Şimdi Ara

MERCEDES C 180 2005 MODEL TADİLAT İÇİN FİKİR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.276
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bilgisi olan herkezden yardım bekliyorum.
    araç 2005 model mercedes c 180 komprosörlü 105 kw
    Üzerinde aeb yazılımlı sıralı sistem var
    üzerinde 6 silindir araç regülatörü ve gazkesici var enjektörlerini ramona marka takılmış aracın benzin milisaniyeleri 2,20 -2,35 arası

    aracın sıkıntısı normal 70km ve 100km arası sıkıntı yok 200km hızda bile bennzine atmıyor yalnız araç 100km hızdan sonra kerkinme yapıyor ve arıza lambası yakıyor
    ben sıkıntıyı enjektör de gördüm ama müdahele etmedim bu konuyla ilgili fikir bekliyorum



  • quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    bilgisi olan herkezden yardım bekliyorum.
    araç 2005 model mercedes c 180 komprosörlü 105 kw
    Üzerinde aeb yazılımlı sıralı sistem var
    üzerinde 6 silindir araç regülatörü ve gazkesici var enjektörlerini ramona marka takılmış aracın benzin milisaniyeleri 2,20 -2,35 arası

    aracın sıkıntısı normal 70km ve 100km arası sıkıntı yok 200km hızda bile bennzine atmıyor yalnız araç 100km hızdan sonra kerkinme yapıyor ve arıza lambası yakıyor
    ben sıkıntıyı enjektör de gördüm ama müdahele etmedim bu konuyla ilgili fikir bekliyorum



    merhaba
    tlf görüşmesinde degiştirilmesi gereken yerler vardı kontrol lerini yaptınızmı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_kan teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    bilgisi olan herkezden yardım bekliyorum.
    araç 2005 model mercedes c 180 komprosörlü 105 kw
    Üzerinde aeb yazılımlı sıralı sistem var
    üzerinde 6 silindir araç regülatörü ve gazkesici var enjektörlerini ramona marka takılmış aracın benzin milisaniyeleri 2,20 -2,35 arası

    aracın sıkıntısı normal 70km ve 100km arası sıkıntı yok 200km hızda bile bennzine atmıyor yalnız araç 100km hızdan sonra kerkinme yapıyor ve arıza lambası yakıyor
    ben sıkıntıyı enjektör de gördüm ama müdahele etmedim bu konuyla ilgili fikir bekliyorum



    merhaba
    tlf görüşmesinde degiştirilmesi gereken yerler vardı kontrol lerini yaptınızmı

    Daha hiç bir işlem yapmadım arabayı müşterim hafta sonundan sonra bırakacak extra s eçenekler için araştırma yapayım dedim .iŞİN en garip durumuda montajı yapan arkadaş bana sakın elleme yarın ben çözecem dedi .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_kan teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    bilgisi olan herkezden yardım bekliyorum.
    araç 2005 model mercedes c 180 komprosörlü 105 kw
    Üzerinde aeb yazılımlı sıralı sistem var
    üzerinde 6 silindir araç regülatörü ve gazkesici var enjektörlerini ramona marka takılmış aracın benzin milisaniyeleri 2,20 -2,35 arası

    aracın sıkıntısı normal 70km ve 100km arası sıkıntı yok 200km hızda bile bennzine atmıyor yalnız araç 100km hızdan sonra kerkinme yapıyor ve arıza lambası yakıyor
    ben sıkıntıyı enjektör de gördüm ama müdahele etmedim bu konuyla ilgili fikir bekliyorum



    merhaba
    tlf görüşmesinde degiştirilmesi gereken yerler vardı kontrol lerini yaptınızmı

    Daha hiç bir işlem yapmadım arabayı müşterim hafta sonundan sonra bırakacak extra s eçenekler için araştırma yapayım dedim .iŞİN en garip durumuda montajı yapan arkadaş bana sakın elleme yarın ben çözecem dedi .

    nasıl bir usta anlayışı garip araç sahibinin sabrınımı ölçmeye calışıyor acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_kan teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_kan teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    bilgisi olan herkezden yardım bekliyorum.
    araç 2005 model mercedes c 180 komprosörlü 105 kw
    Üzerinde aeb yazılımlı sıralı sistem var
    üzerinde 6 silindir araç regülatörü ve gazkesici var enjektörlerini ramona marka takılmış aracın benzin milisaniyeleri 2,20 -2,35 arası

    aracın sıkıntısı normal 70km ve 100km arası sıkıntı yok 200km hızda bile bennzine atmıyor yalnız araç 100km hızdan sonra kerkinme yapıyor ve arıza lambası yakıyor
    ben sıkıntıyı enjektör de gördüm ama müdahele etmedim bu konuyla ilgili fikir bekliyorum



    merhaba
    tlf görüşmesinde degiştirilmesi gereken yerler vardı kontrol lerini yaptınızmı

    Daha hiç bir işlem yapmadım arabayı müşterim hafta sonundan sonra bırakacak extra s eçenekler için araştırma yapayım dedim .iŞİN en garip durumuda montajı yapan arkadaş bana sakın elleme yarın ben çözecem dedi .

