Şimdi Ara

Meg3 GT Line 1.6 dCi ilk 20.000 km geçildi (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
138
Cevap
3
Favori
9.306
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEKIN corp.

    Hocam arabanıza modifiye yapabiliyormusunuz? Daha fazla çekiş için, daha fazla beygir gücü için. Acaba motoru modifiye yi destekliyor mu?

    Hocam yapmadım yapmayıda planlanmıyorum açıkcası arabanın stok halini yeterli buluyorum. Motor destekler desteklemez o konuda yalan bilgi vermek istemem size.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    "Sadece ne kadar ekmek o kadar köfte meselesi reaultun ki."

    peki dostum sence bu ekmek bu köfteye değer mi? ben sadece değmeyeceğini söylüyorum o kadar. ki bizim milletimiz de değeceğini düşünseydi şu an yollarda bu araçtan geçilmezdi, demekki genel kanı bu yönde..

    yukarıda yazdığın F1 konularına vs bende katılıyorum. "Renault kötü bir marka" gibi birşey de söylemedim. Motor teknolojileri vs başarılılar..

    sadece "o kadar para, o araca verilmez dedim. "

    lütfen söylediklerimden yola çıkınız, konuyu bambaşka mecralara çekmeyiniz.

    Teşekkürler..

    Tamam detaylara inmeden düz mantık üzerinden konuşalım..
    Reanult için değmez diyorsunuz.. paranın karşılığnı en iyi veren renault olsa yollar renaulttan geçilmezdi diyorsunuz. Zaten yollarımız renaulttan geçilmiyor. Şimdi hem ön yargılıyız hemde alıyoruz mantığı çıkıyor.
    Evet alıyoruz biniyoruz piyasasıda iyi nesi kötü peki? İç tasarımı mı? Göze hoş gelmiyor mu? Sorun nedir? Bunlar zevk meselesi
    İşlevini yerine getirmeyen aksamı mı var. tüketim değerleri mi kötü? bakım masrafları mı fazla? Çok mu arıza yapıyor? Değer değmez meselesini böyle değerlendiryorsanız tamam eyvallah sizin fikrinize saygı duyarım ama bu tipe bu fiyat verilmez derseniz hata yapmış olursunuz. Amacım tartışma çıkartmak değil babamın renault fabrikası da yok renaultla aşkım da yok. Eksik yönleri de var ama bana göre o parayı eder saygı değer kardeşim.
    Zevkler ve renkler tartışılmaz elbet tipi hoşuma gitse i30 bile alırım demiştim. GT line ı tip olarak çok beğenirim ama sert süspansiyon yüzünden vazgeçmiştim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi basarank -- 11 Haziran 2014; 12:07:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: henry_93
    Değişen varsa sıkıntı hocam birde bakalım park halinde mi olmuş o acaba bagaj kapağı ciddiyseniz iyi bir eksper aracı görse zaten yorum yapar size.

    Evet değişen demek sıkıntı demek ama ikinci el doğru düzgün icon yok. Bir kaçtane var 60 bin lira istiyorlar bütçeyi aşar yani. Önce benim C4 ü elden çıkartayım bir kaç güne nette görürsünüz benim aracı linki atarım geçen sene 43 e boyasız almıştım.
    Hafif bir bariyer sürtüğü ve 4 paça boyası oldu fotoları da koyacam. 61 binde. 47-48 ye verebilirsem öpüp başımın üstüne koyacam :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: henry_93
    Değişen varsa sıkıntı hocam birde bakalım park halinde mi olmuş o acaba bagaj kapağı ciddiyseniz iyi bir eksper aracı görse zaten yorum yapar size.

