Bildirim
Megane gaza basınca sola çekiyor !!
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
rot ayarından olabilir mi ki ???
veya jantlardan kaynaklanan bişi ? -
Jantlardan olsa titreme yapması gerekir heralde ama araçta titreme yok. Rot ayarından olabilir belki ama neden sadece gaza basınca sola, gazdan çekince de sağa çekiyor o zaman?? -
rot balans lara bide jantlara lastiklere baktır bence önemli bi olay -
Komple ön takıma bakım zamanı geldi galiba.. İlginize teşekkürler arkadaşlar..quote:
Orijinalden alıntı: *bugra*bhdr*
rot balans lara bide jantlara lastiklere baktır bence önemli bi olay -
pek anlamam ama rot ayarına baktır bencequote:
Orijinalden alıntı: BlaCKwiDoW
Komple ön takıma bakım zamanı geldi galiba.. İlginize teşekkürler arkadaşlar..
Alıntıları Göster -
Allah kurtarsınquote:
Orijinalden alıntı: tsuyoi
pek anlamam ama rot ayarına baktır bence
Alıntıları Göster -
rot ayarına baktır sakat iş bunlar.Allah Korusunquote:
Orijinalden alıntı: muhammedda
Allah kurtarsın
Alıntıları Göster
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Z-DGİ -- 3 Ocak 2006 22:21:43 > -
yanlış anlaşılmasın ama bu topic aklıma direk G.O.R.A filmini getirdi.... (gemi sola mı çekiyo???)...quote:
Orijinalden alıntı: Z-DGİ
rot ayarına baktır sakat iş bunlar.Allah Korusun
Alıntıları Göster -
Anlaşılan olay rot ayarından kaynaklanıyor. O zaman ilk önce buna baktırmalı !!quote:
Orijinalden alıntı: pegasuss
yanlış anlaşılmasın ama bu topic aklıma direk G.O.R.A filmini getirdi.... (gemi sola mı çekiyo???)...
Alıntıları Göster
Bu arada ben hala rot ayarının güç aktarımıyla ilişkisini bu konuda pek fazla bilgim olmadığı için çözemedim. Yani demek istediğim aracın verdiği tepki tam olarak şöyle; gaza basarken sanki sol ön tekerlek daha hızlı dönüp aracın sola çekmesini sağlarken gazdan çekince sağ lastik daha da yavaş dönüp aracı frenliyor ve sağa çekmesine neden oluyo gibi.. Burdan sağ ön lastiğin dönmesini engelleyen bişi olabilir mi sorusu geldi aklıma. Ama sürtünme vs.. görünmüyor. Rot ayarından başka bişi olabilir mi peki??
-
rotillere baktır o zamanquote:
Orijinalden alıntı: BlaCKwiDoW
Anlaşılan olay rot ayarından kaynaklanıyor. O zaman ilk önce buna baktırmalı !!
Bu arada ben hala rot ayarının güç aktarımıyla ilişkisini bu konuda pek fazla bilgim olmadığı için çözemedim. Yani demek istediğim aracın verdiği tepki tam olarak şöyle; gaza basarken sanki sol ön tekerlek daha hızlı dönüp aracın sola çekmesini sağlarken gazdan çekince sağ lastik daha da yavaş dönüp aracı frenliyor ve sağa çekmesine neden oluyo gibi.. Burdan sağ ön lastiğin dönmesini engelleyen bişi olabilir mi sorusu geldi aklıma. Ama sürtünme vs.. görünmüyor. Rot ayarından başka bişi olabilir mi peki??
Alıntıları Göster
-
Rotlardan önce ön tekerlerin havasını kontrol ettir bence .quote:
Orijinalden alıntı: ForteVeloce
rotillere baktır o zaman
Alıntıları Göster -
quote:
Orijinalden alıntı: Fosters
Rotlardan önce ön tekerlerin havasını kontrol ettir bence .
