Şimdi Ara

Megane III Business 1.6 110HP > 33.950 TL Alınır mı? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
2
Favori
10.655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desoto

    yıllarca auris kullandım megane dci edc almak için sattım ancak megane almaya gittiğimde megane la 4 kişi uzun yolculuğa gitmenin arkadaki yolcular için işkence olduğu anladım vazgeçtim.gerek iç hacmi gerekse diğer etken faktörler olsun bence kıyaslama yaparken aurisi küçümsememek gereklidir...

    Biri B sınıfı diğer C sınıfı olsa anlarım da, ikisi de C sınıfı, arada araç almaktan vazgeçirtecek kadar bir iç hacim darlığı olacağını zannetmiyorum.

    Kaldı ki 2 kişiyim, arka koltuk %90 boş oluyor aracımda.

    Auris 1.6 47.000 TL, Megane 34.000 TL. Arada 13.000 TL var. Kıyaslama da aradaki fiyat farkını da dikkate almak lazım.
  • Auris 1.33 comfort kampanyalı fiyatı 38400 tl. Megane 33950 tl. arada 4450 tl bir fark var. Ben olsam megane tercih ederim.
  • auris 100 beygir megane 110 beygir.Daha atak. Vergi olarak aynı.ikiside 1.3-1.6 arasında.
  • Bende araç bakıyorum şu sıralar ve aralık ayını beklemeye karar verdim. Bayağı indirimler oluyor o ayda.
  • Renault un kullandığı 1.6 benzinli motorun bizim forumda kullanıcısı varmıdır acaba bildiğim kadarıyla aynı motor fluence de de kullanılıyor.

    Daha önce tecrübesi olan arkadaşlardan yılda 10 bin km civarı yol yapacak biri olarak fikir almak isityorum bu motor yakıtta üzermi trafiğin az olduğu Edirne'de ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cotyara

    Peki arkadaşlar megane manuel ya da otomatiğini tavsiye eder misiniz? orta donanım? Ödeme ve kredi yardımları güzel olursa almayı düşünüyorum. Bir de balon kredi olsa renaultta tadından yenmez.

    Otomatiği tavsiye etmem. 4 ileri sanırım, performansı çok törpüler ve yakıt tüketimi 10-11 litrelerde gezer.
    Benim tecrübeme göre 10bin km'den sonra yakıt tüketimi düşüyor. İlk başlarda 10 litreye yakınken şu anda 20bindeki aracın ortalama tüketimi 8.7 litre. Şehir dışı da 120 km hızla 7,5 litre.

    Atmosferik motor olduğu ve kasa da eskisine nazaran ağırlaştığı için biraz devir çeviriyorsunuz, bu da motor sesi ve tüketimi arttırıyor ancak benzinciye uğradıktan sonra 2.000 deviri geçmemeye özen gösteriyorsunuz. Göstergeler de size yardımcı oluyor zaten. 29 bine baz Clio satılırken 33bine Meg3 yılda 15bin km'yi geçmeyenler için iyi bir seçenek bence. En azından ne kadar güzel bir araç olsa da aynı fiyatlardaki 2 airbagli Polo'ya tercih edilir.




  • Kandirmaca. arac yok ve siparis almiyorlar.birde cogu ahlaksiz firma ucuz araclarini satmiyor gostermelik koyuyorlar sitelerine.
    fazla iteleyemeyince tribe giriyor cakallar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Türkiye koşullarında çok küçük bir ilde yaşamadığınız sürece küçük motor ekonomik olmaz. Gerçek hayatta aurısın 1.3 megandan fazla yakabilir. Çünkü daha fazla gaza basmak gerekir.

    Megane a kıyasla tek avantajı 6 vites olması.



    Ayrıca 33 binlik megane alınabilcek en mantıklı araç. Çünkü tahminimce 1 yada 2 seneye yenisi çıkar. Onada 40 bin isterler. Bunlarıda ikinci elde 33 e satarlar. Bütün markalarda bu şekilde oldu.