    Evet değişen demek sıkıntı demek ama ikinci el doğru düzgün icon yok. Bir kaçtane var 60 bin lira istiyorlar bütçeyi aşar yani. Önce benim C4 ü elden çıkartayım bir kaç güne nette görürsünüz benim aracı linki atarım geçen sene 43 e boyasız almıştım.
    Hafif bir bariyer sürtüğü ve 4 paça boyası oldu fotoları da koyacam. 61 binde. 47-48 ye verebilirsem öpüp başımın üstüne koyacam :D

    Geçmiş olsun hocam boyalar hangi kısımda ? Ayrıca donanım seviyesi neydi sizin c4 ün valla satarsanız şahane olur biraz gezinin bakın acele etmeyin derim tam ümit kesmişken pat diye birşey cıkabiliyor her an




  • Arkadaşlar bunlarda aracın alt kısmından fotolar egzoz a daha yakın olan foto da bir beyin var egzoz emisyon ölçüm beyni
     Meg3 GT Line 1.6 dCi ilk 20.000 km geçildi Meg3 GT Line 1.6 dCi ilk 20.000 km geçildi




  • henry_93 kullanıcısına yanıt
    Saol geçen yaz adanaya gidip gelirken arkadaşın uyuması sonucu adapazarı yakınlarında otobanda oldu. Neyseki ucuz atlattık. resimleri ekliyorum.
     Meg3 GT Line 1.6 dCi ilk 20.000 km geçildi Meg3 GT Line 1.6 dCi ilk 20.000 km geçildi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi basarank -- 11 Haziran 2014; 19:15:08 >




  • Başka da bir yerinde bir şey yok. 47 gibi verirsem bana yeter. boyasız olsaydı 50 yi zorlardım. Araç C4 2012 1.6 e-hdi mcp comfort plus 60 bin kmde. Full e yakın sayılır. navi sunrof yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Başka da bir yerinde bir şey yok. 47 gibi verirsem bana yeter. boyasız olsaydı 50 yi zorlardım. Araç C4 2012 1.6 e-hdi mcp comfort plus 60 bin kmde. Full e yakın sayılır. navi sunrof yok.

    Allah korumuş ucuz atlatmış sınız gerçekten tabii fotoları iyi ki çekmişsiniz değişen de yok sıkıntı olmaz.Hasar büyük olup 4 parça değişen olsa daha kötü değer düşermiş Allah korumuş gerçekten. Maşallah diyelim nazar değmesin hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: henry_93

    quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Başka da bir yerinde bir şey yok. 47 gibi verirsem bana yeter. boyasız olsaydı 50 yi zorlardım. Araç C4 2012 1.6 e-hdi mcp comfort plus 60 bin kmde. Full e yakın sayılır. navi sunrof yok.

    Allah korumuş ucuz atlatmış sınız gerçekten tabii fotoları iyi ki çekmişsiniz değişen de yok sıkıntı olmaz.Hasar büyük olup 4 parça değişen olsa daha kötü değer düşermiş Allah korumuş gerçekten. Maşallah diyelim nazar değmesin hocam

    Eyvallah yani uyuyan arkadaş 6-7 ay sonra kendi iş yerindeki şirket araçlarından birini pert etmiş. Ha bu arkadaş gece adana ya giderken yol boyunca uyudu dönüşte hemen ertesi gündü yani çok yorgundum yine gece çıkıyorduk ankaraya gelmemize 100 km falan vardı ben artık kullanamaz olmuştum gözlerimi açamıyordum gidiş dönüş yolun %75 i ni ben geçmiş ve bu sürede arkadaş horul horul uyumuştu. Aracı ona verdim ben yolcu koltuğuna geçer geçmez uyudum gözümü açtığımıda orta şeritte araba savruluyordu. Arkadaş birde yalancı ki uyumuş köpeğe çarptım diyor. Ben bu anahtar verme işinden çok yandım kimse kendi arabası gibi kullanmıyor. Daha da vermiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: henry_93

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankay2

    Güzel inceleme, güle güle kullanın.

    Bildiğim kadarı ile Türkiye'ye gelen ithal megane'lar Fransa değil İspanya üretimi.

