Şimdi Ara

MERCEDES C 180 K ## 1. 6 ## BAYİLERDE (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
206
Cevap
0
Favori
112.685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.6 mercedes iyimi kötümü bilmem ama bu topiğin 2 sayfasında trojan var, kaspersky kasıyor beni, uyarayım dedim.
  • aynı uyarı bana da geldi iyi mi kendi kendine virüs arıyor makine şimdi.

    quote:

    Orjinalden alıntı: allforone

    1.6 mercedes iyimi kötümü bilmem ama bu topiğin 2 sayfasında trojan var, kaspersky kasıyor beni, uyarayım dedim.
  • Arkadaslar şimdi mercedesin prestiji var bu bir..

    2 arkadaslardan biri demiş mercedesin fren mesafesi cok kotu tam tersi markalar arasında en iyi fren mesafesi mercedestedir..

    Yumusak suspansiyonda araba durmuyormus felan laga luga etmiş biri git biraz bilgilen bu konuda ondan sonra konus..


    mercedes c 160 156hp avatgarde fascination yani en ust model kasa 50bin euro..%25 indirimle yaklasık bize 80bine gelio..

    Opele gittik insigna için 1.6 t 180hp cosmo deri koltuk dvd 800 adam verdi 70bin fiyat..

    Şimdi sen gidip opel mi alırsın soruyorum..Hemde mercedes otomatik sanzıman..

    10milyar farka mercedes logosu bile yeter..Buna prestij derler..

     MERCEDES C 180 K  ##  1. 6  ##  BAYİLERDE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HoLY.oNE -- 27 Şubat 2009; 21:14:44 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: HoLY.oNE

    Arkadaslar şimdi mercedesin prestiji var bu bir..

    2 arkadaslardan biri demiş mercedesin fren mesafesi cok kotu tam tersi markalar arasında en iyi fren mesafesi mercedestedir..

    Yumusak suspansiyonda araba durmuyormus felan laga luga etmiş biri git biraz bilgilen bu konuda ondan sonra konus..


    mercedes c 160 156hp avatgarde fascination yani en ust model kasa 50bin euro..%25 indirimle yaklasık bize 80bine gelio..

    Opele gittik insigna için 1.6 t 180hp cosmo deri koltuk dvd 800 adam verdi 70bin fiyat..

    Şimdi sen gidip opel mi alırsın soruyorum..Hemde mercedes otomatik sanzıman..

    10milyar farka mercedes logosu bile yeter..Buna prestij derler..

     MERCEDES C 180 K  ##  1. 6  ##  BAYİLERDE


    Biraz adaletsiz bir karşılaştırma olmuş. Sonuçta Mercedes almaya giden her vatandaş %25 indirim alamıyor.
    50 bin Euro en kaba hesapla 100 bin TL'ye gelir.
    Opel İnsignia 1.6 180hp sport 60500 lira Ergonomik deri koltuklar ve dvd ile beraber 67bine gelir. Kaldı ki 59500 lira tutan Insignia için pazarlığa girmeden 56000 lira fiyat aldım ben. Yukarıda bahsettiğim Insignia en kötü ihtimal 65 bine alınır.
    Özel indirimi olmayan bir kişi için arada tam 35bin lira var. 35 bin lira için bir çok kişi yıldız görmekten vazgeçebilir.
    Herkes için arada 10 binlik bir fark olsaydı o zaman tamam ama 35 bine sıfır Civic alınıyor.
    Artı 180hp Insignia otobanda 156hp Mercedes'in prestijine gölge düşürebilir.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • otomobiller hakkında zerre bilgisi olmayan arkadaşa;

    o veriler fabrika verisi değil, aynı koşullar altında son derece gelişmiş aygıtlarla , bağımsız bir kuruluş tarafından ölçülmüş veriler.
  • HERALDE BEN ANLATAMADIM
    BEN KÖTÜLEMİYORUM ŞİMDİ AŞAĞIYI DİKKATLE İNCELEYİN KARAR SİZİN YETER ARTIK YA

    ALMANYADAKİ SATILAN OTOLARIN FİYATLARI:
    MERCEDES C 180 K 1.6 LT 156 HP :31.802 EURO
    BMW 3 SERİSİ 2.0 LT 143 HP :28.400 EURO
    AUDİ A 4 1.8 LT 160 HP :29.200 EURO
    OPEL İNSİGNİA 1.6 LT 180 HP :32.305 EURO
    VOLVO S60 2.4 LT 140 HP :28.050 EURO
    PASSAT CC 1.8 LT 160 HP:30.300 EURO
    PASSAT 1.4 LT 122 HP:29.475 EURO

    TÜRKİYEDEKİ SATILAN OTOLARIN FİYATLARI:
    MERCEDES C 180 K 1.6 LT 156 HP :42000 EURO
    BMW 3 SERİSİ 2.0 LT 143 HP :43420 EURO
    AUDİ A 4 1.8 LT 160 HP :43.936 EURO
    OPEL İNSİGNİA 1.6 LT 180 HP :55.400 TÜRK LİRASI
    VOLVO S60 2.4 LT 140 HP :36700 EURO
    PASSAT CC 1.8 LT 160 HP:58250 TÜRK LİRASI
    PASSAT 1.4 LT 122 HP:44500 EURO

    BU YETERLİ GALİBA BAYA YORULDUM AMA ŞİMDİ İKNA OLURSUNUZ HERHALDE.
    HADİ ŞİMDİDE DEYİN BAKALIM PASSATLA MERCEDES BİR TUTULURMU BİLMEMNE V.S YETER ARTIK ADAMIN KANINI KURUTTUNUZ.
    İLLAKİ BEN FAZLA PARA HARCARIM İÇİM RAHAT ETSİN DİYORSANIZ SAYGI DUYARIZ İŞTE İSPAT YUKARIDA.
    YANİ PARAYI FAZLA HARCARIM GÖSTERİŞ YAPARIM DİYORSANIZ PARANIZA YAZIK ÇÜNKÜ BİNDİĞİNİZ ARABANIN DEĞERİNİ HERKEZ İYİ BİLİYOR.


