Şimdi Ara

## Mercedes-Benz C Serisi Sahipleri Bilgi Ve Paylaşım Yıldız Kulubü [W202-W203-W204-W205]## (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
278
Cevap
20
Favori
74.639
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deren05

    Gülsoy..


    Merhaba,
    Gulsoy da 1000km de vardı 1.8 fascination.
    onu aldım .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TcpIp

    Merhaba arkadaşlar.
    C180K 2. el 2009-2011 araçlara bakıyorum.
    Aracın Ankara içi yakıt tüketimi nedir?
    Bu aracı alırken nelere dikkat etmeliyim.
    Ankara'da nereye göstermeliyim?
    Kronik bir sorunu var mıdır?
    Otomatik vitesi nasıldır, tsi motorlar gibi kalkarken ve duruduktan sonra beklemek gerekiyor mu?
    Bakımları servis dışında sanayide yaptırılabiliyor mu?
    Konfor ve ses yalıtımı nasıldır?
    LPG uygulayan var mı, sonuç nasıl?
    Çok teşekkür ederim.

    Aracın Ankara içi yakıt tüketimi nedir? - Hocam Ankara'yı bilmem fakat Antalyada şehir içi araç 11-12 Litre civarı yakıyor.
    Bu aracı alırken nelere dikkat etmeliyim. - Hocam alırken tüm parçaların orjinal olmasına ve yetkili servisinde kontrol edildiğine dikkar etmelisin.
    Ankara'da nereye göstermeliyim?-Yetkili servis tabii.
    Kronik bir sorunu var mıdır? - Hayır yoktur.
    Otomatik vitesi nasıldır, tsi motorlar gibi kalkarken ve duruduktan sonra beklemek gerekiyor mu? - Vites güzel vites geçişleri arasında hiç bir sorun yok .
    Bakımları servis dışında sanayide yaptırılabiliyor mu? - Yaptıcak elbet yer bulursun fakat , yaptırmanı önermem arabayı elinden çıkarıcak olsan büyük değer kaybı sarf eder ayrıca aracın performansını hatta ileriki dönemde başka arızalara sebeb açıcağından korktuğum için sanayide baktırmak aklımın ucundan geçmediki araçta bugüne kadar 15.000 bakımı dışında servis yüzü görmedi araç 1 yıllık.
    Konfor ve ses yalıtımı nasıldır? - Hocam mercedes kalitesini hissedeceğinden eminim , ses konusundada müzik son ses açmadığın sürece camlar kapalıyken ufak bir fısıldama sesi çıkıyor.
    LPG uygulayan var mı, sonuç nasıl? - Bu konuda fikrim yok yalnız uygulandığı takdirde arabaya yazık olacağından eminim ..




  • Arkadaşlar 2006-2007 model w203 c 180 kompressor düşünüyorum.Nasıldır bu araçlar?Kronik sorunları varmı?Yol tutuş, yakıt tüketimi v.s NAsıldır acaba?
  • LPG konusunda bende aynı şeyi düşünüyorum.Zamanında Mareada LPG ile yakıt tasarrufu yaptık ama güvenlik hep kafamı meşgul etti.Araç içine olan sızdırma tam bir hayati tehlike yaratmakta.Bu nedenle yanan araç ve insanlar gördüm.Araç dışına veya motordaki sızdırmaları çok önemsemiyorum..
    Yakın gelecekte hibrid yada akü batarya takviyesi ile bir miktar tasarruf yapılabilinir gibi geliyor bana..
  • beni de ekleyebilirsiniz; 2011 C180 CGI AMG Paladyum Gri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 34hakan47 -- 9 Aralık 2011; 1:03:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    Arkadaşlar 2006-2007 model w203 c 180 kompressor düşünüyorum.Nasıldır bu araçlar?Kronik sorunları varmı?Yol tutuş, yakıt tüketimi v.s NAsıldır acaba?

    yukarı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    Arkadaşlar 2006-2007 model w203 c 180 kompressor düşünüyorum.Nasıldır bu araçlar?Kronik sorunları varmı?Yol tutuş, yakıt tüketimi v.s NAsıldır acaba?

    yukarı

    sizin bahsettiğiniz model w203ün makyajlı versiyonu..