    33 bine araba almak isteyen birine 40 bin civarına satılan aracı önermek üstünede daha fazla yakması ihtimali olan araca 3 lt az yakar demek fanatikliktir. Herkes sizin arabanızı alamayabilir, istemeyedebilir. Alışın bunlara.

    Birincisi aurisi 35 36 bine veriyorlar ve daha donanimli. 9 hava yastiğı vs. Ikincisi de iki motoru da biliyorum. Arada en az 2 litre oynar. Benim kullandiğim fluense 9 litrenin altina dusmezdi. §ehirici 10 11 litre olurdu. Sonucta eski bir motor,tüketimi fazla. Klima zaten

    vasattı. Auris ise amaç zaten ekonomi. Tasarimi eskidi ama yine de daha mantikli bence.


    1- Aurısın en donanımlısı 7 hava yastığı var. (Ön sürücü-yolcu, sürücü diz, sağ sol yan hava yastıkları, sağ sol perde havayastıkları) Baz versiyonlarında eskiden diz havayastığı yoktu. Şimdi nasıldır bakmadım.
    2- Fabrika verileri arasında 0.7lt fark var.
    3- Bu motorlu meganelar tüketici gözünde dahi ekonomik.

    Fabrika verisine göre konuşacak olursak 0.7lt ekonomik.
    Fabrika verilerini gerçek hayata uyarlayacak olursak 1.5 -2 snlık bir hızlanma farkı var. Meganela diyelimki gaza 2 basıyorsan aurısle 3 basarsın demek. Herkes biliyor aslında kasma bence.

    Bu kıyaslamayı kuramıyorsan 1.2 tsı motorlu araçların 1.6 ı araç gibi kullanıldığında 1.6 lara yaklaşan yakıtlarından anlayabilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Türkiye koşullarında çok küçük bir ilde yaşamadığınız sürece küçük motor ekonomik olmaz. Gerçek hayatta aurısın 1.3 megandan fazla yakabilir. Çünkü daha fazla gaza basmak gerekir.

    Megane a kıyasla tek avantajı 6 vites olması.



    Ayrıca 33 binlik megane alınabilcek en mantıklı araç. Çünkü tahminimce 1 yada 2 seneye yenisi çıkar. Onada 40 bin isterler. Bunlarıda ikinci elde 33 e satarlar. Bütün markalarda bu şekilde oldu.




    33 bine araba almak isteyen birine 40 bin civarına satılan aracı önermek üstünede daha fazla yakması ihtimali olan araca 3 lt az yakar demek fanatikliktir. Herkes sizin arabanızı alamayabilir, istemeyedebilir. Alışın bunlara.

    Birincisi aurisi 35 36 bine veriyorlar ve daha donanimli. 9 hava yastiğı vs. Ikincisi de iki motoru da biliyorum. Arada en az 2 litre oynar. Benim kullandiğim fluense 9 litrenin altina dusmezdi. §ehirici 10 11 litre olurdu. Sonucta eski bir motor,tüketimi fazla. Klima zaten

    vasattı. Auris ise amaç zaten ekonomi. Tasarimi eskidi ama yine de daha mantikli bence.


    1- Aurısın en donanımlısı 7 hava yastığı var. (Ön sürücü-yolcu, sürücü diz, sağ sol yan hava yastıkları, sağ sol perde havayastıkları) Baz versiyonlarında eskiden diz havayastığı yoktu. Şimdi nasıldır bakmadım.
    2- Fabrika verileri arasında 0.7lt fark var.
    3- Bu motorlu meganelar tüketici gözünde dahi ekonomik.

    Fabrika verisine göre konuşacak olursak 0.7lt ekonomik.
    Fabrika verilerini gerçek hayata uyarlayacak olursak 1.5 -2 snlık bir hızlanma farkı var. Meganela diyelimki gaza 2 basıyorsan aurısle 3 basarsın demek. Herkes biliyor aslında kasma bence.