     MERCEDES C 180 K  ##  1. 6  ##  BAYİLERDE




  • quote:

    Orjinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orjinalden alıntı: HoLY.oNE

    Arkadaslar şimdi mercedesin prestiji var bu bir..

    2 arkadaslardan biri demiş mercedesin fren mesafesi cok kotu tam tersi markalar arasında en iyi fren mesafesi mercedestedir..

    Yumusak suspansiyonda araba durmuyormus felan laga luga etmiş biri git biraz bilgilen bu konuda ondan sonra konus..


    mercedes c 160 156hp avatgarde fascination yani en ust model kasa 50bin euro..%25 indirimle yaklasık bize 80bine gelio..

    Opele gittik insigna için 1.6 t 180hp cosmo deri koltuk dvd 800 adam verdi 70bin fiyat..

    Şimdi sen gidip opel mi alırsın soruyorum..Hemde mercedes otomatik sanzıman..

    10milyar farka mercedes logosu bile yeter..Buna prestij derler..

     MERCEDES C 180 K  ##  1. 6  ##  BAYİLERDE


    Biraz adaletsiz bir karşılaştırma olmuş. Sonuçta Mercedes almaya giden her vatandaş %25 indirim alamıyor.
    50 bin Euro en kaba hesapla 100 bin TL'ye gelir.
    Opel İnsignia 1.6 180hp sport 60500 lira Ergonomik deri koltuklar ve dvd ile beraber 67bine gelir. Kaldı ki 59500 lira tutan Insignia için pazarlığa girmeden 56000 lira fiyat aldım ben. Yukarıda bahsettiğim Insignia en kötü ihtimal 65 bine alınır.
    Özel indirimi olmayan bir kişi için arada tam 35bin lira var. 35 bin lira için bir çok kişi yıldız görmekten vazgeçebilir.
    Herkes için arada 10 binlik bir fark olsaydı o zaman tamam ama 35 bine sıfır Civic alınıyor.
    Artı 180hp Insignia otobanda 156hp Mercedes'in prestijine gölge düşürebilir.


    zannetmiyorum golge dusurebileceğine

    Motor hacmi: 1597 cm³ (82,00mm x 75,60mm)
    Beygir gücü: 156 hp, 5200 1/dk.
    Maksimum Tork: 230 Nm, 3000 - 4500 1/dk.
    Şanzıman tipi: 5-vitesli, direksiyondan kumanda edilebilen
    Maksimum hız: 223 km/h
    0-100 km/h hızlanma: 9,9 s
    Karma yakıt tüketimi: 7,1 l/100 km

    Opel

    Beygit 180hp

    6vitess
    Yakıt 7.5
    0-100 8.9
    maksimum hız 225

    yani arada fark yok denecek kadar az bide mercedesin otomotik oldugu dusunulurse..

    yakıt tuketimide gordugume gore az deil opelinde...Su anda opel kullanana biri olarak opelin yakıt harcanası hakkında bilgi sahibindeyim..

    Amg paketle dehset bir hal alıyor gercekten c classe..

    Sizce hangisi c serisi mi insigna mı şimdi..




