Şimdi Ara

Meg3 GT Line 1.6 dCi ilk 20.000 km geçildi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
138
Cevap
3
Favori
9.635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LiveForSpeed

    Hocam 59bine cidden iyi almışsınız 2.eli 60-65ten aşağı yok şimdi.

    Evet aracı gerçekten şimdiki fiyatına göre çok iyi aldım.Şu an araç fiyatlarının hepsi euro daki aşırı kur artışı ötv zammı vs vs gibi durumlardan bu halde
  • güle güle kullanın.güzel bir araca sahipsiniz kıymetini bilin derim.1.6dCi hiç kullanmadım.eminim çok keyiflidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

    güle güle kullanın.güzel bir araca sahipsiniz kıymetini bilin derim.1.6dCi hiç kullanmadım.eminim çok keyiflidir.

    Sağol un teşekkür ederim Araç garaj arabası pırıl pırıl zaten eşim kıskanıyor bu kadar ilgiyi bana göstermiyorsun diye .Gerçekten keyifli bir araç 1.6 dCi yorumlarda da bahsettiğim gibi araçtan 2.0 litre gibi resmen.Renault un bu motoru zaten yapma amacı 2.0 dCi ünitesinin yerine 1.6 litre hem 2.0 litre performansı almak hemde 2.0 litreden daha az yapmak için yapılmış hem performans hem ekonomi




  • Bu araca Coupe olanın arka tasarımını koysalar 10 numara olurdu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 tane resim görünmüyor.Arka koltuk diz mesafesi ve ön kabinin genel itibariyle resimlerini ekleseniz daha iyi olur.Bu aracın multimedya paketli R-Link sistemli satılanı var mı ? Lastik sesi,rüzgar sesi vs. kaç km den sonra içeri geliyor ? Renoya genelde bok atarlar,küçümseyip teneke derler de şu aracıyla tahtını sallıyor

    +Dış tasarım bana hafiften alfa romeo 147 yi hatırlattı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flyer_mig -- 24 Mayıs 2014; 2:00:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: henry_93

    Hocam GT Line dışındaki normal versiyon sport tourer ve coupe ispanyol üretim bildiğim kadarıyla fakat GT Line , RS ve monaco GP modeli fransız üretim

    Hocam ispanyol üretim araçlar bile kesinlikle yerlilerden çok iyi daha öncede baboker arkadaşın dediği gibi sırf stepne için alınmaz yerli

    Stepnede ne gibi bir sorun var hocam ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Allons-y

    quote:

    Orijinalden alıntı: henry_93

    Hocam GT Line dışındaki normal versiyon sport tourer ve coupe ispanyol üretim bildiğim kadarıyla fakat GT Line , RS ve monaco GP modeli fransız üretim

    Hocam ispanyol üretim araçlar bile kesinlikle yerlilerden çok iyi daha öncede baboker arkadaşın dediği gibi sırf stepne için alınmaz yerli

    Stepnede ne gibi bir sorun var hocam ?

    Hocam stepne yerli versiyonlarda aracın altında içeriden bir makara sistemi sayesinde bagajdan açtığınız zaman aracın altına düşüyor stepne lastiği ve uzanıp çekmek bir yana o stepne pislik içinde aracın altında geziyor öyle maalesef ki .. İthal versiyonlar da stepne içeride bagaj halısı altında klasik her zaman ki gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    2 tane resim görünmüyor.Arka koltuk diz mesafesi ve ön kabinin genel itibariyle resimlerini ekleseniz daha iyi olur.Bu aracın multimedya paketli R-Link sistemli satılanı var mı ? Lastik sesi,rüzgar sesi vs. kaç km den sonra içeri geliyor ? Renoya genelde bok atarlar,küçümseyip teneke derler de şu aracıyla tahtını sallıyor

    +Dış tasarım bana hafiften alfa romeo 147 yi hatırlattı.

    Hocam onları da yarın eklerim sizin için Arka koltuk ta biri oturduğu zaman ben oturan kişinin dizlerini belimde hissedebiliyorum ki koltuğum gayet orta ayarda duruyor.Bu aracın 2014 yeni Megane Hblerde R-Link versiyonları olanı mevcut 2.500 tl bir opsiyon ile satın alabiliyorsunuz.Benim aldığım dönem de tom tom vardı ben ithiyaç duyup almadım.

