Merhaba, Sinerjiden Eaton marka UPS aldım ayın 26.10.2024 tarihinde bundan sonra pazartesi kargolar yarım gün açık olmasına rağmen yollanmadı. Salı 29 Ekim Çarşamba 30.10.2024 tarihinde yollandı. 30.10.2024 tarihinde sürat kargoya verdiler. 31.10.2024 tarihinde teslimat şubesine geldi ancak teslim edilmedi 01.11.2024 tarihinde de teslimata çıkmadı kendim gidip şubeden aldım alırken de bu üzerine hafif yapışkan bir şey geldiğini ve kuruduğunu bu şekilde olduğunu gördüm karton kısımları kuru ve kolisi hasarsız gördüğünüz gibi. Daha şubeden çıkmadan araba bagajında fotoğrafı çektim. Ürünü sinerji ürünün kendi kutusunda hiçbir ek önlem olmadan yollamış. Eve gidip açtım ve ürünün resimdekinden farklı olduğunu gördüm port sayısı konnektörü her şeyi farklıydı. Ki aynı olsada bir şey değişmez cayma hakkım mevcut. Sonra sinerjiden üye girişi yapıp siparişlerimde hiçbir yerde iade butonu aradım ama göremedim sayfada en altta bir iade talep formu gördüm gönderdim. Bu formu doldurmama rağmen ve cayma hakkımın olmasına rağmen HİÇBİR SURETLE GERİ DÖNÜŞ VE FORM TEYİDİ ALAMADIM. Kendi sitelerinde tüketici hakları var teyit etmeleri talep ettiğimde zorunlu ama tabi yasalara uymuyorlar ve ellerinden geldiği kadar zorlaştırıyorlar. Sonra telefonda uzun uzun arayarak kargodaki berbatlıklan kendim gidip almak zorunda kaldığımdan ve kötü kargoyla çalıştıklarından kargonun hali olarak da üstteki fotoğrafı bizzat ekledim. Ve bana kargo hasarlı ise kargodan tutuanak tutturmanız lazımdı ıslak alamayız gibi saçma şeyler söylediler. Fotoğrafta gözüküyor zaten kutu lekeli ancak kuru. Islak gözüken tek yer plastik etiket onu da açarken söktüm zaten. Bunu bahane ettiler ve kabul etmediler. KOLİ HASARLI DEĞİL VE FOTOĞRAFTA DA GÖZÜKÜYOR diye diretince bu şekilde mesaj attılar. Sinerjiden çok daha iyi paketleyerek tamamen streçleyerek ve faturayı ekleyerek aşağıdaki şekilde bütün ürün kablolarıyla sürat kargoya verdim. KOLİSİ YİNE HASARSIZ GÖRÜNÜYOR FOTOĞRAFTA DA. 08.11.2024 te sürat kargoya verdim 15.11.2024 te -7 gün sonra- iade gözüktü sürat kargodan. İlk sinerjiyi aradım ve kargoyla görüşün dediler kargo ile görüşünce biz teslim etmeye çalıştık almadılar dedi tekrar sinerjiyle görüştüğümde bu ıslak alamayız dediler ıslak değil dediğimde tutanak tutturmanız lazımdı dediler ve gittikçe kabalaştılar cayma hakkım var dediğimde biz bunu bu şekilde satamayız deyip kestirip attılar yasalara uyum sıfır kendi berbat kargoları yüzünden ne teslim ediliyor zamanında birde bahane gösterip almıyorlar. Kendileri satamayacakları için mağdur ediyorlar ama o zaman bu ülkede online satış yapmayın! yasalar bu şekilde cayma hakkım var ve hakkım gasp edildi ilgili yasal süreci de başlatacağım. YASALARA DA UYMUYORLAR MÜŞTERİ HİZMETLERİ DE SIFIR VE İADEMİ ALMADILAR SİNERJİ BİLGİSAYARDAN ALIŞVERİŞ YAPACAKLARA DUYURU < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk70 -- 15 Kasım 2024; 16:24:18 > |
Sinerji bilgisayardan uzak durun iade kabul etmiyor!
