Şimdi Ara

Mercedes C 180 W205 Pişmanlığı - Çözülmeyen Sorunlar - Yetkisiz Servis - Yargı Süreci (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
564
Cevap
99
Favori
103.533
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
112 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aklımda ki Mercedes algısını değiştirdi bu yazı teşekkürler yazı için size geçmiş olsun bu arada sonucu bekliyorum
  • Film gibi bir hikaye geçmiş olsun ama sizde de kabahat var hocam burası Turkiye bağırıp çağırıp kufretseydiniz bakın nasıl cozuluyordu sorununuz tövbe neler söylüyorum. Hocam lütfen yaşadığınız ili ve bayi adını veriniz bu da sizin borcunuz. İnsanlar bilsinler burayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun öncelikle.. Hocam biraz araştırma yaptım gerçi sizde yapmışsınızdır, bu direksiyon sesi ile ilgili şeyler buldum. Avusturalya'dan problem bildiren bir siteden. bunlar yardımcı olabiliyor mahkeme süreçlerinden..

    http://australiancar.reviews/reviews.php#!content=recalls&make=Mercedes-Benz&model=C-Class%20Sedan&gen=1283

    http://www.recalls.gov.au/content/index.phtml/itemId/1063990

    http://paultan.org/2014/10/13/w205-mercedes-benz-c-class-recalled-steering-issue/

    http://www.bloomberg.com/news/articles/2014-10-09/mercedes-benz-recall-includes-10-500-c-class-cars-in-u-s-

    Burada sizin bahsettiğiniz problemin benzeri yazılı.. Benim anlamadığım servislerin nasıl haberi olmuyor böyle şeylerden..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sessizliman76 -- 5 Kasım 2015; 10:22:47 >




  • Bu aracın W204 kasası efsaneydi. Bu yeni kasa o kadar da kaliteli değil maalesef.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her satırı okudum, geçmiş olsun. Lütfen gelişmeleri aktarmaya devam edin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle böyle bir olay ile karşılaştığınız için geçmiş olsun, yazdığınız yazıyı sıkılmadan tek solukta ama bir o kadarda ağzım açık şaşırarak okudum ve hala yaşananlara(ki bir çoğundan bahsetmemişsiniz) inanamıyorum. Dünyanın parasını vererek aldığınız bir üründe böylesi problemler yaşamak ve üstüne yaşanan bu problemlerin kabul görmediğini bilmek çok zor olsa gerek, kendi adıma konuşmak gerekirse ben sanırım sizin anlattığınız gibi sabırlı olamazdım(belkide biraz çirkef olmak gerekebiliyor işlerin daha kolay çözülebilmesi adına) sizde iyi sabır varmış.

    Konuyu güncel tutmaya ve bizi bilgilendirmeye lütfen devam edin umarım ülkemizde sizin gibi insanlara yolunacak kaz gözüyle bakan bayilere alacağınız netice ile iyi bir ders vermiş olursunuz.
  • Inan bana seni çok iyi Anlıyorum. Forumdan 5-10 kişi toplayıp bir temiz mevzu yapacaksın. Bunun başka Çözümü yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zx6r -- 5 Kasım 2015; 12:25:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence Bayi ismini de verin
    Konuyu şikayet var a da yazın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Desteğini ve iyi dileklerini esirgemeyen tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

    Konu ile ilgili yaşanacak bir gelişmeyi anında buraya aktaracağıma emin olabilirsiniz.

    Özellikle bayi ismi isteyen arkadaşlardan da ricam konu şu an yargıda olduğu için biraz beklemeleri. Zaten yargı sonucunu burada paylaşınca bayi ismini de paylaşmış olacağım.

    Saygılarımla.
  • Son iletiden bu yana yaklaşık bir ay gibi bir zaman geçti.

    Gelişmeleri yazayım.

    Davalı taraflar dava dilekçelerine karşı cevaplarını yazdılar. 2 hafta sonra duruşma günü.

    Esas gelişmeler sanırım duruşma sonrası ortaya çıkmış olacak.

    Aslında karşı tarafın yazdıklarını konu altında tartışmak istiyorum, farklı görüşleri öğrenmek açısından. Fakat yargı süreci devam ettiğinden şu an için doğru olmayacaktır diye düşüyorum.

    Gelişmeleri aktarmaya devam edeceğim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonucun ne olcağını çok merak ediyorum. Umarım sizin lehinize olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnşallah sonuç lehinize olur...
  • Takipteyiz hocam Allah yardımcınız olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: graphys

    Desteğini ve iyi dileklerini esirgemeyen tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

    Konu ile ilgili yaşanacak bir gelişmeyi anında buraya aktaracağıma emin olabilirsiniz.

    Özellikle bayi ismi isteyen arkadaşlardan da ricam konu şu an yargıda olduğu için biraz beklemeleri. Zaten yargı sonucunu burada paylaşınca bayi ismini de paylaşmış olacağım.

    Saygılarımla.

    Öncelikle geçmiş olsun.Malum ülkemizde yargı süreci çok yavaş işleyen bir olay umarım en kısa sürede sonuçlanır.
    Yerinizde olsam Almanya ile iletişime geçer bayinin tutumunu neler yaşadıklarınızı herşeyi bir bir anlatırdım.Mercedes sonuçta çok büyük ve prestijli bir şirket ve büyük marka değeri var sizin bayinin kulağını cekebilirlerdi diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Adamı parası ile rezil etmişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Mercedesin bu denli sorumsuz davranmasını anlamıyorum. Bmw, mercedes, volvo bu markalarda bu şekilde tarz ve uslup problemleri olmamalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 9 Aralık 2015; 22:06:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir hukuk öğrencisi olarak davayı sizin kazanacağınıza, aracın geri iade alınacağına ve paranızı alacağınıza inanıyorum. 2014 model megane ımda bozuk yollarda trim sesi geliyor diye sinirlenirdim, Allah sabır versin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B.A.L -- 10 Aralık 2015; 15:58:29 >
  • büyük geçmiş olsun umarım lehinize sonuçlanır.
  • geçmiş olsun. olay ülkemizdeki servislerin ne halde ve ne kadar yetersiz olduğunu özetliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B.A.L

    Bir hukuk öğrencisi olarak davayı sizin kazanacağınıza, aracın geri iade alınacağına ve paranızı alacağınıza inanıyorum. 2014 model megane ımda bozuk yollarda trim sesi geliyor diye sinirlenirdim, Allah sabır versin.

    Kardeşim bu konuyu uzun zamandır takip ediyorum ve araç sahibi olduğum dönemden beri de hukuki boyutunu araştırıyorum. Epey yol kat ettim.

    Merak ettiğim şu; her ne kadar 6502 sayılı yasanın esas olduğu 13.6.2014 tarihli son Garanti Belgesi Yönetmeliği'ne göre arızanın veya problemin tekrarının, veya KRONİK olduğunun tespiti halinde iade, değişim hakları doğuyor.

    http://mevzuat.basbakanlik.gov.tr/Metin.Aspx?MevzuatKod=7.5.19782&MevzuatIliski=0&sourceXmlSearch=garanti

    Peki o zaman piyasayı ve forumu KRONİK diye addedilen yığınla sorun götürürken, otomotiv firmaları bu yasadan neden korkmuyor? Millet hakkını aramadığı için mi? Trim mevzusu nerdeyse tüm araçlarda var. Mahkeme 'trim' kusurunu iade, değişim kararıyla sabitlese trafiğin %80'i mahkemelik araçlarla dolup taşmaz mı diye de düşünmeden edemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 10 Aralık 2015; 19:11:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.