  • C serisinin tipi cok guzelde fiyat cok pahali 42k avro d segment ve 1.6 litre motorlu baz model bir arac icin cok ama cok fazla bence ustelik vergi sorunuda olmamasina ragmen fiyat bu kadar yuksek. Avangart mi artik nasil yaziliyorsa en dolu secenek sanirsam onda bile hiz sabitleyici yoksa diyecek bir sey bulamiyorum.O arabanin fiyati 30-33k avro civarlarindan baslamaliydi bence.
  • Bende dün gazetede okumuştum güzel fiyat ve güzek özellikler doğrusu türkiyede satış rakamları baya artar bu şekilde hem ötvden yırtıyo hemde diğer kardeşine göre az yakıyo ama neden daha önce akıl edemediler ki bunu?
  • İkidebir prestij kelimesini kullanan arkadaşlarım bu prestij yada farklı fanatiklik duygularınız üzgünüm sadece türkiye için geçerli.
    Dünyaya daha fazla rezil olmayalım. Lütfen biraz daha ekonomik davranalım belki birileri sesimizi duyar ve otomobil fiyatları düşer diymi.
    Ayrıca prestij kelimesinin altında yatan nitelik bence insanların birbirlerine para kimde daha çok dedirtme çabası gibi geliyor. Mercedes sadece bahanemi acaba?
    Örneğin, eskiden büyüklerimiz derdi ya, "bak mersedeside var adamın sırtı kalın zenginmiş maşaallah" dedirmekmi amacımız, hayır eğer buysa artık bu düşünce değişmeli.
    Diyer mesajlarımda opel insignia ile mercedes c 180 k serisini örnek verdim ve tepki aldım. Herkezden prestij v.b anahtar kelimelerle saçma eleştiriler aldım banane kardeşim senin eski model mercedesin varmış öve öve bitirememişsin beni enteres etmez doğruyu ortaya koyarım.
    Ama şu var gider aslanlar gibi gemi gibi bir araba alırsın ozaman diyecek sözüm yok 200-300 bin orda haddimi bilirim. Tabi 200-300 bin değerinde mercedes yada v.s marka arabası olan adamlarda pek bu ucuz yorumları zaten nadir yapar.
    Ee tamamda avrupada almanyada tanıdıklarımız arkadaşlarımız var gözleriyle şahit olmuşlar oradada audi, opel ağırlıklıymış hatta her sokakta audi görmek mümkünmüş ve halk audi kullanıyormuş prestij mercedesinmi ? yoksa audininmi? yada aynımı? siz karar verin.
    İnsan gördüğüne inanmazsa inandığı gibi görmeye başlarmış.
    Özetlemem gerekirse rekabet tüketiciye yarar ama ne zaman? Tabiki tüketici uyanık olursa 1.4 lt yada 1.6 lt motorların amacını iyi anlamak lazım önce ekonomi yani hem alırken kazanmak sonra yakıt tasarrufu hemde hava kirliliğini önlemektir bu dünya hepimizin. 1.4 lt ve 1.6 lt motorların bandrolü yıllık 628 tl dir. Silindir hacmi büyüdükçe türkiye şartlarında bu bandrol vergisi yani mtv ikiye katlıyor.
    İKİ TANE FARKLI MARKA OTOMOBİL İKİSİDE AYNI DONANIM VE KALİTEYE SAHİP BİRİSİNİN FİYATI 90000 TL VE DİYERİNİN FİYATI İSE 56000 TL ARADAKİ FARKI GÖRDÜNÜZ İKİSİNİN VERGİSİDE 628 TL.
    ARADAKİ FARK 34000 TL DİR BU PARAYLA TAM 54 SENELİK MTV VERGİSİ ÖDENİR BUNUN EKONOMİYLE NE ALAKASI VAR?

     MERCEDES C 180 K  ##  1. 6  ##  BAYİLERDE




  • TÜRKİYE SATIŞ FİYATI :
    PARDON YUKARIDA KARIŞMIŞ BÖYLE OLACAKTI SAYGILAR

    PASSAT 1.4 LT 122 HP: 58250 TÜRK LİRASI

    PASSAT CC 1.8 LT 160 HP: 44500 EURO
  • ilgilendiğim için zaten yazıyorum bilgili arkadaşım. burada hiç kimseye %25 indirimlki gelmiyor, yada sıradan vatandaş alamıyor senin dediğin o indirimi. prestijmiş, arka koltuğunda kfan tavana değiyor, prestije bak.

    yerim sizin prestijinizi, araba mı sizi taşıyor yoksa siz mi arabayı sırtınızda taşıyorsunuz anlamadım. hem içine sığama, hem malzemeye baksan diğerlerinden fazla bir farkı yok, hem de git 100000 bayıl, eee, cruis control bile yok.

    adam hala yok %25 indirimle geliyormuş da falan filan. öbür arkadaş da ona bakarsan 60000 fiyat aldı ona ne diyeceksin peki? o indirim sayılmıyor mu?

    marka fanatikliğinin de bu kadarı. kullandığım arabayı anlatıyorum size, haybeyeden konuşmuyorum.

    bence canlı canlı yapılan testlere katılın istanbul parkta lansman diye yapıyolar hem de. ya da uzmanına bi danışın. yumuşak süspansiyon yüzünden sert virajlarda ne oluyormuş git bak bakalım. o lastiği 225 /45 r17 niye yapmışlar bir sor bakalım. ondan sonra gel burda marka fanatikliğine devam et.


    quote:

    Orjinalden alıntı: HoLY.oNE

    Arkadaslar şimdi mercedesin prestiji var bu bir..

    2 arkadaslardan biri demiş mercedesin fren mesafesi cok kotu tam tersi markalar arasında en iyi fren mesafesi mercedestedir..

    Yumusak suspansiyonda araba durmuyormus felan laga luga etmiş biri git biraz bilgilen bu konuda ondan sonra konus..


    mercedes c 160 156hp avatgarde fascination yani en ust model kasa 50bin euro..%25 indirimle yaklasık bize 80bine gelio..

    Opele gittik insigna için 1.6 t 180hp cosmo deri koltuk dvd 800 adam verdi 70bin fiyat..

    Şimdi sen gidip opel mi alırsın soruyorum..Hemde mercedes otomatik sanzıman..

    10milyar farka mercedes logosu bile yeter..Buna prestij derler..

     MERCEDES C 180 K  ##  1. 6  ##  BAYİLERDE





  • konuşturma beni, dergiden almışsın kes kopyala yapıştır.

    kim bilgili kim bilgisiz.

    doğrusunu anlat, tecrübe ettiklerini dök ortaya da biz de doğrusunu öğrenelim.

    ben filanca test etmiş demiyorum dikkat et. o kadar para verdiğim arabayı niye satayım sence??? bi düşün bakalım.

    hala bana neden 90000 tl lik arabada cruise control olmadığından , arkadaki yetersiz diz mesafesinden, kafanın tavana değişinden, koftiden koltuklarından, sıradan iç malzmesinden, kısacası yediğin kazıktan bahsetmedin???