    nasıl bir usta anlayışı garip araç sahibinin sabrınımı ölçmeye calışıyor acaba

    VALTEK YERİNE horizon enjektörmü yapsam




  • horızon enj olur fakat 2 li olarak montaj yapar sanız daha makbüll olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_kan teknik

    horızon enj olur fakat 2 li olarak montaj yapar sanız daha makbüll olur.

    bende öyle düşündüm gri olan 2 ohm luktan yarın sorucam fabrikaya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    bilgisi olan herkezden yardım bekliyorum.
    araç 2005 model mercedes c 180 komprosörlü 105 kw
    Üzerinde aeb yazılımlı sıralı sistem var
    üzerinde 6 silindir araç regülatörü ve gazkesici var enjektörlerini ramona marka takılmış aracın benzin milisaniyeleri 2,20 -2,35 arası

    aracın sıkıntısı normal 70km ve 100km arası sıkıntı yok 200km hızda bile bennzine atmıyor yalnız araç 100km hızdan sonra kerkinme yapıyor ve arıza lambası yakıyor
    ben sıkıntıyı enjektör de gördüm ama müdahele etmedim bu konuyla ilgili fikir bekliyorum


    aracın regülatör basıncı çok yüksek.. 0,85 te basınç ayarlanmalıdır.. aksi halde araca ani hızlanma yada gaza bas bırakmalarda komprresür eyüksek emiş yapar ve basınç 1,8 in üstüne çıkar. dolayısıyla enjektörler yüksek basınçtan ötürü en az bir tanesi kitlenir. ondan sonra benzinede alsanız sorun giderilmez. taki stop edip çalıştırana kadar.

    komprresür ve turbo araçlarda regülatör basıncı 1,2 yada 1,4 ta ayarlanmamalıdır. 0,8 ile 0,9 arasında rolantide ayarlanmalıdır. ozaman sorunsuz bir kullanım olur. tek sıkıntısı bu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_kan teknik

    horızon enj olur fakat 2 li olarak montaj yapar sanız daha makbüll olur.

    bende öyle düşündüm gri olan 2 ohm luktan yarın sorucam fabrikaya


    enjektörlük bnir durum değil. tabi daha hızlı enjektör tada aktif edecektir.. ancak sorun basınc fazlalığından..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    bilgisi olan herkezden yardım bekliyorum.
    araç 2005 model mercedes c 180 komprosörlü 105 kw
    Üzerinde aeb yazılımlı sıralı sistem var
    üzerinde 6 silindir araç regülatörü ve gazkesici var enjektörlerini ramona marka takılmış aracın benzin milisaniyeleri 2,20 -2,35 arası

    aracın sıkıntısı normal 70km ve 100km arası sıkıntı yok 200km hızda bile bennzine atmıyor yalnız araç 100km hızdan sonra kerkinme yapıyor ve arıza lambası yakıyor
    ben sıkıntıyı enjektör de gördüm ama müdahele etmedim bu konuyla ilgili fikir bekliyorum


    aracın regülatör basıncı çok yüksek.. 0,85 te basınç ayarlanmalıdır.. aksi halde araca ani hızlanma yada gaza bas bırakmalarda komprresür eyüksek emiş yapar ve basınç 1,8 in üstüne çıkar. dolayısıyla enjektörler yüksek basınçtan ötürü en az bir tanesi kitlenir. ondan sonra benzinede alsanız sorun giderilmez. taki stop edip çalıştırana kadar.

    komprresür ve turbo araçlarda regülatör basıncı 1,2 yada 1,4 ta ayarlanmamalıdır. 0,8 ile 0,9 arasında rolantide ayarlanmalıdır. ozaman sorunsuz bir kullanım olur. tek sıkıntısı bu

    teşekkür ederim arabayı enine boyuna inceleyemedim araç sahibi ile sadece inceledim arabayı servise bırakınca ilk bunu deneyeceğim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_kan teknik

    horızon enj olur fakat 2 li olarak montaj yapar sanız daha makbüll olur.

    bende öyle düşündüm gri olan 2 ohm luktan yarın sorucam fabrikaya


    enjektörlük bnir durum değil. tabi daha hızlı enjektör tada aktif edecektir.. ancak sorun basınc fazlalığından..

    Mecedes grubunda e250 kırmızı kapak komprosörlü ve c180 serisine montaj yaptım ama ZSAVOLİ marka montaj yapmıştım monifoltu söktük ve enjektörleri dibe kadar yerleştirmiştik ve ayar yaptık gönderdik hiç sıkıntı yaşamadık SİSTEME montajı ben yapmadığım için sorunu bulmak biraz zor olucak zaten araç sahibi montaj için 1600 lira ödeme yapmış 6 ay önce ve aracından baya sıkılmış bu durum karşısında aracı almadan bilgi edinmek istedim her seçeneği hazır hale getirip sorunu bulmak adına ve sizin söylediğiniz mantıklı geldi
    teşekkürler usta




  • Bu kadar montaj yapıp i para kazanmak için tüm servisler kendini reklam ediyor onca ustanın içinde 2 usta bana fikir veriyor bravo diyorum.
    buda tüketicilere örnek
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.