha mutlu olur muyduk? Belki olurduk... Ama aynı fiyat skalasındaki benzinli VW Tiguan, Ford Kuga, Hyundai Tucson veya Kia Sportage almadığımız için hiç üzgün ya da pişman değiliz. Çünkü alıp da onlara benzin yetiştirme derdine düşemezdik...
    Ama pazardan pazara arabaya binen emekli bir babam olsaydı belki düşünebilirdi
    Ama neden düşünsün de diyebilirim, çünkü evdeki diğer araba Honda CR-V 1.6 dizel otomatik... Sanırım onun yerine de neden Tucson almadınız diyenler olacaktır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Diyemez,cunku cx3le tucson ayni rakamlara satiliyor.hatta hyundai daha iyi arabayı ucuza satiyor.

    CX-3'ün segmentinden dolayı 20000TL ucuz olması lazım haklısın bence de.
  • johnkoot J kullanıcısına yanıt
    Ben söylemem crv için merak etmeyin o gayet mantıklı bir seçim olmuş :) önemli olan her binince sizi mutlu etmesi... Gördüğüm kadar maddi olarak çok bir problem de yok o yüzden tadını çıkarmak lazım... :)
    Zaten ben parasını hakemlere konusunu parası olarak demek istedim. Firmalar bu suv olayını iyi kullanıyorlar bize karşı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozak07

    Ben söylemem crv için merak etmeyin o gayet mantıklı bir seçim olmuş :) önemli olan her binince sizi mutlu etmesi... Gördüğüm kadar maddi olarak çok bir problem de yok o yüzden tadını çıkarmak lazım... :)
    Zaten ben parasını hakemlere konusunu parası olarak demek istedim. Firmalar bu suv olayını iyi kullanıyorlar bize karşı...
    Tucson gdi 80k fiyata bulunabiliyor.5 bin de lpg sine verseniz 135beygirle dizel ekonomisiyle gezersiniz tıkanmadan.Dizel araba getiriyorum diye adam söğüşlemeye kalkışmanın alemi yok.Dünyanın en ağır güvenlik testinden alnının akıyla çıkmış harika tasarıma sahip bir SUV varken hatchbackten bozma arabaya 85 bin verilir mi yahu.Hoş bunu yapan tek firma mazda değil,hepsi hırsız bu konuda.
  • bozak07 kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle... Firmalar sonuç olarak pazarlamanın kuralı gereği, aynı b segment suv'u c segment üst limitlerinin parasına, c segment suv'u d segment hatırı sayılır modellerin fiyatlarına satıyor... Çok güzel kullanıyorlar...
    Aslında bu crossover sınıfını çıkaran Nissan'ı tebrik etmek lazım...
    Passat, Insignia gibi çok daha konforlu otomobillerin fiyatına Qashqai satıyor...
    Bunun peşinden gelen birçok marka da aynı taktiği uygulamaya çalışıyor. Aslında belki de 2 çeker bir crossover aracın üretim maliyeti herhangi bir c sedandan daha farklı olmayabilir. Ama fiyatlandırma politikaları tamamen talep yönlü belirleniyor diye düşünüyorum. Mesela sıfır km Mercedes C180 veya 2. el E180 alınabilecek parayı, konfor olarak daha düşük, kabin gürültüsü daha yüksek bir araca (Honda CR-V'ye) ödemek tamamen tercih meselesidir.
    Alıcının öncelikli ihtiyacı 4 çeker ama düşük vergiye tabi bir araç olabilir.
    Sadece yüksek, heybetli ve 4x4 bir otomobil istenmiş olabilir.
    Yakıt tüketimi benzinli rakiplerine göre düşük ve 4x4 özelliğini sunabilen başka 1.6 hacimli suv olmadığı için olabilir.
    Tamamen Honda hayranlığından olabilir.
    Başka markaların satış temsilcilerine kızdığından ve Honda'da çok ilgi gördüğünden bu kararı vermiş olabilir ( Böyle bir şey yok ama olabilir )
    Sonuç olarak aynı paraya alınabilecek onlarca seçenek varken, seninki salatalık, yok benimki arap atı gibi abuk benzetmeleri yersiz buluyorum.
    Bana göre VW Beetle da çooook pahalı, ama beğendikten sonra alan alır, kime ne? Eleştirim o otomobilin kalitesine veya donanım eksikliğine olabilir belki, ama tipi gereği rakibi olan Mini dışında karşılaştırabileceğim bir otomobil olmadığı için bana diyecek söz kalmaz bu durumda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Tucson gdi 80k fiyata bulunabiliyor.5 bin de lpg sine verseniz 135beygirle dizel ekonomisiyle gezersiniz tıkanmadan.Dizel araba getiriyorum diye adam söğüşlemeye kalkışmanın alemi yok.Dünyanın en ağır güvenlik testinden alnının akıyla çıkmış harika tasarıma sahip bir SUV varken hatchbackten bozma arabaya 85 bin verilir mi yahu.Hoş bunu yapan tek firma mazda değil,hepsi hırsız bu konuda.

