Şimdi Ara

Mediamarkt rezilliği! Sıfır ürün diye ikinci el ürün gönderiyor. (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
206
Cevap
2
Favori
52.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
308 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hemen yanlış teşhis koyuyorsunuz.

    Ürünün kargoda da hasarlanma olasılığı var.
    Kargoda ağızı açılıp kargo tarafından tekrardan paketlenmişte olabilir. Kargoların nasıl çalıştığını hepimiz biliyoruz.

    Bildiğim kadarı ile Media markt e ticaret sitesi elinde olmayan ürünleri mağazalardan isteyip sizlere kargoluyor.

    Üründe bir sıkıntı var ise zaten kargodan teslim almayın geri gönderin firma eminin ürünü kabul edip yenisi veya para iadesi yapacaktır.
  • Hırçınkartal H kullanıcısına yanıt
    hiç sanmıyorum kargocu neden kabloları açsın ?
  • Layık olduğumuz şekilde yönetiliyor ve layık olduğumuz muameleyi görüyoruz.
    Bunda şaşılacak bir şey yok.
    Bir zamanlar baya umutlanmıştım.
    Tüketici hakları tüketici hakem heyetleri ve mahkemeleri...
    Ama yaptırım zayıf denetim tam olmayınca olmuyor.
    Mobil erişim sağlayıcı şirketi BTK ya şikayet ediyorum.
    Şikayetin cevabı şikayet ettiğim şirketten geliyor bana.
    Böyle saçmalık olur mu?
    Bizimkisi iti kuyruğuna şikayet etmek oluyor yani.
  • Artık internet satınalmaları saçma bir hal almaya başladı bu gibi elektronik ürünlerde,teşhir ve iade ürünler satılıyor buna dur denmeli.



    Ben kutuyu görerek almanızı önerir ve kendim de mağazadan alırım,eğer major fiyat farkı yok ise. Geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onlar bizden daha Müslüman. Müslümanlık böyleyse ben Müslümanlığı kabul etmiyorum. Öyle Müslümanı da....Öyle Müslümanlığı da....

    lafım meclis dışına...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KUTUNUN AÇIK OLMASI KONUSUNDA HAKLISIN. FAKAT PENTANIN GARANTİ SORGUSUNDA ÇIKAN SÜRE SİZİ YANILTIR. ÇÜNKÜ SİZE MEDİAMARTK NE ZAMAN FATURA KESTİ İSE GARANTİ O ZAMANDAN BAŞLAR.ZATEN BÜTÜN ÜRÜNLERİ PENTA ARENA GİBİ FİRMALARDAN ALIYORLAR.ÜZERİNDEKİ ETİKETİ SÖKMEYİ ATLAMIŞLAR .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PCBudur

    hiç sanmıyorum kargocu neden kabloları açsın ?
    hocam bu kargocuların bazıları at hırsızı tipli insanlar zaten. yaparmı yapar.
  • burda tuhaf birşey yok. internetten alınan malın koşulsuz iade hakkı var. başkasının iade ettiği malı sana satmışlar. çöpe mi atacaklardı? beğenmediysen sen de iade edersin olur biter.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PCBudur

    hiç sanmıyorum kargocu neden kabloları açsın ?
    Daha geçenlerde forumda Aras kargo ile sorun yaşayan kullanıcı vardı.
    Genelleme yapmayayım ama aralarında bazıları var sırf kargoları kontrol edip değerli ürünleri birilerine haber uçuran.

    Bildiğim kadarı ile çoğu e ticaret sitesi bu tip durumlarda ürünü tekrar başkasına göndermiyor.
    Outlet dedikleri bölümler oluyor ürünleri oralarda satıyorlar.

