Şimdi Ara

Medcell garantili telefondan uzak durun!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 3 ay önce n11 den aldığım medcel garantili g4 cihazım kendiliğinden açılış ekranında donup reset atmaya başladı (masa da gözümün önünde açılıp kapanmaya başladı) yenibosna vizyonpark medcell servisine elden götürdüm 1 hafta bekledikten sonra aradılar anakart arızalanmış ve 600 tl ücreti varmış neden garantiye girmiyor dedim cihazda darbe izleri mevcutmuş o yüzden miş. oysa kesinlikle darbe ile vs olmadı bu iş. şikayet vardan baktığımda bir sürü şikayet gördüm hepsi aynı şeyden muzdarip. ben yandımsşz yanmayın ve siz siz olun MEDCELL garantili cihaz almayın arkadaşlar. Telefonda konuşmaları bile ayrı bir kaba muhatap bile olmuyorlar. 600 tl ye yaptırıyormusunuz iade edelim mi diyor konuşturmuyorlar bile. Şimdi hakem heyetine vereceğim bakalım ne olacak


    Edit:konunun sonucunu yazmayı unutmuşum arkadaşlar. Fatura tutarının tamamını paşa paşa hesabıma yatırdılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acy78 -- 31 Ağustos 2018; 16:8:59 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: acy78

    3 ay önce n11 den aldığım medcel garantili g4 cihazım kendiliğinden açılış ekranında donup reset atmaya başladı (masa da gözümün önünde açılıp kapanmaya başladı) yenibosna vizyonpark medcell servisine elden götürdüm 1 hafta bekledikten sonra aradılar anakart arızalanmış ve 600 tl ücreti varmış neden garantiye girmiyor dedim cihazda darbe izleri mevcutmuş o yüzden miş. oysa kesinlikle darbe ile vs olmadı bu iş. şikayet vardan baktığımda bir sürü şikayet gördüm hepsi aynı şeyden muzdarip. ben yandımsşz yanmayın ve siz siz olun MEDCELL garantili cihaz almayın arkadaşlar. Telefonda konuşmaları bile ayrı bir kaba muhatap bile olmuyorlar. 600 tl ye yaptırıyormusunuz iade edelim mi diyor konuşturmuyorlar bile. Şimdi hakem heyetine vereceğim bakalım ne olacak

    En iyisi delta, Arkadaşımın kırıl camlı telefonun anakartını değiştirdiler.
    Hakem heyeti uğraşmaz gibi dostum




  • lnsurgent kullanıcısına yanıt
    forum da gördüğüm kadarıyla g4 lerde genel bir sorunmuş bu anakart arızası ve LG de hatalı seri olduğunu kabul etmiş bende LG nin o kabul metnini arıyorum onunla gideceğim hekem heyetine.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acy78

    forum da gördüğüm kadarıyla g4 lerde genel bir sorunmuş bu anakart arızası ve LG de hatalı seri olduğunu kabul etmiş bende LG nin o kabul metnini arıyorum onunla gideceğim hekem heyetine.

    sonuna kadar gidin, birşey kaybetmezsiniz
  • lnsurgent kullanıcısına yanıt
    yanii

    bu haberde de yazmışlar zaten arkadaşlarhttp://www.sabah.com.tr/teknoloji/2016/01/27/o-lg-telefonda-sorun-var
    benim sorunda aynen buydu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acy78 -- 17 Mart 2016; 17:12:13 >
  • Başka bir konuda yazdım ama burada da insanlar okusun.