    Sağolun hocam ne demek

    Hocam ispanya üretim olduğunu duydum fakat gt line serisi Fransa üretim aracım özellikle alırken sordum Fransa üretim dediler fakat şu anki 2014 GT linelar bursa üretim olmaya başladı alacak arkadaşlara duyurulur bayiiden öğrendim

    o olay renaultun ilginç biçimde icon versiyonun adını gtline yapması nedeniyle oldu hocam. bu demektir ki ithal megane artık yok :(




  • Bu da benim bir önceki meganım. Çok severdim kendisini km yüzünden satmıştım :D
     Meg3 GT Line 1.6 dCi ilk 20.000 km geçildi Meg3 GT Line 1.6 dCi ilk 20.000 km geçildi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metemym

    quote:

    Orijinalden alıntı: henry_93

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankay2

    Güzel inceleme, güle güle kullanın.

    Bildiğim kadarı ile Türkiye'ye gelen ithal megane'lar Fransa değil İspanya üretimi.

    Sağolun hocam ne demek

    Hocam ispanya üretim olduğunu duydum fakat gt line serisi Fransa üretim aracım özellikle alırken sordum Fransa üretim dediler fakat şu anki 2014 GT linelar bursa üretim olmaya başladı alacak arkadaşlara duyurulur bayiiden öğrendim

    o olay renaultun ilginç biçimde icon versiyonun adını gtline yapması nedeniyle oldu hocam. bu demektir ki ithal megane artık yok :(

    2012-2013 GT linelar ithal 2014 gt linelar yerli kasa oldu. fakat sport tourer ve coupe yine ithal




  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Bu da benim bir önceki meganım. Çok severdim kendisini km yüzünden satmıştım :D
     Meg3 GT Line 1.6 dCi ilk 20.000 km geçildi Meg3 GT Line 1.6 dCi ilk 20.000 km geçildi

    Dediğiniz gibi kimse kendi arabası gibi kullanmaz.Aracımın başına babam dahi oturamaz çekinir araba konusunda çok titiz olduğum biliyor

    Heyt Maşallah be güzel arabaymış hocam




  • sadece chiple motor 188 bg 450 nm'ye çıkabiliyor

    ekstra turbo..vb değişikliklerle çok daha yüksek değerler elde edilebiliyor

    ama bnece stok olarak bile şuan yeterli performansı var
  • Güzel,tarafsızca ve derli-toplu inceleme olmuş.Arabanın da maşallahı var.Konu bu modeli düşünenler için aydınlatıcı olacaktır.Size nice 20 binler diliyorum kazasız belasız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çekmergen

    Güzel,tarafsızca ve derli-toplu inceleme olmuş.Arabanın da maşallahı var.Konu bu modeli düşünenler için aydınlatıcı olacaktır.Size nice 20 binler diliyorum kazasız belasız.

    Sağolasın hocam Allah razı olsun hepimize Allah kaza bela vermesin
  • Kazasız belasız günlerde kullanun güzel bi inceleme olmuş merak ettiğim bazı şeyleri öğrenmiş oldum.Debriyaj konusunda renoda var bi tuhaflık benim lagunamda aynı,ilk aldığım zamanlarda bi derdimi var diye şüphelenmiştim sonra alıştıkça bi sorun olmadığını gördüm halen arada stop ettiriyorum Megane hoşuma giden bi araç ama sevmediğim iki yönü var arka tasarımı stoplar falan.Yeni kasası clio 4 tarzı bişey olursa güzel durur diğeride kokpit tasarımı klima ve radyo kontrolerinin görselliğini değiştirmediler gitti.Fluenceye biniyorum aynı,megane,megane coupe,laguna III ve laguna coupe de aynı iç tasarım.Kötü değil ama göze daha çok hitab eden bişeyler yapsalar.Birde havalandırmayı açınca gelen çatır çutur sesler benim araçtada var onada alıştık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    Kazasız belasız günlerde kullanun güzel bi inceleme olmuş merak ettiğim bazı şeyleri öğrenmiş oldum.Debriyaj konusunda renoda var bi tuhaflık benim lagunamda aynı,ilk aldığım zamanlarda bi derdimi var diye şüphelenmiştim sonra alıştıkça bi sorun olmadığını gördüm halen arada stop ettiriyorum Megane hoşuma giden bi araç ama sevmediğim iki yönü var arka tasarımı stoplar falan.Yeni kasası clio 4 tarzı bişey olursa güzel durur diğeride kokpit tasarımı klima ve radyo kontrolerinin görselliğini değiştirmediler gitti.Fluenceye biniyorum aynı,megane,megane coupe,laguna III ve laguna coupe de aynı iç tasarım.Kötü değil ama göze daha çok hitab eden bişeyler yapsalar.Birde havalandırmayı açınca gelen çatır çutur sesler benim araçtada var onada alıştık