    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    otomobiller hakkında zerre bilgisi olmayan arkadaşa;

    o veriler fabrika verisi değil, aynı koşullar altında son derece gelişmiş aygıtlarla , bağımsız bir kuruluş tarafından ölçülmüş veriler.






  • quote:

    Orjinalden alıntı: şekocan

    HERALDE BEN ANLATAMADIM
    BEN KÖTÜLEMİYORUM ŞİMDİ AŞAĞIYI DİKKATLE İNCELEYİN KARAR SİZİN YETER ARTIK YA

    ALMANYADAKİ SATILAN OTOLARIN FİYATLARI:
    MERCEDES C 180 K 1.6 LT 156 HP :31.802 EURO
    BMW 3 SERİSİ 2.0 LT 143 HP :28.400 EURO
    AUDİ A 4 1.8 LT 160 HP :29.200 EURO
    OPEL İNSİGNİA 1.6 LT 180 HP :32.305 EURO
    VOLVO S60 2.4 LT 140 HP :28.050 EURO
    PASSAT CC 1.8 LT 160 HP:30.300 EURO
    PASSAT 1.4 LT 122 HP:29.475 EURO


    TÜRKİYEDEKİ SATILAN OTOLARIN FİYATLARI:
    MERCEDES C 180 K 1.6 LT 156 HP :42000 EURO
    BMW 3 SERİSİ 2.0 LT 143 HP :43420 EURO
    AUDİ A 4 1.8 LT 160 HP :43.936 EURO
    OPEL İNSİGNİA 1.6 LT 180 HP :55.400 TÜRK LİRASI
    VOLVO S60 2.4 LT 140 HP :36700 EURO
    PASSAT CC 1.8 LT 160 HP:58250 TÜRK LİRASI
    PASSAT 1.4 LT 122 HP:44500 EURO




    vw fiyatlandırmayı sana bile yaptırsa böyle bir sonuç ortaya çıkmaz.

    audi a4 1.8 tfsi 160 hp, passat 1.4 tsi dan daha ucuz. Vay be audi vw'nin çakması olmuş demekki.

    şekocan sen çocuk mu kandırıyorsun,

    Almanya'da

    passat 1.4 tsi 24850 euro

    a4 1.8 tfsi 160 hp 32 bin euro

    insignia 1.6 180 hp 29905 euro

    Sonra; türkiye'de volvo s60 2.4 36700 euro demişsin, türkiye de 2.4 s60 satılmıyor, satılan en ucuz s60 versiyonu 37500 euroolan s60 2.0t, onun almanya fiyatı ise 31700 euro.

    bilgileri kafadan sallayacaksan veya söylediklerini kuvvetlendirmek için manipule edersen böyle komik duruma düşersin.

    @arielloo

    sizin hayalle karışık tecrübelerinize ancak arkadaş ortamınız da "hee" derler,

    burada kimse sizin kişisel tecrübelerinize hele ki c230 k nın frenleri tutmuyordu, ondan sattım passat 1.6 fsi aldım gibi bir söz söleyenin ne sözüne ne de tecrübesine değer veririr.

    edit: passat klubundeki entrylerine bakdım da, ağzına kadar olu bir passat 1.6 fsi ile, audi 2.0 tdi ile başabaş gittiğini iddia eden biriyle ne konuşuyorum ki ben dedim...






    quote:

    memleketten dönerken ve tabii giderken 1.6 fsi passatımı, - fotolarını eklemek istiyorum, yardımcı olabilirseniz sevinirim, daha yeni yükledim bilgisayarıma, - test etme ve tanıma fırsatı buldum. uzun yol için konusuyorum tabii ki. elde ettiğim verileri sizlerle paylasmak istiyorum.

    900 km lik gidiste 200 ytl lik yakıtla gittim. araçta esim ve ben, arkada da yükler doluydu ağzına kadar.

    300 kmlik otoban boyunca epey süratli gittim. 200 ü geçemedim gece sartlarından dolayı.

    sonraki 600 kmlik yolu da hız sabitleyiciyle, genelde 102 km hız ile, niye 102 diye sormayın gözüme güzel görünüyo, ;) hemde 6. viteste en az yakan sürat gibi geldi bana, bir kaç kez test ettim.

    dönüste de 210 kmlik yakıtla geldim. aynı sürüs sekliyle bu sefer tersi.

    araçta 5 kisi idik. bu canavar ne rampa dinliyor ne viraj, 5 kisiyle beraber ağırlığından mıdır nedir anlamadım. rampalarda resmen nal toplattım, fakat bu konustuğumdeğerler doğru viteslerdedir, genellikle 5. ve arada nadiren 4. viteste, devir aralıkları da 3500-4500 civarında iken. zaten maksimum gücünü de bu civarda veriyor. bu deneyimden sonra bir arabanın devirli kullanıldığında bir çok dezavantajını geride bıaktığını farkettim.


    bastan söyleyeyim, aslında sakin kullanımda gelecektim fakat hersey bir audi a6 2.0 tdi ın bana sol çekmesiyle basladı. hemde geredede otobana girer girmez. hemen pesine takıldım allah ne verdiyse. aralıksız adapazarına kadar defalarca karsılıklı sol çekislerden sonra tam ben galiba yenisemedik derken arkadas mudurnu tabelasını görünce pes etti. benim ise bu süreçte elde ettiğim sonuçlar ise bir hayli sasırtıcı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 28 Şubat 2009; 14:02:41 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: arielloo

    ilgilendiğim için zaten yazıyorum bilgili arkadaşım. burada hiç kimseye %25 indirimlki gelmiyor, yada sıradan vatandaş alamıyor senin dediğin o indirimi. prestijmiş, arka koltuğunda kfan tavana değiyor, prestije bak.

