Arkadaşlar herkese merhaba, sizlerle media markt tan almaya çalıştığım buzdolabına ilişkin yaşamış olduğum traji komik olaylar zincirini paylaşmak istiyorum. sonuçta biz Donanım Haber üyeleri ihtiyacımız olan bir ürün almadan önce önce forumda bir araştırma yapıyoruz... Belki uyarılarımın birilerine faydası olur şimdi gelelim benim media markt ile yaşadığım olaylar silsilesine, Media markt İnternet sitesinden Geyikli de bulunan yazlığım için bir buzdolabı siparişi verdim.Aradan geçen 15 günlük süreçte buzdolabının teslim edilmemesi üzerine 3 defa çağrı merkezini aradım her seferinde tatmin edici bilgi verilmeden talep kaydınız oluşturuldu cevap bekleniyor diyerek savuşturuldum. Bunun üzerine kargo firması ile temasa geçtim kargo firmasından media markt ile belde teslimat anlaşmalarının olmadığını kapıda teslimatın mümkün olmadığı buzdolabını en yakın ilçe merkezinden teslim edilebileceği bilgisine ulaştım. Takdir edersiniz ki buzdolabı cebe konularak eve getirilebilecek bir ürün olmadığından bu teklifi reddettim ve tekrar media markt müşteri hizmetlerini aradım internet sitesinde kapıyı bırakın kaçıncı kat olursa olsun daireye teslim edileceği belirtilen buzdolabının kargo firmasınca evime teslim edilemeyeceğini öğrendiğimden siparişimi 5 gün önce iptal ettim ve ücretin iadesini talep ettim. Ancak bu güne kadar ücret iadesi yapılmadı. şu anda başka bir yerden buzdolabı almak istiyorum ama kredi kartı limitimde media markt a ait taksitler gözüktüğünden limitim yeterli gelmemekte ve buzdolabı alamamaktayım. Bu yaz sıcağında buzdolabımın olmaması nedeniyle büyük maduriyet yaşamaktayım. Dün müşteri hizmetlerinden konu ile alakalı olarak arandım buzdolabının iadesini kargo firmasından istediklerini kargonun gelmesini müteakip paramın iade edileceğini ve bu sürecin ne zaman tamamlanacağını bilmediklerini söylediler. Oluşturduğum şikayetlere istinaden bu gün müşteri hizmetlerinden tekrar arandım, müşteri hizmetlerindeki papağan kızla aramızda geçen diyalog aynen şöyle,
- Ben Media Markt ın kurumsal bir firma olmasına güvenerek sipariş vermekte hata mı yaptım.? - Haklısınz beyefendi
- Söz konusu ürünün evime teslim edilmemesindeki benim kusurum nedir ? -haklısınız beyfendi
- Ben sipariş verirken adresimi açık olarak belirtiğim halde teslimi mümkün değilse neden buzdolabı kargo firması ile Balıkesir e kadar gönderildi ? -haklısınız beyfendi
- Tarafıma teslim edilmeyen ve teslim edilmesinin de mümkün olmadığı belirtilen buzdolabının ücret iadesi için neden buzdolabın tekrar tarafınıza ulaşmasını beklemek durumundayım ? -haklısınız beyefendi, prosedür böyle
-Bu prosedürün yasal dayanağı nedir ? Mesafeli satış sözleşmesinin son maddesinde teslim alınmadan iade edilen ürün için, ürünün tarafınıza ulaşmasını beklemenizi gerektirir bir husus yok - haklısınız beyfendi ama bana verilen bilgi bu yönde
Bu konuşmalar gerçekleşirken gözümün önünde şu meşhur reklam canlandı mantık yok size yazıyoruz... Sözün özü arkadaşlar media markt tan 20 gündür buzdolabı tarafıma teslim edilmediği gibi paramın iadesi için de kargonun depolarına ulaşması beklenmekte Bu konuda tavsiyesi olan arkdaşların görüş düşünce ve önerilerini bekliyorum...