-
-
keşke kargodan teslim alırken tutanak tuttursaydın. fiziki hasar olmasa da üstüne çay gibi bişey dökülmüş, hasasr almıştır diye de sinerji kabul etmemiş. bu konuşmalarla birlikte hem bankaya harcama itirazında bulun hemde tüketici hakem heyetine başvur. yasalara uyulmuyor, iadem kabul edilmiyor diye. hatta bankaya harcama itirazında bulunurken kartım kayboldu çalındı diye işaretleyip devam edersen çekilen tutar anında geri iade oluyor bende öyle olmuştu bi kere. denemek lazım. 3d ile ödeme yapmadıydan iade edilebilir.
ayrıca böyle dandik dundik yerlerden alışveriş yapmayı hiç doğru bulmuyorum tavsiyede etmiyorum. esnaf kafasıyla iş yapıyolar.
-
Bankaya harcama itiraında bulundum cimer üzerinden ticaret bakanlığına yazdım ve tüketici haklarına başvurdum ancak dökülen şeyin sadece lekesi mevcut ne kutuda ne üründe fiziksel bir şey var fotoğrafta da gözüküyor kargoda kirlenmiş kutusu sadece aslında delik falan hasar bile yok ki trendyol hepsiburada amazon sorunsuz alıyor o durumda bile.
Tutanaklık bir şey olmadığından tutanak tutmadım plastik ıslak gözüken etiket de zaten kutuyu açtığımda çıktı kendi yaptığım kargo da gözüküyor zaten
burda suç sinerjinin orjinal kutuyu yollaması kendileri benim gibi bir şeye sarsalardı en kötü ihtimalle poşet geçirselerdi hiçbir şey olmayacaktı. THH sonrası ben alacağım paramı ama sorun yaşamak istemiyorsanız sinerjiden alışveriş yapmayın. İade almamak için he şeyi yapıyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk70 -- 15 Kasım 2024; 17:48:58 > -
onlar o riske girmek istemiyolar hocam işte. görünürde bi su lekesi var bişey dökülmüş. içerdeki ürüne ulaşmış hasar vermiş olabilir diye düşündüklerinden iade almıyolar. kargodan teslim almadan gönderseniz bile daha kolay olurdu sizin için. paranızı illaki geri alırsınız ama bu süreç insanı yoruyor orası var sadece
-
Hocam açıp baksınlar o zaman içeride hiçbir şey yok zaten kartonun iç kısmına bile geçememiş sadece bunu bahane olarak kullanıp cayma hakkımı alıyorlar gerekli şikayetlerde bulundum.
tek dertleri aynı ürünü sıfır gibi başkasına kakalamak bence eğer bir poşete koyup yollasalardı onu bile yapabileceklerdi ama bu kendi suçları
-
bakkal kafasıyla esnaflık yaptıkların için böyle oluyo hocam zaten hak hukuk tanıyan kimse yok ki memlekette. teksasa döndü millet canlı yayında birbirini vuruyor ceza almıyor. bunlarda o kafayla bize bişey olmaz diye takılıyor işte. sizin işinizi thh çözer ancak biraz zaman alır ve psikolojik olarak yorar insanı o kadar. yoksa çözülmeyecek şey değil.
-
Burada satıcının kusuru yok bence, alıcının hatası var.
Böyle durumlarda tutanak tutturup kargoyu hemen geri göndertmeniz gerekiyor. Eğer teslim alırsanız doğal olarak "sorunsuz teslim aldım" demiş oluyorsunuz.
Ben satıcı olsam ben de "üzerine çay bilmem ne dökmüş sonra bana geri göndermiş" der ben de kabul etmem.