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: Fosters
Rotlardan önce ön tekerlerin havasını kontrol ettir bence .
bencede ilk baş lastigin havası nı kontrol et -
Rot balansa götürüsen eğer oradaki usta sana değişmesi gereken parça listesi verecektir. O parçaları değiştirip tekrar rot balansa girersen sorun kalmaz. O dediğin olay alt takımlarla ilgili olsa gerek... Kolay gelsin...quote:
Orijinalden alıntı: MZR34quote:
Orjinalden alıntı: Fosters
Rotlardan önce ön tekerlerin havasını kontrol ettir bence .
bencede ilk baş lastigin havası nı kontrol et
Alıntıları Göster
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set -- 4 Ocak 2006 15:01:02 >
-
Üzgünüm ama ciddi bir masraf çıkacak büyük ihtimalle. İnşallah aktarma organlarında değildir sorun. Öyleyse masraf daha da büyür.quote:
Orijinalden alıntı: set
Rot balansa götürüsen eğer oradaki usta sana değişmesi gereken parça listesi verecektir. O parçaları değiştirip tekrar rot balansa girersen sorun kalmaz. O dediğin olay alt takımlarla ilgili olsa gerek... Kolay gelsin...
Alıntıları Göster -
ön tekerlerden birini kısa zaman önce değiştirdin mi? teker değişimin de rastlanabiliyor. teker havalarından o kadar farkedecegını zannetmiyorum. rott balans gibi gözüküyor. araç yeni mi?quote:
Orijinalden alıntı: kkvan
Üzgünüm ama ciddi bir masraf çıkacak büyük ihtimalle. İnşallah aktarma organlarında değildir sorun. Öyleyse masraf daha da büyür.
Alıntıları Göster -
İlginize çok teşekkürler arkadaşlarquote:
Orijinalden alıntı: elRunks
ön tekerlerden birini kısa zaman önce değiştirdin mi? teker değişimin de rastlanabiliyor. teker havalarından o kadar farkedecegını zannetmiyorum. rott balans gibi gözüküyor. araç yeni mi?
Alıntıları Göster
Bugün Şile'ye gidip geldim ve sorun hala devam ediyor. Sola çekme pek farkedilmese de ayak gazdan hızlı bi şekilde çekildiği zaman otomobil belirgin bi biçimde sağa gitmek istiyor. Ayrıca dururken direksiyonu sağa sola hızlıca çevirince sanki boşluk varmış gibi hissettim ama bilemiyorum belki de yoktur. Yaklaşık 1 sene önce serviste komple ön takımı indirtmiştik. Bize o zaman ön aksta bi çatlak olduğunu ama ellerinde parça olmadığından hemen yapamayacaklarını, ancak kırılma olasılığının normal bi akstan farksız olduğunu söylemişlerdi. Pek inanmamakla birlikte aracı kullanmaya devam ettik. Ancak o dönemden beri araçta belli bi titreme vardı. Hep akstan kaynaklandığını düşünürken lastikleri değiştirdikten sonra ne titreme kaldı ne bişey. Meğer 3 lastiğin teli atmış ve titreme o yüzdenmiş. Ama şimdi hem çekme var hem de bozuk yollarda ön takımın çok sağlam olmadığının sinyalleri geliyor (sanki lastikler çukurlara göre çok hafif te olsa direksiyondan bağımsız hareket ediyorlar gibi..). Sanıyorum aracı o şekilde kullanmamız ön takımda bazı elemanları bozdu ama neler bilmiyorum. Umarım sadece rot ayarıyla kurtarabiliriz..
Lastikler geçen hafta değişti ama hava değerlerine nasıl olsa ayarlamışlardır diye bakmadım. Araç 99 model 128 binde bu arada gerçi yukarda yazmıştım..
