Şimdi Ara

Mercedes 7g-dct şanzumanla ilgili ufak minik iki önemli soru

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.443
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar internette araştırdığım bir konuyu sizinle teyit etmek istedim sadece.

    - Mercedes dizel otomatik a serisinde kullanılan 7g-dct şanzuman "ıslak veya yağlı tip" dediğimiz çift kavramalı yarı otomatik şanzumandır dğl mi ?

    - Eğer öyleyse, bu şanzumanın, kuru tip dsg veya powershift gibi kronik bir sorunu yoktur diyebilirmiyiz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selamolsun1 -- 14 Nisan 2018; 8:54:22 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Çift kavramalı yarı otomatik şanzımandır. Çevremde kullanan yok ama internette de bir arızası olduğunu görmedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By_Android -- 13 Nisan 2018; 21:14:43 >
  • Sorunlu sanziman degil ama cift kavrama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazı modellerde TCM Konduktor ve valf arizasi verebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSG kullanan araçlar kuru tip şanzuman oldukları için çok trafikte çabuk ısınma ve kavramada sıkıntı çıkartıyorlar ve mekattronik değişiyor.

    Ama MB de kullanılan 7dct şansuzman yağlı tip olduğu için bu sıkıntıların hiç birini duymazsınız.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.