Şimdi Ara

mazda cx-3 eksileri artıları neler (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
55
Cevap
0
Favori
10.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • johnkoot J kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle hayırlı olsun keyif sahibiymişsin. Nelere para harcanmıyor 3 lira kâr edeceğim diye ya 3 lira daha az zarar edeceğim diye istemediğim bir araca binmek istemem bende. Biz güzel arabalara binenlere keyifli/zevkli adam deriz.

    Şimdi soruma geleyim, donanım olarak hangi paketi seçtiniz ve neden ? Üst donanımlarda ses sistemi bagajı küçültüyor diye okumuştum bir zaman önce bilginiz var mı ? Yakıt değerleriniz ne alemde ? Son olarak da bu bakım olayını biraz daha açar mısınız , 10.000 demişsiniz ama 6 ay falan diye okudum bir yerlerde. Benim gibi senede 10.000 km yapan birisi senede 2 kere bakıma mı girecek ? Biraz açar mısın konuyu?

    Ek: sonradan aklıma geldi garanti süresi nedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JusT_SmiLe -- 26 Şubat 2016; 9:05:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende 1 aylık Mazda CX 3 kullanıcısıyım.
    izlenimlerim.
    Power / Beyaz deri ve jet siyah modelini seçtim.
    izlenimlerim
    yakıt tüketimi şehir içi rodaj süresince 6.1 lt'yi geçmedi.
    ortalama 20 kuruş ile geziyorum.
    bu rodaj sonrası ve havalar ısınınca daha da düşecektir.
    tork konvertörlü bir şanzımana göre çok iyi değerler bunlar.
    isteyene yakıt fişlerinin detayını gösterebilirim.

    konfor gerçekten çok güzel. aracın döşemeleri ve koltukları ısıtmalı deri.
    konsol çok kaliteli.
    plastik yapısı tok. güzergah yollarında bozuk taraflar çok olmasına rağmen en ufak bir trim sesi yok. ileride olsada çok sallamam trim sesi çıkmayan araba yok gibi çünkü.
    süspansiyonları sert ancak çok iyi bir sönümlemesi var. size yolda ki bozukluğu çok hissettirmiyor.
    elektronik oyuncaklar başarılı şekilde çalışıyor. bir çoğunu kullanmaya gerek yok o yüzden alırken bunu göz önünde bulundurmanız gerekli.
    sürücü, yolcu tarafı genişlikler yeterli. boyum 1.76. oldukça rahat edebiliyorum. arkada da yeterli bir alan var.
    şanzıman oranları iyi ayarlanmış. aracın ilk 3 vitesi uzun sonraki 3 vitesi kısa tutulmuş. bu da yüksek hızlara çıkarken sizi sanki daha yavaş gidiyormuşsunuz gibi hissettiriyor.
    ilk 10 dk sesli çalışan motor, ısınınca benzinli kadar sessiz oluyor.
    özellikle 120-130 ile giderken 90 ile gittiğinizi düşündüğünüz çok oluyor bu sayede.
    yan aynalar çok büyük. hatta devasa büyük. geri dönüş açılarında yaklaşmaları iyi seçebiliyorsunuz. ancak dar alanlarda dikkat etmeniz gerekli.
    görünüş oldukça yakışıklı. hemen dikkat çekiyor. aracın arkası önü kadar dikkat çekici değil. ancak önü gerçekten çok güzel.
    ses sistemi BOSE versiyonunu alırsanız gerçekten kaliteli.
    en yüksek seslerde ve bass larda bile çatlama yok.
    4x4 sistem çok güzel çalışıyor. özellikle karlı yollarda tecrübe ettim ve kış lastiği olmamasına rağmen çok başarılı bir tutuş sağladı.
    istop çok sessiz ve sarsıntısız çalışıyor. gaz pedalına tam basarsanız devreye giriyor. az basarsanız devreye girmiyor. bu özelliği gerçekten iyi.

    gelelim eksilere.
    aracın bagajı evet küçük. ancak iki katmanlı olduğu için sorun teşkil etmiyor. orta kararda aileler için uygun. kalabalık bir aile için değil.
    bir de B sınıfı SUV olarak kıyaslarsanız zaten rakiplerinin gerisinde değil.
    karartmalı dikiz aynası otomatik değil. bu biraz garip ama ben çok şikayet etmiyorum.
    aracın A sütunu büyük. dolayısıyla yan manevralarda biraz dikkat etmeniz gerekli.
    Jant lastik ebatları 215/50/18. bu ebat da lastik ülkemizde satılmıyor. henüz gelmedi. gelir mi bilmiyorum ama lastik altarnatifi bulunmuyor şuan için ( 2016 ilk çeyrek )


    not: burada farklı modeller ve markalar ile kıyaslanmış ancak öneriler çok tutarsız kalmış.
    Tucson dediğiniz de hem 4x4 hem dizel hem otomatik almak isterseniz 2 litre hacmine çıkmanız gerekmekte.
    Şuan Ülkemizde hem 4x4 hem dizel hem 1.5 motor hem de tam otomatik şanzıman seçeneği sunan tek marka Mazda CX 3.
    bunu almadan önce kadjar fiyatı aldım ve 4x4 seçeneğinin 1.6 dizel manuel olarak 138 bin e sunulduğunu öğrendim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Mazda bu aracı üretirken 15cm daha geniş 20cm daha uzun uretse tam ideal olacakmış. Ama adamlar fırsatı kaçırmışlar.

