Şimdi Ara

MERCEDES C 180 K ## 1. 6 ## BAYİLERDE (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
206
Cevap
0
Favori
112.685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 720p

    quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu


    6 ay 2006 CLK 200 kullandım. CLK 200 bile Mercedesin adına sanına uymayan bir araba konfor ve prestij olayı passattan hallice, gittigin yerlerde kaale alınmayan.. 97 Camaro var bende onda her gittigim yerde kapılarım açılıyor , hoşgeldiniz beyfendi diye karşılanırken. 2006 mercedesteki bu muamele bana ilginç gelmişti..

    Merak etme bu arada Ferraride kriz yüzünden yakında Türkiye pazarı için 1600 cc araba üretir..


    Demek ki olmayan prestijini otomobillerle sağlamaya çalışıyorsun.





    Nereden biliyorsun olmadıgını? Araba çok bende.Arabalarda işimde kazandıgım vergileri ödenmiş paralarla aldıgım araçlar.. Baba parası degil yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cela Soylu -- 23 Şubat 2009; 0:55:08 >




  • offf off offf ...
  • Şuraya bakın yahu..

    Mercedes'i hiç bir araçla aynı kefeye koymaya kalkmayın.. Mercedes'in farkını araca binmeden aracı kullanmadan araca alışmadan anlayamazsınız.. Öyle şekline bakmayla aksesuarlarına bakmayla , motor özelliklerini yazmakla karşılaştırma olmaz.. Alın , binin , en az 1 sene kullanın sonra değiştirin bakalım ne oluyor..Her gün tekrar Mercedes aldığınız günün hayalini kurmaya başlarsınız..
  • Ben insignia alıcam o daha iyimiş.
  • Opel insignia süper bir araç bende kararımı değiştirdim. Gittim inceledim. Gerçekten burada millet kötüledi arabayı ama ,inceledikten sonra fikriniz değişecek bu mercedes takıntısı türkiyede var. Ben opel insignia almaya karar verdim yani çok söze gerek yok adamlar kur ucuzken stok paralarını ödemiş arabayı satışa sunmuşlar bence çok geç olmadan sizlerde gidin opele bir bakın derim. mercedes c 180 k donanım pahalı dar araba içime sinmedi yani e serisinede gücüm yetmedi hatta bu opel ,mercedes e serisinden daha geniş ve donanım süper navigasyon v.s herşey full 62000 tl gibi fiyat verdiler süper bence. saygılar
  • Mercedesle vw yi bir tutmus bazıları yuh be artık..
  • Sanırım c yazacaktın

    quote:

    Orjinalden alıntı: şekocan

    mercedes e serisinden daha geniş
  • arkadaşlar bir konuya açıklık getirelim.

    1.6 kompressor 156 bg gayet iyi bir makine olur. o aracı da şahlandırır.
    motor ömrünü bir arkadaşım çok güzel açıklamış, bu işin mercedesi vw si bmwsi bilmem nesi yok. o 10 yıllık mercedes örneğini veren arkadaşa da bir şey ben söyleyeyim. bizim eniştede 200 e var full. 1992 model. araba her allahın haftası serviste. konforlu mu ? evet. ama her allahın haftası serviste. peki hiç kimse sormaz mı bu konfor nerden geliyor?

    arkadaşlar yıllardır yumuşacık süspansiyonla milleti uyuttular konfor konfor diye. baktılar ki araç yolda durmuyor hepsi şimdi tıpış tıpış sert süspansiyon sistemine döndü. niye? çünkü insan hayatı çukurlara girdiğinde hiç bir şey hissetmemekten daha önemli. geçen okula yeğenimi almaya gittik hafif yağışlı idi 200e ile 40-50 ile gidiyorduk frene bastı sola dönecek diye ulan noluyo dedim araba bi kıç attı...