    yerim sizin prestijinizi, araba mı sizi taşıyor yoksa siz mi arabayı sırtınızda taşıyorsunuz anlamadım. hem içine sığama, hem malzemeye baksan diğerlerinden fazla bir farkı yok, hem de git 100000 bayıl, eee, cruis control bile yok.

    adam hala yok %25 indirimle geliyormuş da falan filan. öbür arkadaş da ona bakarsan 60000 fiyat aldı ona ne diyeceksin peki? o indirim sayılmıyor mu?

    marka fanatikliğinin de bu kadarı. kullandığım arabayı anlatıyorum size, haybeyeden konuşmuyorum.

    bence canlı canlı yapılan testlere katılın istanbul parkta lansman diye yapıyolar hem de. ya da uzmanına bi danışın. yumuşak süspansiyon yüzünden sert virajlarda ne oluyormuş git bak bakalım. o lastiği 225 /45 r17 niye yapmışlar bir sor bakalım. ondan sonra gel burda marka fanatikliğine devam et.


    quote:

    Orjinalden alıntı: HoLY.oNE

    Arkadaslar şimdi mercedesin prestiji var bu bir..

    2 arkadaslardan biri demiş mercedesin fren mesafesi cok kotu tam tersi markalar arasında en iyi fren mesafesi mercedestedir..

    Yumusak suspansiyonda araba durmuyormus felan laga luga etmiş biri git biraz bilgilen bu konuda ondan sonra konus..


    mercedes c 160 156hp avatgarde fascination yani en ust model kasa 50bin euro..%25 indirimle yaklasık bize 80bine gelio..

    Opele gittik insigna için 1.6 t 180hp cosmo deri koltuk dvd 800 adam verdi 70bin fiyat..

    Şimdi sen gidip opel mi alırsın soruyorum..Hemde mercedes otomatik sanzıman..

    10milyar farka mercedes logosu bile yeter..Buna prestij derler..

     MERCEDES C 180 K  ##  1. 6  ##  BAYİLERDE




    oncelikle git insginaya binde gor tavanın akcaklığını.. Bu 1..

    60bin ytl ye hangi arabayı almıslar merak ettim insigna mı??

    Sen yarış arabası mı alıyorsıun be kardeşim istanbul parka git diyorsun ne alaka şimdi o zaman git formula 1 aracı al yada at arabasıyla git ser suspansiyon istiyorsan!!

    Su anda opel kullanıyorum vetra 2004..İş seyahatlerine surekli çıktığım için sureklide mercedes kullanıyorum..Bu arac cogunlukla c 180 komp 2005..

    son kasa c180i de kullandım arac gercekten cok iyi..Opelin içine bir gir o ne dar mekandır gor başta..

    Cruise kontrol yokmus nereye yok fascination nerdeeyse full donanım nerden çıkardın olmadıgını anlamadım ben 42 kağıtlık mercedesten bahsetmiyorum 50 kağıtlıktan bahsediyorum..

    Mercedesde zaten guvenlik konusunda hep oncu olmustur..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: şekocan

    Opel insignia süper bir araç bende kararımı değiştirdim. Gittim inceledim. Gerçekten burada millet kötüledi arabayı ama ,inceledikten sonra fikriniz değişecek bu mercedes takıntısı türkiyede var. Ben opel insignia almaya karar verdim yani çok söze gerek yok adamlar kur ucuzken stok paralarını ödemiş arabayı satışa sunmuşlar bence çok geç olmadan sizlerde gidin opele bir bakın derim. mercedes c 180 k donanım pahalı dar araba içime sinmedi yani e serisinede gücüm yetmedi hatta bu opel ,mercedes e serisinden daha geniş ve donanım süper navigasyon v.s herşey full 62000 tl gibi fiyat verdiler süper bence. saygılar


    Yok artık.Insignia'nın bu kadar geniş olduğunu düşünüyorsanız Passat'a binmemişsiniz demektir.

    Donanımına lafım yok.Navigasyon güzel bir olay.




  • hala konuşuyorsun, daha ne olduğundan haberin yok.

    1.6 fsi passat veya jetta ile 2.0 tdi 140 hp a6 performans olarak aynıdır, çünkü bu hem araç hastaları tarafından kanıtlanmıştır, hem de bizzat spontane bir otoban kapışmasıyla kanıtlanmıştır, biraz araştırırsan dediğim şeye bakarsın zaten bulursun dediğim şeyleri de buldukların pek işine gelmez çünkü hala bir çok arkadaş gibi sorduklarıma cevap veremedin. senin her tarafından bilgi fışkırıyor , o kadar ki araştırıp , o kadar riske girip test ettiğimiz şeyleri bile o bilgilerin örtüyor. a6 2.0 tdi 140 hp deki performasın 1.6 fsi ile aynı oluşunun birinci sebebi araçlardaki kilo farkıdır, ki birçok SUV araçta da aynı common rail motor kullanılıyor günümüzde fakat kilolu yapıları nedeniyle ağır kalıyorlar. bizim gibi işin hastaları , evet riskli ama bunları test ediyoruz naapalım. hala da söylediklerimin arkasındayım, ge-çe-me-di işte sebebi de bu.
    zaten bunu bir defa mantık olarak gördüğünde anlarsın da sende o kafa nerdeee.... senin gibisiyle boşuna çene yoruyorum.