    Bu kıyaslamayı kuramıyorsan 1.2 tsı motorlu araçların 1.6 ı araç gibi kullanıldığında 1.6 lara yaklaşan yakıtlarından anlayabilirsin.

    Hocam auris ve corolla 1.33 kullanan dolu insan var forumda. Basacak adam zaten gidip 1.33 motor almaz. Amacı ekonomi olan alır. Milattan kalma reno motorunu savunuyorsun bana. Fabrika verisiyle konuşuyorsun. Şehir içi en az 10 yakar. Aradaki tüketim farkı kağıt üzerindeki kadar olmaz.




  • auristen uzak dur eşşek desem yeridir gitmiyor yokuşlarda birde araba doluysa söve söve çıkıyorsun megane donanım servis ve fiyatııyla uygun tavsiye ederim.
  • Motor hacminin yerini hiçbir şey tutmaz.6 viteste olsa ancak kağıt üzerinde ekonomi yapılabilir veya boş veya klimasız kullanımda göz ardı edilecek rakamları getiriri sahibine .

    Kullanım zevki olmaz.İnsanı afyon yutturmuş gibi kullanıma teşvik ederki o da araç kullanmak değildir.Bir nevi sabır testine tabi tutar sizi.İlk çıktığında 6 ileri vitesi ile meganı kullanmıştım ve yakın zamandada aurisi 1.33 le kullanma fırsatım olduki savunanların motor hacmi değil başka ayalar ile aracın güçlü yönlerini ortaya koymaları olayı daha makul hale sokar.

    Sonuç olarak bu konbinasyon en iyi tasarrufu düşük ilk alım maliyeti ile yaptırır nasıl astra h lerde 1.4 motorla sattıkları zaman olduğu gibi seçim etrafta bu kadar fazla seçenek varken makullukten uzak.
  • megane III hb baz model bayilerde yok,
    bir üst müdelinin dizelini öneriyorlar hemen.
    birde en yakın tarih olarak ocak ayında gelir diyorlar ve fiyat olarak garanti veremem, zaten yeni yılda da 3500 tl kadar yeni yıl zammı gelir diyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TwinAir

    quote:

    Orijinalden alıntı: desoto

    yıllarca auris kullandım megane dci edc almak için sattım ancak megane almaya gittiğimde megane la 4 kişi uzun yolculuğa gitmenin arkadaki yolcular için işkence olduğu anladım vazgeçtim.gerek iç hacmi gerekse diğer etken faktörler olsun bence kıyaslama yaparken aurisi küçümsememek gereklidir...

    Biri B sınıfı diğer C sınıfı olsa anlarım da, ikisi de C sınıfı, arada araç almaktan vazgeçirtecek kadar bir iç hacim darlığı olacağını zannetmiyorum.

    Kaldı ki 2 kişiyim, arka koltuk %90 boş oluyor aracımda.

    Auris 1.6 47.000 TL, Megane 34.000 TL. Arada 13.000 TL var. Kıyaslama da aradaki fiyat farkını da dikkate almak lazım.

    Ben size megane öneririm fakat fiyat konusunda yanlışınız var Auris comfort extra modeli için 2 gün önce 41.200 tl fiyat aldım Sakın siz 34.000 tl lik araç tavsiyesi isterken 41.200 tl lik araç önerdiğimi düşünmeyin Fiyatı yanlış biliyorsunuz onu belirtmek istedim Aurisin yeni kasası ocak ayında gelecekmiş bayilere Bu durum bile şu anki kasayı almamak için bir neden bana göre Diğer arkadaşların bahsettiği 1,33 motor bana hiç mantıklı gelmiyor Lpg de düşünüyorsanız alıp gönül rahatlığı ile taktırılabilir Lpg takılacaksa sıfır almanın mantığı yok demiş bir arkadaş ama 2. el araçlarla 0 km araçlar arasında mantıklı bir fiyat farkı yok Örneğin ben şu ara astra classic3 almak üzereyim 0km için bayi 32.700 tl fiyat verdi 2. ellerine bakıyorum en mantıklısı 1.000 tl aşağısını istiyor Bu durumda 2. el almanın hiç bir mantığı yok