-
o çok tipik lastik sorunu. gaza basılıp gazdan ayak çekince arabanın sağa sola gitmesi onun göstergesi hatta devamı var sert frenlemede de araba sağa sola doğru yönelebilir... İlk önce lastik havalarını soğuk iken (en az 2-3 saat kullanılmamış iken ve yakın mesafedeki bir yerde) önce hafifce 5-10 psi indirip tekrar doğru değerlerine kadar şişirin . Sebebi eğer çok yakın değerlerse benzincilerin hava basma cihazları doğru hava basmıyor.quote:
Orijinalden alıntı: BlaCKwiDoW
İlginize çok teşekkürler arkadaşlar
Bugün Şile'ye gidip geldim ve sorun hala devam ediyor. Sola çekme pek farkedilmese de ayak gazdan hızlı bi şekilde çekildiği zaman otomobil belirgin bi biçimde sağa gitmek istiyor. Ayrıca dururken direksiyonu sağa sola hızlıca çevirince sanki boşluk varmış gibi hissettim ama bilemiyorum belki de yoktur. Yaklaşık 1 sene önce serviste komple ön takımı indirtmiştik. Bize o zaman ön aksta bi çatlak olduğunu ama ellerinde parça olmadığından hemen yapamayacaklarını, ancak kırılma olasılığının normal bi akstan farksız olduğunu söylemişlerdi. Pek inanmamakla birlikte aracı kullanmaya devam ettik. Ancak o dönemden beri araçta belli bi titreme vardı. Hep akstan kaynaklandığını düşünürken lastikleri değiştirdikten sonra ne titreme kaldı ne bişey. Meğer 3 lastiğin teli atmış ve titreme o yüzdenmiş. Ama şimdi hem çekme var hem de bozuk yollarda ön takımın çok sağlam olmadığının sinyalleri geliyor (sanki lastikler çukurlara göre çok hafif te olsa direksiyondan bağımsız hareket ediyorlar gibi..). Sanıyorum aracı o şekilde kullanmamız ön takımda bazı elemanları bozdu ama neler bilmiyorum. Umarım sadece rot ayarıyla kurtarabiliriz..
Lastikler geçen hafta değişti ama hava değerlerine nasıl olsa ayarlamışlardır diye bakmadım. Araç 99 model 128 binde bu arada gerçi yukarda yazmıştım..
Alıntıları Göster
Eğer çekme devam ediyorsa lastiklerin desen sorunu olabilir, yeri değiştirtin yeni olduklarına göre hatta arkadan çaprazlama bile yapabilirsiniz. Birde yeni takıldıysa dönme yönlerini kontrol edin içi dış doğru takılmış mı , bazı lastiklerde de rotation diye yön belirtir yahut dönme yönü oku bulunur.
Lassa yı da pek sevmem sert ve özensiz lastiktir.
Eğer buna rağmen devam ediyorsa başka işlemlere geçersiniz. rot veya direksiyon ayarının kayması veya ıvır zıvır ayarsızlığında çekme sürekli olur .
-
quote:
Orijinalden alıntı: pegasuss
yanlış anlaşılmasın ama bu topic aklıma direk G.O.R.A filmini getirdi.... (gemi sola mı çekiyo???)...
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: pegasuss
yanlış anlaşılmasın ama bu topic aklıma direk G.O.R.A filmini getirdi.... (gemi sola mı çekiyo???)...
-
Rot balans .....quote:
Orijinalden alıntı: koray35quote:
Orjinalden alıntı: pegasuss
yanlış anlaşılmasın ama bu topic aklıma direk G.O.R.A filmini getirdi.... (gemi sola mı çekiyo???)...
Alıntıları Göster
Benzer içerikler
- araç km düşürme programı android
- orjinal motor yağı nereden alınır
- ilk otomatik vites araba
- elf motor yağı 5w-30 yorum
- isim soyisim plaka
- q4 e tron fiyat
- ford tourneo courier 2024 teknik özellikleri
- zeekr 009 fiyat
- l200 mitsubishi 2024
- superb fiyat listesi
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X