Şimdi Ara

MERCEDES C 180 K ## 1. 6 ## BAYİLERDE (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
206
Cevap
0
Favori
112.685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    Bayiler şu an C180leri çok iyi bir fiyata veriyo bilginiz olsun. Yeni 1.6lar gelecegi için ellerinde kalan c180lere indirim yapmışlar ve yaza kadar da krizden dolayı c180 getirmiceklermiş.

    Arkadasım bugun teslim aldı Beyaz c180 avantgarde 39,500. Tabi baya uzun uğraşlar sonunda bu fiyata gelmiş. Fakat bu fiyata olmasa da 40-41bin Euroya rahat alınır.

    />



    Donanım olarak neler var araçta?
  • Vallahi tek bildiğim çok dolu değil iç mekan olarak. Yani yagmur far sonsoru filan var kısmi deri koltuk var. Xenon sunroof yok. Hız sabitleme de yok galiba. Avantgarde galiba dış donanıma önem veriyomuş. 17" jantlar, sis farlarının çevresi korm kaplama, ön panjurda krom çıtalar filan var. Tam da bilmiyorum ama.

    Bu akşam 6 gibi teslim alcaklardı aracı. Arkadasım 3.16yı pert edince(abisinin arabasını) 28.000Euro para verdi kasko. Ordan gelen parayla üstüne biraz daha koyup bunu aldılar işte.
  • dış tasarım iyi mercedes tartışılmazda şu iç mekan yok yeni modellerde

     MERCEDES C 180 K  ##  1. 6  ##  BAYİLERDE
  • kaya hocam hangi bayii acaba..

    cidden fiyat iyiymiş..

    napsak satsak mı Passatı

    araçta boşmuş ama harbi..cc felan yok..
  • Valla bilmiyorum onu ya @Alemdar.
    Eğer gerçekten ilgilenirsen yarın öğrenirim. Bu arada boşver sen Passat daha geniş Merco'dan
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    Valla bilmiyorum onu ya @Alemdar.
    Eğer gerçekten ilgilenirsen yarın öğrenirim. Bu arada boşver sen Passat daha geniş Merco'dan



    Sen bi öğren..Ne olur olmaz..Deli tarafım tutar gider satarım Passatı...
  • audi ve bmw gibi premium orta segmentte düşük hacimli motoru olmamasına rağmen ülkemizde premium satış lideri en baz motorunun 1.8 olmasına rağmen.. yeni 1.6 litrelik motor rakipleri ile arayı epeyce açacaktır hem vergi avantajı sağlıyor hemde fiyatıda fena değil..
  • mercedes hayranlığı olanlar için çok iyi seçenek bence... adam hayatında bir mercedes'e binsin ya...
  • 19can84
    şeker kardeşim herkimsen
    edebiyat dersinde değiliz amacımız eğlenmek. ayrıca avrupayı incelersen anlarsın!
    sadece vw ve bmw farkı türkiyede var oda vergi çelişkisi bilmem anlatabildimmi, internetten avrupada fiyat kıyaslaması yap. bana bmw mercedes övme. yoksa bmw yemi çalışıyorsun. çayda söylediler içtim saygılar.
  • dikkatli bak farlar daha oval bu c serisi coupe
  • Arkadaşlar ben mercedes c 180 k 1,6 lt hakkında kötüleme yapmıyorum.
    sizin aşırı mercedes tutkunuzdan dolayı mercedes yetkilileri standartları düşürüyor fiyatları yükseltiyor. neden anlamıyorsunuz?
    hepiniz interneti kullanmayı gayet iyi biliyorsunuz, internetten inceleyip almanyada bu tür kötülediğiniz audi a4 volvo v 70 opel insignia v.s markaların fiyatlarına bakmıyorsunuz? önyargılı davranmayınız ben inceliyorum.
    Almanyada bmw 3 serisi ,mercedes c 180 k , opel insignia ,audi a4 fiyatlarını inceledim donanımlarınıda baktım farkları gördüm, sizde görün şok olursunuz, örneğin mercedes c 180 k 1,6 lt almanyada fiyatı 31800 euro opel insignia 1,6 lt almanya satış fiyatı 32500 euro civarı. Türkiyede durum çok farklı mercedes 90000 tl opel insignia 60000 tl üstelik mercedes donanım olarak ve kullanım olarak çok vasat! (mercedes sadece Türkiyede isim yapmış) ama neden opel almanyada kullandığı donanımları türkiyede sergiliyor? mercedes tam tersi bunları pahalı opsiyon olarak türkiyeye sunuyor.
    bu tutumlarınız çok abartılı ancak mercedesi zengin ediyorsunuz eleştiri yapmıyor, yapana kızıyorsunuz ne kazanıyorsunuz? tüm bu yorumları mercedes yada oto satış acenteleri okuyor eleştiri yapın ve sizde kazanın.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu

    2.000 cc den aşagı mercedese binilmez. Binende mercedese biniyorum demesin.. Tamamen Amele Avuntusu olur..


