Şimdi Ara

Mediamarkt stokta olan ürünün siparişini iptal etti. [Kodu göndermediler.] (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
2
Favori
4.632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
161 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @ezicioyuncu
    O zamandan bu zamana hiç bir şey değişmemiş anlaşılan.

    @Lomax.
    Teşekkür ederim, sizin önerinizle oralara da şikayette bulunacağım. Bu sadece bana yapılmamış daha önce de örnekleri var ve yapmaya devam ediyorlar.

    @037
    Yine göndermişler sizinkini ama değişen bir şey yok politikalarında. E-ticaret katili olmuşlar.

    @Kassady
    Kurnazlıktan ziyade insanları kandırmaktır bu yaptıkları bir de stok yok diyerek satışa devam ediyorlar dalga geçer gibi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • @YaptikBirHataKomiserBey
    Bir yerde hata olduğu kesin ama bu hata tüketiciye yüklenmemeli gereği ne ise yapılmalı böyle firmalar hakkında. Sesimizi çıkarmazsak bunun gibi firmalar çoğalacak.

    @hepsinerede
    O zaman söyleyebilirlerdi kargo bekliyor diye. Zaten siparişten 3 gün sonra aradığımda kargoya verilmesi bekleniyor dediler. Daha sonra ise stok yok diyerek dalga geçer gibi sipariş iptali yapıyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yıl 2009 du sanırsam.

    a4tech g800 klavye almıstım mediamarkttan. 20 lira daha ucuzdu vatandan. vatanda 120 olması lazım bunlarda 99,99du.

    neyse ogrencıyız tabı 20 lira buyuk para. gittim aldım. taktım klavyeyı. gırdım cs 1.5e. klavye ıyı guzel ama w ile a ya aynı anda bastıgımda capraz gıtmıyor.
    götürdum mediamarkt a dedım boyle boyle. kendısını "teknık" eleman olarak tanıtan kısı aldı ve klavyeyı test edeyım dedı gıttı. gerı dondu ve klavye calısıyor dedı

    neyse dedım durumu anlattım. beraber gıttık bu sefer test etmeye.

    yaptıgı test not defterı acıp yazı yazmaktı

    neyseki laptopu da goturmustum.. actım taktım csde denedı kolsuz herıf

    sorun yok bak gıdıyor dedı.

    neyse söverek cıktım duvara anlatsam duvar anlardı cunku.. a4techle ıletısıme gectım ve yenı urun gonderdıler.. o magazaya son gırısım olmustu... zaten sonrasında ınternetten alısverısı keşfettım



    velasıl kelam ; mediamarkt denen yerden uzak durun. geçmiş olsun.. 15 ınden sonra THH ye elınızdekı belgelerle basvurun dıyecem ama pek bırsey cıkmaz... bu fırmadan uzak durun demekten baska bırsey gelmez elden.....




  • bugra_091 kullanıcısına yanıt
    Yapacak inan birşeyimiz yok. Defactodan pantolon aldım 15 gündür kargoda gözüküyor. Mhz aradım 8dk bekledim 8. sıradasın diyor hala. Geri arayın dedim dönmediler. Eposta gönderdim dönmediler. İlk kargomu eksik gönderdiler. Çiftlik bu ülkede ticaret özellikle eticaret.

    Ebebekten ayakkabı aldım iade edip değiştiricem kayıt açtım. Bugün kargo alınsın işaretledim arayan soran yok. Mhz yi arıyorum açan yok. Şubeden gidin değiştirebilirsin diyor ürün numara yok. İade edeyim diyorum nakit iade yok.

    Kimlere kaldık. Herkesin kafasına göre iade ve değişim süresi ve para iade şartları var. Herkes kafasına göre mağdur olan hep tüketici maalesef.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • acura07 kullanıcısına yanıt
    YaptikBirHataKomiserBey Y kullanıcısına yanıt
    @acura07
    Evet sizinkinde en azından üretici firma malına sahip çıkmış. Şu an müşteri hizmetleri de anlattığınız olaydaki mantıkla iş yapıyor. İnceleniyor, tarafınıza dönüş yapılacaktır denilip bir şey yapmıyorlar. Teşekkür ederim ama en azından insanların haberleri olursa böyle konulardan dikkat ederler ve böyle yerlerden alışveriş yapmazlar.

    @YaptikBirHataKomiserBey
    Son zamanlarda yaptığım çoğu e-ticaret alışverişinde ben de sıkıntılar yaşıyorum. İnternetten alışveriş yapmaya korkar olduk. Tüketici haklarının korunması lazım, gerekli kurumlar el atmalı bu işe, böyle kafalarına buyruk yasal olmayan şekillerde iş yapamamalılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bugra_091 -- 6 Haziran 2020; 17:17:33 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lene kullanıcısına yanıt
    Çünkü yöneticileri Türk adamlar oyunu kuralına göre oynamak için Türk yöneticileri seçiyorlar. Sonuçta Türkiye yi onlardan iyi bilemezler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • therammsteiner58 T kullanıcısına yanıt
    Belki aynı üründür MGK7020 model bende almıştım 3 hafta bekledim sürekli şikayet ediyordum 3 hafta sonra stok haftaya gelecek gönderilecek denildi haftaya oldu ürün yine gelmedi hala tedarik falan dediler bende şikayete devam ediyorum sonra aradılar ürün elimizde olmadığından iptal edilmiştir. Sonra da benzer ürün gönderelim kabul ederseniz dediler BABYLISSmen MT890E modelini aynı fiyata gönderelim deyince bende kabul ettim. MediaMarkten bir daha da alışveriş yapmam 1 ay uğraştırmaları beni acayip sinir etti.

