< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
MEDİAMARKT REZİLLİĞİ
-
- Öncelik mediamarkt ile alakalı.
-
Konunun Mediamarkt ile ilgisi yok ve bu Mediamarkt rezilliği değil. Mediamarkt yetkili satıcı, yani Doğuş’un BMW satması gibi düşünebilirsin. Burada problem Apple servisinde veyahut Apple’nin üretim hatasında, bunun içinde Mediamarkt’ın değişim yapılabilmesi için Apple’nin değişime uygundur raporu göndermesi gerekiyor. THH gitmeniz gerekiyor eğer Apple size değişim vermiyorsa.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Media Mrkt üretmiyor ki onu? Dolayısıyla orasının suçu yok. THH ye gidin.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Mediamarkt ne alaka?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Media markt'a helal olsun ahlaklı ticaretinden dolayı tebrik ederim
gidip oradan alışveriş yapacagım
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Rezillik yok ama konunun medyamark ile alakası var. Satıcı mal ayıplı ise ki şu an ayıplı değilse bile 7 gün içinde geri almak zorunda.
Kullanıcının hatası ürünü orada açıp kontrol etmemek. Içinden hiyar bile çıkabilir adam açıp bakıp kontrol etmez mi?
Ya da infulinsirlar gibi açılış videosu çekmek lazım kanıt olsun.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Apple ve MM rezilliği başka bir şey değil. MM geri alabilir aslında almak istememesi tamamen duygusal. Malı satasıya kadar müşterisiniz. Sattıktan sonra düşman. Kural bu. Serviste sallamasyon bir kusur bulmuş basmış geçmiş. Bunu diğer benzeri firmalarda aynen uyguluyor. Burada aslında, asıl suçta halkın ve devletin. İnsanlar MM, Vatan vs. yerlere sözde kurumsal, haklarım var diye gidiyor ama bilmiyorlar ki hakları köşedeki esnaf ahmetin verdiğinden belki de daha kısıtlı. Firmalarda bu rahatlığa ulaştığı için, müşteriyi öpme odaklı yaklaşıma giriyor. Kanunda ne yazıyorsa onu uygulayıp geçiyor. Gitmeyin arkadaşlar. Bu tarz müşteriyi umursamayan, kanun böyle deyip yardımcı olmayan yerlerden yapmayın alışveriş. Devletin de bu tarz konularda düzenleme ve denetleme yapması şart oğlu şart. Devlette göz yumduğu için bu kadar şımarabiliyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İnternete bakarsak her firmadan, her kurumdan şikayetçi insanlar görürüz. Şikayetvar sitesi bir ton şikayetle dolu. Ona bakacak olursak hiçbir yerden alışveriş yapamayız o zaman. N11,trendyol, hepsiburada, amazon, vatan, mediamarkt, teknosa gibi tüm firmalarla ilgili bir ton şikayet var. Bir ton mağduriyet var. Nasıl yapacağız o zaman?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İnternete bakan? Olayı sanki farklı yorumladık. Düz mantıkla gittik sanki? Bak ne demişim. Amazon demişmiyim? Vatanın internet sitesi demişmiyim? Benzeri firmalar demişim. Kapiş. Kim olaki bu benzeri firmalar? Sanki arada başka şeylerde var ha? Esnaf bile daha iyidir demişim, belki devlette göz yumuyor demişim ama okumak ve anlamak önemli şeyler. Olmayınca böyle saçma sapan yorum yazılabiliyır sanki ha?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kardeş sen mesajı yanlış anladın sanırım Ben sana o mesajda tepki göstermedim. Öneri cevabı bekledim. Hani hemen savunma mekanizması oluşturmak yerine mesajı düzgün yorumlasan sıkıntı olmayacak. Bakıyoruz her site hakkında bir ton şikayet var. Onları dinleyeceksek hiçbir yerden alışveriş yapamayız dedim. Sen de mesajında gitmeyin oralara yazmışsın. Ben de alternatif nereyi kullanacağız o zaman diye sordum. Hani soru sordum sana. Esnaf olayını geçelim. Esnaf garantisi benim abi, bir sorun olursa getir ben hallederim diyor. O zaman ne yapacağız?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Olayı ben yanlış anlamadım "kardeş". Olayı anlamayan sensin. Benzeri yerler dediğim açık. İnternet sitesinden yapma diyen kim? Sen olayı komple bütün piyasaya çektin. Bilmem anlatabiliyormuyum? Esnaftan ipohone alınca garantisini apple mı veriyor yoksa esnaf mı? Burada bile sıkıntın var. Sonra düz mantıkla gelip ama o öyle değil vs diye olayı genelliyorsun. Olay öyle "kardeşim" kusura bakma.