    ülkemizde satılan mercedeslerin %50 si e200 kompressor ve bu motor 1800cc . demekki 2000cc aşağısı mercedes olurmuş
  • quote:

    Orjinalden alıntı: warrior sako


    quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu

    2.000 cc den aşagı mercedese binilmez. Binende mercedese biniyorum demesin.. Tamamen Amele Avuntusu olur..


    ülkemizde satılan mercedeslerin %50 si e200 kompressor ve bu motor 1800cc . demekki 2000cc aşağısı mercedes olurmuş


    Olur Türkiye için olur 1.6 mondeo,vectra ve volvo oldugu için olur ama onada mercedes denmez.. Halk tip araba denir sadece ..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: quadream


    quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu


    quote:

    Orjinalden alıntı: quadream


    quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu

    2.000 cc den aşagı mercedese binilmez. Binende mercedese biniyorum demesin.. Tamamen Amele Avuntusu olur..


    çok komiksin ya


    Gerçekler acıdır.



    sanki ferrari alıyoruz 2000 motordan aşşağı olmazmış...mercedes alan adam performansı için mi alıyor yoksa konfor, prestij için mi alıyor?

    şaka gibisin...



    6 ay 2006 CLK 200 kullandım. CLK 200 bile Mercedesin adına sanına uymayan bir araba konfor ve prestij olayı passattan hallice, gittigin yerlerde kaale alınmayan.. 97 Camaro var bende onda her gittigim yerde kapılarım açılıyor , hoşgeldiniz beyfendi diye karşılanırken. 2006 mercedesteki bu muamele bana ilginç gelmişti..

    Merak etme bu arada Ferraride kriz yüzünden yakında Türkiye pazarı için 1600 cc araba üretir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cela Soylu -- 21 Şubat 2009; 23:33:15 >




  • ...........................,.
    .............................



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cela Soylu -- 21 Şubat 2009; 23:33:46 >
  • "Türkler istedi, Almanlar özel otomobil üretti

    Türkiye'de 1,6 litrenin üzerindeki motorlarda yüksek vergiden dolayı Mercedes C serisi için Türkiye'den düşük motorlu otomobil talepleri olmuş. Ziegler, bundan 2,5 yıl önce Daimler Almanya (Stuttgart)'dan motor hacmi 1.600'ün altında olan özel bir C Serisi otomobil üretmesini istediğini söyledi. O zaman, sadece Türkiye için böyle bir talebin gerçekleştirilemeyeceği cevabını aldığını anlatan Ziegler, bu konuda ısrarcı olduğunu ve Stuttgart'a yılda 5 bin adet satış yapacağına dair kota sözü verince çalışmaların başladığını ifade etti. Türkiye'nin talepleri üzerine üretilen 1,6 litrenin altında motor hacmine sahip aracın bugün bütün dünyada kullanıldığını söyleyen Mercedes-Benz Türk Başkanı, "Bu aracın üretilmesinde Türkiye öncü oldu." dedi.


    http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=817930&title=turkiye-mercedesin-dunyadaki-dort-arge-merkezinden-biri-oldu




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    "Türkler istedi, Almanlar özel otomobil üretti

    Türkiye'de 1,6 litrenin üzerindeki motorlarda yüksek vergiden dolayı Mercedes C serisi için Türkiye'den düşük motorlu otomobil talepleri olmuş. Ziegler, bundan 2,5 yıl önce Daimler Almanya (Stuttgart)'dan motor hacmi 1.600'ün altında olan özel bir C Serisi otomobil üretmesini istediğini söyledi. O zaman, sadece Türkiye için böyle bir talebin gerçekleştirilemeyeceği cevabını aldığını anlatan Ziegler, bu konuda ısrarcı olduğunu ve Stuttgart'a yılda 5 bin adet satış yapacağına dair kota sözü verince çalışmaların başladığını ifade etti. Türkiye'nin talepleri üzerine üretilen 1,6 litrenin altında motor hacmine sahip aracın bugün bütün dünyada kullanıldığını söyleyen Mercedes-Benz Türk Başkanı, "Bu aracın üretilmesinde Türkiye öncü oldu." dedi.


    http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=817930&title=turkiye-mercedesin-dunyadaki-dort-arge-merkezinden-biri-oldu



    bu haber tamamen asparagas, c class senede minimum 100 bin adet satıyor, 100 bin araçlık pazarı 3000 adet arttıracağız diye mercedes gidip motor geliştirmez.

    emisyon kurallarının sıkılaşmasıyla beraber down sizing populer hale geldi bu motorda da onun yansıması.