    öncelikle tavsiyem spor paketlilerden almanız.çok güzel bir duruşu var ve çok şık..siyah ve metalik rengi olanlar..

    yol tutuşu konusunda bir şüpheniz olmasın çok iyidir özellikle dediğim gibi spor pakette önce 225 arkada 245 lastikler var..konfor olarakta muazzam araçtır w203 bu konuda belkide w204ten bile daha konforlu olduğu durumlar olabilir..

    yakıt tüketimine gelirsek aşşağı yukarı şu andaki c serileri kadar belki daha az bile yakabilir..

    kronik sorunu yoktur,zaten makyajlı versiyonunu alcaksınız :)

    ayrıca şöyle bir inceleme buldum sizin için
    quote:


    Mercedes'in orta sınıftaki temsilcisi C Serisi ilk kez1993 yılında satışa sunuldu. 2000 yılında ikinci nesli tanıtılanotomobil, modern hatları ve zengin donanım özellikleriyledikkat çekti. Cenevre Otomobil Fuarı'nda makyajlı versiyonusergilenen C Serisi, yaz başından itibaren Türkiye'ye ithaledilecek. Testini gerçekleştirdiğimiz güncel versiyon isevergi avantajı sunan motor seçeneğiyle talep görüyor. C SerisiTürkiye'ye 1.8 litre 143 HP, 2.0 litre 163 HP, 2.4 litre 170HP, 3.2 litre 218 HP, 3.2 litre 354 HP benzinli, 2.1 litre116 HP, 2.1 litre 143 HP, 2.7 litre 170 HP, 3.0 litre 143HP dizel motor seçenekleriyle ithal ediliyor.

    E Serisi kadar iddialı
    '90'lı yılların sonuna doğru satışa sunulan otomobil, aileninamiral modeli S Serisi ile başlayan yeni Mercedes kimliğinidevam ettiriyor. İç içe geçmiş farları hariç E Serisi'ni andıranotomobil ağabeyinden 30 cm kısa. Geçen dört yıla karşın halagüncel çizgilere sahip otomobil Mercedes kurmaylarını tatminkaretmiyor olmalı ki makyaj operasyonuna başvurulmuş. Ön tasarımıalışılmış Mercedes asaletini vurgularken, yan bölüm aynalarayerleştirilen sinyallerle dikkat çekiyor. Büyük egzoz çıkışıysasportif karakteri vurgulayan bir detay.

    İç mekanı yaşlandı
    Yüksek malzeme ve işçilik kalitesine rağmen C Serisi'nin içmekanı bir hayli demode kaldı. Özellikle konsol üzerindekibirkaç buton aradan geçen yılları daha iyi hissettiriyor.Orta konsolun en üstüne havalandırma ızgaraları yerleştirilmiş.Daha altaysa müzik sistemi, boş bir göz ve otomatik klimakumandaları bulunuyor. Gösterge tablosunu oldukça okunaklı;hız göstergesi yarım ay şeklinde ortaya konumlandırılmış.Dijital bilgi ekranıysa bu bölümün hemen altında yer alıyor.Devir göstergesi sola, yakıt göstergesiyse sağa yerleştirilmiş.C Serisi'nin bagaj hacmi 455 litre, ancak arka koltuklarınyatırılmasıyla bu hacmi yükseltmek mümkün.

    Hacmindenfazlasını üretiyor
    C180 Kompressor'ün kalbinde 1796 cc hacminde aşırı beslemelibir motor görev yapıyor. Bu motor Mercedes ailesi içinde sadeceC Serisi'nde kullanılıyor. Turbo motorların aksine gücünümotor çalıştığı anda krank milinden alan 'Kompressor' sistemi,alt devirlerde ürettiği tork ile dikkat çekiyor. Motor, 5200d/d'de 143 HP güç, 2500 d/d'de 220 Nm tork üretiyor. Kalkıştanitibaren nazlanmadan hızlanan otomobil çok yüksek bir performanssunmuyor. Fakat 0'dan 100 km/s hıza ulaştığı 10 saniyelikdeğer, en büyük rakibi BMW 3.18 ile baş edebileceği anlamınageliyor. C180 Kompressor'ün son hızınıysa 220 km/s olarakölçtük. Yakıt tüketimi konusunda çok müsrif olmayan test otomobilimiz,100 km'de 9 litre kurşunsuz benzin tüketti. 62 litrelik deposuylamenzili 688 km.

    Güvenlik üst düzeyde
    C180 Kompressor yüksek konfor özellikleri, güçlü motoru vekaliteli iç mekanıyla sınıfının liderliğine oynuyor. Güncelliğinikoruyan dış tasarım, makyaj öncesinde de tercih edilebileceğinigösteriyor. ESP ve ASR sistemlerine sahip otomobili yoldançıkarmak çok güç. Bu sistemler kapatıldığında yüksek torkunetkisiyle otomobilin arka kısmının kaydırdığını belirtmekgerekiyor. Ancak direksiyon sisteminin bu noktada hassasiyetiyüksek. Park manevralarındaysa direksiyon sistemi biraz ağırkalıyor. Otomobilin fren sistemi testimiz süresince başarılıbir performans gösterdi. 100 km/s hızla giderken yapılan anifrende aracı 38 metrede durdurmayı başardık. Mercedes C 180Komp. + Spor paket'in anahtar teslim satış fiyatı 52.155 Euro.



