Şimdi Ara

Mercedes C 180K' nın Performansı neden kötü? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
221
Cevap
2
Favori
25.795
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konu Bugatti Veyron' a kadar uzamış.
  • yolda yarış olmaz

    pistte olur
    tur zamanları vs

    ne demek yolda dip gaz yaptık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Sen kendi kendine gelin güvey olmuş olmayasın

    Bunu demiyecektin işte o neyin ne olduğunu çok iyi bilir hiçç merak etmeyinnn

  • Mercedes-Benz kullanır ve seven biri olarak, heralde son alıcağım araç c180 1.6 motorlusudur.

    Yakıtına göre yakışmıyor gidişi.Fabrika verisine bakarsak w210 e200 K ile aynı yürüyor fakat, çok denedim kafadan başlıyor 60-80 den sonra geride kalıyor 1.6 motorlusu.

    Performans istiyorsanız c180 1.8 yada son kasanın ilk çıkan versiyonu c200 K 184 beygir, ondan uzak durun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Of of ben soruyu sordum ama kimse inanmamış bile.
    Arkadaşlar 180-200 km den bahsediyorum ve sürekli dipgaz yapıldı.Bunda anlaşılmayacak bişey yok adam sürekli bastı.

    İnanmak istemiyorlar
    Ben passatın gerçektende sen,n dediğin şekilde gideceğine inanıyorum
    Bence c180 nin şöföründe iş yoktu
  • c180 iyi giden bir araba değildir yapmayın, kendim de denedim. 156hp demişsiniz ama arkadan itiş araçlarda güç kaybı öne göre daha fazla olur bunu da hesaba katın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    c180 iyi giden bir araba değildir yapmayın, kendim de denedim. 156hp demişsiniz ama arkadan itiş araçlarda güç kaybı öne göre daha fazla olur bunu da hesaba katın.


    Kesinlikle çok doğru önden çeker ve arkadan iter aynı güçte aynı hp de olan araclar hiçbirzaman tekerde aynı gucu ve hp yi yakalayamazlar.yoksa adamlar nie scirocco yu önden çeker yapsınlarki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Doc

    Performansı düşük demek için iki aracı da alır bir piste gidersin. Önce 1. araçla sonra 2. araçla birkaç tur atıp sonra zaman turu atarsın. Hangisi daha hızlıysa o daha performanslıdır. Saygılarımla

    +1
  • Genel olarak yol performansıyla pist performansı bir tutulmuş. Orta yoğunluktaki bir trafikte bir sağa bir sola kırmacalı yarış yapılsaydı aynı şoförlükte dizel Passat alır diye düşünüyorum. Ama son hızda benzinli Merso galip gelecektir. Ha şu var, dizeller belli hızlara çok çabuk çıksa da son hızlarına ulaşmak için zorlamak gerekiyor. Örnek olarak 1.9 tdi caddy 160'a çok çabuk çıkıyor ama düz yolda ibrenin gösterdiği son hız olan 190'ı görmesi için 99'luk tespihi 7 kere çekmek gerekiyor. Passat da 180'e kadar fırlamış fakat zorlanmaya başlamıştır. Merso ise 1.6 olduğu için nefesi tükenmiş, biraz rahatlamak için hafif rampa aşağı inmek istemiş ya da şoförün göxü yememiş olabilir. 2.0 lt atmosferik benzinli 150hp olsaydı rahat uzardı diye düşünüyorum.

  • İstanbuldaysan deneyebiliriz dostum araçları, benin Kompressörün verisi 0-100 verisi 9.7 saniye, senin ki 9.8 saniye.
  • Plantamax,

