Şimdi Ara

Mercedes C 180K' nın Performansı neden kötü? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
221
Cevap
2
Favori
25.795
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kedi erişemediğine mundar dermiş.
  • 2 adet mercedes kasası kullanma şansım oldu.her 2 side 2 litre üstü idi vede çok keyifli idi.

    konu ile tam alakalı olmamakla beraber 1.6 motorlu mercedes ve bmw kullanan arkadaşlarım araçların vasat performansından şikayet etmekteler.

    şikayetten kasıt o gazı köklediğinizde alıp götüren hadise işte anlayın.

    bence mercedes özellikle E serisi için konuşuyorum 2 litre altı o kasaya çok az gelir kanatindeyim c hiç kullanmadım.
  • @Bal 974,

    Değerler ilginç gerçekten. 0-100'e gerçekten fabrikanın ön gördüğü sürede çıkmışlar fakat maksimum hızlar olması gerekenden 6 daha düşük.

    Ancak , 120'den felan sonra aradaki fark çok açılıyor belliki. Yani 0-160 olarak aralarında bu kadar fark olmasını beklemezdim, 7 saniye fark atmış C180K, buna göre otoyolda C180K bayağı bir nal toplatır Passat'a.

    Tabi, C180K'nın sürtünme kat sayısı 0.26 cd ve 2.0 Passat'dan 60-100 kg arası daha hafif. Bunlarında etkisi olabilir. Passat'da sanırım bu değer 0.28 yada 0.30'du.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 15 Ocak 2011; 23:07:48 >
  • ozzi aynen öle yapıyorum eywallah saol...
  • bence soru şu olmalı.Benim araç nasıl oluyorda 1.6 yı geçemiyor?
  • newmonarch ve ozzi anladığım kadarıyla bu konulardan iyi anlıyorsunuz ...size bir sorum olacak müsadenizle ....benim aracım 150.00km de bu kadar yol katetmiş bir araç nasıl oluyorda ilk zamanki performansını halen kaybetmemekte..mükemmel bir yetenek bunu merak etmekteyim...c 180 ve passat araçlar bu km değerine geldikleri zaman acaba diyorum bu ilk zamanki değerleri alabileceklermi...yani ilk kalkış performansları nasıl olurdu.ve uzun yol !
  • Yani araç iyi bakıldıysa tabi performansını kaybetmez. 200-300.000'de ama tıkır tıkır yürüyen araçlar mevcut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Performances Mercedes C 180 K 156 PS
    Sources : Auto Journal, Auto Zeitung

    Max Real Speed : 217 Km/h
    0 to 40 : 2.2 s.
    0 to 60 : 3.8 s.
    0 to 80 : 6 s.
    0 to 100 : 9.4 s.
    0 to 120 : 12.3 s.
    0 to 140 : 16.7 s.
    0 to 160 : 22.6 s.

    80 to 120 min : 6.3 s.
    90 to 130 in 5 : 12.6 s.
    90 to 130 in 6 : 18.8 s.

    Auto Zeitung 1'53"60

    http://www.zeperfs.com/en/fiche1711-mercedes-c-180-k.htm


    Performances VW Passat 2.0 Tdi 140 PS
    Sources : Automobile Magazine, Auto Plus, Action Auto Moto, Auto Zeitung, Auto Motor & Sport

    Max Real Speed : 206 Km/h
    400m : 17.2 s.
    Km : 31.9 s.
    0 to 40 : 2.3 s.
    0 to 60 : 4.2 s.
    0 to 80 : 6.8 s.
    0 to 100 : 9.8 s.
    0 to 120 : 13.8 s.
    0 to 130 : 17.2 s.
    0 to 140 : 19.6 s.
    0 to 160 : 29.1 s.

    60 to 100 in 4 : 6.7 s.
    80 to 120 min : 6.8 s.
    80 to 120 in 4 : 7.7 s.
    80 to 120 in 5 : 9.7 s.
    80 to 120 in 6 : 12.9 s.

    100 to 0 : 38.3 m.

    Auto Zeitung 1'55"10
    http://www.zeperfs.com/en/fiche1461-vw-passat-2-0-tdi.htm


    Nokta olmuş.




  • passat 2.0tdi kullanmışlıgım var.Amcamda c180 almış tadilde gidip bi tadına bakıyım sanmıyorum ki passattan iyi olsun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smurats

    passat 2.0tdi kullanmışlıgım var.Amcamda c180 almış tadilde gidip bi tadına bakıyım sanmıyorum ki passattan iyi olsun..

