Şimdi Ara

Meraklısına, hasar ve tamiri DEĞER KAYBI ALINDI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Penanggalan kullanıcısına yanıt

    Bagaj koruma demiri ve stoplarda pek bir şey yok gibi duruyor ama fotodan tam belli olmuyor da olabilir hocam. Servis fiyatı çok yüksek. Sanırım satacaksınız. Sizin açınızdan mantıklı gibi hayırlı olsun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 16 Eylül 2024; 13:33:38 >
  • Buradan şu anlaşılıyor;


    Trameri ne olursa olsun şu andan itibaren ikinci el araç alacaksam kazanın fotoğrafları varsa muhakkak yetkili serviste onarılmış olmasını arayacağım.


    Sanayide az tramer çıksın diye baştan savma iş yapıyorlar.


    Galerici esnafın fiyat kırmak için uydurduğu değişim olunca değer düşmesinin de hikaye olduğu ortaya çıktı.


    Tırnakları kırık silikonla yapıştırılmış ve boya rengi tutmamış tamponlu arabanın trameri az çıksa ne olacak.


    Tıpkı dünyanın geri kalanında olduğu gibi mümkünse macunlu değil değişmiş parçalı olan makbul olacak.

  • Mehmet Serdar K. kullanıcısına yanıt

    Şu ana kadar hep kazasız boyasız araç aldım sattım ancak tramer li 2.el araç alacaksam eğer serviste yapılmış olmasına dikkat ederim. Tramerin düşük olmasına takılmam şahsen yapılan işleme ve değişen parçalara odaklarım.

    Kendi başıma böyle bir şey gelmiş olsaydı eğer servisten başka yere yaptırmazdım. Ablam kaza yapmıştı ve serviste yaptır dememe rağmen aracı dışarda tanıdık bir usta diye sanayiye verdi. 1 seneye yakın araba tamamlanmadı hep bahaneler uğraş et sonunda arabaya gece 2 de alakasız biryerde trafik cezası geldi çalışanlardan biri almış arabayı. Kavga gürültü derken 1 ay sonra alabildik aracı. Bir diğer arkadaşıma serviste yaptır dememe rağmen sanayide ön camı değiştirdi. Yolda giderken dikiz aynası kucağına düşmüş tekrar gittik sanayide kavga gürültü.

    Millete akıl veriyorum ama dinleyen yok, sonrasında yine iş dönüp dolaşıp içine giriyorum uğraş dur. Kendi arabamla uğraşmadığım kadar tanıdıkların araçlarıyla uğraştım hep. Kendi arabamı yağ değiştirmeye bile sanayiye götürmem gerekirse kendim yaparım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • senged kullanıcısına yanıt

    Sorun adalet sistemi.


    Sanayide başına bir şey gelse hakkını arayacağın bir adalet sistemi yok.


    Dava açsan yıllarca sürecek. Bir araba parası da avukata gidecek.


    Bunu bildiklerinden bu kadar pervasızlar.


    Ama yetkili servisin bir yere kadar sorumluluğu var. Onların da cozuttuğu oluyor ama en kötü markanın ait olduğu ülkedeki genel merkezine mail atınca başlarına gelecekleri bildiklerinden sorumluluğu üzerine alıyorlar.

  • 22 BİN DEĞER KAYBI ALDIM

  • Penanggalan kullanıcısına yanıt

    tramer kaydı, işlem faturası ne kadardı? ilk teklif miydi tahkim sonucu mu 22bin?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kamyonlarkavuntaşır kullanıcısına yanıt

    33.500 TL fatura, tramerde o kadar, 20 bin teklif ettiler, 30 dedim 22 dediler okey dedim. Daha sonra çok daha büyük kazalara daha az alan arkadaslarım oldu iyi aldıgımıı düşünüyorum.

  • Penanggalan kullanıcısına yanıt

    çok iyi koparmışsınız bence de. geçmiş olsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Penanggalan kullanıcısına yanıt

    Başımıza gelirse değer kaybı başvurusu nasıl oluyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beni hep kasko yönlendirdi hocam, karsı tarafın sigortasıyla hiç uğraşmadım. Mail attım, 3 adet kağıt kargoladım en sonunda.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.