< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
#mediamarktskandalı | Çalışan Xbox’u, perte ayırdılar! THH Beni Haklı Buldu! (7. sayfa)
-
-
Şartlar arasında "Cihaz perte çıkarılır" yazmıyor. Dikkatinizi çekmek istediğim nokta, firmanın çalışan cihazı perte çıkarması ve üstelik oyun kolunu da önce hiç göndermemesi, sonrasında ise kolu da pert bir şekilde göndermesidir.
Siz uzatılmış garantiyi ne sanıyorsunuz? Bu garanti hakkını kullanan herkese ürünün piyasanın çok altındaki bedeli ödenir mi yazıyor? Bu konularda bilginiz olduğu için yazıyorum.
Ürünün faturasında satın aldığım fiyat 1400 lira. Firmanın tarafıma ödemek istediği fiyat 600 lira.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
adamlar almayınca ben tamir edebilir miyim diye açtım, devre kartında bir şey görünmüyordu 500 çeşit komponent var hangi birini ölçeyim, cam sigorta,direnç,diyotlara baktım, en son baktım olmuyor çöpe attım. tamir ettirsem en az cihaz parası kadar para isteyeceklerdi.
-
Bu yorumun gazına gelip teknosa dan alışveriş yapmayın mümkünse
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Gamepad lerin tamiri yok veya çok zor. Garantisi varsa %90 değişim çıkar hocam. Gönderin microsoft sorunlu ürüne direk değişim veriyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
MediaMarkt tan geçen hafta rtx 3060 ekran kartı aldım. 9999 TL ye. Ürün hem internet hem de mağaza stoklarında gözüküyordu. Kartı aldıktan sonra ilk başta ürünün tarafıma kargoya verildiğine dair bir mail aldım. Bu mailden 4dk sonra ürünün kampanya koşullarını ihlal ettiği gerekçesi ile alışverişin iptal edildiğine dair bir mail aldım. Paramı ise 3 gün sonra MediaMarkt ı defalarca aradıktan sonra anca alabildim. Şikayet var da da benim gibi bir sürü kişiye aynı şeyleri yapmışlar. Paraları toplayıp dolar aldılar herhalde. Bir daha MediaMarkt bana susuz kalsam su verse almam. Benim paramı adamlar 3 gün gasp etti resmen. Sizde hakkınızı sonuna kadar arayın bunlardan
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeni dolandırıclık yöntemi: Tamire giden çalışır/onarılabilecek durumdaki cihaz/bilgisayar parçasının perte ayrıldığını söylerek alındığı tarihteki TL cinsinden ücretini ödeyerek tabiri caizse "mala çökmek". Özellikle grafik kartlarında sıkça yaşanıyor bu olay. Bir de bakmışsınız "onarılamaz/hurdaya ayırdık" dedikleri ekran kartınız hazır sisteme konularak sıfır adı altında başkasına satılmış.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitokiri_johndoesai -- 1 Aralık 2021; 13:13:53 > -
Reklama dünyanın parasını harcadıkları için sizi mağdur etmeleri çok normal. THH yardımcı olacaktır.
-
Belirttiğiniz firmaların çok iyi olduğunu söyleyemem ama şimdiye kadar bana sıkıntı çıkartmadılar. Sanırım bu birazda görüştüğümüz firma ile alakalı.
Bir bulaşık makinası aldık. Markası en bilinen markalardan biri. Garanti uzatalım dediler. Aslında başta pişman olarak uzattırdık. Sonrasında Makina 2 yıl garantısi bitti ve 4. yılda sıkıntı çıkarttı. Bu garantiyi yaptırdığımız için Bildirdik durumu. Yetkili servis geldi ve anakartın ve birkaç parçanın bozulduğunu ifade etti. Masrafıda tuzlu idi. Durumu bilmediği için yenisini almanız daha mantıklı dedi. Sonrasında durumu öğrendi ve değiştirdiler. Hiçbir sorun yaşatmadılar bize. Ha yine yaparmısın desen açıkçası yapmam. O zaman yaptırmış bulunduk. Yani başka konularda müşteri odaklı çalışanlar ile görüştüğümde hep memnun kaldığımı söyleyebilirim.
Kötü örneklerde oldukça fazla. Maalesef Türkiyede bu hahsettiğiniz firmalarda çok fazla şikayet var.
-
Bu konsolun bir seri numarası yok mu ki bu kadar rahat şekilde yapıyorlar bunu ?
-
Geçmiş olsun. Stokta satışı görünen nofrost bir buzdolabının ödemesini peşin havale ödedim ancak ürün bir türlü kargo olmadığı gibi 6 ay sonra güç bela ücret iadesi oldu. Daha mağazalarını gezmeye bile gitmem. İnternetten aradığım ürünlerde çıkan mediamarkt fiyatı nolursa olsun açmıyorum bile!
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ha ben ücret iade beklerken satış ve stok bilgisi sitelerinde var olarak devam ediyordu rezil bir şekilde...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Katılıyorum, artık her gün onlarca yeni drama yaşandığı için ülkemizde, tamamını okuyamadım ama muhtemelen çalışanlardan biri ya da bu tedarik zincirinde bu tarz olaylardan para kazanmak için yasa dışı ağ kurmuş olan şerefsizlerden biri konsola çöküp yerine de bu sığır anlamaz zaten bize de bozuk cihazı getirdi, parasını verelim gitsin uğraşsın demişlerdir. Fakat sert kayaya çarpmışlar, beter olsun şerefsizler..
-
Katılıyorum, dün klavye, mouse ve flash bellek aldım, 50'şer lira daha pahalı olmasına rağmen Türk firmalardan almak yerine gidip Amazon'dan aldı. Niye? Aksesuar bu, ileride bozulsa aksesuar diye kimsenin umurunda olmayacak, neymiş kullanıcı hatasıymış.. İşin içinde Türk varsa kalite beklemem önümüzdeki 10 sene, sonrasında bakarız.. Manav işletiyorlar sanki sattın bitti gitti..
-
Yıllarını sektöre vermiş eski bir promotör olarak o kadar dümen dönüyor ki anlatsam roman olur
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ne kadar büyük firma olursa olsun Türkiye 'ye geldiği anda rezalet hizmet vermeye yemin ediyorlar adeta. Büyük rezalettir. Geçmiş olsun. Mutlaka elinizden geleni yapın. Ekşi sözlük, google yorumlar gibi her platformdan bu durumu bildirin. Etrafınızdakilere de bildirtin.
-
Haklısınız, ben öznel bir tecrübemi aktardım. Herkesin tecrübesi deneyimi farklı oluyor.
-
Hocam babam bana ilk dokunmatik telefonumu almıştı modeli sanırım lg 3d max :D. 1 aydan sonra telefon gg oldu. 3 4 ay sürdü bu süre zaafında 3 defa garantiye gidip geldi her defasında aynı şekilde gönderdiler sonunda kasasını değiştirmişler. ondan sonra kullanabildim ama hevesim kursağımda kaldı gerçekten
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X