    Lastik sesi 130-140 civarı geliyor.Rüzgar sesi çok değişken bir olay Eskişehir e giderken kocaeli tarafında sabah çok rüzgar vardı köfrezde 150 civarında ses rahatça teyp kapalı duyuluyordu fakat ortalama sıcak güneşli bir gün 170 e kadar ses almıyor yalıtım çok iyi motor sesi içinde aynı şeyi söyleyebilirim rahatça

    Motorda 170 km den sonra 6.viteste bağırmaya başlıyor




  • henry_93 kullanıcısına yanıt
    Bizim clioIII'tede aynı şekilde bir uygulama var. Ama neyseki stepnenin olduğu bölüm epey kapalı olduğundan stepne kirlenmiş olmuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Allons-y

    Bizim clioIII'tede aynı şekilde bir uygulama var. Ama neyseki stepnenin olduğu bölüm epey kapalı olduğundan stepne kirlenmiş olmuyor.

    Hocam clio 3 nüz kaç model çünkü oradaki koruma çitasını meg3ler de ve clio 3 lerde belli bir yıldan sonra yediler lastik leş gibi çıkıyor 2010 model megane da var yerli kasa onda durum çok kötü oluyor gerçekten
  • henry_93 kullanıcısına yanıt
    2006 model hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Allons-y

    2006 model hocam.

    Sizinki makyaj öncesi hocam onlarda yanılmıyorsam koruma bölmesi vardı.Makyaj ile mutlaka birşeyler geliyorsa yerinden birşeylerde gidiyor zaten. 2010 Megane da değiştirdim bir kere 2.5 aya yakın oldu epey pis çıkmıştı. O zaman şanslısınız fakat forumda da epey bu konu eleştiri alıyor
  • Hatchback araçlarının genel kaderi galiba arka diz mesafesi.Eski aracım 98 clio da da bahsettiğiniz aynı durumu yaşıyordum.Hatta koltuğumu öne kadar çekmeme rağmen vaziyet gene aynı.Çok sinir bozucu,gerçi fotoğraftaki clio megane nın yanında evlatlık alınmış gibi kalıyor

     Meg3 GT Line 1.6 dCi ilk 20.000 km geçildi

    Şimdiki aracımız sedan 09 symbol de Allah'tan bu sıkıntı yok,gerçi arka pek ferah ve rahat sayılmaz orta şeker diyelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Hatchback araçlarının genel kaderi galiba arka diz mesafesi.Eski aracım 98 clio da da bahsettiğiniz aynı durumu yaşıyordum.Hatta koltuğumu öne kadar çekmeme rağmen vaziyet gene aynı.Çok sinir bozucu,gerçi fotoğraftaki clio megane nın yanında evlatlık alınmış gibi kalıyor

     Meg3 GT Line 1.6 dCi ilk 20.000 km geçildi

    Şimdiki aracımız sedan 09 symbol de Allah'tan bu sıkıntı yok,gerçi arka pek ferah ve rahat sayılmaz orta şeker diyelim.

    Bence hocam Renault HB Araçlarının kaderi desek daha doğru olur bu diz mesafesi işine Opel Astra VW Golf Ford Focus gibi modeller tam ideal orta şekerli.Yok arkadaş ya söktürücem 2 kapıyı binmesinler arkaya adamın dizi belimde gitmek istemiyorum çok öne cekince de debriyaj frene resmen elimle basacak gibi oluyorum




  • Elinize sağlık hocam
  • Hocam Superchips GT Line için çok güzel bir yazılım çıkarmış. Bence bir yazılım attırın arabaya. Tadı 2 katına çıksın.

    http://www.superchips.co.uk/search?make=29&fueltype=2&model=116&variant=2915



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-75E81FD3D -- 24 Mayıs 2014; 11:19:49 >
  • Son vites biraz daha uzun olabilirmiş gibi geldi bana.Benim CC ile hemen hemen aynı.2000 devirde 100km/saat.Sonuçta 320nm tork var.
  • Hocam aracınız çok güzel motoru ondanda güzelZamanında almadığıma pişman olduğum bir araç şuan 2.elleri 65 bin tl civarı kazasız belasız güle güle kullanın.Bu arada yazılım attırmanızı tavsiye ederim.2.0 litre araçlarla oyun oynarsınız.
  • performans performans bır yere kadar ama konfor ebedi..
  • megane coupe 1.6dci gt line hariç RS ile aynı olan şasi kullanılmıyor diye biliyorum. 1.6 dci motor çok başarılı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkaydj -- 24 Mayıs 2014; 13:46:50 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.