    Aracın bayide olup olmadığını da öğrenin ve bizimle paylaşın Forumda bu aracı düşünenler olabilir




  • Şu ESP'nin standart olması KANUN olmalı artık. Bu fiyata vermesin gerekirse 2000 TL fazlasına versin ama Esp'yi ve güvenlik donanımlarını kısmasın. Ölümlü kazaları %50 oranında azaltabilecek bir sistem bu.
  • esp standart olmasın araba kullanmayı bilin yeter.
    renault un 1.6 16v motoru candır yahu. belki 15 senelik motor ama ilk çıktığında clio yu uçurmaya laguna yı megane ı götürmeye fazlasıyla yetiyordu. şimdide teknik verileri kötü değil. lpg ile de uyumlu. arkadaşım megane 2 bva da kullanmıştı lpg ile hiç sıkıntı çekmiyordu. km de 20-25 yakıyor diyordu. manuelde daha az yakar. boş ağırlığı ne kadar bilmiyorum ama 1300 kg üstüne hantal kalır motor. megane bildiğim kadarıyla daha hafif. birde 1.2 tce motorlar gelecekti sözce büyük ihitmalle clio 4 edc nin geldiği dönemde 1.2 tce lerde satışa çıkar fiyat fark eder bir mikttar lpg ilede uyumsuz yanılmıyorsam ama o motor daha iyidir her türlü. karar sizin.
  • Boş donanımda olsa bence değer. İyi bir fiyat . Ciddiyseniz gidin sohbetle ağzınız laf yapsın 33'e bırakırlar :)
  • o fiyata bence alınabilecek güzel bir araba :)) düşünün yeni astra 39,441 den başlıyor bunu düşününce yeni megan hb bence bu fiyata çok iyi :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Türkiye koşullarında çok küçük bir ilde yaşamadığınız sürece küçük motor ekonomik olmaz. Gerçek hayatta aurısın 1.3 megandan fazla yakabilir. Çünkü daha fazla gaza basmak gerekir.

    Megane a kıyasla tek avantajı 6 vites olması.



    Ayrıca 33 binlik megane alınabilcek en mantıklı araç. Çünkü tahminimce 1 yada 2 seneye yenisi çıkar. Onada 40 bin isterler. Bunlarıda ikinci elde 33 e satarlar. Bütün markalarda bu şekilde oldu.




    33 bine araba almak isteyen birine 40 bin civarına satılan aracı önermek üstünede daha fazla yakması ihtimali olan araca 3 lt az yakar demek fanatikliktir. Herkes sizin arabanızı alamayabilir, istemeyedebilir. Alışın bunlara.

    Birincisi aurisi 35 36 bine veriyorlar ve daha donanimli. 9 hava yastiğı vs. Ikincisi de iki motoru da biliyorum. Arada en az 2 litre oynar. Benim kullandiğim fluense 9 litrenin altina dusmezdi. §ehirici 10 11 litre olurdu. Sonucta eski bir motor,tüketimi fazla. Klima zaten

    vasattı. Auris ise amaç zaten ekonomi. Tasarimi eskidi ama yine de daha mantikli bence.


    1- Aurısın en donanımlısı 7 hava yastığı var. (Ön sürücü-yolcu, sürücü diz, sağ sol yan hava yastıkları, sağ sol perde havayastıkları) Baz versiyonlarında eskiden diz havayastığı yoktu. Şimdi nasıldır bakmadım.
    2- Fabrika verileri arasında 0.7lt fark var.
    3- Bu motorlu meganelar tüketici gözünde dahi ekonomik.

    Fabrika verisine göre konuşacak olursak 0.7lt ekonomik.
    Fabrika verilerini gerçek hayata uyarlayacak olursak 1.5 -2 snlık bir hızlanma farkı var. Meganela diyelimki gaza 2 basıyorsan aurısle 3 basarsın demek. Herkes biliyor aslında kasma bence.