    esp var diye güvenmeyin, ya sistem arızalanırsa n'olacak? mesele mümkün olduğunca aracı sistemlere gereksinim duymadan güvenlik sınırları içerisinde tutmak. açın izleyin esp kapalı iken arabalar virajlarda testlerde ne hale geliyor. mesele bunu sağlayabilmek işte.
    chrysler 300 ün testinde adam yazmış; araç virajlarda kayıyor ama esp devreye giriyor. ulan girmezse ne olacak bana bunu anlatsana!!!
    senelerdir araba denilen bu makineyi araştırır inceler dururum. ve bilime de inanan bir insan olarak söylüyorum, bir sürü araç kullandım, bazıları hyundai era, skoda fabia, toyota corolla, c230, ve son olarak passat fsi.

    yumuşak süspansiyonun adına kalite diyorlarsa söyleyecek sözüm yok.
    önceki nesil passat da yumuşacık süspansi
    yonlu fakat az az yol tutuşlu idi.
    niye passat?

    fren kaliperleri ve diskleri sınıfını bırak e 200 de bile... yeni 5 20 lerle aynı.

    donanım desen aynı donanımlı olanları bir karşılaştırın bakalım. 90000 tl lik arabada cruise control yok ne demek bana bir allahın kulu açıklayabilir mi?

    c 230 da passat da 220 ile giderken gayet sessiz ve tık yok. ilkinin motoru var üstün olarak başka bir şeyini göremedim kusura bakmayın. ikincisinin frenleri ise kesinlikle daha iyi. bunun fren disk boyutuyla, lastik ebadı ve tabanıyla alakası olabilir mi acaba?

    tabii ki de o arkadaşımın gözü opel insignia ya kayar, her ne kadar kokpitini beğenmesem de güzel araç olmuş.

    verilen yüksek meblağlar vergiye ve motora gidiyor gerisi bomboş teneke hala anlayamadınız mı?

    uyanın artık. verdiğiniz paraların kimin cebine gittiğini bir düşünün, sonra kendiniz için en mantıklı kararı verin.

    prestij, güvenlik, donanım, uzun ömür, teknik karşılaştırmalardaki üstünlük= passat

    audi grubunun araçları sadece iç malzeme olarak birazcık daha kaliteli. yoksa artısı yok. tıpkı mercedes gibi.

    siz marka fanatikliğine devam edin. ben mantıklı çözümü buldum.




  • sayın arielloo
    Gerçekten bu sitede samimiyetine inandığım açıklamalardan birisi bu. örnekleriniz çok doğru vallahi helal.
    Bende bir örnek vereyim c 180 k 2008 model kullandım fren mesafesi çok uzun arabayı durdurmuyor tabiki diskler küçük araba ağır çok doğru.
    kıyaslamaya göre şu izlenim oluşmasın kimsede. fiyatta asla kafanız karışmasın elbette dövizin devaliasyonu (artışı)
    doğal olarak mercedesin fiyatı şişirmesi göz boyuyor. eğer ince hesap yaparsanız tl olarak 90000 tl lik mercedes c 180 k nin fiyatı 48000 tl değerindedir acı ama gerçek mercedes fanatikleri buna çok kırılacak ama doğrusu bu.
    Bu tasarımda bana ait nasıl yeni x





  • farklı bir tasarım olmuş :)

    isteyen kırılsın isteyen gücensin, benim burada bunca çabalamamın nedeni şu,

    PARA KOLAY KA-ZA-NIL-MI-YOR. hele ki şu kriz döneminde.
    kolay kazananlar varsa bilemem. onları mercedes de kesmez.
    gidin toros alın demiyorum, ki o bile taş gibi arabadır.