    Ya lpg istemiyorsam?
    O zaman ne almalıyım?
    Ya da Mazda CX-3 70bin TL olsa (ah keşke ) o zaman iyi mi yapmış olacaktım?
    Yoksa çok küçük olduğu için yine de hata mı etmiş olacaktım?
  • 70bin dizel olarak gelse benzinli 60/65ten girse yine lafım yok.su sartlarda illa dizel isteyen 2.el bakmali bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: johnkoot

    quote:

    Orijinalden alıntı: barantula


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist


    quote:

    Orijinalden alıntı: jooker123

    bu suv tarzı aracı kullananlar deneyimleyebilirmi artılarıyla eksilerini

    Tucson varken cx3 mokka gibi araclardan ancak cacik olur.

    Ayni segment degil ki o araclar.

    O zaman baskasi cikar x5 q7 varken tucson ancak caciktaki salataliktir der.

    Peki yılda 30bin km yapan birin Tucson alıp ne yapsın?
    Bence salatalık ve cacık benzetmeleri hoş olmamış.
    Ona bakarsanız her an 2.el hayranları da gelip 100bine yerde yüksek teneke almışsın, onun yerine 2.el Land Rover vs asgfgsgdgdfgdaf alabilirdin diyebilirler ve bu muhabbet uzar gider
    Yalnız şu forumda benzinli araç isteyene dizel, dizel isteyene benzinli önerenler... Suv isteyene sedan önerenler bir bitmedi ya
    Bagaj hacmi, iç hacim, yerden yükseklik, yere yakınlık, uzak doğu markaları, avrupa markaları... bunların hepsi tercih meselesi değil midir?


    Her kelimesine katiliyorum.

    Cacik muhabbetleri latife tabii ki.

    Zevkler, renkler, ihtiyaclar, maddiyat; insanlari araba secerken yol gosteren hususlardan sadece bir kaci. Bunlarin hepsine saygi gosterilmeli.




  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Keşke...
    Ben de isterdim 50-60 bine satılan Fiestaların Poloların Yarislerin 30küsürlü fiyatlara geri dönmesini...
  • Acikcasi o rakamlara da arac var ama dedigim gibi siz tercihinizi yapmışsınız hayirli olsun Dostum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: johnkoot