    sende, "o kadar para verdiğin arabayı ulan bu kadar para verdik nasıl satacaz, hem gören vay be mercedes filan diyo, satılır mı bu araba?" dediğin için c230 u satacak yürek yok ama bende var. zaten ikinci el almıştım boşuna kazık yememek için.

    delikanlı gibi bildiklerini ortaya dök de millet de bilsin kim boş atıp dolu tutuyor. sana söylediğim herşeyi, yapılan bütün testleri ispatlayabilirim de sen önce boş atıp dolu tutmadan önce delikanlı gibi sorularıma cevap ver. 42000 euro = 90300 tl eder ve bu arabada saydığım o tasarım kusurları hariç, cruise control yok.

    halbuki ensesi kalınları davet ediyor hem mercedes hem bmw, o hayali istanbul parktaki test sürüşlerine. senin nasıl haberin yok ?

    mercedeste stajyerlik dönemimde pazarlama iletişimi bölümü müdürü, kendisi anlatıyor, adamların bu makyajlı kasadan önceki e 200 lerin anahtarlarını getirip bayilerin suratına fırlatanlar mı dersin... bu ne biçim mercedes diye... içine binip , bu araba bana gelmez arkadaş diyenleri mi... eskisi bundan daha kaliteliydi diyenleri mi, ki ben bu görüşe katılmıyorum yenileri en azından çarpışma testlerinde ön direkten çiçek gibi açılmıyor.

    merak ediyorsan devamını anlatayım, ister pm ile ister açık açık...

    arkadşın biri en üst modelinde var demiş. 50000 euro = 107500 tl. daha ne diyeyim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orjinalden alıntı: şekocan

    HERALDE BEN ANLATAMADIM
    BEN KÖTÜLEMİYORUM ŞİMDİ AŞAĞIYI DİKKATLE İNCELEYİN KARAR SİZİN YETER ARTIK YA

    ALMANYADAKİ SATILAN OTOLARIN FİYATLARI:
    MERCEDES C 180 K 1.6 LT 156 HP :31.802 EURO
    BMW 3 SERİSİ 2.0 LT 143 HP :28.400 EURO
    AUDİ A 4 1.8 LT 160 HP :29.200 EURO
    OPEL İNSİGNİA 1.6 LT 180 HP :32.305 EURO
    VOLVO S60 2.4 LT 140 HP :28.050 EURO
    PASSAT CC 1.8 LT 160 HP:30.300 EURO
    PASSAT 1.4 LT 122 HP:29.475 EURO


    TÜRKİYEDEKİ SATILAN OTOLARIN FİYATLARI:
    MERCEDES C 180 K 1.6 LT 156 HP :42000 EURO
    BMW 3 SERİSİ 2.0 LT 143 HP :43420 EURO
    AUDİ A 4 1.8 LT 160 HP :43.936 EURO
    OPEL İNSİGNİA 1.6 LT 180 HP :55.400 TÜRK LİRASI
    VOLVO S60 2.4 LT 140 HP :36700 EURO
    PASSAT CC 1.8 LT 160 HP:58250 TÜRK LİRASI
    PASSAT 1.4 LT 122 HP:44500 EURO




    vw fiyatlandırmayı sana bile yaptırsa böyle bir sonuç ortaya çıkmaz.

    audi a4 1.8 tfsi 160 hp, passat 1.4 tsi dan daha ucuz. Vay be audi vw'nin çakması olmuş demekki.

    şekocan sen çocuk mu kandırıyorsun,

    Almanya'da

    passat 1.4 tsi 24850 euro

    a4 1.8 tfsi 160 hp 32 bin euro

    insignia 1.6 180 hp 29905 euro

    Sonra; türkiye'de volvo s60 2.4 36700 euro demişsin, türkiye de 2.4 s60 satılmıyor, satılan en ucuz s60 versiyonu 37500 euroolan s60 2.0t, onun almanya fiyatı ise 31700 euro.

    bilgileri kafadan sallayacaksan veya söylediklerini kuvvetlendirmek için manipule edersen böyle komik duruma düşersin.

    @arielloo

    sizin hayalle karışık tecrübelerinize ancak arkadaş ortamınız da "hee" derler,

    burada kimse sizin kişisel tecrübelerinize hele ki c230 k nın frenleri tutmuyordu, ondan sattım passat 1.6 fsi aldım gibi bir söz söleyenin ne sözüne ne de tecrübesine değer veririr.

    edit: passat klubundeki entrylerine bakdım da, ağzına kadar olu bir passat 1.6 fsi ile, audi 2.0 tdi ile başabaş gittiğini iddia eden biriyle ne konuşuyorum ki ben dedim...






    quote:

    memleketten dönerken ve tabii giderken 1.6 fsi passatımı, - fotolarını eklemek istiyorum, yardımcı olabilirseniz sevinirim, daha yeni yükledim bilgisayarıma, - test etme ve tanıma fırsatı buldum. uzun yol için konusuyorum tabii ki. elde ettiğim verileri sizlerle paylasmak istiyorum.

    900 km lik gidiste 200 ytl lik yakıtla gittim. araçta esim ve ben, arkada da yükler doluydu ağzına kadar.