    ancak dışarıda başabaş fiyatlara ya da çok cüzi farklarla satılan mercedes, bmw, audi, vw, vs. ye tutup da burada fahiş fiyatlar çekilmesi benim çok zoruma gidiyor. hatta şöyle söyleyeyim passata verdiğim paraya da acıyorum ki bizim ülkemizde arabalara değerinden fazla paralar ödeniyor. megane 2 full arabaya 45 bin tl fiyat çekiyorlar ve yok satıyor ya... ki fransızların arabadan anlamadıkları konusunda hala ısrarcıyım. yeni laguna geldi araba yumuşak süspansiyon kendi kilitleniyor anahtarsız filan falan , iyi güzel de, 130 la viraja girdim yusuf yusuf... arka koltuğuna oturdum kafam tavana değiyor. yeni honda accord da aynı hem dizlerim sığmıyor ve yine kafam tavana değiyor ki boyum 1.80. adamların işi estetik, kafayı görüntüyle bozmuşlar, son c serisinde de mercedes bunu yaptı. arkasında diz mesafesi yetersiz, başım tavana değiyor, e ben 4.5 metre uzunluğunda bir sedan araba alıyorum içinde rahatça seyahat edemiyorum, bu nasıl iş anlamadım. fren diskleri ufak kalıyor 1600 kg. bir araç için. passat güvenlik mesafesinin bile altında durabilen nadir araçlardan. hele ki kokpitindeki malzeme kesinlikle 90000 tllik baz fiyatlı bir arabanın kalitesini yansıtmıyor. cruise control olmayışına zaten yuh oğlu yuh diyorum ve hala ben bu arabaya bayıldım diyenlere şaşırıp kalıyorum.

    kendi terazimdeki kefelere baktığımda, verdiğim paraya karşılık aldığım şeyler, öncelikle güvenlik, yüksek süratlerdeki güven hissi, süspansiyondaki karakter değişimi ve sessizliği, ince detaylar, tasarımındaki şıklık, kullanım kolaylığı, ikinci el piyasasındaki değeri, prestij, kompak dediğimiz olay yani aracın çok fonksiyonlu kullanılabilmesi, geçen gün arka koltukları yatırdım ikeadan gardrop yükledim arabaya ya... mekan ferahlığı ki ne e serisinde, ne de 5 serisinde var, ve ödediğim miktar, diğerlerine kıyasla kesinlikle fahiş değil, bütün bunları alt alta topladığımda artıları ve eksileri benim için en iyi dengeleyen, verdiğim paranın karşılığını en iyi aldığımı düşündüğüm araba ortaya çıkıyor: passat. bakın vw bile demiyorum, passat. öyle bir yer edinmiş ki vw den ayırmış kendisini. tıpkı golf gibi. ha varsın diğerlerinden sert süspansiyonlu olsun. benim hayatımı koruyor kardeşim boru değil ya , insan hayatı... yumuşak süspansiyon mu verecek bana hayatımı? sözün mercedese değil, konforluyuz diye geçinen tüm markalara.

    fahiş fiyat olmayan, bana bu yazdıklarımı temin eden başka bir araç çıkarsa zaten düşünmeden, durumum elverirse gider alırım emin olun, ve marka fanatikliği yapmadan. vw olsun, merco olsun bmw olsun, fahiş fiyat çekenlere yuh diyorum. paranızın kıymetini bilin.




  • bu tabloyu cehaletinin farkında olmayanlara ithaf ediyorum.

    kaynak ams master test.



  • vergisi az diye 1.6 arac alıcam ama fiyatı 50 bin euro bu nasıl bir mantık ürünüdür ya. bu aracı alan adamın 50 bin euro bir otomobile ayıracak parası varsa kesinlikle senelik vergisini iplemez. 50 bin euro yuda bu araca vermez....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: şekocan

    Opel insignia süper bir araç bende kararımı değiştirdim. Gittim inceledim. Gerçekten burada millet kötüledi arabayı ama ,inceledikten sonra fikriniz değişecek bu mercedes takıntısı türkiyede var. Ben opel insignia almaya karar verdim yani çok söze gerek yok adamlar kur ucuzken stok paralarını ödemiş arabayı satışa sunmuşlar bence çok geç olmadan sizlerde gidin opele bir bakın derim. mercedes c 180 k donanım pahalı dar araba içime sinmedi yani e serisinede gücüm yetmedi hatta bu opel ,mercedes e serisinden daha geniş ve donanım süper navigasyon v.s herşey full 62000 tl gibi fiyat verdiler süper bence. saygılar


    Tamam hayırlı olsun ne diyelim..Maddi gücün yetseydi sende C-Classe'ın daha iyi olduğunu yazacaktın ve hatta gidip C-Classe alcaktın..İnsignia kötü araba değil tamam ama terazinin öteki ucundada Mercedes-Benz var..

    Paranın satın alabileceği şeylerden biriside prestijdir...Örnekleride bellidir..Herkes bilir..Tartışmak abesle iştigalin ta kendisidir..