    Bu kıyaslamayı kuramıyorsan 1.2 tsı motorlu araçların 1.6 ı araç gibi kullanıldığında 1.6 lara yaklaşan yakıtlarından anlayabilirsin.

    Hocam auris ve corolla 1.33 kullanan dolu insan var forumda. Basacak adam zaten gidip 1.33 motor almaz. Amacı ekonomi olan alır. Milattan kalma reno motorunu savunuyorsun bana. Fabrika verisiyle konuşuyorsun. Şehir içi en az 10 yakar. Aradaki tüketim farkı kağıt üzerindeki kadar olmaz.

    Aurısın 1.33 unde olupda megane ın 1.6 sında olmayan teknoloji neymiş?

    1.6 eski motor olsada her daim yazılımsal ve parçasal revizyonları omuştur. Bütün markalar bunu yapar.

    Benzinli araçlarda son 10 yılda çıkan en büyük teknolojik yenilik küçük hacim-turbo kombinasyonu ve silindir kapatma teknolojisi. İki araçtada yok.

    Ondan önceki 10 yılda çıkan en büyük teknoloji değişken supap zamanlaması. Motorun düşük devirde çığ yakıt atmasını engelleyerek düşük devir ekonomisi sunar. Ondan sonrada silindir başına 4v teknolojisi. Buda yüksek devir verimliğini artırır. Çiğ benzin atmayı azaltır. İki araçtada var.

    Ondan önceki 10 yılda enjeksiyon sistemi kullanımı. Yakıtın bilgisayar yardımıyla aracın durumuna göre ayarlanmasını sağlamıştır. İki araçtada var.


    Yukarda bahsettiğim teknolojik yenilikler belki daha eski modellerde olsa bile (mesela 80 lerin golfunda 16v kullanılırdı-1.3 130hp yrv turbo 2000 lerin başı) yaygınlaşma zamanı olarak verdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: prorocker

    esp standart olmasın araba kullanmayı bilin yeter.
    renault un 1.6 16v motoru candır yahu. belki 15 senelik motor ama ilk çıktığında clio yu uçurmaya laguna yı megane ı götürmeye fazlasıyla yetiyordu. şimdide teknik verileri kötü değil. lpg ile de uyumlu. arkadaşım megane 2 bva da kullanmıştı lpg ile hiç sıkıntı çekmiyordu. km de 20-25 yakıyor diyordu. manuelde daha az yakar. boş ağırlığı ne kadar bilmiyorum ama 1300 kg üstüne hantal kalır motor. megane bildiğim kadarıyla daha hafif. birde 1.2 tce motorlar gelecekti sözce büyük ihitmalle clio 4 edc nin geldiği dönemde 1.2 tce lerde satışa çıkar fiyat fark eder bir mikttar lpg ilede uyumsuz yanılmıyorsam ama o motor daha iyidir her türlü. karar sizin.

    Ani bir engel çıktığı zaman Esp çok işe yarar.

    Şimdi, sistem her tekerleğe ayrı ayrı fren yapabiliyor, istediğiniz kadar iyi şöför olun bunu beceremezsiniz.

    Ha şu denirse kabul ederim,

    Bazıları mekanik tutuşdan ödün verip bütün işi elektronik sistemlere yüklüyor.

    Yani x aracının Esp'siz versiyonu, belki y aracının Esp'li versiyonu kadar iyi yol tutuyor olabilir , araçtan araca değişebilir, ama x aracınada Esp taktığımızı düşünürsek işte gene epey fark oluyor.

    Yani zaten söylediğim rakamda bütün araçlar için geçerli. Her araçta Esp olursa kazalardaki ölümler %50 azaltılabilirmiş.

    Şimdi tabi birde Esp'nin yanında , önüne engel çıktığında otomatikmtan durma ( Pre-Safe vs. gibi ) sistemlerde standart olursa o zaman yolların güvenliği epey artar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Türkiye koşullarında çok küçük bir ilde yaşamadığınız sürece küçük motor ekonomik olmaz. Gerçek hayatta aurısın 1.3 megandan fazla yakabilir. Çünkü daha fazla gaza basmak gerekir.

