Şimdi Ara

Mercedes C 180 W205 Pişmanlığı - Çözülmeyen Sorunlar - Yetkisiz Servis - Yargı Süreci (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
564
Cevap
99
Favori
103.533
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
112 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Maalesef sadece ülkemizde değil dünyada düzen böyle. Bakın mesela vw bütün dünyayı zehirledi, kandırdı ama bu olayın ortaya çıktığı yer amerika bile Volkswagen'e daha ceza kesebilmiş değil.
    Ülkemizde tüketici mahkemeleri genellikle şahıslara daha iyi bir tavır sergiliyor şirketlere göre. Abi söylediğin gibi 6502 sayılı yasada ayıplı mal bölümü var lakin yasaların çakıştığı yerler oluyor. Mesela medeni kanunda herkes iyi niyetlidir diye bir kanun var. Sonuçta şirketler de tüzel kişi oluyor. Yani mağdur abi bu davayı kazanacak ama biraz uğraşması gerek. Bunlar zaman,para ve enerji kaybı. Şirket için de prestij kaybı.
  • Son gelişmeleri yazayım.

    15 Aralık 2015 de ilk duruşmamız yapıldı. Hakim davayı kabul etti. Aracı bilirkişi incelemesine sevk etti.

    Araç üzerinde bilirkişi incelemesi yapılacak. Bilirkişi raporuna göre sanırım gidişat daha netleşecek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: graphys

    Son gelişmeleri yazayım.

    15 Aralık 2015 de ilk duruşmamız yapıldı. Hakim davayı kabul etti. Aracı bilirkişi incelemesine sevk etti.

    Araç üzerinde bilirkişi incelemesi yapılacak. Bilirkişi raporuna göre sanırım gidişat daha netleşecek.

    Gayrimenkul dalinda Bilirkişilik yaptım ara ara cagiriyorlar. Atadiklari bilirkişiler isten anlamayan olma ihtimalleri var. Çünkü canlı kac kere sahit oldum. Bilirkişi raporlarında aleyhinize bir durum olursa bu işten anlayan birine gösteriniz uzmanlardan.

    Atadiklari bilirkisilere itiraz hakkiniz var. Bu arada davalininda gücünü kullanarak b.kisileri ayartma olayida mevcut. Dikkat ediniz hakkinizda hayırlısı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • graphys G kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun. Dava kabul edilmemiş, görülmeye başlanmış. Size tavsiyem bilirkişinin işinin ehli olan biri olmasına çaba gösterin. İkincisi bilirkişi raporu hazırlamak için arabayı görmeye gittiğinde sizde avukatınızla birlikte inceleme yerinde olun. Bilirkişinin atladığı hususları hatırlatmaktan çekinmeyin. En önemlisi durumunuzu mahkemeye en iyi şekilde anlatın. Sayfalar dolusu anlatım yerine vurucu yerleri anlatın ve bir iki sayfalık bir dilekçe ile durumunuzu ortaya koyun. Sayfalar dolusu dilekçe hikaye gibi görülebilir, gönlünüzce olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben okurken sinir oldum siz yasarken sakin kalmissiniz tebrik ederim. Umarim dava istediginiz gibi sonuclanir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam çok akıcı yazmışsınız.o kadar terime rağmen roman gibi okudum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi dileklerini ileten tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Topu herkes birbirine atar böyle durumlarda.Bayi müşteriye , merkez bayi kanalına olan müşteriye olur.Umarım sonuç sizin adınıza iyi olur.
  • Geçmiş olsun inşallah sorununuz bir an önce çözülür. Fakat böyle forumda yaptığınız gibi mahkemede de destan yazarsanız pek olumlu birşey çıkacağını sanmam.

    Tüm konuyu ve yazdıklarınızı okudum.

    Özet şu: (diğer ıvır zıvırları geçersek) Direksiyon ile ilgili bir sorun yaşadım, servis bunu çözemedi, araç değişimi&iadesi talep ediyorum...
  • Hocam tamamını okudum çok geçmiş olsun
  • salı günü (15-12-2015) sabah 09:05 servisi aradım ''araçtan ses geliyor gelsem bakabilirmisiniz?'' dedim. şu anda test eden ustamızın iki müşterisi var onlardan sonra bakabiliriz dedi. 09:25 servise geldim. beklemeye başladım saat 10:20 oldu ne zaman dediğimde servis personeli daha 10 dakika oldu abi bekle dedi. sinirledim ama neyse dedim başka servise giderim dedim ve çıktım. ama pişman da oldum keşke dedim bağırıp çağırsaydım.

    kısacası eğer karşındaki sana insan gibi davranmıyorsa sen ona hayvanmış gibi davranacaksın ki hakkıyla hizmet gör. sanki babasının hayrına arabama bakıcak p.z.venk.
  • AutoTestPilot kullanıcısına yanıt
    Mesleğinizi merak ettim.

    Takip ettiğim kadarıyla hakim değilsiniz, savcı da değilsiniz, avukat hiç değilsiniz. Ama maşallah baya ukalasınız.

    Bu şekilde antiptik yorumlar yazıp tepki çekeceğinize ıvır zıvır yorumlarınızı kendinize saklayıp hiç kendinizi yormamanız herkesin sinir katsayısı açısından daha iyi olur.

    Yanlış anlaşılmasın sizden destek ya da methiye beklediğim yok. Üslubunuzdaki ukalalıktan vazgeçmeniz temennisiyle.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2-3 milyara tv alıyoruz sorun çıksa deliriyoruz
    220 bine araba almışsınız bu kadar sorun
    Delirtir adamı :))
    Geçmiş olsun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ticaretin kanunu yok Türkiyede. Ilımlı müşteriyede çözüm yok. Sesin biraz yükselmesi ve ciddi olarak isteğinizi net bir şekilde belirtmek gerekiyor. Mb merkeze durum belirtildiğinde durum çok farklı olacaktır bence. Bu şekilde bir pionner bayisinin kapandığını okudum (tek problem gelen üründe çizik olmasıydı). Sabrınız takdir edilir , Allah sabır versin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deli_yek -- 19 Aralık 2015; 13:56:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun.