  • LPG opsiyonu varmı?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: arielloo

    farklı bir tasarım olmuş :)

    isteyen kırılsın isteyen gücensin, benim burada bunca çabalamamın nedeni şu,

    PARA KOLAY KA-ZA-NIL-MI-YOR. hele ki şu kriz döneminde.
    kolay kazananlar varsa bilemem. onları mercedes de kesmez.
    gidin toros alın demiyorum, ki o bile taş gibi arabadır.

    ancak dışarıda başabaş fiyatlara ya da çok cüzi farklarla satılan mercedes, bmw, audi, vw, vs. ye tutup da burada fahiş fiyatlar çekilmesi benim çok zoruma gidiyor. hatta şöyle söyleyeyim passata verdiğim paraya da acıyorum ki bizim ülkemizde arabalara değerinden fazla paralar ödeniyor. megane 2 full arabaya 45 bin tl fiyat çekiyorlar ve yok satıyor ya... ki fransızların arabadan anlamadıkları konusunda hala ısrarcıyım. yeni laguna geldi araba yumuşak süspansiyon kendi kilitleniyor anahtarsız filan falan , iyi güzel de, 130 la viraja girdim yusuf yusuf... arka koltuğuna oturdum kafam tavana değiyor. yeni honda accord da aynı hem dizlerim sığmıyor ve yine kafam tavana değiyor ki boyum 1.80. adamların işi estetik, kafayı görüntüyle bozmuşlar, son c serisinde de mercedes bunu yaptı. arkasında diz mesafesi yetersiz, başım tavana değiyor, e ben 4.5 metre uzunluğunda bir sedan araba alıyorum içinde rahatça seyahat edemiyorum, bu nasıl iş anlamadım. fren diskleri ufak kalıyor 1600 kg. bir araç için. passat güvenlik mesafesinin bile altında durabilen nadir araçlardan. hele ki kokpitindeki malzeme kesinlikle 90000 tllik baz fiyatlı bir arabanın kalitesini yansıtmıyor. cruise control olmayışına zaten yuh oğlu yuh diyorum ve hala ben bu arabaya bayıldım diyenlere şaşırıp kalıyorum.

    kendi terazimdeki kefelere baktığımda, verdiğim paraya karşılık aldığım şeyler, öncelikle güvenlik, yüksek süratlerdeki güven hissi, süspansiyondaki karakter değişimi ve sessizliği, ince detaylar, tasarımındaki şıklık, kullanım kolaylığı, ikinci el piyasasındaki değeri, prestij, kompak dediğimiz olay yani aracın çok fonksiyonlu kullanılabilmesi, geçen gün arka koltukları yatırdım ikeadan gardrop yükledim arabaya ya... mekan ferahlığı ki ne e serisinde, ne de 5 serisinde var, ve ödediğim miktar, diğerlerine kıyasla kesinlikle fahiş değil, bütün bunları alt alta topladığımda artıları ve eksileri benim için en iyi dengeleyen, verdiğim paranın karşılığını en iyi aldığımı düşündüğüm araba ortaya çıkıyor: passat. bakın vw bile demiyorum, passat. öyle bir yer edinmiş ki vw den ayırmış kendisini. tıpkı golf gibi. ha varsın diğerlerinden sert süspansiyonlu olsun. benim hayatımı koruyor kardeşim boru değil ya , insan hayatı... yumuşak süspansiyon mu verecek bana hayatımı? sözün mercedese değil, konforluyuz diye geçinen tüm markalara.

    fahiş fiyat olmayan, bana bu yazdıklarımı temin eden başka bir araç çıkarsa zaten düşünmeden, durumum elverirse gider alırım emin olun, ve marka fanatikliği yapmadan. vw olsun, merco olsun bmw olsun, fahiş fiyat çekenlere yuh diyorum. paranızın kıymetini bilin.




    Araba fiyatlarının yüksek olması,alınan fahiş vergilerdir.Tek suçlu hükümettir.

    Kırmızı ile işaretlediğim yeri anlayamadım.Bu arabanın baz fiyatı 44 bin TL.%18 KDV %37 ÖTV'yi çıkarınca,gayet makul bir fiyat kalıyor geriye.O parayı da kesinlikle hakediyor.




