Şimdi Ara

Mercedes C 180K' nın Performansı neden kötü? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
221
Cevap
2
Favori
25.826
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihbyr91

    İllaki adı Mercedes diye Volkswagen'i geçecek diye bir hadise yok... Passat 2.0 TDI DSG o kadar yabana atılacak bir otomobil değil. Fakat dediğim gibi Mercedes C180'de yarışın farkında olmasa yolda Passat'ı zorlayacak değil. Sonuçta Passat ve Murat 124'ü kıyaslamıyoruz. Kapışma olmuş :)


    Tabi insanlarda ismin etkiside var tabi nasıl GT-R R35, Porsche 911'i tokatlaması insanlara nissan, porsche geçemez demeleri gibi buda o tip karşılaştırma diyebiliriz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    arkadas itis nasıl olurda önden çekişe göre güç kaybı oluyor akıl sır erdıremıyorm bız yıllarca yanlısmı okuduk buralarda baska forumlarda arkadan ıtıs aracların guc kaybı fazla olur mantıken bı dusunsenıze 2 arac kalkıyor bırı onden bırı arkadan ıtıs arabalar kalkınca on tarafı havalanır yukarı dogru fızık kuralları geregı yanı onden cekıslı bı aracta on havalandıgından lastıklerın yere basması azalcagından guc kaybı olur ama arkadan ıtıslı araclarda tum agırlık arkaya ıner lastıkler tam yola yapısır ve tum guc ordan ıletılır. bmw mersedes ferrari lamborgini mazda rx-8 honda s2000 bunlar neden arkadan ıtıslı araclar guc kaybı olcagını bıle bıle sırf yanlamak ıcınmı bu aracları arkadan ıtıslı yapmıs bu markalar....


    O senin dediğin farklı şey.Ayrıca ferrari, lambo gibi araçların motoru arkada olduğu için önden çekişli olması daha dezavantajlı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Şimdi abarta abarta yarış yaptık falan demek istemiyorum,10 dk. boyunca baya bi gittik.Bende 140 hp DSG li Passat var ve 156 hp lik Mercedes in beni baya baya geçmesini beklerdim.Ama böyle olmadı o hep öndeydi ama ben sürekli onun tamponunda gittim ve yavaşlayıp tekrar hızlandığımızda(önümüze başka araç çıkıyor) ayağımı az da olsa gazdan çekmek zorunda kaldım.Yol vermedi hep arkasında gittim ama benim arabanın geçeceği kesindi.

    Benim anlamadığım bu arabanın problemi ne?Passat dan hafif,ön yüzü daha dar,16 hp fazlası var ve benzinli bi araç.


    oyle sandıgından kaynaklanıyordur.
    mesela ben 2010 yarıs 1.33 lıtre motoru ıle gecen gun pendık sahıl yolunda bmw 320d olması olazım.bı artıslık yapıyım dedım.adam arkamdan delı danalar gıbı gelıyordu.bendekı 1.33 lıtre yarısın devır lımıtoru calıstı o denlı bende kastırıyorum yanıneysekı ısıklar ımdadıma yetıstı




  • 176 hp 106 gti ile hem sana hemde öbür c 180 ...hem sıfırdan kalkışta hemde uzun yolda alırım diye düşünüyorum 260km..sorunsuz çıkabiliyorum iyi deviriyor benim arac 97 model gti
  • 1.8 arabadan ne bekliyosunki. yapılış amacı belli olan bir motordan amg performansı beklemek
  • halk arasında 2.0 tdi passat hayvan gibi motoru olan öküz gibi giden bastıkça yere yapışan bir araç olarak tanımlanırken c180 ile kafa kafaya gitse bile c180kiçin performanssız denemez.
    gücüne göre biraz hantaldır doğru ama ciddi performanssız demek için 180-200 hp arası bir araçtan inmiyor olmak gerekir.
  • Bu aracın 0-160 verisi kaç acaba...1-2 yerde okudum 25-27 saniye arası bahsediliyor. ( Ne kadar doğru bilemem ).

    Passat'ın felan bulunursa aslında konu tam bir çözüme ulaşır. 0-1000m'de epey önemlidir aslında. Ama üreticiler sadece 0-100'ü verip bırakıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evomit

    176 hp 106 gti ile hem sana hemde öbür c 180 ...hem sıfırdan kalkışta hemde uzun yolda alırım diye düşünüyorum 260km..sorunsuz çıkabiliyorum iyi deviriyor benim arac 97 model gti


    Ciğerli makine yürürü fanaaaaaa
  • arkadaş konuyu passat 2.0 tdi dsg neden hayvan gibi gidiyor diye açmamış ki, c180k'nın performansı neden yetersiz demiş. bu kadar tepki, tartışma neye anlamadım. bunlar yakın araçlar zaten, yolda kapışmada olabilir böyle şeyler, çok yakın gidebilirler. kimi an gelir, Passat'ta torku ve hızlı şanzımanı yardımıyla öne çıkabilir veya yol açılır, iş uzar iyice, Mercedes gecebilir. şaşılacak bişey göremedim ben.