    Tabiki bu kasalar bu kadar iddialı görünümlerine daha fazla performans sunsalar fena olmazdı! Ama genede bu tip araçlar çok satacaktır. Neticede Mercedes'e binmek var. Amg paket çektinmi birde, gerçekten sağlam bir arabaya binmiş oluyorsun. ( Dışarıdan bakanlar en azından öyle düşünüyor ). Passat'da iyi arabadır ama o kadar ilgi çekmiyor haliyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Otomatik vites ve arkadan aktarma 156HP gücün tam olarak segilenmesini biraz zora sokuyor.
    Ancak herşeye rağmen teknik verilerde C serisi daha önde...
    Tamponunda gittiğinizi söylemişsiniz bu durumda Mercedes rüzgara karşı ilerlemeye çalışırken onun rüzgar boşluğunda daha rahat yol almış olabilirsiniz.



    tam bunu söyleyecektim bende. özellikle rüzgar faktörü hızda önemli bir yere sahip. siz yarılmış bir hava akımının içerisinden giderken o araç hava direnciyle karşı karşıya.


    teknik veriler ne kadar mersonun önde olduğunu göstersede tahminim 160-170 km/h'e kadar passat mersoyu yoracaktır. dsg avantajı vites değişimlerinde öne atacaktır passatı.
    ancak km saati 200ü geçtiğinde merso hala devam edeceği için doğal olarak ara açılacaktır. yüksek hızda kullanmadım hiç passatı. 200le giderken güven verirmi bilmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Doc

    Performansı düşük demek için iki aracı da alır bir piste gidersin. Önce 1. araçla sonra 2. araçla birkaç tur atıp sonra zaman turu atarsın. Hangisi daha hızlıysa o daha performanslıdır. Saygılarımla

    Pist ile performans ölçülmez.


    Ne açıdan ölçtüğün önemli amacın kalkış ise drag yaparsın ama hayır arabanın tüm yeteneklerini görmek istiyorsan (yol tutuş, viraj alış vb.) pistte zaman için tur atarsın..
  • passatı olan arkadasım senın mersonun arkaasında olman cok normal tmm 16 hp lık bı fark var ama senın aracın dızel ve 320 nm tork uretıyor ve bunu neredeyse 0 kayıp olan dsg sanzumanla yapıyor yanı ara hızlanmalarda belırlı bır hız aralıgında yaklasman cok normal 2.0cc nın avantajıda var tabıkı ama trafık olmadan bos bır duzluge cıktıgınızda belırlı bır sure sadece kafa kafaya gıdersınız daha sonra merso alır basını gıder dıyorum.performansı kotu dedıgınız arac mersedes tabıkı kullanan kısıyede baglı ama cok zor dııl mersonun gazın dıbındekı dugmeye basmak gerısı zaten gelır.(2.0 140hp 320 nm tork ureten bı motor tabıkıde mersoya cok rahat atarlanabılır benımde olsa bende sızın gıbı davranırım kesınlıkle sızın aracınızı kucumsemedım...) bi arkadas opelın 180 hp lık motoruyla kıyaslamıs ama sunu soleyım opelın 180hp sı benım ıcın hayal kırıklıgı bı motordur astranın bu motorla 0.100 9.0 snye iken passatın 1.4 122hplık aracı 9.0 snyede hızlanmakta kı aradakı agırlıgı sunu bunu hıc solemıyorum.ınsıgnıa olan arkadasımla kalkıs dahıl uzun sure otobanda kapıstık manuel olmasına ragmen onun aracı tutupta uzun uzun farklar atamadı pesınden hıc ayrılmadım dıyebılırım kı arada 55 hp lık bı fark ve manuel faktoru var opelın 180hp sı mersoyla bence kıyas bıle edılemez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desoto


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    c180 iyi giden bir araba değildir yapmayın, kendim de denedim. 156hp demişsiniz ama arkadan itiş araçlarda güç kaybı öne göre daha fazla olur bunu da hesaba katın.