  • tabloyu gönderen bilgiç(!) arkadaşa,

    bir araştır bakalım, kağıt üzerindekileri bir kenara bırak, hepsi fabrika verilerini yazar, işlerine geldiği gibi.

    daha doğrusu istanbul parkta yapılan testlere bilmem katılmışlığın var mıdır, hem orada yapılan testleri bir araştır. hem de müşterilerin bizzat yapmış olduğu testleri bir araştır bakalım. hem de yapılan test sürüşlerini bir araştır. ha bir de şunu söyleyeyim, öncelikle ne yazdığımı doğru düzgün oku da ondan sonra cevap yaz. ben bir müddet kullandığım 2006 model metalik gri c 230 kompressorün performansından memnun idim bastım mı gidiyordu fakat virajlardaki ve ani fren anındaki performansından hiç memnun değil idim çünkü araba durmuyordu istediğim noktada kardeşim ne yani inkar mı edeyim durmuyordu işte. bunu sırf ben demiyorum ki o lastikler o kaliperler o diskler o motora o arabaya yakışan bir lastik değildi çünkü, gidip illa taban büyüttürecekler jant satacaklar bilmem ne. geçin bunları allahınızı severseniz. e serisi desen gene bir nebze. yeni c serisi tasarım adına kurban gitmiş bir model bana göre, bu seferde yol tutacak diye ince 45 yanak lastik hoooooop bu sefer bu araba çok zıplıyor. zıplar tabii ki. daha yeni aklı başına geldi adamların. ama ensesi kalınların kıçı zıplar da kaçarlar diye uzun süre vazgeçmediler bu süspansiyon politikasından.

    isteyen herkes aracının süpansiyonlarıyla oynayıp aynı konforu aynı sınıf araçlarda yakalayabilir.

    akıl var mantık var, iyi fren performansı için 1- büyük diskler 2- yüksek fren kaliperleri 3- geniş taban lastikler ve ince yanaklar. 4- ebd 5 - abs 6- esp

    diğer arkadaşa,

    para var olmasına var da, haybeye dağıtacak kuruş bile yok bende. babadan inşaatçıyız..

    bırakın bu marka fanatikliğini de kısa bir süreliğine de olsa tarafsız olmaya çalışın.

    beni vw, merco, bmw , audi ilgilendirmez. beni alacağım verim ve faydalar ilgilendirir. göz var nizam var. siz istediğiniz kadar inkar edin kardeşim bana ne. görünen bu.

    prestijmiş, allahın euro hırsızlarına para kazandırmaya devam edin. ya da düşünün yahu bu adam ne diyor acaba doğruluk payı var mı diye. ben kısa bir süre önce vazgeçtim. sizi de aynı yola davet ederim.




  • o sözler c serisi içindi. passat için değil. karışıklık olmasın. elbette parasının arabası.




    quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orjinalden alıntı: arielloo

    farklı bir tasarım olmuş :)

    isteyen kırılsın isteyen gücensin, benim burada bunca çabalamamın nedeni şu,

    PARA KOLAY KA-ZA-NIL-MI-YOR. hele ki şu kriz döneminde.
    kolay kazananlar varsa bilemem. onları mercedes de kesmez.
    gidin toros alın demiyorum, ki o bile taş gibi arabadır.