    c180k son hızı daha yüksek bir araba, ama kullanan bilir, otomatik c180ler 220lere falan çok zor çıkıyor. 190-200den sonra baya bir yapıştırıp beklemeniz lazım, gerçi uzun süre bekleyince 235 falan görüyolar ama, 1.6 c180de uzunda pek iyi değil, Passat gibi kesilmese de o da ağır kalıyor. bu nedenle gayet normal bu sonuç. mesela yeni 156hp 2.0 accord'da öyle, zor hızlanıyorlar yani öyle 160hp multitronic A4 gibi takır takır hızlanamaz c180. bu nedenle haddinden daha ağır kalmış gibi görünebilir arkadaşa.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evomit
    176 hp 106 gti ile hem sana hemde öbür c 180 ...hem sıfırdan kalkışta hemde uzun yolda alırım diye düşünüyorum 260km..sorunsuz çıkabiliyorum iyi deviriyor benim arac 97 model gti

    konserve ıle hız yapmak ta tehlıkelı olmazmı ama?
    ayır allah korusun ama bır kaza olursa hurda ıle bedenı ayrıstırmadan gomerler
  • Yazacaklarımı okuyunca güleceksiniz belki, ama yine de yazmadan duramayacağım.

    Ben C180 AMG paketi daha 10 gün önce aldım. Araba henüz 500 km'de. Bugün TEM'e çıkıp deneme amaçlı Gebze'ye kadar gidip döndüm. 180 km/saat hıza kadar çıktım. Sonra dedim ki kendi kendime, "Bu ne yaaa, yeter. Daha hızlı gitmeye ne gerek var? Canımı sokakta mı buldum." ve ayağımı gazdan çektim.

    Akşam gelip de foruma girip bu başlığa yazılanları okuyunca dumurdan dumura sürüklendim. "190'a kadar rahat çıkarmış, sonra zorlanırmış. Düz yolda basınca 200'ün üzerinde hız artışı yavaş olurmuş ama basmaya devam edersen 230'u da görürmüşsün!"

    Arkadaşlar, ne yapıyorsunuz? Bende mi bir anormallik var? Yapmayın etmeyin, çoluk çocuğunuzu, anne babanızı düşünün! Çok klişe bir söz olsa da doğruluğu şüphe götürmez: Sürat felakettir. Altınızdaki araba ne olursa olsun, aşırı hız durumunda belli bir noktadan sonra aracın hakimiyeti sizin elinizde olmaz. Yaşanacak daha çok şey varken bir trafik kazası sonrası yiten canlardan biri olmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pelamon

    Yazacaklarımı okuyunca güleceksiniz belki, ama yine de yazmadan duramayacağım.

    Ben C180 AMG paketi daha 10 gün önce aldım. Araba henüz 500 km'de. Bugün TEM'e çıkıp deneme amaçlı Gebze'ye kadar gidip döndüm. 180 km/saat hıza kadar çıktım. Sonra dedim ki kendi kendime, "Bu ne yaaa, yeter. Daha hızlı gitmeye ne gerek var? Canımı sokakta mı buldum." ve ayağımı gazdan çektim.

    Akşam gelip de foruma girip bu başlığa yazılanları okuyunca dumurdan dumura sürüklendim. "190'a kadar rahat çıkarmış, sonra zorlanırmış. Düz yolda basınca 200'ün üzerinde hız artışı yavaş olurmuş ama basmaya devam edersen 230'u da görürmüşsün!"

    Arkadaşlar, ne yapıyorsunuz? Bende mi bir anormallik var? Yapmayın etmeyin, çoluk çocuğunuzu, anne babanızı düşünün! Çok klişe bir söz olsa da doğruluğu şüphe götürmez: Sürat felakettir. Altınızdaki araba ne olursa olsun, aşırı hız durumunda belli bir noktadan sonra aracın hakimiyeti sizin elinizde olmaz. Yaşanacak daha çok şey varken bir trafik kazası sonrası yiten canlardan biri olmayın.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: pelamon

    Yazacaklarımı okuyunca güleceksiniz belki, ama yine de yazmadan duramayacağım.

    Ben C180 AMG paketi daha 10 gün önce aldım. Araba henüz 500 km'de. Bugün TEM'e çıkıp deneme amaçlı Gebze'ye kadar gidip döndüm. 180 km/saat hıza kadar çıktım. Sonra dedim ki kendi kendime, "Bu ne yaaa, yeter. Daha hızlı gitmeye ne gerek var? Canımı sokakta mı buldum." ve ayağımı gazdan çektim.