    Kesinlikle çok doğru önden çeker ve arkadan iter aynı güçte aynı hp de olan araclar hiçbirzaman tekerde aynı gucu ve hp yi yakalayamazlar.yoksa adamlar nie scirocco yu önden çeker yapsınlarki


    arkadan itiş teknolojisi olmadığı için
  • arkadas itis nasıl olurda önden çekişe göre güç kaybı oluyor akıl sır erdıremıyorm bız yıllarca yanlısmı okuduk buralarda baska forumlarda arkadan ıtıs aracların guc kaybı fazla olur mantıken bı dusunsenıze 2 arac kalkıyor bırı onden bırı arkadan ıtıs arabalar kalkınca on tarafı havalanır yukarı dogru fızık kuralları geregı yanı onden cekıslı bı aracta on havalandıgından lastıklerın yere basması azalcagından guc kaybı olur ama arkadan ıtıslı araclarda tum agırlık arkaya ıner lastıkler tam yola yapısır ve tum guc ordan ıletılır. bmw mersedes ferrari lamborgini mazda rx-8 honda s2000 bunlar neden arkadan ıtıslı araclar guc kaybı olcagını bıle bıle sırf yanlamak ıcınmı bu aracları arkadan ıtıslı yapmıs bu markalar....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil
    arkadas itis nasıl olurda önden çekişe göre güç kaybı oluyor akıl sır erdıremıyorm bız yıllarca yanlısmı okuduk buralarda baska forumlarda arkadan ıtıs aracların guc kaybı fazla olur mantıken bı dusunsenıze 2 arac kalkıyor bırı onden bırı arkadan ıtıs arabalar kalkınca on tarafı havalanır yukarı dogru fızık kuralları geregı yanı onden cekıslı bı aracta on havalandıgından lastıklerın yere basması azalcagından guc kaybı olur ama arkadan ıtıslı araclarda tum agırlık arkaya ıner lastıkler tam yola yapısır ve tum guc ordan ıletılır. bmw mersedes ferrari lamborgini mazda rx-8 honda s2000 bunlar neden arkadan ıtıslı araclar guc kaybı olcagını bıle bıle sırf yanlamak ıcınmı bu aracları arkadan ıtıslı yapmıs bu markalar....

    sizin anlattiginiz farkli bisiy,bizim dedigimiz aktarmada kayip oluyor bir miktar ondeki motordan arka tekerleklere iletim var birde ondeki tekerleklere hangisi daha kayipsiz olur bi dusunun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    arkadas itis nasıl olurda önden çekişe göre güç kaybı oluyor akıl sır erdıremıyorm bız yıllarca yanlısmı okuduk buralarda baska forumlarda arkadan ıtıs aracların guc kaybı fazla olur mantıken bı dusunsenıze 2 arac kalkıyor bırı onden bırı arkadan ıtıs arabalar kalkınca on tarafı havalanır yukarı dogru fızık kuralları geregı yanı onden cekıslı bı aracta on havalandıgından lastıklerın yere basması azalcagından guc kaybı olur ama arkadan ıtıslı araclarda tum agırlık arkaya ıner lastıkler tam yola yapısır ve tum guc ordan ıletılır. bmw mersedes ferrari lamborgini mazda rx-8 honda s2000 bunlar neden arkadan ıtıslı araclar guc kaybı olcagını bıle bıle sırf yanlamak ıcınmı bu aracları arkadan ıtıslı yapmıs bu markalar....


    hiç 300 hp üstü önden çekiş araba kullandın mı?




  • İllaki adı Mercedes diye Volkswagen'i geçecek diye bir hadise yok... Passat 2.0 TDI DSG o kadar yabana atılacak bir otomobil değil. Fakat dediğim gibi Mercedes C180'de yarışın farkında olmasa yolda Passat'ı zorlayacak değil. Sonuçta Passat ve Murat 124'ü kıyaslamıyoruz. Kapışma olmuş :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redevil4


    quote:

    Orijinalden alıntı: desoto


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    c180 iyi giden bir araba değildir yapmayın, kendim de denedim. 156hp demişsiniz ama arkadan itiş araçlarda güç kaybı öne göre daha fazla olur bunu da hesaba katın.


    Kesinlikle çok doğru önden çeker ve arkadan iter aynı güçte aynı hp de olan araclar hiçbirzaman tekerde aynı gucu ve hp yi yakalayamazlar.yoksa adamlar nie scirocco yu önden çeker yapsınlarki


    arkadan itiş teknolojisi olmadığı için




    Muhahaha




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.