    Aynen, ya 20 cm daha uzun-geniş ya da 20.000 daha ucuz olmalıydı.
  • neyi pahalı ben anlamadım. arabanın dizel 80 binden başlıyor, 85 bine iyi bir donanımda alınabiliyor. üstelik dizel. 85 bine ancak dizel, orta donanımda bir c sınıfı alabilirsiniz.
  • JusT_SmiLe kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, aracı babam kullanıyor. Kendisi zevk sahibi ve 18 yaşından bu yana 51 yıldır aktif olarak araç kullanan, elinden her türlü Amerikan araçları dahil geçmiş birisi. Evde 2 kişi yaşıyorlar ve zaten diğer araç da Honda CR-V. Yani bizim bagaja veya büyük iç hacme ihtiyacımız olduğunda diğer bir alternatifimiz mevcut.
    Bu yüzden aracın boyutlarıyla ilgili hiç yorum yapmıyorum.
    Bose müzik sistemi gerçekten çok nefis bir ses sunuyor, istediğiniz kadar yükseltin, kalitesi bozulmuyor...
    Ama evet bagaj hacminden çaldığı doğru; subwoofer ünitesi bagaj tabanına yerleştirildiği için, bagaj zemini ister istemez daha yüksek bir konumdan başlıyor. Ama stepne yok araçta. Yani bir nevi stepne kadar yer kaplıyor diyebiliriz.
    Bakım ücretlerinin en ağır bakımda bile 800TL civarı olduğu, normal 10.000km bakımlarında 350TL civarında ödendiği söylendi. Ancak 10.000km dolmaz ise, 6 ayda bakıma girmemiz gerekiyor mu, bunu sorup öğreneceğim. Aslına bakarsanız kendi kullandığım Nissan'ın yıllık 600-700TL bakımlarını düşünürsem aşağı yukarı maliyeti aynı gibi görünüyor. Ama yine 10.000km'de bir bakıma giren Honda'nın bakım ücretleri 600-700TL olduğu için Mazda bize uygun geldi
    Yani kötünün iyisi mi diyelim bilmiyorum
    Garanti süresi kısa bir süre önce 5 yıl 150.000km olarak güncellendi.




  • mageji kullanıcısına yanıt
    Güle güle kullanın
    Lastik konusu gerçekten sıkıntı...Babamın arkadaşı lastiğini yarmış ve aynı ebatları bulamadığı için kış başında 4 adet kışlık lastik aldı 215/55/18 ebatlı. Ama kış bitiyor, hala bulamadık lastiği
  • jooker123 J kullanıcısına yanıt
    Bu da And Bey'in yorumuyla güzel bir otopark.com testi...
    Keyifli seyirler

    [/simage]https://youtu.be/xDtupctkHeQ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi johnkoot -- 27 Şubat 2016; 15:34:36 >
  • Bose ses sistemsiz alınabiliyor mu acaba üst donanım.

    Bu arada o lâstik de bayağı pahalıdır dimi arkadaşlar.

    Sin olarak 4*4 kullanmış biri olarak. Yaz lastikleri çok ekstrem bir durum olmadığı sürece yaz kış gayet idare ediyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JusT_SmiLe -- 28 Şubat 2016; 18:50:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyat yuksek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ama hem sınıfının en yakışıklısı hemde sınıfına göre çok çok dolu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir sürü kanal cx3 testi yaptı, izlerseniz tüm sorularınızı yantılarsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artıları:Tasarımı aracın gerçekten güzel ve etkileyici.Araç alırken zaten tasarım çok önemlidir burda fazlasıyla puan alıyor.Yol tutuş güzel b-suv sınıfında ilk 3e yazarım.Deri malzemelerin kalitesi gayet güzel.Dizel-otomatik ve 4x4 seçeneği var Türkiye için bu motor-şanzıman en büyük artısıdır.Ekonomik olarak çok önemli bir nokta.Bir başka artı daha şanzımanı gayet güzel ve sorunsuz.

    Eksileri:Sert süspansiyon.Araç gerçekten sert hissettiriyor konfor çok yok araçta zaten genel anlamda.İç mekan hacmi rakiplerine göre berbat araçta arkaya 3 kişi zor oturursunuz çok basık bir araba genel anlamda.Virajlarda fazla salınıyor.Yalıtım 100 binlik bir araç değil genel olarak sürüş kalitesi 100 bin değil yani.Ve fiyatı çok çok fazla dizel kazığını en iyi sunan arabadan bir tanesi ile karşı karşıyayız.

    Buna 100 bin vereceğime tucson veya sportage benzinli alırım geriye kalan 15-20 binide benzin parası yaparım cx-3ten daha kral bir araca binerim 100 bin edecek bir araç değil b sınıf arabaya fiyatı çok yüksek maksimum 75 bin olması gerekirdi.




  • hala rakiplerine göre iç mekanı dar, arkaya 3 kişi zor sığarsınız diyenler var.
    bunu diyen kişiler daha araç sınıfları hakkında bilgileri yok.
    rakipleri olarak kıyaslanan araçlar tucson, kia sportage vs vs
    yahu bunlar mazdanın rakipleri değil. B SUV araçlarla kıyaslayacaksınız C SUV araçları ile değil.
    artık şu sınıf farklarını bir öğrenin
    aracın içi kendi sınıfında gayet yeterli. ne abartı dar ne abartı geniş. sınıfında neyi vaad ediyorsa onu veriyor.
    varsa başka hem 1.5 dizel hem otomatik hem 4x4 seçeneği sunun o zaman?
    fiyatına göre gayet iyi.
    68-69 bin liraya duster alınan bir ülkede 100k ya cx-3 verdiği konfor ve özellikleri ile aşırı mantıklıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mageji -- 4 Mart 2016; 12:25:30 >
  • Ic hacmi haric herşeyi guzel. Mazda2'nin 'B' hacmine sahip.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.