    Konu sahibi arkadaşta inşallah istediği bir sonuca varır. Cimere yazmıştım ben ceza vermeleri için böyle firmalara ama pek de ceza verme yanlısı değillerdi.
  • Ahmetqzl01 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim desteğiniz için. Ben de sanmıyorum bir sonuca varılacağını, bunlar ceza almadıkça da böyle yapmaya, insanları mağdur etmeye devam edecekler. Biz de sadece birbirimizi bilinçlendirip dikkat etmek için bilgilendireceğiz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İndirimde diye iptal ettik demisler bir de!!! Bu kadar terbiyesizlik olmaz... Sonuna kadar arayın hakkinizi...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SineMelawen kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, 2.kez müşteri hizmetleri ile görüştüğümde direkt sadece TV’nin stok bilgisini sordum ve öğrendikten sonra TV’yi zaten aldığımı stok olmadığından iptal edildiğini söyleyince müşteri hizmetleri ne diyeceğini şaşırdı ve beni beklemeye aldı, geri geldikten sonra da benim indirimli aldığımı o yüzden iptal edildiğini söyledi. Şaka gibiler gerçekten.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada alışverişinde bende uygun fiyatlı ürün aldım fakat stoklar bitti ve yollamamaya çalışıyorlardı sonra tüketici kanunlarına bakarak ürün stokta olmadığı için iptal edilemeyeceğini öğrendim şimdi hatırlamıyorum ama eğer ürün stoklarında yoksa ve sattılarsa bunu size vermek zorunda. Tüketici koruma kanununda özellikle şu var bir ürünü işte indirimli 200tl ye aldınız fakat ürün stokta olmadığı için iptal edip hemen ardından ürünü 500tl ye satışa koyamaz çünkü burdan firma stokta yok diye iptal edip üstüne fiyat koyup tekrar satıyor bu tüketiciyi koruma adına bu tür fırsatçılığı önleme adına kanun var isterseniz bir araştırın ama siz o :) TV yi geçte olsa çatır çatır alaksınız Tüketici hakem heyeti sizin yönünüzde karar verecektir. Konunuzu destekliyorum öne çıkartıyorum bende yazıcı almaya çalışırken stok birden tükendi ertesi gün baktım 100-200tl :) fiyat farkı koyarak satıyorlar. MM güvensiz bir firma aslada tavsiye etmiyorum. Ama bu TV yi çatır çatır almanızı :) firmanın arkanızdan bakakalmasını çok istiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozkan_mee -- 6 Haziran 2020; 17:47:7 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lomax.

    Sadece Tüketici Hakem Heyeti'ne değil, ayrıca Rekabet Kurumu, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı'na da şikayette bulunun.

    https://www.rekabet.gov.tr
    https://www.sanayi.gov.tr

    Stokta olup, fiyatı belirlenen ve satışa sunulan ürünün satışından kaçınılması kanunen suçtur.
    Rekabet Kurumu’na başvuruda bulundum ama Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı'na bu tarz bir şikayet yapacak bir yer bulamadım. Ürün güvenliği adına bir şikayet yapılabiliyor, benim yaşadığım olay da o kapsamda değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugra_091

    @YaptikBirHataKomiserBey
    Bir yerde hata olduğu kesin ama bu hata tüketiciye yüklenmemeli gereği ne ise yapılmalı böyle firmalar hakkında. Sesimizi çıkarmazsak bunun gibi firmalar çoğalacak.

    @hepsinerede
    O zaman söyleyebilirlerdi kargo bekliyor diye. Zaten siparişten 3 gün sonra aradığımda kargoya verilmesi bekleniyor dediler. Daha sonra ise stok yok diyerek dalga geçer gibi sipariş iptali yapıyorlar.
    hepsiburada gibi böyle siparişleri özel bir nakliye firmasıylada yollayabilirler.
  • ozkan_mee O kullanıcısına yanıt
    Umarım dediğiniz gibi olur THH o yönde karar verir ama yine de bunlar yasalara aykırı davranıp aynı şeyi yapmaya devam edecekledir. Bu firmadan kimse alışveriş yapmazsa batıp giderler hakkettikleri yere.

    Teşekkür ederim desteğiniz için. Bu ülkedeki hakkı hukuku yok saymalılar, yanlarına kalmamalı. Müşteri memnuniyetini düşünmüyorlarsa da kaybolup gitmeye mahkumlar.

    Sizin de yaşadığınız gibi bu Mediamarkt’ın yaptığu bir değil iki değil konuda bir sürü örnek var. Bu kadar beklemezdim açıkçası.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten bildiğim kadarıyla Horoz Lojistik ile çalışıyorlar böyle nakliyeler için.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Media market sitesinde stok gösterdiği ürünler sepette çoğu zaman ilerletmiyor. Rekabet Kurumuna şikayet etmek şart olmuş. Ceza yemeleri gerek akıllanmaları için. Tüketiciyi akılsız yerine koymak nedir
  • byturkuaz kullanıcısına yanıt
    Rekabet Kurumu’na da şikayette bulundum, umarım gereğini yaparlar. Onlar bir şey yapmasa bile artık firmanın kalitesi ortada, alışveriş yapmazsak yok olup giderler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah bilir verilen siparişteki tv bir kaç gün sonra pahalılaşıcak ve olan yine bir müşteriye olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorumsuzluk dalga geçer gibi inşallah rekabet kurumu yüksek ceza uygular

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.