Şimdi Ara

Mercedes-Benz Türk yeni Tourismo’yu tanıttı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
2.734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • CaRviLLE C kullanıcısına yanıt
    403 ile travego arasında fark yok diyen arkadaşlar bi zahmet

    www.dunyagoz.com

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    Otobuslerde neden cam tavan yapmazlar. Yaptiklari hersey yatirimciya daha fazla kazandirma amacli. Yolcuyu ipleyen yok

    S417 lerde vardı cam tavan ama onlardada klima soğutmada sorun yaşıyor gerçi setrada klima hep yetersizdir birde cam tavan olunca klima nal topluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen



    Mercedes-Benz Türk yeni Tourismo’yu tanıttı



    Otobüs dediğin budur, cam tavanı da olursa tadından yenmez. Yol yorgunluğunu minimumda yaşatan bi otobüs.

    Konfor olarak yaşıtları olan travego ve fortunalardan çok üstün araba ama ülkemize uygun değil, bagajının iki katlı olması, klimasının yetersizliği, yatağının önde olması, damlatmalı su ısıtması hiç bize uygun değildi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 280bin £ para bağlayıp ayda 5 6bin lira kazanmaya razı olan hemen alsın 2018 lion's coach lar daha havalı bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KSKcarpediem kullanıcısına yanıt
    Evet birkaç yerde daha duymuştum kliması yetersiz kalıyormuş, ek sistem falan koyuyorlarmış. Ben yazın binmiştim kliması fena değildi. Yatağın önde olması sıkıntı mı bilmiyorum ama hacim çok dardı diye biliyıorum. Makyajla beraber yatak ve klima sorunu çözülmüştü. Ama gerçekten çok konforlu bi otobüs, peronda duruşu bile yetiyor.

    Tabi biz yolcu gözüyle bakıyoruz, diğer yönlerini profesyoneller bilir, bir de çok yakıyor diyorlardı bunun için.
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Euro3 motora göre gayet makuldu yakıtı 33 35 litre tabi fortunalar daha hesaplıydı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KSKcarpediem

    280bin £ para bağlayıp ayda 5 6bin lira kazanmaya razı olan hemen alsın 2018 lion's coach lar daha havalı bence


    15-20 bin liradan aşağı değil olnların gelirleri.Öyle olsa kimse aptal değil.O Parayı faize koysan sıfır riskle o parayı getirir.
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Bunun cam tavanlısı ile 2007 de Ankara istanbul yapmıştım çok beğenmiştim o cam tavan olayı harika.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Travegonun önünde diz çöker. Bildiğin tur arabası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • educationist E kullanıcısına yanıt
    Gerçekten çok güzel araç, cam tavanlısı harika.



    2006 veya 2007 izmir fuarında sergilenen cam tavanlı bi 417 vardı, baya güzeldi, bununla yolculuk çok keyifli olur demiştim, 4-5 yıl sonra aynı otobüs denk geldi Malatya izmir arası yolculuğumda. 18 saat süren yolda, yorgunluk sıfırdı neredeyse. Ve aynı otobüs 3-4 sene sonra sefer sırasında yanarak metal yığını haline geldi. Şükür kimseye bişey olmamıştı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 27 Ocak 2018; 1:43:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    Onların dediğiniz kişiler biziz ama hiç o paraları görmedik biz, 30 kişi ile izmirden istanbula kalkan aracın cirosu ile kârını hesaplayın ondan sonra insanları aptal yerine koyun

    Yakıt, 3il otogarı, 1ilçe otogarı, 2köprü, otoyol, personel harcırahı, personel sgk yemek, ikram, bakım masrafı, yolcu hasarları, temizlik , şirket komisyonu marşa bastığın anda standart giderler vergiler sigortalar kaskolar dahil değil daha onlarca gider şimdiki araç doluluklarına bakmayın malum tatil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes'in otobüsleri çok konforsuz. Özellikle standart koltuklar 5 para etmez. Neoplan varken ben tercih etmem firma sahibi olsam. Zaten son Travego ellerinde patladı. Eski satış rakamlarının yanına yaklaşmadı. Tourismo olmasa otobüs satamayacaklar. Temsa'da son araçlarıyla piyasada iyi yer etti. Mercedes'in işi artık eskisi kadar rahat olmayacak otobüs pazarında. MAN, Neoplan ve Temsa eskiye nazaran çok daha kuvvetli durumda. Eskiden sektörde sadece Mercedes varken günümüzde çok fazla ve iyi secenek mevcut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir gun bmw otobus yaparsa o gun yeni bir milat olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Firma veya bireyselcinin mercedes alma nedenlerinden birisi parça ucuzluğu ve ustasının çok olması

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.