    GenelDeğerlendirme
    İçmekan Yaşlılık emareleri gösteriyor.
    Görüş Ön ve arkada sorun yok.
    İşçilik Sınıf ortalamasında.
    Performans Hacmine göre başarılı motor.
    Tüketim Daha iyi olabilirdi.
    Yoltutuş Elektronik destekler sayesinde yüksek.
    Frenler Kullanıcısına güven veriyor.
    Süspansiyon Yüksek konfor sunuyor.
    Yalıtım İç mekanda ses yok.
    Donanım Sınıf ortalamasında.
    Fiyat Rakiplerinden yüksek.
    Sonuç C 180'in dış tasarımı hala çok modern veçekici. İç mekan ergonomik, kullanılan malzeme kalitesiyüksek. Makyaj iç mekanın karakterini değiştirebilir.


    Test ve Teknik Verileri
    STANDART DONANIM
    ABS,BAS, ESP, sürücü, yolcu yan ve perde havayastıkları, deri döşeme,otomatik klima, elektrikli kumandalı camlar, elektrik kumandalıve ısıtmalı yan aynalar, otomatik kararan iç ayna, derinlikve yükseklik ayarlı direksiyon, far sensörü, hız sabitleme sistemi,uzaktan kumandalı merkezi kilit. sis lambaları.
    FABRİKAVERİLERİ TESTVERİLERİ
    Motor: Önde uzunlamasınayerleştirilmiş dört silindirli motor. Hızlanma
    MotorHacmi: 1796 cc 0-50km/s : 3.3 sn
    Çap/Strok: - 0-100 km/s : 10 sn
    MotorGücü: 5200 d/d'de 143 HP 0-130km/s : 15.6 sn

    Hız
    Max.Tork: 2500 d/d'de 220Nm Max.hız : 220 km/s
    Frenler: önde disk arkada disk




    Bagaj: 455 lt İçgürültü
    Boyutlar: 4526/1728/1427 mm Rölanti 48 dB(A)
    Ağırlık: 1400 kg 100 km/s : 62 dB(A)
    Lastikler: 195/65 R15 100- 0 km/s 38 m

    Test tüketimi: 9 lt/100 km

    Depokapasitesi: 62 lt
    Menzil: 688 km




    quote:

    Orijinalden alıntı: 34hakan47

    beni de ekleyebilirsiniz; 2011 C180 CGI AMG Paladyum Gri


    ekledim dostum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HoLY.oNE -- 9 Aralık 2011; 16:41:58 >




  • Kardes ekle benide 2 tane 2011
    Siyah ve beyaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C 180K AMG Beyaz
  • Herkese Selamlar,

    Aracım; C180 CGI AMG BEYAZ 06N0034



    NEVZAT DEMİR - ANKARA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolcool

    Kardes ekle benide 2 tane 2011
    Siyah ve beyaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: biologic

    C 180K AMG Beyaz



    quote:

    Orijinalden alıntı: nvztdmr

    Herkese Selamlar,

    Aracım; C180 CGI AMG BEYAZ 06N0034



    NEVZAT DEMİR - ANKARA


    hoşgeldiniz,hepinizi ekledim dostlar..

    model yıllarınızı 2011 girdim yazmayanlarında yanlışşsa düzeltiniz..:)




  • arkadaşım ben rengi söylemeyi unutmuşum :) aracın rengi alabandin gri eklersen sevinirim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    Arkadaşlar 2006-2007 model w203 c 180 kompressor düşünüyorum.Nasıldır bu araçlar?Kronik sorunları varmı?Yol tutuş, yakıt tüketimi v.s NAsıldır acaba?

    yukarı

    sizin bahsettiğiniz model w203ün makyajlı versiyonu..

    öncelikle tavsiyem spor paketlilerden almanız.çok güzel bir duruşu var ve çok şık..siyah ve metalik rengi olanlar..

    yol tutuşu konusunda bir şüpheniz olmasın çok iyidir özellikle dediğim gibi spor pakette önce 225 arkada 245 lastikler var..konfor olarakta muazzam araçtır w203 bu konuda belkide w204ten bile daha konforlu olduğu durumlar olabilir..

    yakıt tüketimine gelirsek aşşağı yukarı şu andaki c serileri kadar belki daha az bile yakabilir..

    kronik sorunu yoktur,zaten makyajlı versiyonunu alcaksınız :)

    ayrıca şöyle bir inceleme buldum sizin için
    quote:


    Mercedes'in orta sınıftaki temsilcisi C Serisi ilk kez1993 yılında satışa sunuldu. 2000 yılında ikinci nesli tanıtılanotomobil, modern hatları ve zengin donanım özellikleriyledikkat çekti. Cenevre Otomobil Fuarı'nda makyajlı versiyonusergilenen C Serisi, yaz başından itibaren Türkiye'ye ithaledilecek. Testini gerçekleştirdiğimiz güncel versiyon isevergi avantajı sunan motor seçeneğiyle talep görüyor. C SerisiTürkiye'ye 1.8 litre 143 HP, 2.0 litre 163 HP, 2.4 litre 170HP, 3.2 litre 218 HP, 3.2 litre 354 HP benzinli, 2.1 litre116 HP, 2.1 litre 143 HP, 2.7 litre 170 HP, 3.0 litre 143HP dizel motor seçenekleriyle ithal ediliyor.