    En az problemi olan araç sanırım S60 bu segmentte gerçi o premium değil demi

    Bu arada autotestpilot mudur nedir işte bu tipler yüzünden devamlı sorunlar yaşanıyor adam ne güzel anlatmış derdini ancak gelmiş burada diyor ki ıvır zıvır ukâla'ya bak hele!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mcuk -- 19 Aralık 2015; 15:43:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    Geçmiş olsun inşallah sorununuz bir an önce çözülür. Fakat böyle forumda yaptığınız gibi mahkemede de destan yazarsanız pek olumlu birşey çıkacağını sanmam.

    Tüm konuyu ve yazdıklarınızı okudum.

    Özet şu: (diğer ıvır zıvırları geçersek) Direksiyon ile ilgili bir sorun yaşadım, servis bunu çözemedi, araç değişimi&iadesi talep ediyorum...

    Bu tip gereksiz yorumları kendinize saklayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam çok geçmiş olsun.
    Gelişmeleri bizimle de paylaşın lütfen. Bu konuyu sosyal medyada yaymak lazım. Ekşi hesabı olan varsa konuyu oraya da taşıyabilir mi?
  • Sayın Hocam,

    Öncelikle geçmiş olsun, yetkili servisten hizmet alma konusunda yaşamış olduğunuz sıkıntılar ülkemizde ne yazık ki tüm markalarda mevcut. Buna en büyük sebep aracınız üzerinde çalışan mekanikerlerin işin tekniğini detaylı olarak öğrenmeden sanayi ortamıyla sök-tak yaparak mesleklerini öğrenmiş olmalarından ileri geliyor. Keza servis danışmanlarıda genelde otomobil tekniği konusundan uzak üiversite mezunlarından oluşuyor. Servis danışmanlarının temel bilgileri yok, büyük kısmı yaptığı işten keyif almıyor. Bu kişiler gerekli eğitimlere gönderilseler bile eğitimde öğrenmeleri gerekenden çok, eğitim için bulundukları otel vs gibi ortamdan keyif almaya çalışıyorlar, merak edip araştırmıyorlar, empati kapasiteleri yok. Karşısındaki aracın sahibini kendileri gibi hergün bir aracın yerini söken ve bunu normal sayan kişiler sanıyorlar. Tüm bunlara ilave olarak otomobil sektöründe satış sonrası yani servis hizmetleri eğitimlerin en alt seviyesinde yer alıyor. Örneğin satış danışmanlarının tamamı ürün bilgisi eğitimi alırken servis danışmalarının 1/3'ü, atölyedekilerden ise sadece formenler (eski adıyla ustabaşı) eğitim alıyor.
    Yazdıklarınızdan sıkıntınızı gayet iyi anladım, şikayet konusu olan sıkıntılar işini seven, sorunları çözmeye ve herşeyin ötesinde yaptığı iş konusunda gerekli eğitime ve bilgiye sahip kişiler için zaman ayırarak çözülebilecek çok basit konular. Ancak yukarıda yazdığım gibi olması gereken birçok donanımdan yoksun kişiler olunca birde bunların üzerine tepelerinde işçilik, parça ve ciro hedeflerini tutturmaları için bir amir olunca; sizinki gibi arızalar giderilmesi için zaman ve emek harcanması gereksiz onarımlar oluyor.
    Sizin aracınızın markası gibi üst segmentte faaliyet gösteren bir Alman otomobil firmasının distribütör bünyesinde faaliyet gösteren müşteri ilişkileri departmanı müdürlüğü yaptım. Türkiye çapında çözülemeyen şikayetlerle ilgilenmesi gereken en üstteki yöneticiydim. Açtığınız dava neticesinde yüksek ihtimalle aracın distribütöre iadesi yönünde karar çıkar. Avukatınız mutlaka bilgi vermiştir, mahkemeler aynı nedenle aracın ikiden fazla servise gitmesini ayıplı mal sebebi sayıyor. Davanın sonuçlanması iki yıl ile üç yıl sürer, buna temyiz süresi dahil.
    Aslına bakarsanız işin iç yüzünden bilgi verip Mercedes Benz Türkiye'ye size bu yaşattıkları nedeniyle çok daha ağır bedeller ödetmeniz mümkün ancak tüm yazdıklarınızdan sizin o tarz biri olmadığınız sonucu çıkıyor.
    Ülkemizdeki eğitimle, çalışan kültür seviyesiyle ve imkanlarla ne yazık ki bu kadar oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mcuk

    Geçmiş olsun.

    En az problemi olan araç sanırım S60 bu segmentte gerçi o premium değil demi

    Bu arada autotestpilot mudur nedir işte bu tipler yüzünden devamlı sorunlar yaşanıyor adam ne güzel anlatmış derdini ancak gelmiş burada diyor ki ıvır zıvır ukâla'ya bak hele!

    Bi Volvo nun satış adetine bak birde
    Vw
    MB
    BMW
    Ye bak sorun olması için çok satması gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • graphys G kullanıcısına yanıt
    Hocam çok geçmiş olsun üzüldüm
    Aracınızı hangi ilde ki servise götürdünüzü merak ediyorum
    Şimdiye kadar yaşadıklarınızı sadeleştirerek almanya mercedese bildirmeniz gerektiğini düşünüyorum
    Ve bir daha ki sefere 220 bin liraya c180 almamanızı öneriyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.