Şimdi Ara

Megane 1 98 model 2.0 rtx, gaz yememe ve silkeleme problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ben şimdi size aracın arıza ve tamir geçmişini ve son halini anlatmak ile başlayayım.

    Aracı ilk aldık, olan problemler

    1-) Araba atıyorum 4. vitesten boşa attın ,devir 3 bin devirde kalıyor ve bunu sürekli yapıyor

    2-) Araç 2.0 olmasına rağmen gitmiyor

    3-) marş basarken gıcıl gıcıl ses geliyor,sanki marş motoru kafası boşa dönüyor gibi


    Gitmemesinin nedenini subap ayarına bağladılar. Evet sorun oymuş. Araba şu an uçak gibi

    Marş basarken çıkan ses hakikaten marş motoru boşa döndüğündenmiş. Araca renault 19 şanzımanı takıldığı için tam oturmuyormuş, marşın da bazı sorunları vardı. Yeni marş motoru aldık. Arada krank mili falan derken baskı balata da değişti. Finalde marş problemi de halloldu

    3 bin devirde sabit kalma olayı da gaz telinin kaportaya girdiği yerdeki plastiği sağolsunlar takmamışlar zamanında,onu yerine oturttuk düzeldi.


    Gelelim şu anki meseleye, araç benzindeyken silkeleme ve gaz yememe yapıyordu. Düz yolda 1. viteste bile zor gidiyordu. Gazda hiçbir şey yoktu. Gaz aksamını devre dışı bırakıp benzinden kullandım 2 hafta, bir kere bile sorun yapmadı. Heh dedik bulduk sorunu regülatördeymiş. GAz kesici ile birlikte regülatör ve ısı müşürünü değiştirdik. Ancak araç hala benzinde gitmiyor.

    Bu olaydan önce sorun benzin pompasında dediler,değiştirdik düzelmedi, enjektör kütüğü dediler,değiştirdik düzelmedi. Sıfır enjektör aldık, yine bir şey değişmedi,hatta eskisinden daha kötü çalışmaya başladı. Biz de eski enjektörü taktık. Geri dönüş valfi diye bir parça varmış. Onu değiştirdik. Heh düzeldi dedik 2 hafta sonra yine yapmaya başladı. Sonra farkettik ki benzin geri dönüş hortumunu sıkınca araba düzeliyordu. Geri dönüşün olduğu yere küçük yüksük gibi bir şey koyduk hortum içine. Yine bi 2 hafta normal çalıştı. Ondan sonra yine yapmaya başladı.

    Arabanın son durumunda, o koyduğumuz yüksük duruyor. O yüksük olmadan araç rölantide bile nerdeyse stop etme durumunda oluyor. Yüksük sayesinde en azından rölantide silkeleme oluyor. ARaç gitmiyor, ama stop etme durumu yok. Ancak artık LPG'de de gaz yememe problemi yapıyor.

    Ustanın dediğine göre oksijen sensörü yeni, buji kabloları yeni, gaz kelebeğini de iyice temizlettik normal çalışıyor. Ustalar da artık bir çare bulamıyor, değişecek parça da kalmadı. Yardımınızı rica ediyorum








  • Benzin geri dönüşü sıkınca yine düzeliyorsa benzin pompası gereken basıncı oluşturamıyor olabilir, değiştirdiğiniz pompa orijinal değilse ondan da olabilir.


    Ateşleme sistemi nasıl bu arada? Bujiler, buji kabloları ve bobin sağlam mı?

  • mustyyyyy kullanıcısına yanıt

    Hocam bujiler daha yeni değişti. Buji kabloları da ben arabayı almadan değiştirilmiş. Ne yaptıysak bir türlü düzelmedi. Bu arada bu sıkıntı olmasın diye orjinal pompa ile değiştirdim. Sonuç değişmedi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bergel95 -- 9 Mart 2021; 14:6:48 >
  • Subaplar erimiş olmasın?
  • mustyyyyy kullanıcısına yanıt

    Valla hocam işin aslı arabayı kullanırken 3-3.500 deviri geçmem bile. Subap ayarı yaptıralı da 1.5 ay falan olmuştur anca

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.