    1 sene 2.0tdi jetta kullandım 1 sene önce c180k aldım performans açısından diyorsan c180k daha tatminkar fakat iş yakıta gelicekse c180k canını sıkabilir dolu depoyla almanı tasiye ederim amcandan
  • kimse kusura bakmasın ama sacma sapan birkonu...
    neyi tartısıyosunuz bi bakın allah askına..
    mersedes vs vw
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974
    Performances Mercedes C 180 K 156 PS
    Sources : Auto Journal, Auto Zeitung

    Max Real Speed : 217 Km/h
    0 to 40 : 2.2 s.
    0 to 60 : 3.8 s.
    0 to 80 : 6 s.
    0 to 100 : 9.4 s.
    0 to 120 : 12.3 s.
    0 to 140 : 16.7 s.
    0 to 160 : 22.6 s.

    80 to 120 min : 6.3 s.
    90 to 130 in 5 : 12.6 s.
    90 to 130 in 6 : 18.8 s.

    Auto Zeitung 1'53"60

    http://www.zeperfs.com/en/fiche1711-mercedes-c-180-k.htm


    Performances VW Passat 2.0 Tdi 140 PS
    Sources : Automobile Magazine, Auto Plus, Action Auto Moto, Auto Zeitung, Auto Motor & Sport

    Max Real Speed : 206 Km/h
    400m : 17.2 s.
    Km : 31.9 s.
    0 to 40 : 2.3 s.
    0 to 60 : 4.2 s.
    0 to 80 : 6.8 s.
    0 to 100 : 9.8 s.
    0 to 120 : 13.8 s.
    0 to 130 : 17.2 s.
    0 to 140 : 19.6 s.
    0 to 160 : 29.1 s.

    60 to 100 in 4 : 6.7 s.
    80 to 120 min : 6.8 s.
    80 to 120 in 4 : 7.7 s.
    80 to 120 in 5 : 9.7 s.
    80 to 120 in 6 : 12.9 s.

    100 to 0 : 38.3 m.

    Auto Zeitung 1'55"10
    http://www.zeperfs.com/en/fiche1461-vw-passat-2-0-tdi.htm

    Ellerinize saglik daha da tartiscak bisey kalmamis. :)




  • daha yeni c180k otomatik aldık.rodaj olmadığından basmadık ama 2000-3000 rpm'de (2000'de kaç NM tork var emin değilim) 2.0lt motor dengi bir çekişi var.kompresör 3800rpm'de açılmasına rağmen bayılmıyor yani.

    otomatik şanzımanlarda 0-100 ve son hız verileri hayli yakın.passat'ın dsg'si tabi avantaj.kilo olarak da farkları yok denecek kadar az.motor hacmi ve tork farkı da devreye girince aradaki beygir farkı kapanmıştır bu normal.fazladan bir kişi veya bagaj dengeyi direk farkettirir.

    audi a4 1.8T'lerde performans farkı neden bu kadar denilebilir...ikisi de 160hp civarı diye.burada da yakıt tüketiminde c180k'in 1.8T'ye fark attığı görülüyor.mercedes bu motorda belliki ekonomiyi önde tutmuş.yine de otomatik 9.9sn'de 100'e çıkan bir araca yavaş demek haksızlık olur.

    yalnız c180 motorunda bişeye bayıldım,motor kompresörü.70-80'le falan 1500rpm'de bile gazı bırakınca frene basıyor gibi yavaşlıyor araç.düz viteste bile böyle kompresör olmaz.otomatik vites için bu çok büyük avantaj bence.

    2.0 TDI ne zaman ekonomik? 1.6'dan yıllık 690tl vergi alınırken 2.0'da 1900tl alınıyor.aracı ilk alırken 1.6'da %37 iken 2.0'da %60 ÖTV.ben 2.0lt dizelleri ekonomik bulamıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 18 Ocak 2011; 0:15:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EXCALIBUR


    quote:

    Orijinalden alıntı: smurats

    passat 2.0tdi kullanmışlıgım var.Amcamda c180 almış tadilde gidip bi tadına bakıyım sanmıyorum ki passattan iyi olsun..

    1 sene 2.0tdi jetta kullandım 1 sene önce c180k aldım performans açısından diyorsan c180k daha tatminkar fakat iş yakıta gelicekse c180k canını sıkabilir dolu depoyla almanı tasiye ederim amcandan

    petrole gidip fullyorm sıkıntı olmuyo anlaşmalı da ödesin dursunlar napim




  • performansı çok kötü. 110 la giderken 20 derecelik yokuşta boğuldu. full dip gaz ile bile toparlanmadı. dün skoda superb tsi 125hp kullandım daha doyurucu performansı var. kesinlikle parasının arabası değil. zaten mercedes e serisi ile başlar

    saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    performansı çok kötü. 110 la giderken 20 derecelik yokuşta boğuldu. full dip gaz ile bile toparlanmadı. dün skoda superb tsi 125hp kullandım daha doyurucu performansı var. kesinlikle parasının arabası değil. zaten mercedes e serisi ile başlar

    saygılar

    lol
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    performansı çok kötü. 110 la giderken 20 derecelik yokuşta boğuldu. full dip gaz ile bile toparlanmadı. dün skoda superb tsi 125hp kullandım daha doyurucu performansı var. kesinlikle parasının arabası değil. zaten mercedes e serisi ile başlar