    E Serisi kadar iddialı
    '90'lı yılların sonuna doğru satışa sunulan otomobil, aileninamiral modeli S Serisi ile başlayan yeni Mercedes kimliğinidevam ettiriyor. İç içe geçmiş farları hariç E Serisi'ni andıranotomobil ağabeyinden 30 cm kısa. Geçen dört yıla karşın halagüncel çizgilere sahip otomobil Mercedes kurmaylarını tatminkaretmiyor olmalı ki makyaj operasyonuna başvurulmuş. Ön tasarımıalışılmış Mercedes asaletini vurgularken, yan bölüm aynalarayerleştirilen sinyallerle dikkat çekiyor. Büyük egzoz çıkışıysasportif karakteri vurgulayan bir detay.

    İç mekanı yaşlandı
    Yüksek malzeme ve işçilik kalitesine rağmen C Serisi'nin içmekanı bir hayli demode kaldı. Özellikle konsol üzerindekibirkaç buton aradan geçen yılları daha iyi hissettiriyor.Orta konsolun en üstüne havalandırma ızgaraları yerleştirilmiş.Daha altaysa müzik sistemi, boş bir göz ve otomatik klimakumandaları bulunuyor. Gösterge tablosunu oldukça okunaklı;hız göstergesi yarım ay şeklinde ortaya konumlandırılmış.Dijital bilgi ekranıysa bu bölümün hemen altında yer alıyor.Devir göstergesi sola, yakıt göstergesiyse sağa yerleştirilmiş.C Serisi'nin bagaj hacmi 455 litre, ancak arka koltuklarınyatırılmasıyla bu hacmi yükseltmek mümkün.

    Hacmindenfazlasını üretiyor
    C180 Kompressor'ün kalbinde 1796 cc hacminde aşırı beslemelibir motor görev yapıyor. Bu motor Mercedes ailesi içinde sadeceC Serisi'nde kullanılıyor. Turbo motorların aksine gücünümotor çalıştığı anda krank milinden alan 'Kompressor' sistemi,alt devirlerde ürettiği tork ile dikkat çekiyor. Motor, 5200d/d'de 143 HP güç, 2500 d/d'de 220 Nm tork üretiyor. Kalkıştanitibaren nazlanmadan hızlanan otomobil çok yüksek bir performanssunmuyor. Fakat 0'dan 100 km/s hıza ulaştığı 10 saniyelikdeğer, en büyük rakibi BMW 3.18 ile baş edebileceği anlamınageliyor. C180 Kompressor'ün son hızınıysa 220 km/s olarakölçtük. Yakıt tüketimi konusunda çok müsrif olmayan test otomobilimiz,100 km'de 9 litre kurşunsuz benzin tüketti. 62 litrelik deposuylamenzili 688 km.

    Güvenlik üst düzeyde
    C180 Kompressor yüksek konfor özellikleri, güçlü motoru vekaliteli iç mekanıyla sınıfının liderliğine oynuyor. Güncelliğinikoruyan dış tasarım, makyaj öncesinde de tercih edilebileceğinigösteriyor. ESP ve ASR sistemlerine sahip otomobili yoldançıkarmak çok güç. Bu sistemler kapatıldığında yüksek torkunetkisiyle otomobilin arka kısmının kaydırdığını belirtmekgerekiyor. Ancak direksiyon sisteminin bu noktada hassasiyetiyüksek. Park manevralarındaysa direksiyon sistemi biraz ağırkalıyor. Otomobilin fren sistemi testimiz süresince başarılıbir performans gösterdi. 100 km/s hızla giderken yapılan anifrende aracı 38 metrede durdurmayı başardık. Mercedes C 180Komp. + Spor paket'in anahtar teslim satış fiyatı 52.155 Euro.



    GenelDeğerlendirme
    İçmekan Yaşlılık emareleri gösteriyor.
    Görüş Ön ve arkada sorun yok.
    İşçilik Sınıf ortalamasında.
    Performans Hacmine göre başarılı motor.
    Tüketim Daha iyi olabilirdi.
    Yoltutuş Elektronik destekler sayesinde yüksek.
    Frenler Kullanıcısına güven veriyor.
    Süspansiyon Yüksek konfor sunuyor.
    Yalıtım İç mekanda ses yok.
    Donanım Sınıf ortalamasında.
    Fiyat Rakiplerinden yüksek.
    Sonuç C 180'in dış tasarımı hala çok modern veçekici. İç mekan ergonomik, kullanılan malzeme kalitesiyüksek. Makyaj iç mekanın karakterini değiştirebilir.