    ancak dışarıda başabaş fiyatlara ya da çok cüzi farklarla satılan mercedes, bmw, audi, vw, vs. ye tutup da burada fahiş fiyatlar çekilmesi benim çok zoruma gidiyor. hatta şöyle söyleyeyim passata verdiğim paraya da acıyorum ki bizim ülkemizde arabalara değerinden fazla paralar ödeniyor. megane 2 full arabaya 45 bin tl fiyat çekiyorlar ve yok satıyor ya... ki fransızların arabadan anlamadıkları konusunda hala ısrarcıyım. yeni laguna geldi araba yumuşak süspansiyon kendi kilitleniyor anahtarsız filan falan , iyi güzel de, 130 la viraja girdim yusuf yusuf... arka koltuğuna oturdum kafam tavana değiyor. yeni honda accord da aynı hem dizlerim sığmıyor ve yine kafam tavana değiyor ki boyum 1.80. adamların işi estetik, kafayı görüntüyle bozmuşlar, son c serisinde de mercedes bunu yaptı. arkasında diz mesafesi yetersiz, başım tavana değiyor, e ben 4.5 metre uzunluğunda bir sedan araba alıyorum içinde rahatça seyahat edemiyorum, bu nasıl iş anlamadım. fren diskleri ufak kalıyor 1600 kg. bir araç için. passat güvenlik mesafesinin bile altında durabilen nadir araçlardan. hele ki kokpitindeki malzeme kesinlikle 90000 tllik baz fiyatlı bir arabanın kalitesini yansıtmıyor. cruise control olmayışına zaten yuh oğlu yuh diyorum ve hala ben bu arabaya bayıldım diyenlere şaşırıp kalıyorum.

    kendi terazimdeki kefelere baktığımda, verdiğim paraya karşılık aldığım şeyler, öncelikle güvenlik, yüksek süratlerdeki güven hissi, süspansiyondaki karakter değişimi ve sessizliği, ince detaylar, tasarımındaki şıklık, kullanım kolaylığı, ikinci el piyasasındaki değeri, prestij, kompak dediğimiz olay yani aracın çok fonksiyonlu kullanılabilmesi, geçen gün arka koltukları yatırdım ikeadan gardrop yükledim arabaya ya... mekan ferahlığı ki ne e serisinde, ne de 5 serisinde var, ve ödediğim miktar, diğerlerine kıyasla kesinlikle fahiş değil, bütün bunları alt alta topladığımda artıları ve eksileri benim için en iyi dengeleyen, verdiğim paranın karşılığını en iyi aldığımı düşündüğüm araba ortaya çıkıyor: passat. bakın vw bile demiyorum, passat. öyle bir yer edinmiş ki vw den ayırmış kendisini. tıpkı golf gibi. ha varsın diğerlerinden sert süspansiyonlu olsun. benim hayatımı koruyor kardeşim boru değil ya , insan hayatı... yumuşak süspansiyon mu verecek bana hayatımı? sözün mercedese değil, konforluyuz diye geçinen tüm markalara.

    fahiş fiyat olmayan, bana bu yazdıklarımı temin eden başka bir araç çıkarsa zaten düşünmeden, durumum elverirse gider alırım emin olun, ve marka fanatikliği yapmadan. vw olsun, merco olsun bmw olsun, fahiş fiyat çekenlere yuh diyorum. paranızın kıymetini bilin.




    Araba fiyatlarının yüksek olması,alınan fahiş vergilerdir.Tek suçlu hükümettir.

    Kırmızı ile işaretlediğim yeri anlayamadım.Bu arabanın baz fiyatı 44 bin TL.%18 KDV %37 ÖTV'yi çıkarınca,gayet makul bir fiyat kalıyor geriye.O parayı da kesinlikle hakediyor.






  • Ben anlamıyorum.
    benim aracımda bi-xenon, cruise, panoromik tavan, lastik basınç göstergesi, esp, yağmur sensoru vs. gibi donanımlar var. Bir çok lüks diye satılan araç da bu donanımlar yok. Bu mu şimdi prestij. Bu bence içine giyecek elbisen olmadan üstüne kürk almak gibi bir şey.



    quote:

    Orjinalden alıntı: DH-ALEMDAR


    quote:

    Orjinalden alıntı: şekocan

    Opel insignia süper bir araç bende kararımı değiştirdim. Gittim inceledim. Gerçekten burada millet kötüledi arabayı ama ,inceledikten sonra fikriniz değişecek bu mercedes takıntısı türkiyede var. Ben opel insignia almaya karar verdim yani çok söze gerek yok adamlar kur ucuzken stok paralarını ödemiş arabayı satışa sunmuşlar bence çok geç olmadan sizlerde gidin opele bir bakın derim. mercedes c 180 k donanım pahalı dar araba içime sinmedi yani e serisinede gücüm yetmedi hatta bu opel ,mercedes e serisinden daha geniş ve donanım süper navigasyon v.s herşey full 62000 tl gibi fiyat verdiler süper bence. saygılar


    Tamam hayırlı olsun ne diyelim..Maddi gücün yetseydi sende C-Classe'ın daha iyi olduğunu yazacaktın ve hatta gidip C-Classe alcaktın..İnsignia kötü araba değil tamam ama terazinin öteki ucundada Mercedes-Benz var..