    saygılar

    20 derece... iyiymiş geçen de 45 derecelik yokuşa çıkıyordum araba 60'ta bayıldı

    6 derecelik yokuşlarda bile dikkat %10 tehlikeli çıkış tabelası koyuyorlarken sizin 20 derece yokuştan bahsetmeniz traji komik olmuş
     Mercedes C 180K' nın Performansı neden kötü?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    performansı çok kötü. 110 la giderken 20 derecelik yokuşta boğuldu. full dip gaz ile bile toparlanmadı. dün skoda superb tsi 125hp kullandım daha doyurucu performansı var. kesinlikle parasının arabası değil. zaten mercedes e serisi ile başlar

    saygılar

    20 derece... iyiymiş geçen de 45 derecelik yokuşa çıkıyordum araba 60'ta bayıldı

    6 derecelik yokuşlarda bile dikkat %10 tehlikeli çıkış tabelası koyuyorlarken sizin 20 derece yokuştan bahsetmeniz traji komik olmuş
     Mercedes C 180K' nın Performansı neden kötü?




    Ya sizin geometri bilginiz yok yada ben anlatamıyorum.

    6 derecelik yokuş nasıl bir yokuş haberiniz var mı? Tabi ona yokuş diyorsanız

    Şimdi size bir örnek göstereyim 20 dereceyi açıklamak için.

    45 derecelik açıyı yakalamak için monitörün bir köşesinden diğer köşesine bir çizgi çekin.

    20 derecelik açıyı yakalamak içinde 45 derecelik açıyla 0 derecelik açının tam ortasına getirin(bunuda yaparsınız heralde)

    Elinizi monitörün tam 20 derecenin geçtiği çizginin üstüne koyarsanız bahsettiğim yokuşu anlarsınız.

    6 derecelerde tabela asılması için TR nin boylu boyunca ovalarla kaplı olması lazım.

    C serisi gerçekten çok güçsüz ve çekişi zayıf bir motora sahip.. Parasını kesinlikle haketmeyen araç.(bana göre) O fiyata başka modelin en dolu ve güçlü aracını almak varken Mercedes'in alt sınıflarından C'yi almak bana göre saçmadır.Sırf Merso ya binmek için alacaksanız tabi para sizin. Gazın dibini göre göre gidin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~Lion King~ -- 24 Ocak 2011; 23:11:02 >




  • @~Lion King~

    D segmenti araçlarının hepsini kullandığınızdan şüphe ediyorum. 320d ile karşılaştırmalarda anlarım daha performanslı olduğunu da passat 2.0 tdi vs. uzun yolda tıkanır kalır.

    110 km hızla 20 derecelik yokuşa nasıl girdiniz o da iyi cesaret.

    Sizde vardı sanırım insignia, çok mu hakediyor parasını, 1 yıl sonra 80.000 fiyat çektikleri dizel versiyonu 63.000'e kadar düşürdüler. Demekki neymiş hakkından fazlasına satılıyormuş. 1.6'larına 60.000 deniyordu ne oldu şimdi benzinliler karaborsa oldu. Performans tabiki göreceli ama sizin yazdıklarınız abartıdan başka birşey değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KINGHUNAL

    @~Lion King~

    D segmenti araçlarının hepsini kullandığınızdan şüphe ediyorum. 320d ile karşılaştırmalarda anlarım daha performanslı olduğunu da passat 2.0 tdi vs. uzun yolda tıkanır kalır.

    110 km hızla 20 derecelik yokuşa nasıl girdiniz o da iyi cesaret.

    Sizde vardı sanırım insignia, çok mu hakediyor parasını, 1 yıl sonra 80.000 fiyat çektikleri dizel versiyonu 63.000'e kadar düşürdüler. Demekki neymiş hakkından fazlasına satılıyormuş. 1.6'larına 60.000 deniyordu ne oldu şimdi benzinliler karaborsa oldu. Performans tabiki göreceli ama sizin yazdıklarınız abartıdan başka birşey değil.

    320d dahil hepsini kullandım. 320d gerçekten çok canlı bir araç ancak oturaklık yok tokluk yok hoşuma gitmedi.

    20 derecelik yokuşuda hala tam anlayamadığınızı tahmin ediyorum yoksa bana hak verirsiniz.

    O bahsettiğiniz indirim neredeyse bütün marka ve modellerde yıl sonunu en fazla araç satımı miktarıyla kapatmak için yapıldı. Yeni yıl geldi indirimler bitti.

    Benzinlilerin karaborsa olduğunu söylemişsinizde bence insigniaların kendisi karaborsa olmadı ki benzinlileri olsun. 1 C180 yada passat kadar bol görmüyoruz etrafta.

    Opellerin değer kaybedeceğini(hele hele insignia'nın) hiç sanmıyorum.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.