    Test ve Teknik Verileri
    STANDART DONANIM
    ABS,BAS, ESP, sürücü, yolcu yan ve perde havayastıkları, deri döşeme,otomatik klima, elektrikli kumandalı camlar, elektrik kumandalıve ısıtmalı yan aynalar, otomatik kararan iç ayna, derinlikve yükseklik ayarlı direksiyon, far sensörü, hız sabitleme sistemi,uzaktan kumandalı merkezi kilit. sis lambaları.
    FABRİKAVERİLERİ TESTVERİLERİ
    Motor: Önde uzunlamasınayerleştirilmiş dört silindirli motor. Hızlanma
    MotorHacmi: 1796 cc 0-50km/s : 3.3 sn
    Çap/Strok: - 0-100 km/s : 10 sn
    MotorGücü: 5200 d/d'de 143 HP 0-130km/s : 15.6 sn

    Hız
    Max.Tork: 2500 d/d'de 220Nm Max.hız : 220 km/s
    Frenler: önde disk arkada disk




    Bagaj: 455 lt İçgürültü
    Boyutlar: 4526/1728/1427 mm Rölanti 48 dB(A)
    Ağırlık: 1400 kg 100 km/s : 62 dB(A)
    Lastikler: 195/65 R15 100- 0 km/s 38 m

    Test tüketimi: 9 lt/100 km

    Depokapasitesi: 62 lt
    Menzil: 688 km




    quote:

    Orijinalden alıntı: 34hakan47

    beni de ekleyebilirsiniz; 2011 C180 CGI AMG Paladyum Gri


    ekledim dostum.

    Cevabınız için çok teşekkür ederim.Spor paket dediğiniz sport edition yazan değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    Arkadaşlar 2006-2007 model w203 c 180 kompressor düşünüyorum.Nasıldır bu araçlar?Kronik sorunları varmı?Yol tutuş, yakıt tüketimi v.s NAsıldır acaba?

    yukarı

    sizin bahsettiğiniz model w203ün makyajlı versiyonu..

    öncelikle tavsiyem spor paketlilerden almanız.çok güzel bir duruşu var ve çok şık..siyah ve metalik rengi olanlar..

    yol tutuşu konusunda bir şüpheniz olmasın çok iyidir özellikle dediğim gibi spor pakette önce 225 arkada 245 lastikler var..konfor olarakta muazzam araçtır w203 bu konuda belkide w204ten bile daha konforlu olduğu durumlar olabilir..

    yakıt tüketimine gelirsek aşşağı yukarı şu andaki c serileri kadar belki daha az bile yakabilir..

    kronik sorunu yoktur,zaten makyajlı versiyonunu alcaksınız :)

    ayrıca şöyle bir inceleme buldum sizin için
    quote:


    Mercedes'in orta sınıftaki temsilcisi C Serisi ilk kez1993 yılında satışa sunuldu. 2000 yılında ikinci nesli tanıtılanotomobil, modern hatları ve zengin donanım özellikleriyledikkat çekti. Cenevre Otomobil Fuarı'nda makyajlı versiyonusergilenen C Serisi, yaz başından itibaren Türkiye'ye ithaledilecek. Testini gerçekleştirdiğimiz güncel versiyon isevergi avantajı sunan motor seçeneğiyle talep görüyor. C SerisiTürkiye'ye 1.8 litre 143 HP, 2.0 litre 163 HP, 2.4 litre 170HP, 3.2 litre 218 HP, 3.2 litre 354 HP benzinli, 2.1 litre116 HP, 2.1 litre 143 HP, 2.7 litre 170 HP, 3.0 litre 143HP dizel motor seçenekleriyle ithal ediliyor.

    E Serisi kadar iddialı
    '90'lı yılların sonuna doğru satışa sunulan otomobil, aileninamiral modeli S Serisi ile başlayan yeni Mercedes kimliğinidevam ettiriyor. İç içe geçmiş farları hariç E Serisi'ni andıranotomobil ağabeyinden 30 cm kısa. Geçen dört yıla karşın halagüncel çizgilere sahip otomobil Mercedes kurmaylarını tatminkaretmiyor olmalı ki makyaj operasyonuna başvurulmuş. Ön tasarımıalışılmış Mercedes asaletini vurgularken, yan bölüm aynalarayerleştirilen sinyallerle dikkat çekiyor. Büyük egzoz çıkışıysasportif karakteri vurgulayan bir detay.

    İç mekanı yaşlandı
    Yüksek malzeme ve işçilik kalitesine rağmen C Serisi'nin içmekanı bir hayli demode kaldı. Özellikle konsol üzerindekibirkaç buton aradan geçen yılları daha iyi hissettiriyor.Orta konsolun en üstüne havalandırma ızgaraları yerleştirilmiş.Daha altaysa müzik sistemi, boş bir göz ve otomatik klimakumandaları bulunuyor. Gösterge tablosunu oldukça okunaklı;hız göstergesi yarım ay şeklinde ortaya konumlandırılmış.Dijital bilgi ekranıysa bu bölümün hemen altında yer alıyor.Devir göstergesi sola, yakıt göstergesiyse sağa yerleştirilmiş.C Serisi'nin bagaj hacmi 455 litre, ancak arka koltuklarınyatırılmasıyla bu hacmi yükseltmek mümkün.