    Paranın satın alabileceği şeylerden biriside prestijdir...Örnekleride bellidir..Herkes bilir..Tartışmak abesle iştigalin ta kendisidir..






  • adam arabayı beğenseydi gider en azından ikinci elini, temizini alırdı şayet parası yetmeseydi. ben de aynı şeyi yapardım, param yetmiyorsa gider ikinci elini alırdım. adam beğenmedim diyor sen ne diyorsun.

    olayı kedi ciğer mevzusuna çevirmeyelim lütfen. dışarıda kaça satılan arabalar burada kaça satılıyor. yazık verdiğimiz tek bir kuruşa bile...

    quote:

    Orjinalden alıntı: DH-ALEMDAR


    quote:

    Orjinalden alıntı: şekocan

    Opel insignia süper bir araç bende kararımı değiştirdim. Gittim inceledim. Gerçekten burada millet kötüledi arabayı ama ,inceledikten sonra fikriniz değişecek bu mercedes takıntısı türkiyede var. Ben opel insignia almaya karar verdim yani çok söze gerek yok adamlar kur ucuzken stok paralarını ödemiş arabayı satışa sunmuşlar bence çok geç olmadan sizlerde gidin opele bir bakın derim. mercedes c 180 k donanım pahalı dar araba içime sinmedi yani e serisinede gücüm yetmedi hatta bu opel ,mercedes e serisinden daha geniş ve donanım süper navigasyon v.s herşey full 62000 tl gibi fiyat verdiler süper bence. saygılar


    Tamam hayırlı olsun ne diyelim..Maddi gücün yetseydi sende C-Classe'ın daha iyi olduğunu yazacaktın ve hatta gidip C-Classe alcaktın..İnsignia kötü araba değil tamam ama terazinin öteki ucundada Mercedes-Benz var..

    Paranın satın alabileceği şeylerden biriside prestijdir...Örnekleride bellidir..Herkes bilir..Tartışmak abesle iştigalin ta kendisidir..






  • ne kadar doğru yazmışsın dostum, ağzına sağlık..

    quote:

    Orjinalden alıntı: şekocan

    Arkadaşlar ben mercedes c 180 k 1,6 lt hakkında kötüleme yapmıyorum.
    sizin aşırı mercedes tutkunuzdan dolayı mercedes yetkilileri standartları düşürüyor fiyatları yükseltiyor. neden anlamıyorsunuz?
    hepiniz interneti kullanmayı gayet iyi biliyorsunuz, internetten inceleyip almanyada bu tür kötülediğiniz audi a4 volvo v 70 opel insignia v.s markaların fiyatlarına bakmıyorsunuz? önyargılı davranmayınız ben inceliyorum.
    Almanyada bmw 3 serisi ,mercedes c 180 k , opel insignia ,audi a4 fiyatlarını inceledim donanımlarınıda baktım farkları gördüm, sizde görün şok olursunuz, örneğin mercedes c 180 k 1,6 lt almanyada fiyatı 31800 euro opel insignia 1,6 lt almanya satış fiyatı 32500 euro civarı. Türkiyede durum çok farklı mercedes 90000 tl opel insignia 60000 tl üstelik mercedes donanım olarak ve kullanım olarak çok vasat! (mercedes sadece Türkiyede isim yapmış) ama neden opel almanyada kullandığı donanımları türkiyede sergiliyor? mercedes tam tersi bunları pahalı opsiyon olarak türkiyeye sunuyor.
    bu tutumlarınız çok abartılı ancak mercedesi zengin ediyorsunuz eleştiri yapmıyor, yapana kızıyorsunuz ne kazanıyorsunuz? tüm bu yorumları mercedes yada oto satış acenteleri okuyor eleştiri yapın ve sizde kazanın.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.