-
Benim kanaatim alıcının hiçbir hatası yok. Zaten farklı bir ürün yollanmış. Hadi bunu da geçelim diyelim ki ürün doğru ürün. Kargoda üzerine su dökülebilecek şekilde korumasız yollayan da satıcı. Gerekli özeni göstermeden düzgün paketleme yapmadan siparişi kargolayan satıcı. Geçmiş olsun sonuna kadar haklısınız Sinerjiden bir daha asla alışveriş yapmayacağım. Konu için teşekkürler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kaldı ki kargoda elle tutulur bir hasar da bulunmuyor. Satıcının kötü niyetli davrandığını saçmasapan bahaneler ürettiğini düşünüyorum. Umarım sonuna kadar takipçisi olur durumu çözebilirsiniz. Geçmiş olsun tekrardan.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kargo falan bahane , ıslaklık denen şey kurumuş resimde iç bölgede de sıkntı gözükmüyor. Arkadaş zaten yanlış farklı ürün gönderildiğini söylüyor. Kargoda da bir hasar oluşmadığından yanlış ürün gönderdiysen mecburen geri alacan.
Firma olarak İşi yokuşa sürmüşler . Geçmiş olsun . Satış yaparken çoğu firma iyidir tabiki ilk başta. İş değişim ve garanti durumu oldu mu asıl yüzleri ortaya çıkar. Geri dönüşlerde servis iade durumu oldu mu , düzgün firma sayısı malesef az bizim ülkede.
-
Amazon'un gözünü seveyim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
kargoda hiçbir hasar yok hocam ben iadeye streçleyip yollamıştım aynı şekilde hiç açıp bakmadan geri yollamışlar ****liğine birde mail atmışlar yüzde 80 ıslak diye yalandan dikkat edin ilk mesajda yolladığım streçin bittiği yer aynı ve üzerinde sürat kargo etiketi de duruyor hiç kontrol etmeden döndürmüşler yani
kartonun iç kısmı bile etkilenmemiş onu geçtim bu şekilde orjinal kutusu ile yollayan da kendileri çocuk gibi davranmak yerine sorumluluk almaları lazımdı işte kazanırsın da kaybedersin de.
Çelikten olan yere düşse betonu kırcak malzemeleri bile sarıp yolluyoruz biz adamlar ne iş yapıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk70 -- 19 Kasım 2024; 19:17:26 >
-
Bakının kutunun 3 kez yol gelmiş halinin fotoğrafları ilk zamanda çok daha iyi durumdaydı şimdi içindeki straforlar da zarar görmeye başlamış sürat kargoyla 3. yolculuğu olduğundan. Kozmetik dışında hiçbir şey yok ki normal 3 kez yollasanız da bu hale gelirdi bence. İç tarafta zaten hiçbir şey yok sinerji düşünmese de üretici düşünmüş
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk70 -- 19 Kasım 2024; 19:26:11 >
-
Sizin ilk teslim alışınızda, ürünü/kutuyu ilk görme anında bu lekeler var mıydı? Ben vardı ve ona rağmen teslim aldınız diye anladım. Şayet böyleydi ise, dediğim gibi bu iade sürecinde hata sizde, etik olarak yanlış mı yanlış anlıyorum; ama hatalısınız.
Ha yok, ben yanlış anladım, sizin ilk teslim alışınızda bir leke yoktu, iadeye gönderdiniz, kabul etmediler, tekrar geri döndü ve o gidiş-geliş sürecinde ambalaj zarar gördüyse, o zaman kargo hatalı.
-
youtube da onlarca şikayet videosu olmasına rağmen insanlar neden başka yer yokmuş gibi buradan alışveriş yapmayı tercih ediyor anlıyamıyorum.
-
Konu ilk mesajındaki resimdeki gibi sadece üzerinde vardı kutu sorunsuzdu hocam bundan sorun çıkmaması lazım
-
bugün attıkları dönüşü atıyorum
-
böyle bir durumda tutanak tutturmak çok önemli bilinçli kullanıcı burada işlemini yaptırır teslimde almaz kendini güvenceye alır öbür türlü firmalarda böyle bir durumda şuna sığınıyor tutanak tutturmadın teslim aldın senin yapmadığını nereden bileyim diyerek kendi çerçevesinden bakıyor.
sinerji bilgisayar müşteri memnuniyeti hususunda problemli firma o yüzden hiç tercih etmiyor hatta sitelerine bile bakmıyorum geçmiş olsun umarım süreçte siz haklı çıkarsınız.
-
Sinerji denen firma taksici zihniyetiyle yönetilmektedir. Asla ama asla tavsiye etmiyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X