    DUBAİ BİLİŞİM + MEDCELL denen müşteri memnuniyeti sıfır olan firmadan bir telefon alma gafletinde bulundum. Aldığım telefon ünlü sitelere reklam amaçlı cevizler kırdırıp çiviler çaktırdıkları ULTRON X1 cihazı. Cihaza lafım yok. Legal yollarlar resmi olarak o rakama satılan telefonlar arasında karizması ve işlemci hariç özellikleri ile çevremdeki herkese tavsiye edebileceğim bir cihaz olurdu. Du diyorum çünkü bu cihazın arkasındaki firma kelimenin tam anlamı ile beş para etmez. Nano sim adaptörü ile kullandığım cihazın simini çıkarırken pimleri yamuldu ve 5 günlük cihazımı sıfır gibi durumda iken garantiye gönderdim ve firma tam 10 gün sonra benim aramam üzerine bilgilendirme yaptılar. Yani aramasam kimsenin arayacağı da yok. İnternet sitelerinde ki bilgide telefonunuz sırada diye yazıyordu. Neyse aradığımda dedikleri şey kullanıcı hatası ve 100tl vereceksiniz. Sizce ben o deliğe ne sokmuş olabilirim de 5 günlük cihazımı bozmuş olabilirim dediğimde bilemiyorum diyen bayan bu sizin hatanız deyip durdu. Nano sim kullanıyorum ve mecburen bu telefonda adaptör ile kullanıyorum dediğimde tamam işte o bozmuştur dedi. Hanımefendi ben bu adaptörü birçok telefonda kullanıyorum sizin telefonunuz bozuluyorsa telefon kutusunun üzerine nano sim adaptör ile kullanmayın yazsaydınız böyle saçmalık olur mu dediğimde yok beyefendi bu kullanıcı hatası ve 100tl ödemezseniz yapılmayacak cihaz dedi. Gönderin telefonumu dedim. Cihazı gönderirken de onlardan bana gelirken de kargo masraflarını bana kitlediler. Ben böyle bir firma ne duydum ne gördüm. Ne müşteriyi dinleyen, ne müşterinin fikrine önem veren, ne müşteri memnuniyetini sallayan bir firma değil. Ben 600tl ile batmam. Ama bu tip insanlar ve firmalar alınan ahlar ile kazandıkları paranın ne hayrını görürler ne sefasını sürerler. Oysa en azından müşteri memnuniyeti adına insan gibi şunu deseler -BEYEFENDİ NORMALDE BU KULLANICI HATASI. EVET SİZ ADAPTÖR İLE KULLANMIŞSINIZ AMA BU ADAPTÖRÜN DURUMUNU BİZ BİLMİYORUZ. NEDEN PİMLERE TAKILDI VE ÇIKARMAYA ÇALIŞTIĞINIZDA TAKILMA HİSSETTİĞİNİZ SIRADA KEŞKE ÖYLE BIRAKIP SERVİSE GÖNDERSEYDİNİZ BİZ DURUMU GÖRSEYDİK. NORMAL ŞARTLARDA BU KULLANICI HATASIDIR. AMA SİZ TELEFONU DAHA YENİ ALMIŞSINIZ VE HAFTANIZ DOLMAMIŞ BİZ İYİ NİYET GÖSTERGESİ OLARAK MAHRUM KALMAYIN DİYE ÜRÜNÜ ONARIP TARAFINIZA GÖNDERECEĞİZ- Bu kadar basit. Ama müşteri anlama, dinleme, müşteri odaklılık nerede bu firma nerede. Neyse ki telefonum şu an çalışıyor. Ben gene yoluma devam ediyorum ama bunlar bu haram kazançlar ile ne kadar devam ederler. Etseler de sefa diye cefa sürerler de haberleri olmaz. Yazık çok yazık. Bunları anlatıyor ve yazıyorum ki bu firmadan gerçekten uzak durulması gerek. Fırsat bulduğum her mekanda ve platformda da yaşadıklarımı anlatmaya devam edeceğim.