    Akşam gelip de foruma girip bu başlığa yazılanları okuyunca dumurdan dumura sürüklendim. "190'a kadar rahat çıkarmış, sonra zorlanırmış. Düz yolda basınca 200'ün üzerinde hız artışı yavaş olurmuş ama basmaya devam edersen 230'u da görürmüşsün!"

    Arkadaşlar, ne yapıyorsunuz? Bende mi bir anormallik var? Yapmayın etmeyin, çoluk çocuğunuzu, anne babanızı düşünün! Çok klişe bir söz olsa da doğruluğu şüphe götürmez: Sürat felakettir. Altınızdaki araba ne olursa olsun, aşırı hız durumunda belli bir noktadan sonra aracın hakimiyeti sizin elinizde olmaz. Yaşanacak daha çok şey varken bir trafik kazası sonrası yiten canlardan biri olmayın.


    Bu başlıkta kendi yazdıklarım dahil okuduğum en doğru, en mantıklı ve sağduyulu mesaj bu olmuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pelamon
    Akşam gelip de foruma girip bu başlığa yazılanları okuyunca dumurdan dumura sürüklendim. "190'a kadar rahat çıkarmış, sonra zorlanırmış. Düz yolda basınca 200'ün üzerinde hız artışı yavaş olurmuş ama basmaya devam edersen 230'u da görürmüşsün!"

    Arkadaşlar, ne yapıyorsunuz? Bende mi bir anormallik var? Yapmayın etmeyin, çoluk çocuğunuzu, anne babanızı düşünün! Çok klişe bir söz olsa da doğruluğu şüphe götürmez: Sürat felakettir. Altınızdaki araba ne olursa olsun, aşırı hız durumunda belli bir noktadan sonra aracın hakimiyeti sizin elinizde olmaz. Yaşanacak daha çok şey varken bir trafik kazası sonrası yiten canlardan biri olmayın.



    bu taş bana gelmiş sanırım (: sizde bir anormallik yok, lakin ekstra hassasiyet var. yüksek hıza elverişli bir otoyolda, kontrollü bir şekilde yapılan yüksek süratler sandığınız kadar riskli değildir, tabiki bunu istatistiki olarak söylüyorum, bu konuda hayli araştırma var çünkü. bende mevzubahis durumun bu şartlarda gerçekleştiğini düşünerekten yazdım yorumumu.

    bastığınız yol otoyol olsun, emniyetli ve dikkatli sürüş yapın, kaza riskiniz virajlı yolda orta hızlı gidilen bir sürüşten veya şehir içinde olabilen kazalardan çok daha düşük oluyor, bunu bilimsel olarak da istemdışı sürücünün yüksek dikkat seviyesi göstermesi, yüksek hız esnasında tek bir işe odaklanılması olarak gösteriyorlar. hız sınırı olmayan, Avrupadan binlerce sürücünün sadece hız yapmak amacı ile geldikleri, ve pek çok üst sınıf otomobilin 240-250kmh civarı süratlerle seyrettikleri Almanya otobanlarındaki kaza istatisikleri, ve can kayıpları şaşırtıcı şekilde düşüktür örneğin. ama otoban çıkışlarındaki bağlantı yollarında çok daha yüksek oranda kazalar olabiliyor.

    zaten durum böyle olmasa, sizin aracınızı üreten Mercedes'in sizin canınıza kastı var demektir. kolay değil, ayağınızın altındaki gaz pedalı ile size istediğiniz yerde, istediğiniz sürati yapabileceğiniz bir araba veriyorlar, ödediğiniz bedel karşılığında. hiç bir limit yok.

    tabi bunları basın, gazlayın diye yazmıyorum, yanlış anlaşılmak istemem (:

    ben olayın tamamen hıza yüklenilmesine karşıyım doğrusu. en büyük suçlu bilinçsizliktir ve sonrasında dikkatsizliktir. ben hayatım boyunca da hep kazaların ana kaynağının bu nedenler olduğunu, hızın bunun sonucunda doğan sadece bir aracı olduğunu gördüm. ancak hıza karşı daha olumlu yaklaşamamın otomobilsever olmam ile de etkisi var muhakkak, inkar edecek değilim. herkesin yazdığı kontrollü yapılan yüksek hıza tepki msjları yerine, daha farklı bir yaklaşım göstermek istedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evomit

    176 hp 106 gti ile hem sana hemde öbür c 180 ...hem sıfırdan kalkışta hemde uzun yolda alırım diye düşünüyorum 260km..sorunsuz çıkabiliyorum iyi deviriyor benim arac 97 model gti



    Daha neler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    quote:

    Orijinalden alıntı: pelamon
    Akşam gelip de foruma girip bu başlığa yazılanları okuyunca dumurdan dumura sürüklendim. "190'a kadar rahat çıkarmış, sonra zorlanırmış. Düz yolda basınca 200'ün üzerinde hız artışı yavaş olurmuş ama basmaya devam edersen 230'u da görürmüşsün!"