    Sağolun hocam öncelikle.Maalesef iç tasarım aynı renault çizgilerinden hiç vazgeçmiyor böyle fransız takıntıları var bilirsiniz gerçi bunda clio 4 te kurtuldular biraz ama yine yeterli bulmuyorum clio 4 ünde malzeme işçiliği rezalet özellikle giriş paketi olan touch ta resmen çıkma parça kullanmışlar gibi araba.Birde satış temsilcisi demişti o zaman clio 4 çok hafif bir araç clio 3 e göre diye bende daha çok malzemeler kalitesizleşti ondandır dedim kadın bir bozuldu kızardı

    Test etmiştim clio yu adam nasıl gidiyor abi dedi bende magirus minibüsten biraz daha iyi işte dedim adam ne diyorsun abi sen dedi dedim o kadar kötü bu araba magirus gibi vites kemikli diyor hala o kemik değil kafa tası mubarek vites e geçemiyor araba daha




  • quote:

    Orijinalden alıntı: henry_93

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    Kazasız belasız günlerde kullanun güzel bi inceleme olmuş merak ettiğim bazı şeyleri öğrenmiş oldum.Debriyaj konusunda renoda var bi tuhaflık benim lagunamda aynı,ilk aldığım zamanlarda bi derdimi var diye şüphelenmiştim sonra alıştıkça bi sorun olmadığını gördüm halen arada stop ettiriyorum Megane hoşuma giden bi araç ama sevmediğim iki yönü var arka tasarımı stoplar falan.Yeni kasası clio 4 tarzı bişey olursa güzel durur diğeride kokpit tasarımı klima ve radyo kontrolerinin görselliğini değiştirmediler gitti.Fluenceye biniyorum aynı,megane,megane coupe,laguna III ve laguna coupe de aynı iç tasarım.Kötü değil ama göze daha çok hitab eden bişeyler yapsalar.Birde havalandırmayı açınca gelen çatır çutur sesler benim araçtada var onada alıştık




    Sağolun hocam öncelikle.Maalesef iç tasarım aynı renault çizgilerinden hiç vazgeçmiyor böyle fransız takıntıları var bilirsiniz gerçi bunda clio 4 te kurtuldular biraz ama yine yeterli bulmuyorum clio 4 ünde malzeme işçiliği rezalet özellikle giriş paketi olan touch ta resmen çıkma parça kullanmışlar gibi araba.Birde satış temsilcisi demişti o zaman clio 4 çok hafif bir araç clio 3 e göre diye bende daha çok malzemeler kalitesizleşti ondandır dedim kadın bir bozuldu kızardı

    Test etmiştim clio yu adam nasıl gidiyor abi dedi bende magirus minibüsten biraz daha iyi işte dedim adam ne diyorsun abi sen dedi dedim o kadar kötü bu araba magirus gibi vites kemikli diyor hala o kemik değil kafa tası mubarek vites e geçemiyor araba daha

    Clioyu deneme fırsatım olmadı ama herkes iç mekandan şikayetçi buda gerçekten büyük sorun.Ayrıca dış tasarımını bu kadar iyi yapıp içine özen göstermemeleri konusunda reno mühendislerini tebrik etmem lazım satmamak için ellerinden geleni yapıyorlar.Dediğim gibi dış tasarım konusunda haklarını yememek lazım şahsi fikrim tasarım olarak sınıfının en iyisi clio 4,hele o kırmızı renk çok yakışıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ve sonunda ilanım hazır satınca megane dönücem satabilirsem tabi :) kurtulacam inşallah c4 ten.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-comfort-plus-mcp-sahibinden-168212366/detay
    Fiyat nasıl ilan olmuş mu? ne dersiniz?
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.