    Keşke...
    Ben de isterdim 50-60 bine satılan Fiestaların Poloların Yarislerin 30küsürlü fiyatlara geri dönmesini...
    Markete gittim salatalık alıcam;
    Salatalığımı Çengelköy hıyarı cinsinden istiyorum (kısa tombul ve lezzetli)

    a) Nissan Juke (Çok tatlısın ama dizel istersem bana otomatiğim yok diyorsun, üzgünüm. Benimle değilsin.)
    b) Citroen Cactus (Değişik ve tarz bir tasarımın var ama otomatiğim tek kavrama dedin, bitirdin beni. Vites değiştirirken kafa sallamak istemiyorum. Benimle değilsin.)
    c) Peugeot 2008 ( Senin de otomatiğin tek kavramalıymış. Yakıtın az falan ama, biraz çirkinsin gibi, yani bilemedim... Benimle değilsin.)
    d) Opel Mokka (Bak seni sevdim, tam otomatiksin, tipin de güzel, donanımın da zengin, ama fiyatın da az değil yani. Dur bir düşüneyim.)
    e) Mazda CX-3 (Çok yakışıklısın ya, ama iç hacimde bu kadar cömert değilsin... Hem de pahalısın... Ama 4 çekermişsin, yaz kış beni üzmezmişsin. Hadi yakıtın ve sürüş keyfini de düşünerek, benimlesin.)

    Yukarıdaki tercihler, belli bir sınıf dışına kaymadan (b-suv) bir otomobil almak istersem benim yaptığım değerlendirmeler olacaktır. Ama burada dizel şartı aranmazsa seçeneklere tam otomatik olan benzinli seçenekler de girebilir. Tamamen ihtiyaçlar ve de zevkler meselesi... 80bin civarı bir fiyata Koç ailem indirimleri ile kocaman bir salatalık olan çok da beğendiğim Ford Kuga da alınabilirdi. Ama alınıp garajda uykuya yatırmalık bir şey istemediğimiz için almadık...

    İyi geceler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: johnkoot

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Tucson gdi 80k fiyata bulunabiliyor.5 bin de lpg sine verseniz 135beygirle dizel ekonomisiyle gezersiniz tıkanmadan.Dizel araba getiriyorum diye adam söğüşlemeye kalkışmanın alemi yok.Dünyanın en ağır güvenlik testinden alnının akıyla çıkmış harika tasarıma sahip bir SUV varken hatchbackten bozma arabaya 85 bin verilir mi yahu.Hoş bunu yapan tek firma mazda değil,hepsi hırsız bu konuda.

    Ya lpg istemiyorsam?
    O zaman ne almalıyım?
    Ya da Mazda CX-3 70bin TL olsa (ah keşke ) o zaman iyi mi yapmış olacaktım?
    Yoksa çok küçük olduğu için yine de hata mı etmiş olacaktım?

    Alıntıları Göster
    20 tane ayrı ayrı araba alabilecek bütçem olsa CX-3 e gene para vermem..B-SUV nedir yahu oyuncak gibi bir araba..SUV dediğin D sınıfı kalıplı kıyafetli ,otomatik, 4x4 , minumum V6 motor ve 3500 cc olacak ki bindiğine değecek..Böyle araç için ise bu aptalca vergi sisteminin değişmesi gerekir ki orta direk gerçek SUV a binebilsin..

    B sınıfı SUV hatta C sınıfı SUV ve Crossover lar bu saydığımın yanında teselli ikramiyesi gibiler..Fırsatçı firmalar milletin gösteriş merakını sömürüp bunları en az %25 kazık fiyatla satıyorlar..Otomatik vitesciyim, daha dakika bir ilk Tucson incelemesinde çift kavrama otomatik şanzıman DCT nin dur kalk trafikte ısındığını yazdılar..Ne yapayım şimdi bu şanzımanı ..Bence bütün çift kavramalı şanzımanlarda risk var..Tabi ki birincilik VW nin meşhur saatli bombası DSG de..Şanzıman dediğin klasik tork konvektörlü olacak ki rahat uyuyasın

    Ayrıca Hyundai markasına da Mazda markasına da o paralar bağlanmaz..Böyle fukara SUV u alacaksanız otomatikse KUGA ,manuelse yeni kasa gelecek Tiguan olabilir..Ben ise oyuncak SUV almaktan vazgeçtim..Yeni kasa İnsignia yı bekliyorum




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.