  • sariertan kullanıcısına yanıt
    Hocam yapman gereken çok basit, şuan 2 haftayı geçmeden tüketici hakem heyetine e devlet üzerinden şikayet aç (UNUTMA ALDIĞIN YERİ ŞİKAYET ET SERVİSİ DEĞİL) Ve en kısa sürede hakem heyeti lehine karar verip fatura bedelini alırsın. ben hakem heyetine verdim hakem heyeti bilirkişiye yolladı ve bilirkişi beni haklı buldu şuan fatura tutarı iadesi bekliyorum (5-6 aylık cihaz olmasına rağmen)
    Burada ki püf nokta servis yerine aldığın yeri şikayet edersen işin çok daha kısa sürede hallolması, sen paranı aldığın yerden alırsın onlarda servis ile kavga edip dururlar :)) hakem heyetindeki arkadaşın tavsiyesi bu yöndeydi ve harbiden işe yaradı.
  • Merhaba. Benim de LG G3 cihazım var. Aralık 2015 de alınma. Ekranında sol üst kısımda sararma söz konusu. Cihazı garantiye göndermeyi düşünüyorum. Ama sizin bu yazdıklarınızdan sonra iyice korkmaya başladım. Cihazımın kasasında birkaç darbe var. Her çocuk babası gibi evet darbe var. Bunu bana sorun yapar mı şimdi bu firma? Sorunum kronik ekran sararması sorunu. Bunu kabul etmeme gibi bir ihtimalleri var gibi bir izlenimim oldu internetten okuduğum kadarıyla. Bir de firmaya telefonla bir türlü ulaşamıyorum. Gaziantepte oturuyorum. Telefonu aldığım firmaya götürsem daha mı mantıklı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sariertan

    Başka bir konuda yazdım ama burada da insanlar okusun.

    DUBAİ BİLİŞİM + MEDCELL denen müşteri memnuniyeti sıfır olan firmadan bir telefon alma gafletinde bulundum. Aldığım telefon ünlü sitelere reklam amaçlı cevizler kırdırıp çiviler çaktırdıkları ULTRON X1 cihazı. Cihaza lafım yok. Legal yollarlar resmi olarak o rakama satılan telefonlar arasında karizması ve işlemci hariç özellikleri ile çevremdeki herkese tavsiye edebileceğim bir cihaz olurdu. Du diyorum çünkü bu cihazın arkasındaki firma kelimenin tam anlamı ile beş para etmez. Nano sim adaptörü ile kullandığım cihazın simini çıkarırken pimleri yamuldu ve 5 günlük cihazımı sıfır gibi durumda iken garantiye gönderdim ve firma tam 10 gün sonra benim aramam üzerine bilgilendirme yaptılar. Yani aramasam kimsenin arayacağı da yok. İnternet sitelerinde ki bilgide telefonunuz sırada diye yazıyordu. Neyse aradığımda dedikleri şey kullanıcı hatası ve 100tl vereceksiniz. Sizce ben o deliğe ne sokmuş olabilirim de 5 günlük cihazımı bozmuş olabilirim dediğimde bilemiyorum diyen bayan bu sizin hatanız deyip durdu. Nano sim kullanıyorum ve mecburen bu telefonda adaptör ile kullanıyorum dediğimde tamam işte o bozmuştur dedi. Hanımefendi ben bu adaptörü birçok telefonda kullanıyorum sizin telefonunuz bozuluyorsa telefon kutusunun üzerine nano sim adaptör ile kullanmayın yazsaydınız böyle saçmalık olur mu dediğimde yok beyefendi bu kullanıcı hatası ve 100tl ödemezseniz yapılmayacak cihaz dedi. Gönderin telefonumu dedim. Cihazı gönderirken de onlardan bana gelirken de kargo masraflarını bana kitlediler. Ben böyle bir firma ne duydum ne gördüm. Ne müşteriyi dinleyen, ne müşterinin fikrine önem veren, ne müşteri memnuniyetini sallayan bir firma değil. Ben 600tl ile batmam. Ama bu tip insanlar ve firmalar alınan ahlar ile kazandıkları paranın ne hayrını görürler ne sefasını sürerler. Oysa en azından müşteri memnuniyeti adına insan gibi şunu deseler -BEYEFENDİ NORMALDE BU KULLANICI HATASI. EVET SİZ ADAPTÖR İLE KULLANMIŞSINIZ AMA BU ADAPTÖRÜN DURUMUNU BİZ BİLMİYORUZ. NEDEN PİMLERE TAKILDI VE ÇIKARMAYA ÇALIŞTIĞINIZDA TAKILMA HİSSETTİĞİNİZ SIRADA KEŞKE ÖYLE BIRAKIP SERVİSE GÖNDERSEYDİNİZ BİZ DURUMU GÖRSEYDİK. NORMAL ŞARTLARDA BU KULLANICI HATASIDIR. AMA SİZ TELEFONU DAHA YENİ ALMIŞSINIZ VE HAFTANIZ DOLMAMIŞ BİZ İYİ NİYET GÖSTERGESİ OLARAK MAHRUM KALMAYIN DİYE ÜRÜNÜ ONARIP TARAFINIZA GÖNDERECEĞİZ- Bu kadar basit. Ama müşteri anlama, dinleme, müşteri odaklılık nerede bu firma nerede. Neyse ki telefonum şu an çalışıyor. Ben gene yoluma devam ediyorum ama bunlar bu haram kazançlar ile ne kadar devam ederler. Etseler de sefa diye cefa sürerler de haberleri olmaz. Yazık çok yazık. Bunları anlatıyor ve yazıyorum ki bu firmadan gerçekten uzak durulması gerek. Fırsat bulduğum her mekanda ve platformda da yaşadıklarımı anlatmaya devam edeceğim.