    300 kmlik otoban boyunca epey süratli gittim. 200 ü geçemedim gece sartlarından dolayı.

    sonraki 600 kmlik yolu da hız sabitleyiciyle, genelde 102 km hız ile, niye 102 diye sormayın gözüme güzel görünüyo, ;) hemde 6. viteste en az yakan sürat gibi geldi bana, bir kaç kez test ettim.

    dönüste de 210 kmlik yakıtla geldim. aynı sürüs sekliyle bu sefer tersi.

    araçta 5 kisi idik. bu canavar ne rampa dinliyor ne viraj, 5 kisiyle beraber ağırlığından mıdır nedir anlamadım. rampalarda resmen nal toplattım, fakat bu konustuğumdeğerler doğru viteslerdedir, genellikle 5. ve arada nadiren 4. viteste, devir aralıkları da 3500-4500 civarında iken. zaten maksimum gücünü de bu civarda veriyor. bu deneyimden sonra bir arabanın devirli kullanıldığında bir çok dezavantajını geride bıaktığını farkettim.


    bastan söyleyeyim, aslında sakin kullanımda gelecektim fakat hersey bir audi a6 2.0 tdi ın bana sol çekmesiyle basladı. hemde geredede otobana girer girmez. hemen pesine takıldım allah ne verdiyse. aralıksız adapazarına kadar defalarca karsılıklı sol çekislerden sonra tam ben galiba yenisemedik derken arkadas mudurnu tabelasını görünce pes etti. benim ise bu süreçte elde ettiğim sonuçlar ise bir hayli sasırtıcı.






  • ben bundan önce bir çok yorum da yaptım , şirket olduğu için çeşit çeşit araca bindik , denedik ettik , e gençliğin verdiği deli tarafımızın yüzünden, hep bu meraktan geliyor insanın başına ne geliyorsa, ben cebinde 20000 - 25000 tl si olan arkadaşlarım için bile "parasına göre çok iyi bir araç, absli bir dizel hyundai accent era select donanımlısını alın, lastikleride seri kullananlar 205 taban, normal kullananlar 195 taban yapsınlar , fren disklerinide 15 jantın müsait gördüğü maksimum boyuta kadar çıkarsınlar ve fren kaliperlerini de değiştirsinler diyen adamım. ki bu accent era çarpışma testlerinde vw bora ile aynı direnci görterebilen bir arabadır. clio symbolden albeadan da kat be kat üstün bir araç. marka değil, tarafsız olmaya çalışıyorum. adam gidip saçma sapan arabalara para vereceğine hiç değilse tecrübe etmiş birinin lafına kulak versin, ARABASINA VERDİĞİ O KADAR PARANIN BOŞA GİTTİĞİNİ DÜŞÜNMEMEK İÇİN HİÇ BİR ARIZASINDAN , HATASINDAN BAHSETMEYEN İNSANLARI dinlemeyip, hakikaten denmiş yaşamış az çok bir şeyler görmüş birinin lafına kulak versin de pişman olmasın diye bunca laf kalabalığı yapıyoruz, yoksa banane ya sanki vw, mercedes, audi fiat hyundai bilmem ne benim babamın firması.


    ya sıkıldım senle konuşmaktan , böyle cahil cahil, iki laf söyle kaç...




  • Bana göre Mercedes'in alınası 2 aracı var fiyatını hakeden gerçekten sahibine prestij kazandıran onlar da malumunuz olduğu üzere S-Class ve E-Class.(Sözüm CL,CLS,SL'den dışarı tabi)
    C-Class bana göre segmentindeki araçlara göre fazladan 15-20 bin lira verilip alınacak bir araba değil.
  • SAYIN 19can84
    DEMOGOJİ YAPMA AYRICA YAPILAN YANLIŞLIKLA KONUMUZUN BİR İLGİSİ YOKKİ.
    arkadaşım passatları yanlış yazmışım aşağıda doğrusu var bakarsan görürsün kusura bakma.
    ayrıca ne değiştiki ben yine haklıyım al doğrusunu yazıyım! DEMOGOJİ YAPMA AYRICA YAPILAN YANLIŞLIKLA KONUMUZUN BİR İLGİSİ YOKKİ.
    ARKADAŞLAR ÖRNEĞİN "OPEL DE" YAZIN VE PREİSE YAZIN ALMANYADAKİ FİYATLARI ÖĞRENİRSİNİZ

    HERALDE BEN ANLATAMADIM
    BEN KÖTÜLEMİYORUM ŞİMDİ AŞAĞIYI DİKKATLE İNCELEYİN KARAR SİZİN YETER ARTIK YA

    ALMANYADAKİ SATILAN OTOLARIN FİYATLARI:

    MERCEDES C 180 K 1.6 LT 156 HP :31.802 EUROhttp://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/c-class/w204/catalogue_prices.html Download Preisliste C-Klasse Limousine (PDF, 1.372 KB)

    BMW 3 SERİSİ 2.0 LT 143 HP :28.400 EUROhttp://www.bmw.de/de/de/newvehicles/3series/sedan/2008/introduction.html Preisliste BMW 3er Limousine.
    (PDF, 1 MB)


    AUDİ A 4 1.8 LT 120 HP :26.100 EUROhttp://www.audi.de/etc/medialib/ngw/product/pdf/price_lists.Par.0003.File.pdf/2009-02-05-preisliste-a4-s4-allroad-final-online.pdf

    OPEL İNSİGNİA 1.6 LT 180 HP :32.305 EUROhttp://www.opel.de/res/download/pdf/0I_69_price.pdf