    @şekocan

    bu forumda yurtdışında bu bmw'ler mercedesler burada satıldığı kadar pahalı değiller deyip, çeşitli mukayeseli ve donanımları da içeren örnekler veren belki de ilk kişi benim.

    sana yaptığım eleştirinin de edebiyatla falan ilgisi yok,

    vw kimsenin neden 1.6 tsi yapmıyorsunuz gibi abuk bir sorusuna cevap verme gereği hissetmez, zira bunun sonu yok biri neden 1.6 yapmıyorsunuz der, biri neden 3.5 tsi yapmıyorsunuz der, biri neden poloya w12 koymuyorsunuz der, biri niye patlıcan moru araba yapmıyorsunuz der, birş neden kaplan desenli döşeme kullanmıyorsunuz der soruların sonu gelmez , sadece soruları yanıtlamak için 10larca kişi istihdam etmek zorunda kalırlar, o yüzden fantazi yapmaya gerek yok
    küçük hacimli turbo motor emisyon olarak avantajlı çünkü dur-kalk trafikte-kalkışlarda- düşük devirde sabit hızla ilerlerken normal bir 1.4 motor ne kadar atık gaz üretiyorsa o kadar atık gaz üretiyor, motorun hacmi arttıkça bu gaz miktarı da artacaktır, yarın öbürgün metalürjideki gelişmelere bağlı olarak 1.0 200 hplik çok düşük emisyonlu motorlarla da karşılaşacağız.

    1.6 çift şarjlı motor üretmek, 1.4 üretmiş bir firma için daha zor değil daha kolaydır, hacim küçüldükçe iş daha zorlaşır.

    son olarak, sürekli insignia -c class örneği veriyorsunuz, lütfen fiyatlarını söylediğiniz modellerin donanımlarını belirtin de verdiğiniz örnek daha anlamlı hale gelsin.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu


    6 ay 2006 CLK 200 kullandım. CLK 200 bile Mercedesin adına sanına uymayan bir araba konfor ve prestij olayı passattan hallice, gittigin yerlerde kaale alınmayan.. 97 Camaro var bende onda her gittigim yerde kapılarım açılıyor , hoşgeldiniz beyfendi diye karşılanırken. 2006 mercedesteki bu muamele bana ilginç gelmişti..

    Merak etme bu arada Ferraride kriz yüzünden yakında Türkiye pazarı için 1600 cc araba üretir..


    Demek ki olmayan prestijini otomobillerle sağlamaya çalışıyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 720p -- 22 Şubat 2009; 21:05:14 >
  • fiyat yuvarlak hesap 90.000 tl den başlıyor. valla bilmemki... o kadar param olsaydı keşke de car car car konuşabilseydim. fakat ilk önce şu saçma mantığı bırakalım... 90.000 veren 120-130.000 de verir... ne yani? ciddi misiniz? ben arabamı alırken (2006 1.6 FSI TİPTR. COMF. PASSAT) 52.000 verip almıştım. millet neden tdi almadığımı sorduğunda fiyatının pahalı geldiğini söylemiştim. arkadaşlarımden gelen cevap aynen şöyle oldu: 52.000 i veren 70.000 i de verir... içimden küfür etmiştim hepsine. kardeşim borç, harç, kredi... 52.000 i zar zor çıkarttım. şimdi laf mı yani...

    konumuza dönelim: c serisi iyi hoş da, çok küçük değil mi? o paraya çok bence. peki kimler alır bunu? aklımda kimlerin alacağı var ama neyse belki benim düşüncemle ters olarak bu araca sahiplenenler de olabileceği için burada fikirlerimi belirtmeyeyeim (anlayan anlamıştır sanırım)
  • 39 bin euro iyi aslında fiyat bakımından dolusu 45 bin euro desek 87-90 bin ytl .....Passat yerine en azından daha makul olucaktır bu araç ama bnm tercihim a4 1.8 tfsı olucaktır 160 hp daha atak özellikle yüksek hızlarda bu ataklıgını belli edicektir
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.