    Hacmindenfazlasını üretiyor
    C180 Kompressor'ün kalbinde 1796 cc hacminde aşırı beslemelibir motor görev yapıyor. Bu motor Mercedes ailesi içinde sadeceC Serisi'nde kullanılıyor. Turbo motorların aksine gücünümotor çalıştığı anda krank milinden alan 'Kompressor' sistemi,alt devirlerde ürettiği tork ile dikkat çekiyor. Motor, 5200d/d'de 143 HP güç, 2500 d/d'de 220 Nm tork üretiyor. Kalkıştanitibaren nazlanmadan hızlanan otomobil çok yüksek bir performanssunmuyor. Fakat 0'dan 100 km/s hıza ulaştığı 10 saniyelikdeğer, en büyük rakibi BMW 3.18 ile baş edebileceği anlamınageliyor. C180 Kompressor'ün son hızınıysa 220 km/s olarakölçtük. Yakıt tüketimi konusunda çok müsrif olmayan test otomobilimiz,100 km'de 9 litre kurşunsuz benzin tüketti. 62 litrelik deposuylamenzili 688 km.

    Güvenlik üst düzeyde
    C180 Kompressor yüksek konfor özellikleri, güçlü motoru vekaliteli iç mekanıyla sınıfının liderliğine oynuyor. Güncelliğinikoruyan dış tasarım, makyaj öncesinde de tercih edilebileceğinigösteriyor. ESP ve ASR sistemlerine sahip otomobili yoldançıkarmak çok güç. Bu sistemler kapatıldığında yüksek torkunetkisiyle otomobilin arka kısmının kaydırdığını belirtmekgerekiyor. Ancak direksiyon sisteminin bu noktada hassasiyetiyüksek. Park manevralarındaysa direksiyon sistemi biraz ağırkalıyor. Otomobilin fren sistemi testimiz süresince başarılıbir performans gösterdi. 100 km/s hızla giderken yapılan anifrende aracı 38 metrede durdurmayı başardık. Mercedes C 180Komp. + Spor paket'in anahtar teslim satış fiyatı 52.155 Euro.



    GenelDeğerlendirme
    İçmekan Yaşlılık emareleri gösteriyor.
    Görüş Ön ve arkada sorun yok.
    İşçilik Sınıf ortalamasında.
    Performans Hacmine göre başarılı motor.
    Tüketim Daha iyi olabilirdi.
    Yoltutuş Elektronik destekler sayesinde yüksek.
    Frenler Kullanıcısına güven veriyor.
    Süspansiyon Yüksek konfor sunuyor.
    Yalıtım İç mekanda ses yok.
    Donanım Sınıf ortalamasında.
    Fiyat Rakiplerinden yüksek.
    Sonuç C 180'in dış tasarımı hala çok modern veçekici. İç mekan ergonomik, kullanılan malzeme kalitesiyüksek. Makyaj iç mekanın karakterini değiştirebilir.


    Test ve Teknik Verileri
    STANDART DONANIM
    ABS,BAS, ESP, sürücü, yolcu yan ve perde havayastıkları, deri döşeme,otomatik klima, elektrikli kumandalı camlar, elektrik kumandalıve ısıtmalı yan aynalar, otomatik kararan iç ayna, derinlikve yükseklik ayarlı direksiyon, far sensörü, hız sabitleme sistemi,uzaktan kumandalı merkezi kilit. sis lambaları.
    FABRİKAVERİLERİ TESTVERİLERİ
    Motor: Önde uzunlamasınayerleştirilmiş dört silindirli motor. Hızlanma
    MotorHacmi: 1796 cc 0-50km/s : 3.3 sn
    Çap/Strok: - 0-100 km/s : 10 sn
    MotorGücü: 5200 d/d'de 143 HP 0-130km/s : 15.6 sn

    Hız
    Max.Tork: 2500 d/d'de 220Nm Max.hız : 220 km/s
    Frenler: önde disk arkada disk




    Bagaj: 455 lt İçgürültü
    Boyutlar: 4526/1728/1427 mm Rölanti 48 dB(A)
    Ağırlık: 1400 kg 100 km/s : 62 dB(A)
    Lastikler: 195/65 R15 100- 0 km/s 38 m

    Test tüketimi: 9 lt/100 km

    Depokapasitesi: 62 lt
    Menzil: 688 km




    quote:

    Orijinalden alıntı: 34hakan47

    beni de ekleyebilirsiniz; 2011 C180 CGI AMG Paladyum Gri


    ekledim dostum.

    Cevabınız için çok teşekkür ederim.Spor paket dediğiniz sport edition yazan değil mi?

    evet mesela bunlar gibi..

