Şimdi Ara

MEDIAMARKT MÜŞTERİ MAĞDURİYETİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
551
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Web siparişi ile aldığım ürün (Philips 65pus8807) ürün 2 Haziran günü bana teslim edildi. Ürünü alıp kurulumunu yaptım. 2-3 gün izledikten sonra ve arkadaşımın oled tv'sini canlı gördükten sonra ürünü iade edip edemeyeceğimi Mediamarkt'a sormaya karar verdim. Bu sebeple Media Markt müşteri hizmetlerini aradım. Ürünü iade edip edemeyeceğimi sordum, edebilirsiniz dediler. Keşke edemezsiniz deselerdi...

    Buna istinaden 6 haziranda iade kaydı açıldı. Ürünü kutusuna geri koyup/paketleyip kargonun gelip almasını beklememi söylediler. 6 hazirandan 19 hazirana kadar kargo bekledim. Bu süreçte defalarca müşteri hizmetlerini aradım. Bu aramalardan birinde ürünü bizzat kendim bana yakın olan Mediamarkt mağazasına teslim etmeyi teklif ettim(buradaki amacım hem bu bekleme süresini bitirmek hemde ürünü birinci elden teslim edip ürünün kontrollerini sağlatıp sağlam şekilde firmaya teslim etmek). Ancak bu teklifim kabul görmedi.

    13 gün sonunda Mediamarkt'ın kendi kargosu gelip ürünü teslim aldı. Kargo çalışanı ürünü teslim alırken, ürünün kolisinde ya da içerisinde ki üründe herhangi bir sorun olmamasına rağmen teslim tutanağına "ürün hasarlı" seçeneğini seçti. Durumu sorduğumda genel prosedürün böyle olduğunu ve alt açıklamaya ürünün neden iade alındığına dair açıklama yazacağını söyledi, "Üründen memnun kalınmadığı için iade edilmiştir" şeklinde bir not aldı. Hatta bununla ilgili daha sonra kargo görevlisini telefon ile arayıp, bu işaretlediği seçeneğin sadece prosedür olduğuna dair ses kaydını aldım.

    Ben ürünün ücret iadesini beklerken müşteri hizmetlerini aradığımda ürünün depoya hasarlı(ekranda kırık varmış) olarak ulaştığını ve ürünün tarafıma tekrar çıkışının sağlandığını öğreniyorum.

    Mediamarkt'ı defalarca aramama ragmen düzgün bir geri dönüş alamadım. Ben bu ürünü sağlam bir şekilde paketlemek için yanımda bir kişi ile beraber yarım saatten fazla uğraştım. Ürünü paketlerken defalarca ileri geri sararak kutu açılım videolarından destek aldım ki ürün fabrikadan nasıl çıktıysa o şekilde paketlenip herhangi bir zarar görmesin diye.


    Ürün teslim alınırken ürünü hiç birsekilde incelemeden etmeden teslim alınan bir sistemde neden ürünü teslim eden tüm sorumluluğu üstleniyor bu nasıl bir sistem?

    Böyle bir iade sürecinde kutu içinden ürün bile çıkmayabilir herkes art niyetli olabilir.

    Burda tüketici,kargo görevlisi ve depo görevlisi herkesde sorumluluk var ama tüm fatura tüketiciye kesiliyor!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ultrAslan-BH -- 9 Temmuz 2023; 9:59:24 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • Keşke ürün hasarlı işaretletmeseydin şimdi sen hukuk mücadelesinde kargo firmasını suçlayamayacaksın. Ürünün hasarlı olduğunu kabul ettin başta. Kargo firması biz ürünü hasarlı aldık deyip çıkacak. Adamlara niye güveniyorsun benim ürünümde hasar yok deyip itiraz etmen gerekirdi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bile bile lades demissiniz geçmiş olsun.Keske amazon kullanmayi ogrenebilsek.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • youssouf1995 Y kullanıcısına yanıt
    Hocam o tutanağın alt kısmında iade sebebi not olarak yazıyor.
    Aslına bakarsanız mediamarkt bu tutanağı dikkate dahi almıyor. Tek söylediklero şey "ürünün kontrolü depomuzda yapılır önemli olan oradaki kontroldür".

    Not: o tutanağa normalde o kutucuğu işaretletmezdim ancak 13 gün kargo bekledim, kargonun geleceği gün işimi gücümü kargoya göre ayarladm neredeyse tüm gun evde bekledim. Ve aksam gitmem gereken bir yer vardı. Tüm gün kargo bekledikten sonra saat 19:40'ta kargo geldi kapıma, kağıdın alt kısmınada öyle bir not alınca tamam artık ne diyeyim dedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ultrAslan-BH -- 9 Temmuz 2023; 11:12:6 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Televizyonun durumu bu, servis yetkilisiile görüştüm, bu tür kırılmalar tamamen esnemeye bağlı ve kargo sırasında olan kırılmalar diye belirtti, dışarıdan gelen herhangi bir darbe olsa dış ekrandada bir deforme olacağını söylüyor. MEDIAMARKT MÜŞTERİ MAĞDURİYETİ MEDIAMARKT MÜŞTERİ MAĞDURİYETİ

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • ultrAslan-BH U kullanıcısına yanıt

    böyle mi olacak şimdi yazık onca paraya . insan çıldırır . ben de 1 ay önce samsung tv aldım hala ulaşmadı elime . tedarik sorunu yaşıyorlarmış gümrüğe bile girmemiş cihaz . sıkıntı

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Vodafone mağduriyeti
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • girişkat G kullanıcısına yanıt
    Valla öyle hocam kesinlikle arkasında durmuyorlar, mecbur cebimden yaptıracağım. Bir daha mediamarkt'tan çöp almam NET.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1.5 ay oldu tv aldım gelmedi . gümrükteymiş diyorlar dava açmalık mı sizce ?

  • girişkat G kullanıcısına yanıt
    Mediamarkt mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ultrAslan-BH U kullanıcısına yanıt

    evet

  • girişkat G kullanıcısına yanıt
    Allah kolaylık versin, mh çalışanları papağan gibi, laf anlatamiyorsun. Büyük sıkıntı...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.