    Megane a kıyasla tek avantajı 6 vites olması.



    Ayrıca 33 binlik megane alınabilcek en mantıklı araç. Çünkü tahminimce 1 yada 2 seneye yenisi çıkar. Onada 40 bin isterler. Bunlarıda ikinci elde 33 e satarlar. Bütün markalarda bu şekilde oldu.




    33 bine araba almak isteyen birine 40 bin civarına satılan aracı önermek üstünede daha fazla yakması ihtimali olan araca 3 lt az yakar demek fanatikliktir. Herkes sizin arabanızı alamayabilir, istemeyedebilir. Alışın bunlara.

    Birincisi aurisi 35 36 bine veriyorlar ve daha donanimli. 9 hava yastiğı vs. Ikincisi de iki motoru da biliyorum. Arada en az 2 litre oynar. Benim kullandiğim fluense 9 litrenin altina dusmezdi. §ehirici 10 11 litre olurdu. Sonucta eski bir motor,tüketimi fazla. Klima zaten

    vasattı. Auris ise amaç zaten ekonomi. Tasarimi eskidi ama yine de daha mantikli bence.


    1- Aurısın en donanımlısı 7 hava yastığı var. (Ön sürücü-yolcu, sürücü diz, sağ sol yan hava yastıkları, sağ sol perde havayastıkları) Baz versiyonlarında eskiden diz havayastığı yoktu. Şimdi nasıldır bakmadım.
    2- Fabrika verileri arasında 0.7lt fark var.
    3- Bu motorlu meganelar tüketici gözünde dahi ekonomik.

    Fabrika verisine göre konuşacak olursak 0.7lt ekonomik.
    Fabrika verilerini gerçek hayata uyarlayacak olursak 1.5 -2 snlık bir hızlanma farkı var. Meganela diyelimki gaza 2 basıyorsan aurısle 3 basarsın demek. Herkes biliyor aslında kasma bence.

    Bu kıyaslamayı kuramıyorsan 1.2 tsı motorlu araçların 1.6 ı araç gibi kullanıldığında 1.6 lara yaklaşan yakıtlarından anlayabilirsin.

    Hocam auris ve corolla 1.33 kullanan dolu insan var forumda. Basacak adam zaten gidip 1.33 motor almaz. Amacı ekonomi olan alır. Milattan kalma reno motorunu savunuyorsun bana. Fabrika verisiyle konuşuyorsun. Şehir içi en az 10 yakar. Aradaki tüketim farkı kağıt üzerindeki kadar olmaz.

    Aurısın 1.33 unde olupda megane ın 1.6 sında olmayan teknoloji neymiş?

    1.6 eski motor olsada her daim yazılımsal ve parçasal revizyonları omuştur. Bütün markalar bunu yapar.

    Benzinli araçlarda son 10 yılda çıkan en büyük teknolojik yenilik küçük hacim-turbo kombinasyonu ve silindir kapatma teknolojisi. İki araçtada yok.

    Ondan önceki 10 yılda çıkan en büyük teknoloji değişken supap zamanlaması. Motorun düşük devirde çığ yakıt atmasını engelleyerek düşük devir ekonomisi sunar. Ondan sonrada silindir başına 4v teknolojisi. Buda yüksek devir verimliğini artırır. Çiğ benzin atmayı azaltır. İki araçtada var.

    Ondan önceki 10 yılda enjeksiyon sistemi kullanımı. Yakıtın bilgisayar yardımıyla aracın durumuna göre ayarlanmasını sağlamıştır. İki araçtada var.


    Yukarda bahsettiğim teknolojik yenilikler belki daha eski modellerde olsa bile (mesela 80 lerin golfunda 16v kullanılırdı-1.3 130hp yrv turbo 2000 lerin başı) yaygınlaşma zamanı olarak verdim.


    Aralarındaki fark tüketim farkı. Birinin 7litre yaktığı yerde diğerinin 9-10 litre yakması.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.