    Arkadaşlar, ne yapıyorsunuz? Bende mi bir anormallik var? Yapmayın etmeyin, çoluk çocuğunuzu, anne babanızı düşünün! Çok klişe bir söz olsa da doğruluğu şüphe götürmez: Sürat felakettir. Altınızdaki araba ne olursa olsun, aşırı hız durumunda belli bir noktadan sonra aracın hakimiyeti sizin elinizde olmaz. Yaşanacak daha çok şey varken bir trafik kazası sonrası yiten canlardan biri olmayın.



    bu taş bana gelmiş sanırım (: sizde bir anormallik yok, lakin ekstra hassasiyet var. yüksek hıza elverişli bir otoyolda, kontrollü bir şekilde yapılan yüksek süratler sandığınız kadar riskli değildir, tabiki bunu istatistiki olarak söylüyorum, bu konuda hayli araştırma var çünkü. bende mevzubahis durumun bu şartlarda gerçekleştiğini düşünerekten yazdım yorumumu.

    bastığınız yol otoyol olsun, emniyetli ve dikkatli sürüş yapın, kaza riskiniz virajlı yolda orta hızlı gidilen bir sürüşten veya şehir içinde olabilen kazalardan çok daha düşük oluyor, bunu bilimsel olarak da istemdışı sürücünün yüksek dikkat seviyesi göstermesi, yüksek hız esnasında tek bir işe odaklanılması olarak gösteriyorlar. hız sınırı olmayan, Avrupadan binlerce sürücünün sadece hız yapmak amacı ile geldikleri, ve pek çok üst sınıf otomobilin 240-250kmh civarı süratlerle seyrettikleri Almanya otobanlarındaki kaza istatisikleri, ve can kayıpları şaşırtıcı şekilde düşüktür örneğin. ama otoban çıkışlarındaki bağlantı yollarında çok daha yüksek oranda kazalar olabiliyor.

    zaten durum böyle olmasa, sizin aracınızı üreten Mercedes'in sizin canınıza kastı var demektir. kolay değil, ayağınızın altındaki gaz pedalı ile size istediğiniz yerde, istediğiniz sürati yapabileceğiniz bir araba veriyorlar, ödediğiniz bedel karşılığında. hiç bir limit yok.

    tabi bunları basın, gazlayın diye yazmıyorum, yanlış anlaşılmak istemem (:

    ben olayın tamamen hıza yüklenilmesine karşıyım doğrusu. en büyük suçlu bilinçsizliktir ve sonrasında dikkatsizliktir. ben hayatım boyunca da hep kazaların ana kaynağının bu nedenler olduğunu, hızın bunun sonucunda doğan sadece bir aracı olduğunu gördüm. ancak hıza karşı daha olumlu yaklaşamamın otomobilsever olmam ile de etkisi var muhakkak, inkar edecek değilim. herkesin yazdığı kontrollü yapılan yüksek hıza tepki msjları yerine, daha farklı bir yaklaşım göstermek istedim.


    Yok yok, size değil herkeseydi o taş! :)

    Söylediklerinizde haklı olabilirsiniz. Ama ben hızın ve performansın tartışışldığı bir başlıkta en azından bir tane de olsa "Aman Dikkat" içerikli bir mesaj olsun istedim. Bu kadar kişi bu kadar mesaj yazmış, ama bu uçan otomobillerin içinde can taşındığı kimsenin aklına gelmemiş. Kaygım budur sadece.




  • Berkant_R32 arkadaşım daha neler demişsin....google,den aracın teknik özelliklerini oku sonra mesajlaşalım
  • 106 Gti Stok olarakta 0-100'de felan C180K 1.6'yı geçer. Ama son hızda geçemez. Hele birde 176 Hp ise gerçekten, 106 Gti epey önde gider.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 10 Ocak 2011; 14:16:15 >
  • Sonuçta 1.6 motor bir araba ne bekleniyor ki performans adına 200'den sonra gitmiyormuş ne gidecek daha.250 mi yapacaktı.
    Yine de dizel 140 hp passatı her halükarda geçer.200'den sonra dizelin soluğu yetmez bi defa.
    Bizim E220 CDİ 170 Hp'de 210'dan sonra tıkanıyor ki son olarak ta 230 Kmh yaptı çok uzun bi düzlükte o da.
    Ha denilir ki Vw'nin 1.4 Tsi ve Opelin 1.6 sına göre performansı zayıf kalıyor o doğru işte.
    Zaten Kompressör'ün turbo kadar verimli olmadığı aşikar ki Merso'da turbo kullanıyor artık.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.