    2005teki sport edition

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-bayii-cikis-li-c-180komp-avantgarde-lpg-ve-koltuk-isitma-li-66705834/detay/#

    2007deki sport edition

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-sahibinden-emsalsiz-c-180-sport-edition-66930389/detay/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    Arkadaşlar 2006-2007 model w203 c 180 kompressor düşünüyorum.Nasıldır bu araçlar?Kronik sorunları varmı?Yol tutuş, yakıt tüketimi v.s NAsıldır acaba?

    yukarı

    sizin bahsettiğiniz model w203ün makyajlı versiyonu..

    öncelikle tavsiyem spor paketlilerden almanız.çok güzel bir duruşu var ve çok şık..siyah ve metalik rengi olanlar..

    yol tutuşu konusunda bir şüpheniz olmasın çok iyidir özellikle dediğim gibi spor pakette önce 225 arkada 245 lastikler var..konfor olarakta muazzam araçtır w203 bu konuda belkide w204ten bile daha konforlu olduğu durumlar olabilir..

    yakıt tüketimine gelirsek aşşağı yukarı şu andaki c serileri kadar belki daha az bile yakabilir..

    kronik sorunu yoktur,zaten makyajlı versiyonunu alcaksınız :)

    ayrıca şöyle bir inceleme buldum sizin için
    quote:


    Mercedes'in orta sınıftaki temsilcisi C Serisi ilk kez1993 yılında satışa sunuldu. 2000 yılında ikinci nesli tanıtılanotomobil, modern hatları ve zengin donanım özellikleriyledikkat çekti. Cenevre Otomobil Fuarı'nda makyajlı versiyonusergilenen C Serisi, yaz başından itibaren Türkiye'ye ithaledilecek. Testini gerçekleştirdiğimiz güncel versiyon isevergi avantajı sunan motor seçeneğiyle talep görüyor. C SerisiTürkiye'ye 1.8 litre 143 HP, 2.0 litre 163 HP, 2.4 litre 170HP, 3.2 litre 218 HP, 3.2 litre 354 HP benzinli, 2.1 litre116 HP, 2.1 litre 143 HP, 2.7 litre 170 HP, 3.0 litre 143HP dizel motor seçenekleriyle ithal ediliyor.

    E Serisi kadar iddialı
    '90'lı yılların sonuna doğru satışa sunulan otomobil, aileninamiral modeli S Serisi ile başlayan yeni Mercedes kimliğinidevam ettiriyor. İç içe geçmiş farları hariç E Serisi'ni andıranotomobil ağabeyinden 30 cm kısa. Geçen dört yıla karşın halagüncel çizgilere sahip otomobil Mercedes kurmaylarını tatminkaretmiyor olmalı ki makyaj operasyonuna başvurulmuş. Ön tasarımıalışılmış Mercedes asaletini vurgularken, yan bölüm aynalarayerleştirilen sinyallerle dikkat çekiyor. Büyük egzoz çıkışıysasportif karakteri vurgulayan bir detay.

    İç mekanı yaşlandı
    Yüksek malzeme ve işçilik kalitesine rağmen C Serisi'nin içmekanı bir hayli demode kaldı. Özellikle konsol üzerindekibirkaç buton aradan geçen yılları daha iyi hissettiriyor.Orta konsolun en üstüne havalandırma ızgaraları yerleştirilmiş.Daha altaysa müzik sistemi, boş bir göz ve otomatik klimakumandaları bulunuyor. Gösterge tablosunu oldukça okunaklı;hız göstergesi yarım ay şeklinde ortaya konumlandırılmış.Dijital bilgi ekranıysa bu bölümün hemen altında yer alıyor.Devir göstergesi sola, yakıt göstergesiyse sağa yerleştirilmiş.C Serisi'nin bagaj hacmi 455 litre, ancak arka koltuklarınyatırılmasıyla bu hacmi yükseltmek mümkün.

    Hacmindenfazlasını üretiyor
    C180 Kompressor'ün kalbinde 1796 cc hacminde aşırı beslemelibir motor görev yapıyor. Bu motor Mercedes ailesi içinde sadeceC Serisi'nde kullanılıyor. Turbo motorların aksine gücünümotor çalıştığı anda krank milinden alan 'Kompressor' sistemi,alt devirlerde ürettiği tork ile dikkat çekiyor. Motor, 5200d/d'de 143 HP güç, 2500 d/d'de 220 Nm tork üretiyor. Kalkıştanitibaren nazlanmadan hızlanan otomobil çok yüksek bir performanssunmuyor. Fakat 0'dan 100 km/s hıza ulaştığı 10 saniyelikdeğer, en büyük rakibi BMW 3.18 ile baş edebileceği anlamınageliyor. C180 Kompressor'ün son hızınıysa 220 km/s olarakölçtük. Yakıt tüketimi konusunda çok müsrif olmayan test otomobilimiz,100 km'de 9 litre kurşunsuz benzin tüketti. 62 litrelik deposuylamenzili 688 km.