    Hocam sinirinizi bozmak istemem ama hata sizde SIM kartınızı nano olarak kestirip takmanız gerekirdi. Kullanma klavuzunda adaptör kullanabilirsiniz diye birşey yazmıyor.




  • Bu kafa yapısı bozuk. Cihazının arkasında durmayan bir firma ve garanti kapsamından çıkarmak için elinden geleni yapıp bir şey yakaladığında garanti dışı yapan bir servis. Bu kadar net. Ona göre ürün alın. Neyse ki bu olayın ardından kendim hallettim sorunu da kullandık telefonu. Bir dahada kapılarının önünden geçmedim.
  • Benim de ağzım yandı bu medcell den. 20 iş gününde g3ü yapamadılar. Aradım, ücret iadesi de değişimde yapmıyoruz dediler. Tüketici hakem heyetine verin diye akıl verdiler. Bende tavsiyelerine uyacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bugün yine aradım. Hala onarım sırası bekliyormuş. Sanırım 20 iş gününü doldurmadan bize bir söz hakkı vermeyecekler. Umarım işler kötüye gitmez de tamirini yapıp gönderirler. Yoksa bende Tüketici Hakem heyetine gitmek zorunda kalacağım.
  • Böyle firmaya lanet olsun. Hem 20 iş gününde hala tamir edilmiyor hem de ücret isteyip yeni telefon alın diye zorla empoze ediyorlar. LG TR ise bu konuda şikayetlere aldırmıyor. Paralel ithalat tamamen şans.. =(
    Sanayi bakanlığı bu konuya el atmalı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flood_777

    Böyle firmaya lanet olsun. Hem 20 iş gününde hala tamir edilmiyor hem de ücret isteyip yeni telefon alın diye zorla empoze ediyorlar. LG TR ise bu konuda şikayetlere aldırmıyor. Paralel ithalat tamamen şans.. =(
    Sanayi bakanlığı bu konuya el atmalı..

    Hocam parayı aldıktan sonra müşteri umurlarında bile değil eskiden böyle şeyler az görülürken şimdi günden güne büyüyen olay olmaya başladı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ArcherAngel -- 6 Ekim 2016; 20:22:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20.09.2016 tarihinde Medcell İletişime gönderdiğim LgG3 telefonum bugün itibari ile elime ulaştı. Ekran değişimi yapılmış. Benim sorunum zaten ekranın sol üst kısmındaki sararmaydı. Cihazı deniyorum. Umarım bir daha böyle sararma sorunuyla karşılaşmam.

    Medcell firması beni bu konuda üzmedi. Teşekkür ederim. Umarım sorunu olan diğer arkadaşlar da sorunlarına en kısa zamanda çözüm bulurlar.
  • Beş para etmez bir firma. LG G3 telefonumu 20 gün bekletip beni çileden çıkarttılar.Zaten bayramda resmi tatilde garantisi bittiği için bilgi bekliyorum adamlardan.Adamlar kale bile almadılar.Garanti dışı deseler cihazı geri isteyecektim.20 gün sonunda 3 gün art arda arayarak zorla telefonumu iade alabildim.uzak durun bu firmanın telefonlarından!!!!!
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.