-
Neyse kardeş sana esnaflarınla mutluluklar Ben Mediamarkt'ta bugüne kadar hiçbir mağduriyet yaşamadım. Kurumsal firmalarla yoluma devam ederim. Gelmiş anonim forumda yazışıyor. Bir de kardeş lafına takılıyor.
-
Benim bildiğim yada yaşadığım MM isterseniz orada paketi açıyor kontrol edilmesi için eğer üründe sıkıntı varsa satışı iptal ediyor ama Mağazadan çıkıp Jelatini açtığınızda sizi Dist. ile karşı karşıya bırakıyor.
-
Mediamarkt servis olmadığı için bir ürünün ayıplı olup olmadığı noktasında nihai kararı verecek mercii değil. Sen mağazada açmış olsaydın ve bu problemi tespit etmiş olsaydın emin ol mağazada hemen değişim gerçekleştirirlerdi. Sen alıp mağazadan çıktıktan sonra geri geldiğinde yolda başına ne geldiğini bir sen bir de Allah bilebilir o yüzden de ürün servise gider ve gelen sonuç raporuna göre işlem yapar firmalar. Ürünü açıp kontrol etmek senin sorumluluğunda. Anlaman gereken yer ürünleri servis raporu olmadan aracı markalar size iade veremezler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne oldu? Argüman kalmadı galiba? Neyse sana da iyi günler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Boyle durumlarda saticinin aradan siyrilmasi pek hos degil, mağazada satan kişinin önünde(sonucta komisyonunu catir catir aliyor)kutuyu açıp ürünün hasarlı olduğunu görseniz bile bizi ilgilendirmez ürünü satın aldınız siz gönderin diyorlar. Ee sen gönder bana sen sattın, apple ile sen konuş niye ben konuşuyorum? Senden satın almamın bana ne faydası var. Rezillik degil cunku olan bu ama hosta degil ve bence degismesi lazim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi waltran -- 12 Nisan 2023; 14:5:37 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayır ortada tartışılacak bir argüman yoktu ki. Sen kendi kendine tribe girdin. Sonuçta Media Markt benim babamın firması değil. Oradan yapılan alışveriş benim cebime de girmiyor. Kim nereden isterse oradan alışveriş yapsın, bana ne . Ben yukarıda yazdım, herkes heryerden şikayetçi. Her insanın internetten yazdığına bakarak hareket edersek alışveriş yapamayız hiçbir yerden. Varsa bildiğin güvenilir bir yer paylaş biz de listemize ekleyelim dedim. Sen de esnaf falan dedin. Şahsen esnaftan yapacağıma kurumsal firmayı tercih ederim ben. O yüzden tartışılacak bir durum yok ortada.
-
Ürünün Sıfır Paketinide Geldiğine Eminmisiniz Nasıl Böyle OLmuş Sıfır Jelatinli Ürün ?
-
evet ben de merak ettim bu işi. ayrıca apple'ın kendisinden almak varken mm'den apple ürünü alıyor olmak, yani sol el ile sağ kulak memesini tutmaya benziyor. ayrıca müşteri her zaman haklıdır. kameranın içerisinde kaç günde toz girecek, bu konuya servis ne dedi acaba?
-
apple destekle görüşme sağladım beni aradılar. servisten ürünün fotoğraflarını servis raporunu vs inceleyip kullanıcı hatası olduğuna karar vermişler değişim raporu veremeyiz dediler. beniö anlamadığım kamerada toz vardı çizik ne alaka kutudan öyle çıktı kutuyu açtıktan bir saat sonra geri götürdüm mediamarkta nasıl toz sokabilirim içine thh ye başvurucam mağdur ediliyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Konunun Mediamarkt ile ilgisi yok ve bu Mediamarkt rezilliği değil. Mediamarkt yetkili satıcı, yani Doğuş’un BMW satması gibi düşünebilirsin. Burada problem Apple servisinde veyahut Apple’nin üretim hatasında, bunun içinde Mediamarkt’ın değişim yapılabilmesi için Apple’nin değişime uygundur raporu göndermesi gerekiyor. THH gitmeniz gerekiyor eğer Apple size değişim vermiyorsa.
|
Ayıplı mal. |
Benzer içerikler
- ipad pil sağlığı
- apple öğrenci indirimi belge istiyor mu
- goodnotes vs notability
- apple pencil muadili
- ipad instagram tam ekran yapma
- iphone 6s son güncelleme
- ipad mi macbook mu
- ios 18 gizlenen uygulamaları geri getirme
- final cut pro fiyat
- ipad batarya değişimi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X