    Emin olun büyük firmaların çoğu böyle yapıyor.
  • Mediamarkt sitesinden Logitech kulaklık satın almıştım. Kulaklık kutusundan bağımsız şekilde geldi. Büyük ihtimal tester ürünü ya da müşterisine hırpalanmış şekilde göndermeyi layık gördüler. Zaten hijyenik olarak sağlıklı durmuyordu. Fotoğrafları çekip mail atmama rağmen geri dönüş yapmadılar. En iyisi bir daha alışveriş yapmamak. Arkadaşlarımı da uyarıyorum.
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Alakası yok bak şimdi anlatayım olması gerekeni. Bu ürünü distribütörden alıyorlar değil mi? Üründe sorun varsa mediamarkt iade alır distribütöre yollar bu ürün ayıplı diye onlarda yurtdışına getirttikleri yere yollarlar paralarını alırlar mediamarkt'da onlardan alır ve müşteriye parasını iade eder olması gereken budur he ürünü mediamarkt bu şekilde yapmışsa ayıbı kendilerinin karşılaması gerekir hatalı ürünü müşteriye yersen diye yollayarak değil.
  • Aynı şeyi geçen hafta ben yaşadım, haşat olmuş ürünü sıfır diye yolladılar. Muhtemelen kepengi kapatıp gidecek yakında. Müşteri hizmetleri desen bedavaya bi işlem yapamıyoruz diyerek para kazanan kızlardan oluşuyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç bir şekilde müşteri hizmetlerinden adam akilli yardım alınmıyor aradım şimdi ürün size ulaşmış sorgulayin durumunu diye e ticaret departmanı ilgileniyor onlar dönecek aktaramiyoruz vs vs. İlla milletin keyfini bekliyoruz yani

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bugün içinde dönüş sağlanmassa konuyu hukuka taşıyacağım de ertesi gün ara yardımcı olurlar ben dün aynı şeyi yaşadım 10 gündür çözülmeyen olayı hemen hallettiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum ürürün teşir ürünü. 2. El olması çok zor, penadan baktığın ürünün seri numarası ile başlamış garanti tarihidir. Ne penta nede başka bir sağlayıcı senin ürünü ne zaman satın aldığını bilemez. Elindeki fatura senin garantinin başlangıç tarihidir. O çektiğin fotoğraf bu ürünün kullanıldığını göstermez.
    Fakat tabi yapılan büyük yanlış. Teşirse o şekilde ve o fiyatta satılmalı. Ürünü geri iade etmeni öneririm.
  • Bu firma teşhir ürünlerini raftan indirip paketleyip kargolayan, salak sandığı müşterilere gözünün önünde teşhir ürünü paketleyip satmaya çalışan aşağılık bir ticaret ahlakına sahiptir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemi

    Bazen kızıyoruz ülkemize muz cumhuriyeti denmesine ama bu olay muz cumhuriyeti olan ülkeler hariç hiçbir ülkede yaşanmaz.

    Hepsiburada mı dersin, mediamarkt mı dersin, teknosa mı dersin... Hepsi aynı bilmem neyin laciverti.
    Amazon da bana ve başkalarına kullanılmış veya iade ürünleri gönderdi. Amazon.de postada birden fazla ürünümü kaybetti o an işine gelmediği için yenisini yollamadı. Şikayet edince bazen çözüyorlar ama onlar da ak kaşık değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bizde xg2730modelini almıştık aynı kampayadan. 4-5 gün oyaladı mediamarket hazırlanıyor bilmem ne diye. Sonrada temin edemedik diyip iptal ettiler kafalarına göre. Ne yaptıkları belli değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon bunları yiyerek büyür mü yoksa bunlara benzer mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PCBudur

    Alakası yok bak şimdi anlatayım olması gerekeni. Bu ürünü distribütörden alıyorlar değil mi? Üründe sorun varsa mediamarkt iade alır distribütöre yollar bu ürün ayıplı diye onlarda yurtdışına getirttikleri yere yollarlar paralarını alırlar mediamarkt'da onlardan alır ve müşteriye parasını iade eder olması gereken budur he ürünü mediamarkt bu şekilde yapmışsa ayıbı kendilerinin karşılaması gerekir hatalı ürünü müşteriye yersen diye yollayarak değil.
    uzaktan satışlarda satıcının 14 gün içinde sorgusuz sualsiz geri alma zorunluluğu var. ayıplı ürünü zaten kimse satışa sunmaz. muhtemelen ürün beğenilmediği için iade edilmiştir.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.