    VOLVO S60 2.0 LT 180 HP :31.700http://www.volvocars.com/de/All-Cars-MY09/Volvo-S60/Pages/techSpec.aspx


    PASSAT CC 1.8 LT 160 HP:30.300 EUROhttp://www.volkswagen.de/etc/medialib/vwcms/virtualmaster/de/Models/passat/passat/media.Par.0071.File.pdf/technik-preise_passat.pdf

    PASSAT 1.4 LT 122 HP:29.475 EUROhttp://www.volkswagen.de/etc/medialib/vwcms/virtualmaster/de/Models/passat/passat/media.Par.0071.File.pdf/technik-preise_passat.pdf


    TÜRKİYEDEKİ SATILAN OTOLARIN FİYATLARI:
    MERCEDES C 180 K 1.6 LT 156 HP :42000 EURO
    BMW 3 SERİSİ 2.0 LT 143 HP :43420 EURO
    AUDİ A 4 1.8 LT 120 HP :36.884 EURO
    OPEL İNSİGNİA 1.6 LT 180 HP :55.400 TÜRK LİRASI OLAĞAN ÜSTÜ MANTIKLI FİYAT ALMANYADAKİ FİYATI İSE :32.305 EURO
    VOLVO S60 2.0 LT 180 HP : 37512 EURO MANTIKLI FİYAT ALMANYADAKİ FİYATI İSE :31.700 EURO
    PASSAT CC 1.8 LT 160 HP:44500 EURO
    PASSAT 1.4 LT 122 HP:58250 TÜRK LİRASI

    BU YETERLİ GALİBA BAYA YORULDUM AMA ŞİMDİ İKNA OLURSUNUZ HERHALDE.
    HADİ ŞİMDİDE DEYİN BAKALIM PASSATLA MERCEDES BİR TUTULURMU BİLMEMNE V.S YETER ARTIK ADAMIN KANINI KURUTTUNUZ.
    İLLAKİ BEN FAZLA PARA HARCARIM İÇİM RAHAT ETSİN DİYORSANIZ SAYGI DUYARIZ İŞTE İSPAT YUKARIDA.
    YANİ PARAYI FAZLA HARCARIM GÖSTERİŞ YAPARIM DİYORSANIZ PARANIZA YAZIK ÇÜNKÜ BİNDİĞİNİZ ARABANIN DEĞERİNİ HERKEZ İYİ BİLİYOR.

    İkidebir prestij kelimesini kullanan arkadaşlarım bu prestij yada farklı fanatiklik duygularınız üzgünüm sadece türkiye için geçerli.
    Dünyaya daha fazla rezil olmayalım. Lütfen biraz daha ekonomik davranalım belki birileri sesimizi duyar ve otomobil fiyatları düşer diymi.
    Ayrıca prestij kelimesinin altında yatan nitelik bence insanların birbirlerine para kimde daha çok dedirtme çabası gibi geliyor. Mercedes sadece bahanemi acaba?
    Örneğin, eskiden büyüklerimiz derdi ya, "bak mersedeside var adamın sırtı kalın zenginmiş maşaallah" dedirmekmi amacımız, hayır eğer buysa artık bu düşünce değişmeli.
    Diyer mesajlarımda opel insignia ile mercedes c 180 k serisini örnek verdim ve tepki aldım. Herkezden prestij v.b anahtar kelimelerle saçma eleştiriler aldım banane kardeşim senin eski model mercedesin varmış öve öve bitirememişsin beni enteres etmez doğruyu ortaya koyarım.
    Ama şu var gider aslanlar gibi gemi gibi bir araba alırsın ozaman diyecek sözüm yok 200-300 bin orda haddimi bilirim. Tabi 200-300 bin değerinde mercedes yada v.s marka arabası olan adamlarda pek bu ucuz yorumları zaten nadir yapar.
    Ee tamamda avrupada almanyada tanıdıklarımız arkadaşlarımız var gözleriyle şahit olmuşlar oradada audi, opel ağırlıklıymış hatta her sokakta audi görmek mümkünmüş ve halk audi kullanıyormuş prestij mercedesinmi ? yoksa audininmi? yada aynımı? siz karar verin.
    İnsan gördüğüne inanmazsa inandığı gibi görmeye başlarmış.
    Özetlemem gerekirse rekabet tüketiciye yarar ama ne zaman? Tabiki tüketici uyanık olursa 1.4 lt yada 1.6 lt motorların amacını iyi anlamak lazım önce ekonomi yani hem alırken kazanmak sonra yakıt tasarrufu hemde hava kirliliğini önlemektir bu dünya hepimizin. 1.4 lt ve 1.6 lt motorların bandrolü yıllık 628 tl dir. Silindir hacmi büyüdükçe türkiye şartlarında bu bandrol vergisi yani mtv ikiye katlıyor.
    İKİ TANE FARKLI MARKA OTOMOBİL İKİSİDE AYNI DONANIM VE KALİTEYE SAHİP BİRİSİNİN FİYATI 90000 TL VE DİYERİNİN FİYATI İSE 56000 TL ARADAKİ FARKI GÖRDÜNÜZ İKİSİNİN VERGİSİDE 628 TL.
    ARADAKİ FARK 34000 TL DİR BU PARAYLA TAM 54 SENELİK MTV VERGİSİ ÖDENİR BUNUN EKONOMİYLE NE ALAKASI VAR?

     MERCEDES C 180 K  ##  1. 6  ##  BAYİLERDE




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.