    Güvenlik üst düzeyde
    C180 Kompressor yüksek konfor özellikleri, güçlü motoru vekaliteli iç mekanıyla sınıfının liderliğine oynuyor. Güncelliğinikoruyan dış tasarım, makyaj öncesinde de tercih edilebileceğinigösteriyor. ESP ve ASR sistemlerine sahip otomobili yoldançıkarmak çok güç. Bu sistemler kapatıldığında yüksek torkunetkisiyle otomobilin arka kısmının kaydırdığını belirtmekgerekiyor. Ancak direksiyon sisteminin bu noktada hassasiyetiyüksek. Park manevralarındaysa direksiyon sistemi biraz ağırkalıyor. Otomobilin fren sistemi testimiz süresince başarılıbir performans gösterdi. 100 km/s hızla giderken yapılan anifrende aracı 38 metrede durdurmayı başardık. Mercedes C 180Komp. + Spor paket'in anahtar teslim satış fiyatı 52.155 Euro.



    GenelDeğerlendirme
    İçmekan Yaşlılık emareleri gösteriyor.
    Görüş Ön ve arkada sorun yok.
    İşçilik Sınıf ortalamasında.
    Performans Hacmine göre başarılı motor.
    Tüketim Daha iyi olabilirdi.
    Yoltutuş Elektronik destekler sayesinde yüksek.
    Frenler Kullanıcısına güven veriyor.
    Süspansiyon Yüksek konfor sunuyor.
    Yalıtım İç mekanda ses yok.
    Donanım Sınıf ortalamasında.
    Fiyat Rakiplerinden yüksek.
    Sonuç C 180'in dış tasarımı hala çok modern veçekici. İç mekan ergonomik, kullanılan malzeme kalitesiyüksek. Makyaj iç mekanın karakterini değiştirebilir.


    Test ve Teknik Verileri
    STANDART DONANIM
    ABS,BAS, ESP, sürücü, yolcu yan ve perde havayastıkları, deri döşeme,otomatik klima, elektrikli kumandalı camlar, elektrik kumandalıve ısıtmalı yan aynalar, otomatik kararan iç ayna, derinlikve yükseklik ayarlı direksiyon, far sensörü, hız sabitleme sistemi,uzaktan kumandalı merkezi kilit. sis lambaları.
    FABRİKAVERİLERİ TESTVERİLERİ
    Motor: Önde uzunlamasınayerleştirilmiş dört silindirli motor. Hızlanma
    MotorHacmi: 1796 cc 0-50km/s : 3.3 sn
    Çap/Strok: - 0-100 km/s : 10 sn
    MotorGücü: 5200 d/d'de 143 HP 0-130km/s : 15.6 sn

    Hız
    Max.Tork: 2500 d/d'de 220Nm Max.hız : 220 km/s
    Frenler: önde disk arkada disk




    Bagaj: 455 lt İçgürültü
    Boyutlar: 4526/1728/1427 mm Rölanti 48 dB(A)
    Ağırlık: 1400 kg 100 km/s : 62 dB(A)
    Lastikler: 195/65 R15 100- 0 km/s 38 m

    Test tüketimi: 9 lt/100 km

    Depokapasitesi: 62 lt
    Menzil: 688 km




    quote:

    Orijinalden alıntı: 34hakan47

    beni de ekleyebilirsiniz; 2011 C180 CGI AMG Paladyum Gri


    ekledim dostum.

    Cevabınız için çok teşekkür ederim.Spor paket dediğiniz sport edition yazan değil mi?

    evet mesela bunlar gibi..

    2005teki sport edition

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-bayii-cikis-li-c-180komp-avantgarde-lpg-ve-koltuk-isitma-li-66705834/detay/#

    2007deki sport edition

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-sahibinden-emsalsiz-c-180-sport-edition-66930389/detay/

    Çok teşekkür ederim cevapların için...




  • rica ederim dostum..

    kırmızı bi tane istiorm beaa şu güzelliğe bakın..

     ## Mercedes-Benz C Serisi Sahipleri Bilgi Ve Paylaşım Yıldız Kulubü [W202-W203-W204-W205]##
     ## Mercedes-Benz C Serisi Sahipleri Bilgi Ve Paylaşım Yıldız Kulubü [W202-W203-W204-W205]##
     ## Mercedes-Benz C Serisi Sahipleri Bilgi Ve Paylaşım Yıldız Kulubü [W202-W203-W204-W205]##
     ## Mercedes-Benz C Serisi Sahipleri Bilgi Ve Paylaşım Yıldız Kulubü [W202-W203-W204-W205]##




  • Aracın şehir içi yakıt tüketimi hakkında bilgi verebilir misinz arkadaşlar...
  • Beni de ekleyebilirsiniz..2011 C 180 CGI Fascination - Beyaz
  • 2011 c180cgi kirmizi amg paket 320d kullandim fakat hem turkiyeye gelenler bos oluyor ve araba eskidi yaaaaaw aslinda herzaman icin bir bmw hayraniydim,hala da oyleyim,fakat mercedes de iyiymis aslinda.
  • Avatar Volvo ..
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.